Θα το ανοίξεις δλδ με σκοπό να τους εκβιάσεις μετα; (που έτσι κι αλλιώς δε νομίζω ότι είναι και τοσο απλό)
Και αυτό γιατι αργούν να σου παραδώσουν ένα προϊόν με προβληματική διαθεσιμότητα;
Και θα απαιτήσεις αποζημίωση (την οποια μάλιστα θα ορίσεις εσυ) την οποια κανένα κατάστημα δεν δίνει σε τέτοιες περιπτώσεις;
Σορρυ αλλά με κάτι τέτοια ήταν που το τότε play.com σταμάτησε να στέλνει Ελλάδα…
Να σε ευχαριστήσω αρχικά για τα σχόλιά σου.
Όταν αγόρασα το προϊόν στις 23/9 , η διαθεσιμότητα που μου έδωσαν ήταν 3-4 εβδομάδες παράδοση στην πόρτα μου.
Οι 3-4 εβδομάδες ήταν ένα χρονικό διάστημα καθορισμένο από την Amazon ως max περίοδος αναμονής. Αντίστοιχα το Apple Store UK μου έδινε 3-4 εβδομάδες αναμονή και επέλεξα το Amazon καθαρά για λόγους τιμολόγησης.
Το να αθετήσει λοιπόν το ένα μέρος ένα βασικό σκέλος μιας πώλησης (διαθεσιμότητα) μου δίνει κάθε δυνατότητα να κάνω παράλληλα την έρευνα αγοράς μου και αν θέλω να αγοράσω το προϊόν από άλλου με βάση τις ανάγκες μου. Ηδη η γυναίκα μου λοιπόν αγόρασε τη μια συσκευή απευθείας από Apple Store καθώς δεν επιθυμούσε να περιμένουμε περαιτέρω.
Η πολιτική του Amazon αν δεν τη γνωρίζεις είναι 30 ημέρες δικαίωμα επιστροφής χρημάτων χωρίς ερωτήσεις. Δικαίωμα μου λοιπόν να τη χρησιμοποιώ όπως και όποτε νομίζω ότι τη χρειάζομαι. Θα το επιστρέψω το προϊόν με βάση τους όρους της Amazon όπως έχω κάνει και σε άλλες περιπτώσεις προϊόντων με τα οποία δεν έμεινα ικανοποιημένος.
Εννοείται ότι θα ζητήσω και refund για τα μεταφορικά και έκπτωση που όπως σωστά έγραψες όρισα ΕΓΩ για να κρατήσω ένα προϊόν που πιθανόν δε θα έχω ανάγκη λόγω της καθυστέρησης του Amazon.
Επίσης το να συγκρίνεις απατεώνες που έκλεβαν τα πακέτα του play.com με αγοραστές που απλά κάνουν χρήση των δικαιωμάτων τους και επιστρέφουν προϊόντα σύμφωνα με τους όρους που ορίζει το κάθε site είναι ουσιαστικά καθρέπτης της καταναλωτικής κουλτούρας της κάθε περιοχής.
Πάντως για να μην χάσεις τον ύπνο σου , οι περισσότερες δραστηριότητες μου είναι UK based όποτε πιο πιθανό να κόψουν τα δωρεάν μεταφορικά στους κατοίκους του UK