Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Αγορά νέας τηλεόρασης
Εκπτώσεις-Προσφορές (Σχόλια-Πολιτική Εγγυήσεων-Χρεώσεις)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Raziel666" data-source="post: 1057123866" data-attributes="member: 46774"><p><strong>Re: ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ-ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ(Σχόλια-Πολιτική Εγγυήσεων-Χρεώσεις)</strong></p><p></p><p>Έχει κανείς εμπειρία από διαδικασία υπαναχώρησης; Δηλαδή το δικαίωμα που έχεις αν δεν μείνεις ικανοποιημένος από το προϊόν να το επιστρέψεις και να πάρεις πίσω τα χρήματά σου;</p><p></p><p>Βλέπω π.χ. στο mediamarkt.gr (<a href="http://www.mediamarkt.gr/mcs/shop/return.html" target="_blank">http://www.mediamarkt.gr/mcs/shop/return.html</a>) ή στον Κωτσόβολο (<a href="http://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon" target="_blank">http://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon</a>) ή στο Πλαίσιο (<a href="http://www.plaisio.gr/CorporateTerms.aspx?show=0314SendBack" target="_blank">http://www.plaisio.gr/CorporateTerms.aspx?show=0314SendBack</a>) ένα αρκετά ξεκάθαρο πλαίσιο σχετικά με τις επιστροφές.</p><p></p><p>Βλέπω όμως στο e-shop (<a href="http://www.e-shop.gr/how_return" target="_blank">http://www.e-shop.gr/how_return</a>) μια έξτρα διατύπωση που χρήζει επεξήγησης:</p><p></p><p><em>Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. <u><strong>Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.</strong></u>Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.</em></p><p></p><p>Αν καταλαβαίνω καλά δηλαδή, σε περίπτωση που παραλάβω ένα προϊόν και το ανοίξω και αλλάξω γνώμη, αν αποφασίσω να το επιστρέψω, θα πάρω πίσω το 70-80% της αξίας του γιατί θα χαρακτηριστεί ως μεταχειρισμένο; Έχει κανείς εμπειρία από το κατάστημα αυτό όσον αφορά τις επιστροφές;</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Raziel666, post: 1057123866, member: 46774"] [b]Re: ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ-ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ(Σχόλια-Πολιτική Εγγυήσεων-Χρεώσεις)[/b] Έχει κανείς εμπειρία από διαδικασία υπαναχώρησης; Δηλαδή το δικαίωμα που έχεις αν δεν μείνεις ικανοποιημένος από το προϊόν να το επιστρέψεις και να πάρεις πίσω τα χρήματά σου; Βλέπω π.χ. στο mediamarkt.gr ([URL]http://www.mediamarkt.gr/mcs/shop/return.html[/URL]) ή στον Κωτσόβολο ([URL]http://www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon[/URL]) ή στο Πλαίσιο ([URL]http://www.plaisio.gr/CorporateTerms.aspx?show=0314SendBack[/URL]) ένα αρκετά ξεκάθαρο πλαίσιο σχετικά με τις επιστροφές. Βλέπω όμως στο e-shop ([URL]http://www.e-shop.gr/how_return[/URL]) μια έξτρα διατύπωση που χρήζει επεξήγησης: [I]Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. [U][B]Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.[/B][/U]Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.[/I] Αν καταλαβαίνω καλά δηλαδή, σε περίπτωση που παραλάβω ένα προϊόν και το ανοίξω και αλλάξω γνώμη, αν αποφασίσω να το επιστρέψω, θα πάρω πίσω το 70-80% της αξίας του γιατί θα χαρακτηριστεί ως μεταχειρισμένο; Έχει κανείς εμπειρία από το κατάστημα αυτό όσον αφορά τις επιστροφές; [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Αγορά νέας τηλεόρασης
Εκπτώσεις-Προσφορές (Σχόλια-Πολιτική Εγγυήσεων-Χρεώσεις)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…