[Επίσημο] Samsung Galaxy S24 Series

boymanos

Senior Member
23 February 2012
510
Βγάζουν καλές προωθητικές ενέργειες για προπαραγγελίες. Στην τιμή του 256 παίρνεις το 512 κι έχεις και ακόμα έξτρα έκπτωση από Samsung και ακόμα έξτρα έκπτωση με trade-in (στέλνεις πίσω ότι παλιό τηλέφωνο θες) .
Σίγουρα είναι ρίσκο να παίρνεις καινούργια συσκευή αλλά όσοι πήραμε πέρσι το S23 δεν είχαμε προβλήματα.
Οταν βιάζεσε να βγάλεις κάτι αυτά παθαίνεις, η samsung μόνο αγώνες δρόμου ξέρει να κάνει για να πρωτοβγάλει κάτι, κρίμα στα πειραματόζωα που πήραν τέτοια λαχτάρα, ελπίζω στο μέλλον να βάλουν μυαλό.
 

qwerty1gr

Moderator
Staff member
23 February 2007
3,762
Γηραιά Αλβιώνα
Βγάζουν καλές προωθητικές ενέργειες για προπαραγγελίες. Στην τιμή του 256 παίρνεις το 512 κι έχεις και ακόμα έξτρα έκπτωση από Samsung και ακόμα έξτρα έκπτωση με trade-in (στέλνεις πίσω ότι παλιό τηλέφωνο θες) .
Σίγουρα είναι ρίσκο να παίρνεις καινούργια συσκευή αλλά όσοι πήραμε πέρσι το S23 δεν είχαμε προβλήματα.
Ακριβώς αυτό. Πέρσι αγόρασα το s23u σχεδόν μισή τιμή (και δεν έβγαλε θέματα, ενώ είναι το καλύτερο τηλέφωνο που έχει περάσει απ' τα χέρια μου). Κριτήριο ήταν η επιλογή του snapdragon για μένα, καθώς το είχαν όλα τα Samsung όσο ζούσα στις ΗΠΑ κ δεν είχαν τα προβλήματα που διάβαζα για τα Samsung της Ευρώπης
 
Εγώ είχα πάρει το S22U με προπαραγγελία με δώρο τα Buds, δεν είχε κανένα θέμα.

Φέτος το S24U έφτασε στα χέρια μου έναν μήνα μετά την κυκλοφορία του, επίσης για την ώρα δεν έχει κάποιο θέμα.

Το ότι το έβγαλαν με παλιότερο firmware (του Δεκεμβρίου) είναι μόνο "θεωρητικά" πρόβλημα (λόγω ασφάλειας).

Δεν έχω βρει κάποιο ουσιαστικό bug.
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
27,851
Παλλήνη
To βασικό πρόβλημα στα ακριβά android εάν τα αγοράσεις day one, είναι η πτώση της τιμής σε σύντομο χρονικό διάστημα, ακόμα και απο την ίδιο την εταιρία με προσφορές, οπότε η μεταπωλητική αξία πάει στα τάρταρα... Οποτε μάλλον εχει νόημα να περιμένεις κανένα εξάμηνο για να το πάρεις σε καλή τιμή και απαλλαγμένο απο παιδικές ασθένειες.
 
  • Like
Reactions: qwerty1gr

Looter

AVClub Addicted Member
20 July 2008
1,623
Με 20% έκπτωση μέσω κωδικού pre-order , 100EUR trade in συσκευής που πήρα από καλάθι ανακύκλωσης , διπλάσια μνήμη (512GB) που ανεβάζει τη μεταπωλητική αξία και αποφορολόγηση μου βγήκε 867EUR.

Συγνώμη αλλά μόνο με τέτοιες προϋποθέσεις αξίζει να το αγοράσεις...

Όπως αντίστοιχα συνέφερε και το S23 Ultra μέσα στις γιορτές στα 685 ευρώ.
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Το ότι μπορεί κάποιος να αγοράσει αποφορολογημενα μην θεωρηθεί θέσφατο πως όλοι έχουν την δυνατότητα αυτή. Εμένα μου ήρθε ένα κουπόνι 10% το οποιο και δεν χρησιμοποίησα επειδή έκανα χρήση της εταιρικής επιδότησης. Τα 20% ήταν για τους υπαλλήλους τους εάν δεν απατώμαι.

Σήμερα που θα πάει κάποιος στο πλαίσιο/Κωτσοβολο κλπ, θα δώσει 1600€.
 

Looter

AVClub Addicted Member
20 July 2008
1,623
Το ότι μπορεί κάποιος να αγοράσει αποφορολογημενα μην θεωρηθεί θέσφατο πως όλοι έχουν την δυνατότητα αυτή. Εμένα μου ήρθε ένα κουπόνι 10% το οποιο και δεν χρησιμοποίησα επειδή έκανα χρήση της εταιρικής επιδότησης. Τα 20% ήταν για τους υπαλλήλους τους εάν δεν απατώμαι.

Σήμερα που θα πάει κάποιος στο πλαίσιο/Κωτσοβολο κλπ, θα δώσει 1600€.

Και χωρίς την αποφορολογηση εβγαινε 1100 για το 512GB και αγορά day 1. Οι κωδικοί του 20% δεν ήταν για υπαλλήλους αλλά ήταν παράλληλο flow με αυτό του 10%.
 

boymanos

Senior Member
23 February 2012
510
Με 20% έκπτωση μέσω κωδικού pre-order , 100EUR trade in συσκευής που πήρα από καλάθι ανακύκλωσης , διπλάσια μνήμη (512GB) που ανεβάζει τη μεταπωλητική αξία και αποφορολόγηση μου βγήκε 867EUR.

Συγνώμη αλλά μόνο με τέτοιες προϋποθέσεις αξίζει να το αγοράσεις...

Όπως αντίστοιχα συνέφερε και το S23 Ultra μέσα στις γιορτές στα 685 ευρώ.
Αν ήταν τίμια εταιρεία θα έδινε το 20% σε όλους, έτσι όμως φαίνεται τι κέρδη βγάζουν σε σχέση με την τιμή πού πουλάνε χωρίς τις προωθητικές ενέργειες , γιατί μια ζωή κλαίγονται.
 

kblachos

Μέλος Σωματείου
18 February 2009
17,134
ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
Δεν ξέρω αν είναι θέμα software. Πάντως και μετά το reset που έγινε στο service, το τηλέφωνο πάλι δεν φόρτιζε. Και όπως είπα, αυτό είναι το ένα μέρος του προβλήματος.

Το σοβαρότερο για μένα ήταν το ότι αφού κουτσά στραβά το φόρτιζα (με την συσκευή σβηστή πάντα) μόλις το ενεργοποιούσα, το τηλέφωνο υπερθερμαινόταν, και έτρωγε την μπαταρία με ρυθμό πολυβόλου.

Πιο πιθανό μου φαίνεται να έπεσα σε κάποιο προβληματικό batch παραγωγής.

Λοιπόν.... Νεώτερα, μία εβδομάδα μετά...

Είχαμε μείνει στο αίτημα αντικατάστασης της συσκευής προς την Samsung την προηγούμενη Παρασκευή 23/2/24.

Την Τρίτη 27/2/24 με κάλεσε από την Samsung μία κυρία δίνοντάς μου τα στοιχεία της και συστηνόμενη ως προϊσταμένη του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, και η οποία μου ανακοίνωσε πως το αίτημά μου για αντικατάσταση της συσκευής απορρίπτεται για τον λόγο πως έχει παρέλθει το διάστημα DOA των 7 ημερών.

Στην συζήτηση που ακολούθησε και ρωτώντας αυτονόητα πράγματα, δηλαδή που οφείλεται η βλάβη, αν η Samsung γνωρίζει για το θέμα που έχει προκύψει παγκοσμίως (με ελαττωματικές προφανώς συσκευές) για ποιο λόγο δεν αλλάζουν μία συσκευή 21 ημερών λιανικής τιμής 1.500 € η βλάβη της οποίας δεν προήλθε από κακή χρήση αλλά αφορά εγγενές πρόβλημα κ.λ.π. άκουσα διάφορα πρωτοφανή και άσχετα (πράγματα που θα έλεγε κάποιος εντελώς αδαής και όχι προισταμένη τμήματος της Samsung) με αποτέλεσμα να βγω εκτός εαυτού.

Στο επακόλουθο αίτημά μου να μου απαντήσουν γραπτώς στον λόγο απόρριψης της αίτησής μου, αρνήθηκε, λέγοντάς μου πως η υποστήριξη είναι τηλεφωνική, και δεν υποχρεούται να απαντήσει γραπτώς.

Εν συνεχεία λοιπόν έπραξα τα δέοντα.... Την σύνταξη μίας τετρασέλιδης επιστολής, με την ιδιότητά μου, το επάγγελμά μου, την όλη ιστορία με την συσκευή, την παράθεση των αναφορών από το διαδίκτυο για την συγκεκριμένη βλάβη, την έντονη δυσαρέσκειά μου για την συμπεριφορά της κυρίας προϊσταμένης, την ζημία που υφίσταμαι όντας 7 ημέρες χωρίς το κινητό, και επαναλαμβάνοντας συγχρόνως την απαίτησή μου για αντικατάσταση της συσκευής, και κοινοποιώντας την επιστολή στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, στο CEO Samsung (προφανώς κάποιο επίπεδο πιο πάνω) και στην Samsung Europe. Και εν τέλει ζητώντας σε περίπτωση νέας απόρριψης του αιτήματος να μου απαντήσουν εγγράφως ώστε να προασπήσω τα δικαιώματά μου ως καταναλωτής.

Παράλληλα έγινε και επικοινωνία με το Plaisio (ως εταιρικοί πελάτες) για τις αντίστοιχες από μέρους τους ενέργειες για αντικατάσταση της συσκευής.

Και χθες το μεσημέρι, επικοινώνησε μαζί μου από την Samsung έτερος προϊστάμενος, με ευγενικό ύφος και απολογούμενος για την συμπεριφορά της συναδέλφου του, αναφέροντάς μου πως έγινε εκ νέου αίτηση αντικατάστασης της συσκευής με συνημμένη την επιστολή μου η οποία έχει ληφθεί σοβαρά υπόψην, και με δεδομένη την θετική έκβασή της.

Παράλληλα επικοινώνησαν μαζί μου και από το Plaisio, και οι οποίοι προς τιμή τους μου είπαν πως ακόμη και αν δεν εγκρίνει η Samsung την αντικατάσταση, θα αναλάβει την αντικατάσταση της συσκευής το Plaisio.

Εν τέλει, σήμερα το μεσημέρι ενημερώθηκα να πάω την παλιά συσκευή σε ένα κατάστημα Plaisio και να παραλάβω μία νέα. H Samsung έχει πιστώσει από το πρωί στο Plaisio την αξία της συσκευής.
 

kblachos

Μέλος Σωματείου
18 February 2009
17,134
ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
Στο δια ταύτα, και σε τι ακριβώς οφείλεται η βλάβη, η επίσημη απάντηση της Samsung Greece είναι πως αφορά πρόβλημα λογισμικού (software) το οποίο όμως δεν λύνεται με την αναβάθμιση που έγινε, και πρέπει να γίνει αντικατάσταση κεντρικής πλακέτας και θύρας φόρτισης.

Δεν ξέρω κατά πόσο ένα θέμα λογισμικού επιλύνεται με αλλαγή hardware, όμως αυτό ακριβώς μου έχουν απαντήσει εγγράφως....


Αποψή μου είναι πως υπάρχει πρόβλημα σε συγκεκριμένο batch παραγωγής.... Ετυχε να πέσω σε συσκευή της συγκεκριμένης παραγωγής...
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Δεν ξέρω κατά πόσο ένα θέμα λογισμικού επιλύνεται με αλλαγή hardware, όμως αυτό ακριβώς μου έχουν απαντήσει εγγράφως....

Απλά δεν γίνεται.
Εδώ εφόσον η συσκευή λειτουργούσε απροβλημάτιστα για x ημέρες, παρουσιάστημε αστοχία υλικού προφανώς, δεδομένου του ότι το firmware δεν αναβαθμίστηκε στο ενδιάμεσο ενώ ούτε μετά από reset επανήλθε στη προτεραία κατάταση.

Το θέμα είναι πως βρήκες άκρη.
Εγώ εάν με κάτι απορώ, αυτό είναι πως το service της samsung θεωρείται μάλλον το καλύτερο. Εάν εδώ έγιναν όλα αυτά, στους υπόλοιπους κατασκευαστές τι θα συνέβαινε δηλαδή;
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,598
Η Samsung είναι κλασική περίπτωση κολοσσού του οποιου η εξυπηρέτηση πελατών είναι μπάχαλο (φάση δημοσιο foreva με άπειρες διαδικασίες που ταλαιπωρούν τους πάντες).

Και επίσης με πολυ κακο QC.

Στο τέλος βγάζεις συνήθως άκρη αλλά πρέπει να περάσεις ταλαιπωρια σαν την παραπάνω (η οποια είναι είστε εσκεμμένη προκειμένου να σε αποθαρρύνει να επιμείνεις είτε απλά αποτέλεμα του μπάχαλου των διαδικασιών τους).

ΥΓ Κάποια στιγμή θα γράψω και για κάτι τραγελαφικά με τα refresh procedures στα oled monitors της.
 

karajim80

AVClub Addicted Member
23 September 2017
1,604
Αν πρέπει να πληρώνεις δικηγόρο για να συντάξει αναφορά παραπόνων για ένα πρόβλημα τόσο ξεκάθαρο τι να πω...Και είχα 3 φορές άψογη αντιμετώπιση-εξυπηρέτηση από την εταιρεία στο Χαϊδάρι.

Same Sh1t...Different Day..
 

boymanos

Senior Member
23 February 2012
510
Καλά δεν χρειάζεται ειδικη ανάλυση για να καταλάβουμε πόσο φούσκα είναι τα 1500άρια+
Οσο για τίμια εταιρεία, αν βρείτε καμία σφυρίξτ

Αν πρέπει να πληρώνεις δικηγόρο για να συντάξει αναφορά παραπόνων για ένα πρόβλημα τόσο ξεκάθαρο τι να πω...Και είχα 3 φορές άψογη αντιμετώπιση-εξυπηρέτηση από την εταιρεία στο Χαϊδάρι.

Same Sh1t...Different Day..
Ενημερωτικά η samsung συνεργάζεται με την smartec στο χαιδάρι, δεν είναι δικό της κατάστημα, και πρέπει να είναι πολύ τυχερή πού έχει αυτό το κατάστημα καί είναι ένας βασικός λόγος που αγοράζουν αρκετοί κινητά samsung.
 
  • Like
Reactions: karajim80
17 June 2006
23,741
Αθήνα
Ολοι γράφουν για καλή υποστήριξη από το συγκεκριμένο κατάστημα.
Αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση τι να σου κάνει η smartec αν δεν έχει έγκριση για αντικατάσταση; Θα το πληρώσει από την τσέπη της; Δεν νομίζω.
 
  • Like
Reactions: karajim80

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,332
Αθήνα...
Αντικαταστάσεις είναι ένα ελάχιστο ποσοστό των βλαβών όμως.
Οι περισσότερες λύνονται με αντικατάσταση μερών. Στα κινητά, αλλάζοντας τη motherboard έχεις αλλάξει κινητό πρακτικά.