Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Αγορά νέας τηλεόρασης
Εκπτώσεις-Προσφορές (Σχόλια-Πολιτική Εγγυήσεων-Χρεώσεις)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="GKalantas" data-source="post: 1058732650" data-attributes="member: 57249"><p>Cyber Monday παραγγελία της tcl 55c725 στα 500€ που ήταν πραγματική προσφορά (σε αντίθεση με αυτές περί αφαίρεση ΦΠΑ)</p><p>Η κοπέλα που έκανε την παραγγελία περίμενε να της φέρουν τα χαρτιά να υπογράψει (δεν έχει πιστωτική για δόσεις), περνάνε 14 μέρες και ακυρώνουν την παραγγελία. Παίρνει τηλ για παράπονο γιατί δεν της στέλνουν τα χαρτιά, ενώ τα έχει κάνει όλα σωστά και με 2 εγγυητές και της λένε ότι θα ανανεώσουν την παραγγελία για άλλες 14 μέρες και της στέλνουν τα χαρτιά.</p><p></p><p> Για να μην κουράζω, Μετά από πολλά τηλεφωνήματα της είπαν ότι εξαντλήθηκε και να δει κάτι άλλο. Την ίδια στιγμή μπαίνουμε online και υπάρχει διαθέσιμη σε όλα τα καταστήματα αλλά με τιμή +150€ παραπάνω. Λένε δικαιολογίες ότι είναι θέμα συστήματος που δεν ενημερώθηκε και ότι δεν υπάρχει. </p><p></p><p>Την επόμενη μέρα πάει από κοντά σε ένα μαγαζί και δείχνει ενδιαφέρον για να την αγοράσει, ο πωλητής κανονικά της λέει ότι υπάρχει σε στοκ και της την πουλάει με υποτίθεται την έκπτωση που είχε 500€ (βασικά της έβαλε αναγκάστηκα τον αέρα της 5ετης εγγύησης που της το κάνει "δώρο" ενώ δεν την ήθελε) και το τελικό ποσό βγαίνει 700€ (μαζί με τα έξοδα/τόκους)</p><p></p><p>Την κορόιδεψαν πάνω από 3 φορές επανειλημμένα, με καθυστέρηση των εγγράφων, με δήθεν έλλειψη στοκ, με το να την αναγκάσουν να αγοράσει κάτι άλλο για να χάσει την προσφορά και τέλος σε φυσικό κατάστημα με το να πασάρουν 5ετη εγγύηση "δώρο" απλα για να χάσει την τιμή της cyber Monday. </p><p></p><p>Προσπαθώ να την πίσω για καταγγελία μιας και υπάρχουν νήματα στο insomnia από αρκετούς για πρόστιμα 20.000€ στον κοτσοβωλο, οχι ότι θα ιδρώσει, αλλά αν αρχίσουν και κάνουν πολλοί, ίσως τα πρόστιμα φτάνουν σε πόσα που αποφέρουν αλλαγή πολιτικής. </p><p></p><p>Η καταναλωτική παιδεία είναι ευθύνη όλων μας και η συμπεριφορά των καταστήματων, όπως και η πολιτική που ακολουθούν είτε καταστήματα είτε τα κόμματα που ψηφίζουμε, είναι αυτά που μας αξίζουν.</p><p></p><p>Καλή συνέχεια.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GKalantas, post: 1058732650, member: 57249"] Cyber Monday παραγγελία της tcl 55c725 στα 500€ που ήταν πραγματική προσφορά (σε αντίθεση με αυτές περί αφαίρεση ΦΠΑ) Η κοπέλα που έκανε την παραγγελία περίμενε να της φέρουν τα χαρτιά να υπογράψει (δεν έχει πιστωτική για δόσεις), περνάνε 14 μέρες και ακυρώνουν την παραγγελία. Παίρνει τηλ για παράπονο γιατί δεν της στέλνουν τα χαρτιά, ενώ τα έχει κάνει όλα σωστά και με 2 εγγυητές και της λένε ότι θα ανανεώσουν την παραγγελία για άλλες 14 μέρες και της στέλνουν τα χαρτιά. Για να μην κουράζω, Μετά από πολλά τηλεφωνήματα της είπαν ότι εξαντλήθηκε και να δει κάτι άλλο. Την ίδια στιγμή μπαίνουμε online και υπάρχει διαθέσιμη σε όλα τα καταστήματα αλλά με τιμή +150€ παραπάνω. Λένε δικαιολογίες ότι είναι θέμα συστήματος που δεν ενημερώθηκε και ότι δεν υπάρχει. Την επόμενη μέρα πάει από κοντά σε ένα μαγαζί και δείχνει ενδιαφέρον για να την αγοράσει, ο πωλητής κανονικά της λέει ότι υπάρχει σε στοκ και της την πουλάει με υποτίθεται την έκπτωση που είχε 500€ (βασικά της έβαλε αναγκάστηκα τον αέρα της 5ετης εγγύησης που της το κάνει "δώρο" ενώ δεν την ήθελε) και το τελικό ποσό βγαίνει 700€ (μαζί με τα έξοδα/τόκους) Την κορόιδεψαν πάνω από 3 φορές επανειλημμένα, με καθυστέρηση των εγγράφων, με δήθεν έλλειψη στοκ, με το να την αναγκάσουν να αγοράσει κάτι άλλο για να χάσει την προσφορά και τέλος σε φυσικό κατάστημα με το να πασάρουν 5ετη εγγύηση "δώρο" απλα για να χάσει την τιμή της cyber Monday. Προσπαθώ να την πίσω για καταγγελία μιας και υπάρχουν νήματα στο insomnia από αρκετούς για πρόστιμα 20.000€ στον κοτσοβωλο, οχι ότι θα ιδρώσει, αλλά αν αρχίσουν και κάνουν πολλοί, ίσως τα πρόστιμα φτάνουν σε πόσα που αποφέρουν αλλαγή πολιτικής. Η καταναλωτική παιδεία είναι ευθύνη όλων μας και η συμπεριφορά των καταστήματων, όπως και η πολιτική που ακολουθούν είτε καταστήματα είτε τα κόμματα που ψηφίζουμε, είναι αυτά που μας αξίζουν. Καλή συνέχεια. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Αγορά νέας τηλεόρασης
Εκπτώσεις-Προσφορές (Σχόλια-Πολιτική Εγγυήσεων-Χρεώσεις)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…