Τον Ιούλιο 2018 υπέγραψα διετές συμβόλαιο για σταθερή γραμμή ίντερνετ (24αρι) στην παραθεριστική μου κατοικία στα Χανιά. Ουσιαστικά πληρώνω τα πάγια ολόκληρο το χρόνο ώστε να έχω ίντερνετ τους 2-3 μήνες που παραθερίζω εκεί το καλοκαίρι. Μου έγινε μια καλή προσφορά από την Forthnet (στην οποία ήμουν ήδη πελάτης ) ως συμπληρωματικό «πακέτο» δηλαδή σε σχέση με την τηλεφωνική γραμμή και τη δορυφορική τηλεόραση που έχω στην κύρια οικία μου, τελικά όμως προτίμησα το συγκεκριμένο πρόγραμμα της Wind (WIND Broadband Basic), λόγω του ότι περιελάμβανε ως δωρεάν (υποτίθεται) «έξτρα παροχή» και 1GB δωρεάν κάθε μήνα WIND Mobile Broadband (MB για το κινητό δηλαδή) για όσο καιρό θα είναι ενεργή η σταθερή σου γραμμή (σου δίνουν προς τούτο και μία κάρτα sim simplefi). Μου διευκρίνισε βέβαια τότε ο dealer της Wind, ότι θα πρέπει να κάνω μία ανανέωση 5 ευρώ κάθε χρόνο ώστε να παραμένει ενεργή η κάρτα simplefi. Όντως, τον 1[SUP]ο[/SUP] χρόνο του συμβολαίου μου η wind τήρησε αυτά που συμφωνήθηκαν και κάθε 1[SUP]η[/SUP] του μηνός μου παρείχε αυτό το 1GΒ κι έτσι, τον Ιούλιο 2019, λίγο πριν συμπληρωθεί ο 1[SUP]ος[/SUP] χρόνος συμβολαίου, πήγα στο κατάστημα της Wind στα Χανιά κι αφού ξαναρώτησα τους υπαλλήλους και μου επιβεβαίωσαν ότι πρέπει να κάνω αυτή την ανανέωση (5 ευρώ/έτος), την έκανα στο συγκεκριμένο κατάστημα. Την 1[SUP]η[/SUP] Σεπτεμβρίου μου αποδόθηκε κανονικά το 1GB, αλλά λίγες ημέρες κατόπιν κι ενώ δεν είχα ξοδέψει πάνω από 50-60MB λαμβάνω ξαφνικά ένα μήνυμα στο κινητό (από την Wind) ότι έφτασα στο όριο των δεδομένων μου και πρέπει να ανανεώσω (πληρώνοντας ξανά φυσικά...) σε κάποιο κατάστημα της Wind. Σκέφθηκα ότι κάποιο λάθος ή μπέρδεμα θα έγινε στα συστήματα της εταιρίας και δεν έδωσα συνέχεια (έβγαλα τον υπόλοιπο μήνα με Wifi μόνο). Την 1[SUP]η[/SUP] Οκτωβρίου όμως, διαπίστωσα ότι δεν μου αποδόθηκε καθόλου το συμφωνημένο 1GB, οπότε αποφάσισα να μεταβώ στο κατάστημα της Wind για να μου πουν τι στο καλό συμβαίνει. Εκεί ο υπάλληλος (με το «κλασικά» αδιάφορο ύφος) με ενημέρωσε ότι άλλαξαν οι όροι (εννοείται βέβαια ότι την παραμικρή ενημέρωση είχα, ένα απλό sms έστω , γι’ αυτή την αλλαγή) και ότι πλέον θα πρέπει να κάνω ανανέωση κάθε 2 μήνες για να μου ξαναδώσουν αυτό το 1GB!!!! Εν ολίγοις δηλαδή, μου ζήτησαν να πληρώνω μήνα παρά μήνα για κάτι που υποτίθεται ότι μου το έδωσαν δωρεάν (και το συνυπολόγισα για να υπογράψω συμβόλαιο μαζί τους)!!! Και στην ιστοσελίδα τους μάλιστα, εξακολουθούν ακόμα και σήμερα να διαφημίζουν την συγκεκριμένη δωρεάν (υποτίθεται) «έξτρα παροχή», χωρίς να αναφέρουν πουθενά ότι στην πραγματικότητα σου ζητάνε κατόπιν να την πληρώνεις (μήνα παρά μήνα)! Αν αυτό δεν είναι ο «ορισμός» της παραπλανητικής διαφήμισης, τότε τι είναι; Μιλάμε ότι οι άνθρωποι είναι σε τέτοιο ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ βαθμό ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ, ώστε ακόμα και το 1GB μηνός Σεπτεμβρίου που εν πάση περιπτώσει μου το έδωσαν (προφανώς λίγο πριν αλλάξουν μονομερώς τους όρους), έτρεξαν κατόπιν άρον-άρον να το ακυρώσουν!!! Τι περίμεναν δηλαδή; Να βλέπω οτι δεν τηρούν αυτά που συμφώνησαν, κι εγώ να τρέξω να κάνω ανανέωση, μη τυχόν και χάσω το «κελεπούρι»; Έβγαλα αμέσως από το κινητό μου και πέταξα την simplefi sim και από Δευτέρα θα πάω στη Forthnet για να αιτηθώ την μεταφορά της τηλεφωνικής μου γραμμής . Εννοείται φυσικά ότι δεν υπάρχει η παραμικρή περίπτωση να πληρώσω το παραμικρό «πέναλτι» για το σπάσιμο του συμβολαίου που υπέγραψα: θα το σεβαστώ όσο ακριβώς το σεβάστηκε και η Wind! Άλλωστε με κάτι τέτοιες «κουτοπονηριές» της συγκεκριμένης εταιρείας, αγανάκτησα και πριν 2 χρόνια και μετέφερα την σύνδεση του κινητού μου τηλεφώνου σε άλλη εταιρεία. Τους έδωσα και μια δεύτερη ευκαιρία (με τη σταθερή γραμμή ) αλλά ειλικρινά, δεν το άξιζαν...