Φταίει κι η εταιρία, αν η συνεργασία τους δε στηρίζεται σε αμοιβαία εμπιστοσύνη προφανώς και θα δημιουργηθούν τέτοιες καταστάσεις. Κάποιος απ τους δύο δεν ήταν ειλικρινής. Και που ξέρω εγώ στη συνεννόησή του το κατάστημα με την εταιρία δεν σου απέκρυψε την καθυστέρηση μόνο και μόνο για να κλείσει την αγορά και μη χάσει να τσεπώσει το χρήμα;
εχεις δικιο. για αυτο και ακυρωσα γιατι δεν πηγαινε αλλο. η υπομονη μου τελειωσε , καθως καθε μερα απο μερα σε μερα μου ελεγαν .... και εχω προπληρωσει ολα τα χρηματα απο τον προβολεα εδω και 30 μερες... συγνωμη αλλα δεν μου περισσεύουν