Το θέμα με την παραμόρφωση δεν πιστεύω ότι είναι τόσο απλό. Λογικά δεν θα μπορούσαμε για ασφάλεια να υπολογίσουμε ποια είναι η μέγιστη στάθμη ενός ηχείου πριν την καταστροφή του (αφού ξέρουμε ευαισθησία, απόσταση και watt) και μετρώντας με ένα ντεσιμπελόμετρο να βρούμε και να αντιστοιχίσουμε σε ποια ένταση στον ενισχυτή είναι αυτή; Επίσης υπάρχει και ποικιλία στην ένταση μεταξύ των ηχογραφήσεων είτε σε μουσική είτε σε ταινία. Κλασσικό παράδειγμα εμπειρία που είχα με τον Yamaha μου, πάντα έβαζα το Matrix στο -35db γιατί ήταν απ τις πιο χαμηλά ηχογραφημένες ταινίες που είχα ακούσει, κάποια στιγμή λοιπόν βγήκε το Master and Commander το οποίο και νοίκιασα να δω με τη σύζυγο, βάζω λοιπόν τον ενισχυτή στο -35 και ξεκινάει η ταινία και κάπου αν θυμάστε στο 5λεπτο έχει μια σκηνή με ξαφνικούς κανονιοβολισμούς και με το που ξεκινάνε εγώ δεν ακούω τίποτα και προσπαθώντας να καταλάβω τι έχει γίνει βλέπω τον ενισχυτή κλειστό. Προφανώς λοιπόν έκλεισε για προστασία από κάποια επιστροφή, το ξανάβαλα αλλά πλέον στο -40, δεν ξανάσβησε αλλά και πάλι καταλάβαινες ότι έπαιζε τουλάχιστον 8-10db πιο δυνατά απ το Matrix. Πως κατοχυρωνόμαστε λοιπόν ότι στο 0 δεν θα πάρουμε πρωτίστως κανά τουίτερ και δευτερευόντως κανά γούφερ στο χέρι αφού υπάρχει ποικιλία έντασης μεταξύ των ηχογραφήσεων; Στην ισοστάθμιση τι συμβαίνει μ αυτό το θέμα; Στο direct? Κακές ηχογραφήσεις σε μουσική; Mp3?