Εκπτώσεις-Προσφορές.

ΝΤΙΝΟΣ

Senior Member
5 January 2017
433
ΒΟΛΟΣ
Θα το πάω λίγο κόντρα στο νήμα αυτό αλλά τον τελευταίο καιρό οι τιμές στο αλί εξπρές έχουν τριπλασιαστεί σε αρκετά μικροαντικείμενα σε σύγκριση με 2 έτη πριν. Άσε που δεν είναι και πολύ εξπρες (κάνει από εβδομάδες μέχρι και μήνες να φτάσει το οτιδήποτε.
 

vespas

Senior Member
19 November 2013
517
express δεν ηταν ποτέ θα έλεγα. με το choice delivery ομως είναι αρκετά καλά (στην πραξη 9-15 μερες στις τελευταιες παραγγελίες μου).
Τώρα για τις τιμές... είναι λοταρία εντελώς. Με τις προσφορές του το banggood είναι μερικές φορές πιο φτηνό, άλλες φορές το ali είναι καλύτερο. Το ebay τελευταία μου φαίνεται πιο φτηνό από το ali αλλά δεν έχει σιγουριά του choice delivery (και δε γράφει κάπου συγκεκριμένα για ΦΠΑ & τελωνεία). Το σίγουρο είναι ότι οι κινέζοι είναι πάρα πολύ δυναμικοί και αλλάζουν συνεχώς τις τιμές και θέλει προσοχή κάθε φορά η επιλογή.
 

anastasg

AVClub Addicted Member
11 January 2011
2,791
Αθήνα
Για όποιον ενδιαφέρεται για έναν καλό φορτιστή μπαταρίας αυτοκινήτου (και όποιον μπορεί να περιμένει την αναμονή), η καλύτερη τιμή που έχει παίξει τον τελευταίο καιρό.

Για την συγκεκριμένη μάρκα έχω διαβάσει καλά λόγια.
Ο ενδοιασμός μου είναι ότι για απλά ΙΧ, που οι μπαταρίες έχουν σχετικά μικρές χωρητικότητες, τα 10Α ίσως είναι πολλά.
Προσωπικά στην βάρκα που είχα 2 μπαταρίες των 110AH η κάθε μία τις συντηρούσα με φορτιστές 3,5Α και 5Α.
Μπορεί να χρειαζοντουσαν 2-3 ώρες παραπάνω αλλά νομίζω ότι ήταν καλύτερο για την μακροημέρευση των μπαταριών.
Ποια η γνώμη σας;

Υ.Γ. Δεν αναφέρει πόσα στάδια έχει
 
  • Like
Reactions: KOSSTV and enduras1

achillesgk

AVClub Addicted Member
19 September 2009
1,589
Για την συγκεκριμένη μάρκα έχω διαβάσει καλά λόγια.
Ο ενδοιασμός μου είναι ότι για απλά ΙΧ, που οι μπαταρίες έχουν σχετικά μικρές χωρητικότητες, τα 10Α ίσως είναι πολλά.
Προσωπικά στην βάρκα που είχα 2 μπαταρίες των 110AH η κάθε μία τις συντηρούσα με φορτιστές 3,5Α και 5Α.
Μπορεί να χρειαζοντουσαν 2-3 ώρες παραπάνω αλλά νομίζω ότι ήταν καλύτερο για την μακροημέρευση των μπαταριών.
Ποια η γνώμη σας;

Υ.Γ. Δεν αναφέρει πόσα στάδια έχει
Λογικά έχει 8.


Για τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα που πλέον έχουν 60-70Αh είναι μια χαρά. Έτσι και αλλιώς ξεκινάει με 10 και σταδιακά πέφτει. Βλέπω στο jmctech εξαντλήθηκε. Ελπίζω να μη φάω άκυρο.
 
  • Like
Reactions: anastasg

Χιωτης

Moderator
Staff member
19 February 2011
35,433
Βριλήσσια
Για σημερα Τριτη 2 Aπριλιου, εκπτωση 3 ευρω σε αγορες >30 ευρω -μεσω της εφαρμογης στο κινητο- απο το Lidl
HnZS7Wzl.png


 
  • Like
Reactions: newbie and nikfor

ΣΩΚΡΑΤΗΣ Τ.

Μέλος Σωματείου
18 June 2006
7,132
ΑΘΗΝΑ
Το ξεφτίλησα με το Praktiker.Πήρα 60τμ πλακάκια όπου πριν την έκπτωση,είχε σχεδόν την χαμηλότερη τιμή της αγοράς,100 κιλά κόλλα,1 καπάκι soft close της Ideal που μάλλον δεν θα το βρίσκω σε λίγα χρόνια,πάλι σε τιμή ΠΡΙΝ το -25% πολύ χαμηλότερη από τον Γιαννόπουλο-Αγγελόπουλο που το είχα βρει πριν χρόνια,1 airfryer με χαμηλότερη τιμή στο skroutz ίδια με αυτή του Praktiker πριν την έκπτωση και ένα μπαούλο κήπου όπου το είχε στην ίδια τιμή με το skroutz πριν την έκπτωση.
Συνολικό όφελος της έκπτωσης,318,08€.
Το μεγάλο ερώτημα βέβαια είναι αν τελικά έχουν ότι παρήγγειλα και ειδικά τα πλακάκια που είναι μεγάλη ποσότητα.
όπως το φοβόμουν.
Μετά από 13 ημέρες από την παραγγελία μου,σήμερα το πρωί μου ακύρωσαν την παραγγελία.Μετα από 1μιση ώρα προσπαθειών και μιλώντας με σχετικούς και άσχετους,κατάφερα να μιλήσω με το κατάστημα Παλλήνης όπου μου είπαν ότι ουδέποτε είχαν στην αποθήκη τους τον κωδικό με τα πλακάκια.Την ίδια στιγμή το site τους με αφήνει να καταχωρήσω την ίδια ποσότητα,το ίδιο πλακάκι,με παράδιοση το κατάστημα Παλλήνης.Τους το είπα και μου απάντησαν ότι δεν ξέρουν γιατί συμβαίνει αυτό αφού ο κωδικός είναι κατηργημένος.
Είναι ή δεν είναι παραπλανητική διαφήμιση αφού με χρέωσαν και κράτησαν τα χρήματά μου για 13 ημέρες χωρίς ουδέποτε να μου παραδώσουν τα εμπορεύματα;
 

antreas1989

New member
22 April 2020
50
όπως το φοβόμουν.
Μετά από 13 ημέρες από την παραγγελία μου,σήμερα το πρωί μου ακύρωσαν την παραγγελία.Μετα από 1μιση ώρα προσπαθειών και μιλώντας με σχετικούς και άσχετους,κατάφερα να μιλήσω με το κατάστημα Παλλήνης όπου μου είπαν ότι ουδέποτε είχαν στην αποθήκη τους τον κωδικό με τα πλακάκια.Την ίδια στιγμή το site τους με αφήνει να καταχωρήσω την ίδια ποσότητα,το ίδιο πλακάκι,με παράδιοση το κατάστημα Παλλήνης.Τους το είπα και μου απάντησαν ότι δεν ξέρουν γιατί συμβαίνει αυτό αφού ο κωδικός είναι κατηργημένος.
Είναι ή δεν είναι παραπλανητική διαφήμιση αφού με χρέωσαν και κράτησαν τα χρήματά μου για 13 ημέρες χωρίς ουδέποτε να μου παραδώσουν τα εμπορεύματα;
Το κακό είναι πως τα χρήματα σου μπορεί να τα πάρεις σε κανένα μήνα από τώρα. Εκτός αν το έφτιαξαν και τα δίνουν νωρίτερα.
 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,305
όπως το φοβόμουν.
Μετά από 13 ημέρες από την παραγγελία μου,σήμερα το πρωί μου ακύρωσαν την παραγγελία.Μετα από 1μιση ώρα προσπαθειών και μιλώντας με σχετικούς και άσχετους,κατάφερα να μιλήσω με το κατάστημα Παλλήνης όπου μου είπαν ότι ουδέποτε είχαν στην αποθήκη τους τον κωδικό με τα πλακάκια.Την ίδια στιγμή το site τους με αφήνει να καταχωρήσω την ίδια ποσότητα,το ίδιο πλακάκι,με παράδιοση το κατάστημα Παλλήνης.Τους το είπα και μου απάντησαν ότι δεν ξέρουν γιατί συμβαίνει αυτό αφού ο κωδικός είναι κατηργημένος.
Είναι ή δεν είναι παραπλανητική διαφήμιση αφού με χρέωσαν και κράτησαν τα χρήματά μου για 13 ημέρες χωρίς ουδέποτε να μου παραδώσουν τα εμπορεύματα;
Δυστυχώς τα ίδια είχαν κάνει και με μένα πέρσι το Σεπτέμβριο σε ανάλογη φάση. Είχα παραγγείλει και προπληρώσει μέσω κάρτας αρχές Σεπτέμβρη κάποια ψιλικά/αναλώσιμα της Stanley που είχαν βγάλει σε χαμηλές τιμές στο σάιτ τους (τρυπάνια, bits κλπ). αξίας γύρω στα 23 ευρώ αν θυμάμαι. Όλα τα προιόντα φαίνονταν "άμεσα διαθέσιμα" και μάλιστα και σε φυσικά καταστήματα τα πιο πολλά (και κάποια άλλα μόνο για ηλ. αγορά μέσω του σάιτ).
Περνάνε πάνω από 20 μέρες και δεν έχω καμία ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας. Γύρω στις 23 Σεπτέμβρη τους παίρνω τηλέφωνο, και με τα πολλά μου λένε ότι "η παραγγελία σας ακυρώθηκε χθες και σήμερα θα δώσουμε εντολή στην τράπεζα της κάρτας σας να σας επιστραφεί το ποσό που πληρώσατε.
Μετά από 2-3 μέρες όντως μπήκαν τα χρήματα, το θέμα ωστόσο είναι ότι οι τύποι φάνηκαν στην καλύτερη ερασιτέχνες του κερατά και στη χειρότερη απατεώνες, και δεν μπήκαν καν στον κόπο να ενημερώσουν οι ίδιοι τον πελάτη, δηλαδή εμένα, που έπρεπε να μυρίσω τα νύχια μου ότι σε παραγγελία με προιόντα "άμεσα διαθέσιμα" δεν υπήρχε τίποτα και θα γινόταν ακύρωση...
Βγάλτε συμπεράσματα για τον τρόπο διαχείρισης του eshop τους, ιδίως μετά και από την ανάλογη εμπειρία του Σωκράτη.
 

newbie

AVClub Enthusiast
2 January 2021
761
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
Σημερινή περίπτωση. Δηλώνω κατάστημα στο site του eshop, τα βλέπω διαθέσιμα για παραλαβή από το συγκεκριμένο κατάστημα, τα βάζω στο καλάθι με παραλαβή από το κατάστημα αλλά όταν ήρθε η στιγμή της ολοκλήρωσης της παραγγελίας από τα 12 πράγματα μόνο τα 4 ήταν τελικά διαθέσιμα. Είτε κάτι δεν πάει καλά με την διαχείριση αποθεμάτων του PRAKTIKER είτε ο διευθυντής marketing είναι ένθερμος οπαδός της αρνητικής διαφήμισης.
 

lazarefa

AVClub Addicted Member
18 October 2007
1,305
Θεωρούσα μέχρι πρότινος, ότι μετά την αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος των ελληνικών Praktiker (αν δεν κάνω λάθος νυν ιδιοκτήτης της ελληνικής εταιρείας είναι η καναδική Fairfax) καθώς και τη σχετική αναδιοργάνωση της εταιρείας που ακολούθησε, είχαν βελτιωθεί τόσο σε επίπεδο παροχής υπηρεσιών όσο και σε πολιτική τιμών/προσφορών, σε σχέση με τη μέχρι τότε (2017-18 χοντρικά) ελεεινή εικόνα τους.
Δυστυχώς τον τελευταίο χρόνο βλέπω αρκετά αρνητικά σημάδια.
Έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν ήταν σε υψηλή θέση στις προτιμήσεις μου μεταξύ ανάλογων επιχειρήσεων (πχ τα leroy merlin τα θεωρώ αρκετά πιο σοβαρή επιχείρηση, παρά και τα ουκ ολίγα δικά τους θέματα, ιδίως στο eshop) αλλά πλέον νομίζω ότι σταθερά έχουν (ξανά) διολισθήσει στην κακή μετριότητα που ήταν και πριν μερικά χρόνια. Σίγουρα πάντως μερίδιο ευθύνης έχουμε και οι καταναλωτές, στο βαθμό που δεν αποδοκιμάζουμε έμπρακτα (δια της πληροφόρησης των άλλων καταναλωτών και δια της αποχής αγορών μας από ανάλογες επιχειρήσεις). Το μόνο που καταλαβαίνουν τέτοιοι όμιλοι είναι τα μεγέθη πωλήσεων/κερδών, κλπ και η μεταβολή τους από χρόνο σε χρόνο.
Επίσης (κι αυτό δεν πάει μόνο στα Praktiker) έχω διαπιστώσει αρκετά ως πολύ κακές νοοτροπίες και σε σημαντικό ποσοστό του προσωπικού τους: αδιαφορία, εντελώς τυπική αντιμετώπιση του πελάτη χωρίς ουσιαστική διάθεση βοήθειας και υποστήριξης, ίσα για να μην θεωρηθούν εχθρικοί απέναντί του. Γνωρίζω κι εκ των έσω ότι σε αρκετές των περιπτώσεων προσλήψεων προσωπικού σε τέτοιους μεγάλους παίκτες του λιανεμπορίου, βασικό κριτήριο είναι (δυστυχώς) το μέσον (πολιτικοί κλπ), λόγω του γεγονότος ότι θεωρούνται ελκυστικοί εργοδότες επειδή παρέχουν τα βασικά και κάποια εργασιακή σταθερότητα (σταθερό ωράριο, δώρα, επιδόματα κλπ παροχές που προβλέπει η εργατική νομοθεσία, δεν απολύουν εύκολα κλπ) οπότε ίσως αυτό εξηγεί (εν μέρει) το θέμα νοοτροπίας προσωπικού.
 

vespas

Senior Member
19 November 2013
517
Και μένα η εμπειρία από το προσωπικό τους είναι κακή, ζήτησα βοήθεια γιατί δεν έβρισκα κάτι σε ένα διάδρομο και σε όσους μίλησα μου είπαν δεν μπορούν να βοηθήσουν γιατί δε γνωρίζουν το αντικείμενο. Θα φώναζαν τον υπεύθυνο της περιοχής, περίμενα 10 λεπτά, τους το ξανά είπα, περίμενα ακόμη 10 λεπτά, τους το είπα 3η φορά και θα τον ξανά φώναζαν οπότε έφυγα....
 

newbie

AVClub Enthusiast
2 January 2021
761
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
Σημερινή περίπτωση. Δηλώνω κατάστημα στο site του eshop, τα βλέπω διαθέσιμα για παραλαβή από το συγκεκριμένο κατάστημα, τα βάζω στο καλάθι με παραλαβή από το κατάστημα αλλά όταν ήρθε η στιγμή της ολοκλήρωσης της παραγγελίας από τα 12 πράγματα μόνο τα 4 ήταν τελικά διαθέσιμα. Είτε κάτι δεν πάει καλά με την διαχείριση αποθεμάτων του PRAKTIKER είτε ο διευθυντής marketing είναι ένθερμος οπαδός της αρνητικής διαφήμισης.
Και σαν να μην έφτανε αυτό, πήγα να παραλάβω στις 13:00 από το καταστημα την Μεταμόρφωσης και ήταν κλειστό λόγω τεχνικού προβλήματος (?). Επικοινώνησα το απόγευμα για να μάθω αν άνοιξε και μου είπαν ότι δεν θα ανοίξει τελικά σήμερα και για αύριο δεν γνωρίζουν.
Έπιασαν οι κατάρες; :LOL::ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:
 

euromaster

Established Member
18 January 2014
290
Αθηνα
Μηπως καποιος εχει δουλεψει το παρακατω τυπο θερμαινομενου πιστολιου επιδιορθωσης ρωγμων για να μου πει εντυπωσεις, καθως και που μπορω να το βρω σε οικονιμικη τιμη, μιας που σε εκθεση που πηγα χθες και το ειδα μου φανηκε ακριβο?
Αν θυμαμαι καλα το πιτολι ηταν 80w και πανω και οι ραβδοι ηταν απο πολυαμιδιο σε διαφορα χρωματα, ενα πολυ σκληρο υλικο καταλληλο για σφραγισμα οπων.
Εγω πραγματικα εξεπλαγη με την παρουσιαση και το αποτελεσμα που ειδα απο κοντα.

1712419815753.png

1712419840137.png
 
  • Like
Reactions: nickolas and tom152

n_olympios

Supreme Member
17 June 2006
3,603
Το ίδιο ακριβώς σκέφτηκα κι εγώ όταν το είδα σε έκθεση πριν 3-4 χρόνια. Πολύ καλό αλλά ακριβό.
 

euromaster

Established Member
18 January 2014
290
Αθηνα
οχι δεν εχουν καμια σχεση, το ενα ειναι γεμιστικο ρωγμων σε διαφορα χρωματα, ενω αυτο που λες ειναι συγκολητικο πλαστικων.
 
  • Like
Reactions: vespas