Είναι κοινή ομολογία από πολλούς ότι έχει αλλάξει συμπεριφορά το τηλέφωνο για τις βλάβες στην ΕΡΤ, εδώ και ένα τρίμηνο-τετράμηνο. Προς το πολύ καλύτερο που πραγματικά δεν το βρίσκεις αλλού π.χ. ΔΕΗ, ΟΤΕ, Digea κλπ. Κατ αρχην το τηλ. το σηκώνουν τεχνικοί κι όχι τηλεφωνήτριες που "θα μεταφέρουν" το πρόβλημα ή θα σου μιλήσουν γενικόλογα. Επειτα ασχολούνται αμέσως να το λύσουν και σε ενημερώνουν τι θα κάνουν και πότε. Είναι σα να σε βάζουν συμμέτοχο στην επίλυση κι αυτό έχει ενδιαφέρον. Κρίνουν βέβαια και το πόσα τηλεφωνήματα έχουν για το ίδιο θέμα κάτι που τους ενδιαφέρει και τεχνικά. Το άλλο καλό είναι ότι σου λένε να ξαναπάρεις αν κάτι συμβεί πάλι. Δείχνουν πραγματικά ενδιαφέρον, και ναι τα καλά να λέγονται για να συνεχίζονται. Κι εγω θα θελα να συγχαρω το τεχνικό τμήμα της ΕΡΤ που διαθέτει προσωπικό για την τηλεφωνική επικοινωνία με τους πολίτες-τηλεθεατές για προβλήματα. Και ξέρω πολύ καλά ότι οι τεχνικοί της ΕΡΤ ολοένα μειώνονται και φέτος είναι αρκετοί για συνταξιοδότηση.