Καλησπέρα.Να πω εν τάχει την εμπειρία μου για να μη βρεθεί ο φίλος προ εκπλήξεως.Νομιζω ότι τα είχα ξαναγράψει τότε αλλά ας κάνω μια περιληψη.
Το καλοκαίρι του 19 όταν και ολοκληρώθηκε η διετής δέσμευση με τη wind άλλαξα πάροχο αφού η πρώτη από 23 ευρώ μου πήγαινε την συνδρομή 25 αν έκανα ανανέωση!Τον Οκτώβριο του 18 είχα βάλει και vision με ξεχωριστή διετή δέσμευση.Φυσικα πριν τη βάλω είχα ρωτήσει τι θα γίνει σε περίπτωση που σταματήσω να είμαι συνδρομητής της εταιρίας το καλοκαίρι μέ τη λήξη της δέσμευσης στο double play και ο υπάλληλος μου είχε πει ότι θα σταματήσει και η αντίστοιχη του vision αζημιως.Χρεώθηκα όμως κανονικά πέναλτι διακοπής έστω και αν δεν ήταν δική μου ευθύνη.Δεν το συζητώ για το παράλογο της υπόθεσης πως γίνεται δηλαδή να με χρεώνουν πέναλτι από τη στιγμή που δεν δίνουν τη δυνατότητα να έχω τη vision και στο νέο πάροχο, άρα δεν εγώ εγώ ευθύνη για τη διακοπή της υπηρεσίας.
Αυτο που με εξόργισε είναι ότι και πριν προβώ στη φορητότητα ζητώντας προσφορα για να συνεχίσω στη wind είχα κάνει αντίστοιχη ερώτηση και μου είχαν πει ότι θα κάνω αίτηση διακοπής θα χρεωθώ το πέναλτι και στην πορεία θα αιτηθω πίστωση του πέναλτι αφού δεν φταίω εγώ.Φυσικα το ποσό δεν πιστώθηκε ποτέ και μετά από κανένα δίμηνο ήρθε εκαθαριστικος λογαριασμός με το ποσό του πέναλτι να δίνει το παρόν κανονικοτατα.
Τσακωθηκαα στο τηλέφωνο , έστειλα email διαμαρτυρίας με στοιχεία και ημερομηνίες που είχα επικοινωνήσει μαζί τους ώστε να ακούσουν τα ηχογραφημένα σε περίπτωση που δεν πιστεύουν η δεν τους συμφέρει να σταθούν στα λόγια μου και οι αθεοφοβοι δεν μπήκαν καν ποτέ στον κόπο ούτε να μου απαντήσουν ούτε να μου ζητήσουν τα χρήματα.Καποια στιγμή περνούσα έξω από ένα κατάστημα wind και είπα να μπω να ρωτήσω.Μαντεψτε.Ναι ναι το ποσό του πέναλτι είναι εκεί ακόμα και με περιμένει να το πληρώσω!Η κοπέλα που με εξυπηρέτησε μου είπε ότι μπορεί να πάει δικαστικώς ασχέτως αν δεν με ενοχλησε ποτέ κανείς.Το θεωρώ δύσκολο μεν αλλά δεν με χαλάει κιόλας να πω την αλήθεια.Γιατι αν συμβεί κάτι τέτοιο θα πέσει πολύ , πάρα πολύ γλέντι με τους ανεκδιηγητους.
Η συμβουλή για το φίλο είναι να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών να ρωτήσει τα πάντα ,να ζητήσει όνομα του υπαλλήλου που θα τον εξυπηρετήσει , να αναφέρει πως θα καταγράψει και ο ίδιος την κλήση( και να την καταγράψει) με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος του και μετά να προχωρήσει σε διακοπή φορητότητα κλπ.