Μια παρατήρηση σχετικά με τα στοιχεία που συγκεντρώνω.
Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που δείξανε όσοι με ενημέρωσαν, ενώ δεν με γνωρίζουν προσωπικά.
Δείχνει την καλή θέληση και αλληλεγύη που υπάρχει μεταξύ των μελων του φόρουμ. Μη μπορώντας προσωπικά να κάνω κάτι περισσότερο, βοηθάω με τα "γραφειοκρατικά" της καταγγελίας-διαμαρτυρίας μας, ενώ το σημαντικό και ουσιώδες κομμάτι φέρνει σε πέρας ο petasis. Η συμμετοχή είναι ωραίο πράγμα, από τον φίλο που άνοιξε το νήμα μέχρι τις σημαντικές γνώσεις και γνώμες που ακούγονται.
Αν και βρέθηκα να αναλάβω το "φακέλωμα"
όσων συμμετέχουν, θεωρώ τα προσωπικά δεδομένα μας ένα ευαίσθητο θέμα. Γι αυτό επαναλαμβάνω πως τα έχει ζητήσει η Intertech, σε περίπτωση που δεν θέλει κάποιος να δημοσιοποιηθούν τα στοιχεία του και τα στέλνει μόνο για χρήση δική μας, σε παραπέρα νομικες κινήσεις. Θεωρώ πως αυτός είναι και ο λόγος που 2-3 φίλοι έχουν δώσει μόνο ονοματεπώνυμο και αριθμό τηλεφώνου.
Προσωπική μου γνώμη πως η κοινοποίηση των πιο λεπτομερών στοιχείων στην εταιρία έχει σκοπιμότητα εφόσον κάποιος όντως ενδιαφέρεται για την περίπτωση επιστροφής των χρημάτων αγοράς της συσκευής.
Το βλέπω και αυτό σαν μια κίνηση τακτικής του να αντιμετωπίσει η εταιρία κάθε έναν ατομικά και όχι μια πιο μαζική οργανωμένη καταγγελία, στην πράξη αποφεύγει η εταιρία να δώσει λύση συγκεκριμένα στο πρόβλημα που έχει προκύψει και προσανατολίζει αλλού τις ενέργειές της.
Δυστυχώς και γι αυτή, καθώς σχεδόν όλοι μας είμαστε "θαυμαστές" των προϊόντων της Panasonic και αυτός ήταν ο λόγος που αγοράσαμε και τη συγκεκριμένη τηλεόραση. Σέβομαι πάντως την περίπτωση να θεωρήσει κάποιος συμφέρουσα την πρόταση, αν και δεν έχω δει τέτοια πρόθεση μέχρι τώρα, και καλό θα ήταν να ενημερώσει κάποιον από εμάς όποιος αποδεχθεί την πρόταση, ώστε να συντονιστούμε καλύτερα.
Για όσους δεν ενδιαφέρονται για επιστροφή χρημάτων, η όλη διαδικασία αποτελεί χρονοτριβή που απομακρύνει την εύρεση λύσης λίγο περισσότερο. Ίσως θα έπρεπε να προχωρήσουν οι όποιες ενέργειες αποφασιστεί να γίνουν και όχι απλά να επαναλαμβάνουμε τα γραφειοκρατικά, γιατί και το ενδιαφέρον θα ατονήσει και το προϊόν το ίδιο θα απαξιωθεί με το πέρασμα του χρόνου, όταν θα είναι 10 μοντέλα παλιό πλέον.
Επίσης προσωπική μου γνώμη πως δεν είναι σκόπιμο να στραφούμε κατά των καταστημάτων που αγοράστηκαν οι συσκευές. Ήδη έχει εκφραστεί η άποψη πως υπάρχουν συνεργασίες και φιλίες που θα οδηγήσουν σε μη συμετοχή σε τυχόν αγωγή. Δεν ξέρω αν νομικά εξυπηρετεί κάτι, αλλά βρίσκω πως θα περιπλέξει τα πράγματα και θα κατέληγε απλά σε ...επιστροφή χρημάτων, "λύση" την οποία ήδη έχουμε απορρίψει, καθώς δεν πρόκειται με αυτόν τον τρόπο να αποκτήσουμε το προϊόν που πιστέψαμε ότι αγοράσαμε, ενώ δεν νομίζω πως σκόπιμα κάποιο κατάστημα ή πωλητής παραπλάνησε αγοραστή, ενώ έχω κάθε λόγω να πιστεύω πως η εταιρία το έκανε ή θεωρώ απαράδεκτο μια σημαντική λειτουργία να απουσιάζει και να δικαιολογείται απλά ως τυπογραφικό λάθος.
Θα έλεγα ότι η όλη κατάσταση, να διαφημίζεται η τηλεόραση ως κορυφαίο προϊόν με τις τάδε σούπερ λειτουργίες ενώ πωλείται με σημαντική έκπτωση για ελάχιστο χρονικό διάστημα και εκ των υστέρων να διαπιστώνουμε ότι οι διαφημιζόμενες ιδιότητες δεν φαίνονται πουθενά στο προϊόν (άρα η "έκπτωση" που έγινε για τόσο λίγο ώστε να εκβιάσει την αγορά μην αφήνοντας περιθώρια σύγκρισης και δοκιμής, ήταν ψεύτικη έκπτωση και απλά η τρέχουσα τιμή ενός τέτοιου προϊόντος στην τότε φθηνή αγορά), δείχνουν τα παραπάνω την προμελέτη του όλου θέματος, που κατά τη γνώμη μου θα επιφέρει και ποινές στην εταιρία αν κινηθούμε νομικά, περίπτωση στην οποία να υποθέσω πως θα φορτωθεί ακόμη περισσότερο ο φίλος petasis ?
Ελπίζω να μην σας κουράζω με τα πολλά που έγραψα προς δημόσια συζήτηση.
Μπορείτε να μου στείλετε τα στοιχεία επικοινωνίας όσοι ακόμη δεν το έχετε κάνει.