Επειδη τα ρευματος δικτυου δεν μπορουν να τραβηξουν τοσα Α οσα τα μπαταριας.
Ευχαριστώ!Από ότι θυμάμαι, παλιά ανάρτηση του Κυριάκου (enduras1) είναι αυτά.
και εγω αυτο σκεφτηκα αλλα δυσκολευομαι να υπολογισω νουμερα.
πχ τα βαττ ειναι λιγα
και εδω του ρευματος τα πατα ολα
https://www.bosch-professional.com/gr/el/κρουστικά-κατσαβίδια-101290-ocs-c/
και εγω την ιδια σκεψη ειχα εκφρασει στην αρχη αν και ασχετοσ...
μήπως τα μεγάλα μοντελα εκτοσ απο το μεγεθοσ του μοτερ που αλλαζει κερδίζουν και απο τον τύπο του κιβωτίου? πιστεύω οτι εχουν μαλλον πολύ μεγαλύτερη μειωση και ετσι πετυχαίνουν μεγαλύτερες ροπές.
Ούτε μεγάλο ούτε ηλεκτρικό, κι όμως 1050 Nm.
Μάλλον ο τύπος που το κρατά Μπάμπη για τη φωτό δεν ήταν καλά δασκαλεμένος.1050 Νm με ένα χέρι δεν εφαρμόζεις εκτός αν θές να γίνεις σαν τον darth vader!
1 Ν είναι 10 κιλά
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Εφαρμόζονται όμως στα 10 εκ. Αρα επί δεκα. Κάτι δεν αντιλαμβανόμαστε σωστά. Αφήνω την συνέχεια στους πιο ειδικούς. Και πάλι συγγνώμη για το off topic.
χωρίς να ξέρω ακριβώς πώς δουλεύει εσωτερικά
σκέφτομαι ότι όση είναι η κίνηση του σφυριού που χτυπάει μπροστά άλλη τόση είναι αυτή που πάει πίσω
οπότε στην τελική στο χέρι νιώθουμε ένα μικρό μπρος πίσω