Τα ελαστικα εχουν δυο ζωες,
Μια χιλιομετρικη και μια χρονικη.
Η χιλιομετρικη εξαρταται απο τις διαδρομες και τον τροπο οδηγησης.
Αλλο να κανεις 40.000 στη Εθνικη και αλλο σε στριφτερες διαδρομες.
Αλλλο να του πινεις το αιμα στις στροφες και αλλο να πηγαινεις λαου-λαου.
Σε αυτη την περιπτωση καθε ελαστικο εχει ενα δεικτη φθορας που ειναι αναμεσα στις ραβδωσεις του και μοιαζει με καρουμπαλακι.
Οταν δεις το πελμα να ειναι στο ιδιο επιπεδο με αυτο το καρουμπαλακι ,το αλλαζεις (ανεξαρτητα ποσα χιλιομετρα εχεις κανει).
Η χρονικη ειναι και αυτη σχετικη ....μεγαλο ρολο παιζουν οι καιρικες συνθηκες.
Ενας χρυσος κανονας ,ειναι να τα αλλαζεις καθε 3 εως 4 χρονια το πολυ....μετα "ξυλιαζουν" και δεν εχεις κρατημα.
Αυταααααα!
Φυσικα αν δεις τετοια εικονα στα πλαϊνα τα αλλαζεις επι τοπου
Μια χιλιομετρικη και μια χρονικη.
Η χιλιομετρικη εξαρταται απο τις διαδρομες και τον τροπο οδηγησης.
Αλλο να κανεις 40.000 στη Εθνικη και αλλο σε στριφτερες διαδρομες.
Αλλλο να του πινεις το αιμα στις στροφες και αλλο να πηγαινεις λαου-λαου.
Σε αυτη την περιπτωση καθε ελαστικο εχει ενα δεικτη φθορας που ειναι αναμεσα στις ραβδωσεις του και μοιαζει με καρουμπαλακι.
Οταν δεις το πελμα να ειναι στο ιδιο επιπεδο με αυτο το καρουμπαλακι ,το αλλαζεις (ανεξαρτητα ποσα χιλιομετρα εχεις κανει).
Η χρονικη ειναι και αυτη σχετικη ....μεγαλο ρολο παιζουν οι καιρικες συνθηκες.
Ενας χρυσος κανονας ,ειναι να τα αλλαζεις καθε 3 εως 4 χρονια το πολυ....μετα "ξυλιαζουν" και δεν εχεις κρατημα.
Αυταααααα!
Φυσικα αν δεις τετοια εικονα στα πλαϊνα τα αλλαζεις επι τοπου
Last edited: