Επιλογη αυτοκινητου

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Δεν ξέρω τι παίζει με τα τελευταίας γενιάς BMW, αλλά εγώ έχω πολύ καλή εμπειρία από την συγκεκριμένη μάρκα. Είχα αγοράσει μεταχειρισμένη BMW 5ετίας με 60.000 χλμ. μοντέλο του ´96, της έκανα πάνω από 100.000 χλμ επιπλέον, και μέχρι που την αποχωρίστηκα ύστερα από 9 χρόνια χρήσης δεν μου είχε βγάλει το παραμικρό πρόβλημα, πέρα από την προβλεπόμενη συντήρηση!
 

antonios

AVClub Addicted Member
14 July 2006
1,366
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Σε γιαπωνεζικο/κορεατικο δυσκολα θα παω.

να πας εύκολα. δεν είναι τίποτα, η πρώτη φορά είναι δύσκολη, μετά δεν θα ξαναφύγεις.
χώροι + δύναμη + πολυτέλεια + suv όχι ιαπωνικό = πολλά λεφτά

τι να την κάνεις την πολυτέλεια με το suv; σε λάσπες και λαγούμια δεν θα κινήσαι; Ιάπων κύριοι. Αν γρατσουνιστεί το SQ5 σε τίποτα αγκάθια, θα το κλαίει ο πρόεδρος με μαύρο δάκρυ. Πως θα βγεις και στο Κολώνάκι;
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Από το group VAG την πιο τραγική εικόνα σε θέματα αξιοπιστίας παρουσιάζουν VW και Audi.
Λιγο παράδοξο αλλα Seat και Skoda είναι σαφώς πιο αθόρυβα σε ενοχλήσεις.
Στην λίστα με τα αρνητικά feedback Opel Citroen Peugeot και δυστυχώς τα πιο ακριβά Mercedes – BMW.
Βέβαια σε θεμα ανέσεων και φυσικά οδηγικης συμπεριφοράς Mercedes ,BMW και Audi είναι στο δικο τους επίπεδο και στην ουσια αυτό είναι που πληρώνει ο αγοραστής ( φτάνει να το ξερει)
Οι Ιταλοί που για χρονια στην χωρα μας τρώει πείραγμα ( FΙλε Aδικα Ταλαιπωρείσαι ) εχει βελτιωθεί σε μεγαλο βαθμο τοσο που πλεον σε θέματα αξιοπιστίας βρίσκεται σε καλύτερη θεση από κάποιους Γερμανούς και Γάλλους

Τα παραπάνω μετα από πολύχρονη σχεση με την τεχνική υποστήριξη των διαγνωστικών τους.
Πάντως παρολα αυτά στην χώρα μας ότι μιλάει Γερμανικα εχει την εύνοια του αγοραστή.
Δεν το εχω προχειρο αλλα παίζει να είμαστε η χωρα με τα περισσότερα Γερμανικά αυτοκίνητα ( αναλογικα ) μετα την Γερμανία.

Τέλος Honda Hyundai και Toyota ( με αυτή την σειρα) απλά δεν ιδρώνει το αυτί τους.
Ειδικά οι δυο πρώτοι
 

Aggelos M.

AVClub Fanatic
19 June 2006
10,495
Παντως δεν με απασχολει πως θα βγω στο Κολωνακι... :flipout:
Εδώ στην επαρχια που μενω δεν εχουμε τετοια.
Δεν υπαρχει συγκεκριμένος λογος για SUV περα από την περιεργεια μου επειδή δεν εχω οδηγησει ποτε ένα.
Αν δεν ειχα Volvo θα πηγαινα αβλεπι στο S60 Livestyl D4 με τα 190 αλογατα... Απλα τα εχει όλα...
Απλα λεω να μην παρω το ιδιο αυτοκινητο (από το οποίο είμαι απολυτα ευχαριστημένος).
 

chrisssb

Μέλος Σωματείου
26 August 2008
29,790
Kingdom of Rain
Αν δεν έχεις λόγο να πάρεις SUV, δεν βλέπω γιατί να το κάνεις.

Όποιο SUV και να πάρεις, δεν θα είναι τόσο άνετο όσο ένα επιβατικό.

Και έχω εμπειρία από μεγάλα Range Rover μέχρι Q5 κ.λπ.
 

send

AVClub Fanatic
19 June 2006
30,947
Θεσσαλονίκη
Από την άλλη πάλι, οι ελληνικοί δρόμοι με τα χίλια μπαλωματα ανά 100 μέτρα, δεν είναι για προβατίλα.
 

songless_bird

AVClub Fanatic
8 May 2013
11,112
Νότια Μακεδονία
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Από την άλλη πάλι, οι ελληνικοί δρόμοι με τα χίλια μπαλωματα ανά 100 μέτρα, δεν είναι για επιβατικά.
Αναγκάστηκα να αλλαξω διαστασεις ζαντες και λαστιχα για αυτο το λογο. Δυο ραγισμενες ζαντες αλουμινιου και μια στραβωμενη απο λακουβες, επειδη ηταν χαμηλο προφιλ για τα δεδομενα των ελληνικων δρομων...
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
Δεν ξέρω τι παίζει με τα τελευταίας γενιάς BMW, αλλά εγώ έχω πολύ καλή εμπειρία από την συγκεκριμένη μάρκα. Είχα αγοράσει μεταχειρισμένη BMW 5ετίας με 60.000 χλμ. μοντέλο του ´96, της έκανα πάνω από 100.000 χλμ επιπλέον, και μέχρι που την αποχωρίστηκα ύστερα από 9 χρόνια χρήσης δεν μου είχε βγάλει το παραμικρό πρόβλημα, πέρα από την προβλεπόμενη συντήρηση!

Καλά τώρα είμαστε σοβαροί; Μιλούμε για 160.000 χλμ. και αυτό θεωρείται δείγμα αξιοπιστίας; Και μάλιστα σε 15 χρόνια; Όταν τα περισσότερα αυτοκίνητα δεκαετίας που πωλούνται στο mobile.de έχουν πάνω από 200.000 χλμ ; Να υποθέσω ότι ήταν και εξακύλινδρη με το γνωστό άριστο μοτέρ και την άριστα ζυγισμένη σειρά Ε39.

Πολύ λίγα χλμ. για ένα άριστο αυτοκίνητο. Το επόμενο όμως....
 

PETRAN

AVClub Fanatic
20 June 2006
11,063
in orbit
Πάντως αν δεν πας σε suv, θα σου πρότεινα να δεις και skoda.
Ξέρω δεν είναι όνομα, αλλά πριν δυο χρόνια πήρα Octavia vrs 2.0 diesel αυτόματο κι είναι -μέχρι στιγμής στα 86000χλμ- απλά φανταστικό αυτοκίνητο.
Μάλιστα, ενώ έχει 18'' ζάντες, δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα απόσα σπαστήρια κι αν το έχω περάσει.
Ελπίζω να συνεχίσει να με εντυπωσιάζει.

Το μόνο του αρνητικό που με εκνευρίζει απίστευτα, είναι το μικρό του ντεπόζιτο. Μόλις 45 λίτρα.
Φυσικά επειδή είναι skoda και η μαμά vw δεν θέλει να έχει όλες τις ανέσεις, δεν του τοποθετεί αμορτισεράκια στο καπό, αυτόματο ανέβασμα παραθύρων συνοδηγού και πίσω επιβατών και γενικά έχει κάτι τέτοιες κουλές ελλείψεις.

Και βασικότερο όλων, δεν καίει λάδι και δεν ήταν στις "πειραγμένες" παρτίδες ο κινητήρας του..
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Καλά τώρα είμαστε σοβαροί; Μιλούμε για 160.000 χλμ. και αυτό θεωρείται δείγμα αξιοπιστίας; Και μάλιστα σε 15 χρόνια; Όταν τα περισσότερα αυτοκίνητα δεκαετίας που πωλούνται στο mobile.de έχουν πάνω από 200.000 χλμ ; Να υποθέσω ότι ήταν και εξακύλινδρη με το γνωστό άριστο μοτέρ και την άριστα ζυγισμένη σειρά Ε39.

Πολύ λίγα χλμ. για ένα άριστο αυτοκίνητο. Το επόμενο όμως....

Όταν το έδωσα πρέπει να είχε πάνω από 170.000 χλμ. και ήταν περίπου 15ετίας αυτοκίνητο. Όχι δεν ήταν εξακύλινδρο μοτέρ, ήταν η μικρή Ε36 με μοτέρ 1.6. Δεν ξέρω αν αυτά τα νούμερα θεωρούνται κριτήριο αξιοπιστίας, απλά αναφέρω την εμπειρία μου πως μέσα σε αυτά τα 15 χρόνια χρήσης, το αυτοκίνητο δεν ζήτησε το παραμικρό επιπλέον κόστος πέρα από τα προβλεπόμενα, σε αντίθεση με αυτά που ακούγονται για προβλήματα από την πρώτη 5ετία.

Ούτως ή άλλως πλέον έτσι όπως εξελίσσονται οι τεχνολογίες σε όλους τους τομείς (κινητήρας, ασφάλεια, οικολογία, άνεση κλπ.) και τα 15 χρόνια για να κρατήσει κάποιος το ίδιο αυτοκίνητο μου φαίνονται υπερβολικά.
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,341
Θεσσαλονίκη
αν κινείσαι αποκλειστικά σε αυτοκινητοδρόμους, τότε το suv δεν έχει λόγο ύπαρξης. Αν όμως κινείσαι αρκετά σε δευτερεύον οδικό δίκτυο που τώρα τελευταία έχει τα χάλια του, το suv είναι πλέον καλύτερη λύση από το μέσο επιβατικό (π.χ. ένα Qashqai σε σχέση με ένα astra ή ένα focus). Αν θα κινηθείς καλοκαίρι σε νησιά, επίσης καλύτερο. Αν μένεις στη Βόρειο Ελλάδα το χειμώνα, το τετρακίνητο, ειδικά αυτά με τα διαφορικά κι όχι με τους συμπλέκτες haldex, θα δεις ότι τα λεφτά σου πιάνουν τόπο (με χιονολάστιχα απαραιτήτως).

Μεταξύ της Χ1 και του peugeot 3008 θα προτιμούσα το δεύτερο. Το RAV 4 4WD πετρέλαιο στοιχίζει 36.000 ευρώ επομένως είναι μέσα στις επιλογές σου. το ίδιο και το honda crv το 4WD. Πάντως καλύτερο όλων αλλά λιγότερο λιμουζινέ είναι το qasqhai 4x4 που στοιχίζει και λιγότερο.

Tέλος καλό είναι να δεις το καινούριο skoda kodiaq. 4x4 dsg tdi 150hp σε υπερπλήρη έκδοση παίζει στα 36.000 ευρώ που τη θεωρώ εξαιρετική τιμή.
 
Last edited:

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,764
Βόλος
Συγγνώμη, αλλά αυτό που με ενοχλεί με το SUV είναι ακριβώς η οδήγηση σε επαρχιακό δίκτυο. Με το CR-V νιώθω ότι οδηγώ βάρκα, οι στροφές είναι ενοχλητικές από τις κλίσεις. Η γυναίκα μου τσαντίζεται, αλλά προτιμώ να ανεβάινω στο Πήλιο με το Clio παρά με το CR-V. Και αυτό κάνω, εκτός αν πρέπει να κουβαλίσω όλη την οικογένεια.
Αντιθέτως, το ότι δεν χρειάζετια να σκύψω για να βάλω-βγάλω τα μικρά και το ότι χωράω τα πάντα στο πορτμπαγκάζ είναι τα θετικά του σουβλακίου.
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Παντως δεν με απασχολει πως θα βγω στο Κολωνακι... :flipout:
Εδώ στην επαρχια που μενω δεν εχουμε τετοια.
Δεν υπαρχει συγκεκριμένος λογος για SUV περα από την περιεργεια μου επειδή δεν εχω οδηγησει ποτε ένα.
Αν δεν ειχα Volvo θα πηγαινα αβλεπι στο S60 Livestyl D4 με τα 190 αλογατα... Απλα τα εχει όλα...
Απλα λεω να μην παρω το ιδιο αυτοκινητο (από το οποίο είμαι απολυτα ευχαριστημένος).

Η φιλοσοφία και η αίσθηση ενός SUV είναι τελείως διαφορετική από ένα κλασικό επιβατικό. Για να καταλάβεις έκανα test drive με διαφορά 2 ημερών τα Α5 και Q5, δυο αυτοκίνητα που πρακτικά σε διαστάσεις, πάτωμα, σχεδιασμό, εξοπλισμό, τεχνολογία κλπ. είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Είχα το καθένα για μια σχεδόν ολόκληρη ημέρα και τα πήγα σε κάθε τύπο δρόμου, από αυτοκινητόδρομο μέχρι βουνά. Η αίσθηση που μου έδωσαν τα 2 αυτοκίνητα αυτά στην οδήγηση ήταν εντελώς διαφορετική! Από άποψη πρακτικότητας το SUV σαφώς υπερτερεί, μπαίνεις-βγάινεις πιο άνετα, έχεις καλύτερη ορατότητα, ψηλότερη και φωτεινότερη καμπίνα και περισσότερα κυβικά στο πορτ-μπαγκάζ. Το Α5 από την άλλη σου δίνει πολύ καλύτερη αίσθηση σε υψηλές ταχύτητες και σε ελιγμούς, νιώθεις πως πατάει καλύτερα στον δρόμο και πως έχεις τον απόλυτο έλεγχο ακόμα και αν κάτι απρόβλεπτο συμβεί, που είναι λογικό λόγο χαμηλότερου κέντρου βάρους. Μπορεί και το SUV να έχει εφάμιλλη ενεργητική ασφάλεια, απλά η αίσθηση που σου δίνει στο τιμόνι δεν είναι η ίδια.

Αν σου αρέσει η χαλαρότητα στην οδήγηση, η άνεση και η πρακτικότητα με το ενδεχόμενο να πηγαίνεις και που και που λιγάκι off-road και σε χάλια οδοστρώματα, αλλά και να ταξιδεύουν 3-4 άτομα συχνά, τότε το SUV ενδείκνυται. Αν από την άλλη οδηγείς συχνά σε καλούς αυτοκινητόδρομους και σου αρέσει λίγο το πιο σπορ στυλ οδήγησης, τότε το επιβατικό hatchback ή sedan είναι καλύτερη επιλογή.

Off the record, μεταξύ των 2 αυτοκινήτων που ανέφερα το Q5 το προτιμώ σε πετρέλαιο ενώ το Α5 το προτιμώ σε βενζίνη.
 

click

AVClub Addicted Member
27 July 2007
2,363
Συγγνώμη, αλλά αυτό που με ενοχλεί με το SUV είναι ακριβώς η οδήγηση σε επαρχιακό δίκτυο. Με το CR-V νιώθω ότι οδηγώ βάρκα, οι στροφές είναι ενοχλητικές από τις κλίσεις. Η γυναίκα μου τσαντίζεται, αλλά προτιμώ να ανεβάινω στο Πήλιο με το Clio παρά με το CR-V. Και αυτό κάνω, εκτός αν πρέπει να κουβαλίσω όλη την οικογένεια.
Αντιθέτως, το ότι δεν χρειάζετια να σκύψω για να βάλω-βγάλω τα μικρά και το ότι χωράω τα πάντα στο πορτμπαγκάζ είναι τα θετικά του σουβλακίου.

Επαρχιακό δίκτυο δεν σημαίνει κατά ανάγκη και στροφές. Σε καμπίσιους κατσικόδρομους το SUV είναι πιο ξεκούραστο. Σε στροφιλίκια και αναβάσεις με καλό οδόστρωμα το SUV πράγματι κουράζει λιγάκι αν οδηγείς λίγο σβέλτα λόγω κλίσεων που πάιρνει σε σχέση με το κλασικό επιβατικό.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Από το group VAG την πιο τραγική εικόνα σε θέματα αξιοπιστίας παρουσιάζουν VW και Audi.
Λιγο παράδοξο αλλα Seat και Skoda είναι σαφώς πιο αθόρυβα σε ενοχλήσεις.

Επιβεβαιώνω αυτά που λες , με 3 Polo στην οικογένεια και τα 3 βγήκαν ελαττωματικά , μάλιστα το ένα είχε πρόβλημα στο ABS (μπλόκαραν οι τροχοί) και το άλλο στο τιμόνι (έχανε ξαφνικά την υποβοήθηση το καλοκαίρι όταν λειτουργούσε το Air Condition) , δηλαδή μιλάμε για σοβαρά προβλήματα που άνετα οδηγούσαν σε ατύχημα και αναγκαστικά πουλήθηκαν (το σερβις δεν μπορούσε να βρει το πρόβλημα και να το διορθώσει). Ο πατέρας μου είχε την ίδια εποχή ένα Ibiza με τα ίδια μηχανικά μέρη που παραδόξως δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα αλλά είχε εμφανίσει σκουριά στο πορτ παγκάζ. Τώρα οι γονείς μου έχουν ένα KIA CEED που έχει βγει άψογο (7+ ετών με μηδενικά προβλήματα).
 

kiriak

Supreme Member
27 November 2006
3,949
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

Επιβεβαιώνω αυτά που λες , με 3 Polo στην οικογένεια και τα 3 βγήκαν ελαττωματικά , μάλιστα το ένα είχε πρόβλημα στο ABS (μπλόκαραν οι τροχοί) και το άλλο στο τιμόνι (έχανε ξαφνικά την υποβοήθηση το καλοκαίρι όταν λειτουργούσε το Air Condition) , δηλαδή μιλάμε για σοβαρά προβλήματα που άνετα οδηγούσαν σε ατύχημα και αναγκαστικά πουλήθηκαν (το σερβις δεν μπορούσε να βρει το πρόβλημα και να το διορθώσει). Ο πατέρας μου είχε την ίδια εποχή ένα Ibiza με τα ίδια μηχανικά μέρη που παραδόξως δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα αλλά είχε εμφανίσει σκουριά στο πορτ παγκάζ. Τώρα οι γονείς μου έχουν ένα KIA CEED που έχει βγει άψογο (7+ ετών με μηδενικά προβλήματα).


η δική μου εμπειρία είναι τελείως διαφορετική,

έχοντας 2 vw τα τελευταία 25 χρόνια (19 χρόνια είχα το ένα και 11 έχω το άλλο), τα αυτοκίνητα δεν έχουν βγάλει τίποτα, παρά τα πολύ αραιά service,
πχ στο τωρινό κάνω service κάθε 2 χρόνια,


στο golf που είχα αγοράσει το 1992, άλλαζα απλά λάδια κάθε 10.000 χλμ (15.000 έλεγε το βιβλίο, ήθελα να είμαι σίγουρος), ξαναλέω απλά λάδια, τη στιγμή που φίλος μου με nissan, άλλαζε κάθε 5.000 συνθετικά,

πιστεύω ότι σε μεγάλο βαθμό , οι καλύτερες στατιστικές στα γιαπωνέζικα, οφείλονται στις συχνές επισκέψεις για service (οι οποίες κοστίζουν βέβαια),
και εγώ αν πήγαινα κάθε εξάμηνο συνεργείο , θα αύξανα τις πιθανότητες να προλάβω μία αστοχία
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,354
η δική μου άποψη λέει, ....
άπαξ και παει το αμάξι σε συνεργείο....χαλάει.
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Re: Απάντηση: Επιλογη αυτοκινητου

η δική μου εμπειρία είναι τελείως διαφορετική,

Κάθε κανόνας έχει τις εξαιρέσεις του , τα Γιαπωνέζικα και Κορεάτικα φτιάχνονται με την αξιοπιστία σε πρώτο πλάνο και άρα δοκιμασμένες λύσεις , γι' αυτό και δεν θα έβλεπες ποτέ την Toyota να βγάζει κινητήρα με Turbo και Compressor ταυτόχρονα όπως ήταν οι πρώτοι TSI της VW που έμειναν στην ιστορία για την προβληματική τους λειτουργία.

ΥΓ1. Η Nissan ανήκει στην Renault και οι μηχανές (και άλλα μέρη) είναι Γαλλικής τεχνολογίας.

ΥΓ2. Οι συχνές αλλαγές λαδιών (λιγότερο απο 1 χρόνο ή 15000 χλμ) δεν προσφέρουν κάτι αλλά μια και το ανέφερες και στο Polo πριν μια δεκαετία η VW συνιστούσε αλλαγή 2 φορές το χρόνο όπως και η Nissan.