Συζητάμε για διαφορετικό κοινό και εξαιρετικά διαφορετικές υλοποιήσεις. Κάποιος που κοιτάει flagship της samsung δεν θα αγοράσει xiaomi. Προσωπικά ακολουθώ τη σειρά S ανά 2 έτη ως τη πιο ολοκληρωμένη για τις δικές μου ανάγκες. Έχοντας 400ε επιδότηση + άλλα τόσα συνήθως από την απόσυρση της προηγούμενης συσκευής που δίνει η Samsung, όσο και να κοστίζει τελικά, βγαίνει μισή τιμή.
Εγώ ξαναλέω, πως για όποιον θέλει να κρατήσει τουλάχιστον 2 έτη το κινητό του και δεν έχει wind, το 5G είναι στα must. Η δε xiaomi αφού τη βάλατε στη συζήτηση, δεν προσφέρει ούτε σωστή LTE-A υποστήριξη. Δεν αγοράζει τα license της qualcomm.
Στο iPad Pro μια χαρά παίζει πάντως το Fortnite σε 120 hz.
Τάκη, δεν τρέχει στα 120fps. Έδωσαν στο app τη δυνατότητα εφόσον η συσκευή το υποστηρίζει να πάει πάνω από τα 60. Ειδικά το ipad pro, έχει 5.5m pixels.
Δεν χρειάζεται να το υπεραναλύουμε αυτό, δεν γίνεται σε μεγάλη ανάλυση, βαριά παιχνίδια να παίξουν στα 120fps. Απλά δεν γίνεται. Δεν το κάνουν οι dekstops.
Το ίδιο πράγμα λέμε
Η ουσία είναι πως με μεγάλη ανάλυση δεν μπορείς να τρέξεις παιχνίδια στα 120fps. Το γράφει κιόλας πως πέφτει και στα 100 και στά 90, με τα γραφικά στο medium. Στη μέγιστη ρύθμιση πέφτει στα 30. Για να τρέξει αυτό το πράγμα σε πλήρη ανάλυση, στα καλύτερα γραφικά του σήμερα στα 120fps χρειάζεται πάνω από τη 4πλάσια ισχύ στη gpu. Και μια αντίστοιχη cpu που να την οδηγήσει.
Αυτό είναι μίξη εμπορικής και τεχνολογικής επιλογής. Το UI φυσικά και μπορεί σήμερα να τρέξει σε πλήρη ανάλυση, εξ άλλου δεν είναι και κάτι το τρομερό από πλευράς load. Η Apple αποφάσισε για τους χρήστες και τους έδωσε περισσότερα fps αντί ποιότητας και ανάλυσης από όσο καταλαβαίνω -δεν το κατηγορώ.
Η Samsung έχει επιλογή στην ανάλυση, εάν θέλεις μέχρι 120fps θα επιλέξεις fhd. Εάν μειωνόταν η ανάλυση στα παιχνίδια για τα 120fps, θα γινόταν πόλεμος.
Όχι Τάκη, η GPU ακόμη και για 120Hz display για να τρέξει το ui, έχει αρκετά χαμηλά utilizations. Δεν είναι εκεί το ζήτημα. Είναι πολιτικής του εάν τα πάντα θα τρέχουν στα 120Hz ή όχι. Να τρέχουν τα πάντα δεν γίνεται -σου είπα πως και για τη περίπτωση της Apple χρειάζεται τουλάχιστον 4x τη σημερινή απόδοση- οπότε διαλέγεις εάν θα κάνει την επιλογή ο χρήστης ή όχι.
Επειδή δεν θα μπορούσε να τρέξει βαριά textures -πχ παιχνίδια- σε >60 frames. Με λίγα λόγια θα ήταν 120frames μόνο σε απλά applications και το ui. Εκεί δυστυχώς σε οποιαδήποτε συσκευή του σήμερα -και της επόμενης γενιάς- πρέπει να επιλέξεις μεταξύ fps, ανάλυσης και ποιότητας. Όλα μαζί δεν γίνονται. Οι επιλογές είναι είτε να μειώνει την ανάλυση και την ποιότητα των textures για τα fps -λύση Apple και κατ επιλογή στα s20- είτε να μην έχεις ποτέ 120fps σε παιχνίδια.
Προσωπικά, θα προτιμούσα αυτό που αναφέρεις επειδή δεν έχω παιχνίδια στο κινητό.