Είμαστε υποχρεωμένοι όμως να πιστέψουμε την εταιρία για τα χαρακτηριστικά της, μιλάμε για μεγάλη σοβαρή εταιρία, το θεωρώ απίθανο να έχει γράψει λάθος στη δική της σελίδα το προιόν της.[/QUOμα μα ναι, ο σκρουτζ εκανε την πατατια
Είμαστε υποχρεωμένοι όμως να πιστέψουμε την εταιρία για τα χαρακτηριστικά της, μιλάμε για μεγάλη σοβαρή εταιρία, το θεωρώ απίθανο να έχει γράψει λάθος στη δική της σελίδα το προιόν της.[/QUOμα μα ναι, ο σκρουτζ εκανε την πατατια
που ειναι το λαθος μου βρε Κωστα;
https://us.letgo.com/en/i/b-and-w-dm603-s2-speakers_cf8a9148-3da6-4d8d-afc2-09d1dc94dc7c
ειναι ενα ηχειο με αυτα που λες. ξερεις καποιο που να εχει 2 μοναδες χαμηλων και η μια να ειναι παθητικη;
ασε που πρακτικα, στην ουσια δλδ, αυτο ειναι 3δρομο
Το λάθος σου είναι ότι οι μεσαίες όπως έγραψες πιο πάνω δε βγαίνουν απ το γούφερ αλλά απ το midrange μεγάφωνο. Βρε συ είμαστε εκτός θέματος θα τα πούμε τηλεφωνικά μη βρωμίζουμε το νήμα του φίλου.
Καλό είναι και το τζετ.
Είχα ακούσει το παλιότερο μοντέλο (νομίζω 310 jet)
Έπαιζε σαν πολύ μεγαλύτερο ηχείο
(βάζοντας υποχρεωτικά ηλεκτροκόλληση για τελικό ενισχυτή)
Το navis όμως είναι νέα σχεδίαση του Andrew Jones που παραπέμπει (τηρουμένων των αναλογιών βέβαια) στα "τέρατα" της TAD που είχε σχεδιάσει ο ίδιος.
Ίσως βέβαια εδώ να έχει και το marketing τη δόση του, δεν παύει όμως η ομοαξονική σχεδίαση mid και tweeter να θεωρείται πετυχημένη
Εγώ για να επανέλθω στο θέμα αν και δεν είμαι φανατικός του δικάναλου θα πω κάτι κι ας είναι και βλακεία, διαβάζοντας λοιπόν το πρώτο post του φίλου και μετά όλο το νήμα απ την αρχή μου κάνει εντύπωση που κανείς δεν αναφέρθηκε για προβλήματα και ανάγκη φροντίδας χώρου. Αν διαβάσετε το πρώτο μήνυμα λέει:
"Τα περιεργα μου, αυτο που κανουν στην κιθαρα και παιζουν ολες οι χορδες με μια χερια, αφηνουν αντιλαλο, και, οσο καλα και να ειναι αυτα που εχω τωρα, που πραγματικα τα εκτιμησα για το vfm και μια νεα οπτικη που μου δωσαν στον ηχο, προτιμω πιο κρουστο ηχο, οπως οταν ακουω πιανο, να μην τραβιεται αυτο το βουητο της εντασης. Δεν ξερω απο μουσικη, απλα μου αρεσει πολυ, και μπορει αυτο να ειναι εντελως αντιθετο με την φυσικη επιστημη που διεπει τον ηχο του καθε οργανου και να κανω εγω λαθος, ασχετως αν μπλεκονται οι ηχοι μεταξυ τους, να ακουω που αρχιζει και που τελειωνει ο καθε ηχος, χωρις ο αποηχος του να μοιαζει παραταιρος στο τελικο αποτελεσμα ή με τον σκοπο/προορισμο της μελωδιας. Σιγουρα θελω πιο συντομο/ευκρινες μπασο αν γινεται.'
Εμένα αυτό μου ακούγεται για πρόβλημα του χώρου και συγκεκριμένα για ανακλάσεις και στάσιμα κύματα, δεν θα ταν πιο σωστό να πληρώσει για μία ακουστική μελέτη χώρου και πρόταση για λύση των προβλημάτων απ το να δώσει ένα σκασμό λεφτά και να μπει και στη διαδικασία να πουλήσει αυτά που έχει χωρίς να είναι αυτή η αιτία; Καλό θα ήταν ό,τι σκεφτεί να αγοράσει αν μπορεί να το δοκιμάσει στο χώρο του, γιατί αν έχω δίκιο και με άλλα ηχεία πάλι τα ίδια προβλήματα θα έχει.
Εγώ για να επανέλθω στο θέμα αν και δεν είμαι φανατικός του δικάναλου θα πω κάτι κι ας είναι και βλακεία, διαβάζοντας λοιπόν το πρώτο post του φίλου και μετά όλο το νήμα απ την αρχή μου κάνει εντύπωση που κανείς δεν αναφέρθηκε για προβλήματα και ανάγκη φροντίδας χώρου. Αν διαβάσετε το πρώτο μήνυμα λέει:
"Τα περιεργα μου, αυτο που κανουν στην κιθαρα και παιζουν ολες οι χορδες με μια χερια, αφηνουν αντιλαλο, και, οσο καλα και να ειναι αυτα που εχω τωρα, που πραγματικα τα εκτιμησα για το vfm και μια νεα οπτικη που μου δωσαν στον ηχο, προτιμω πιο κρουστο ηχο, οπως οταν ακουω πιανο, να μην τραβιεται αυτο το βουητο της εντασης. Δεν ξερω απο μουσικη, απλα μου αρεσει πολυ, και μπορει αυτο να ειναι εντελως αντιθετο με την φυσικη επιστημη που διεπει τον ηχο του καθε οργανου και να κανω εγω λαθος, ασχετως αν μπλεκονται οι ηχοι μεταξυ τους, να ακουω που αρχιζει και που τελειωνει ο καθε ηχος, χωρις ο αποηχος του να μοιαζει παραταιρος στο τελικο αποτελεσμα ή με τον σκοπο/προορισμο της μελωδιας. Σιγουρα θελω πιο συντομο/ευκρινες μπασο αν γινεται.'
Εμένα αυτό μου ακούγεται για πρόβλημα του χώρου και συγκεκριμένα για ανακλάσεις και στάσιμα κύματα, δεν θα ταν πιο σωστό να πληρώσει για μία ακουστική μελέτη χώρου και πρόταση για λύση των προβλημάτων απ το να δώσει ένα σκασμό λεφτά και να μπει και στη διαδικασία να πουλήσει αυτά που έχει χωρίς να είναι αυτή η αιτία; Καλό θα ήταν ό,τι σκεφτεί να αγοράσει αν μπορεί να το δοκιμάσει στο χώρο του, γιατί αν έχω δίκιο και με άλλα ηχεία πάλι τα ίδια προβλήματα θα έχει.
Καναπέ και pc κάθομαι, στο έπιπλο της τηλεόρασης σκεφτόμουν να μπουν, εκατεροθεν της συσκευής.
Μολις ακουγα το adagio for strings by Tiesto, με στρεβλωσεις σε πολυ υψηλη ενταση, Πως το ακουω χωρις στρεβλωσεις?