δεν μπορει να γινει πιο συγκεκριμενη
η ταινια βαλει κατα της ασυδοσιας της βιομηχανιας τροφιμων και κατα συνεπεια των αγορων, με εναν εφανταστο τροπο
το χολιγουντ εχει σκουρια για να πιασει τετοια πραγματα και ευτυχως βρεθηκε καποιος αλλος
κριμα πραγματικα
την ταινια την ειδες? γιατι δεν καταλαβα..
Το πολιτικο σας σχολιο στο που παει η χωρα κυριε![]()
Kenneth Branagh -> Κένεθ Μπράνα.
ποιος ειναι ο Μπραναγκ ?
All is True
![]()
Μετα το 1613 (απο μνημης κι εαν δεν κανω λαθος), δηλαδη μετα την ολικη καταστροφη του θεατρου του (the Globe) απο μια πυρκαϊα, ο Σαιξπηρ παραιτησε την σκηνη, αποτραβηχτηκε απο το Λονδινο και δεν ξαναεγραψε τιποτα. Ηταν και η στιγμη που αποφασισε να γυρισει "σπιτι του" στο Στρατφορντ και ξαναβρισκει μετα απο καιρο την οικογενεια του, που εβλεπε σπανια, η μαλλον την εναπομειναντα οικογενεια του τη συζηγο του και τι δυο κορες του, γιατι ο γιος του ο Αμλεν, ειχε ηδη πεθανει καποια χρονια πριν.
Αυτο ειναι το καδρο πανω στο οποιο ο Μπραναγκ εστιαζει την διαδρομη του Ποιητη σε ενα κομματι της ζωης του....
Γυρισμενο και ερμηνευμενο με μεγαλη μαεστρια απο εναν ειδημονα του ειδους.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ !!!
Πολύ καλή ταινία, η καλύτερη ταινία του Branagh εδώ και πολλά χρόνια. Εκπληκτική φωτογραφία,"ξεπατικωμένη" απο πίνακες της Αναγέννησης και του Μπαρόκ, ειδικά οι νυχτερινές σκηνές με τα κεριά είναι το κάτι άλλο. Θαυμάσια ερμηνεία του Branagh, που επιτέλους, μια φορά, μεταμορφώνεται σε ένα άλλο πρόσωπο αντί να παριστάνει το άλλο πρόσωπο. Τον στηρίζουν δυο ιερά τέρατα, η Judi Dench, που υποδύεται τη σύζυγο του Σέξπηρ, και ο Ian McKellen, που σε μια και μοναδική σκηνή αποδεικνύει πόσο τεράστιος ηθοποιός είναι. Ο ρυθμός είναι λίγο αργός, αλλά αυτό δε με ενόχλησε καθόλου, αντίθετα με έβαλε στο κλίμα μιας άλλης εποχής, όπου πραγματικά οι ρυθμοί ήταν πολύ πιο αργοί.
Eιναι το πρωτο φιλμ ενος νεου σινεαστ του Αντονεν Μπωντρυ. Και ξεκιναει δυνατα !
Προκειται για το Chant du Loup που βγηκε και με Αγγλικο τιτλο The Wolf's Call.
Προκειται για ενα φιλμ υποβρυχιου θριλλερ αλλα και δρασης ταυτοχρονα, που στηνει ενα σεναριο που αρθρωνεται σε τρεις φασεις, με απογειο μια πιθανη καταστροφη, και που η εξελιξη του βασιζεται στο εξαιρετικο φυσικο "δωρο" που εχει ενας νεαρος "υποβρυχας" που ειναι AnaGA δηλαδη Αναλυτης Ακουστικης Πολεμου.
Στην πρωτη αυτη φαση λοιπον ο Σαντραιντ (ο εν λογο προικισμενος ακουστικα ναυτης) σε μια αποστολη υποστηριξης Κομμαντο ανοιχτα της Συριας, αντιλαμβανεται εναν περιεργο πρωτοφανη ηχο, που προερχεται απο τεσσερις Ελικες, και που δεν ειναι μεσα στα δεδωμενα των υποβρυχιων που δυνανται να ειναι αντιπαλα (Ιραν Ρωσσια)... Μην μποροντας να αποφασισει δημιουργει μια κατασταση που φερει το υποβρυχιο και το πληρωμα (μεσα και εξω) σε κινδυνο. Μετα απο μια περιπετειωδη διεξοδο δημιουργειται ενα αινιγμα που ο ο ακουστικος αναλυτης προσπαθει να βρει λυση, ενω το επιτελειο θεωρει την υποθεση κλεισμενη και ανευ σημασιας.
Υπαρχει φυσικα μια Ρωσσοφοβικη προσεγγιση, αρκετα εξαπλωμενη σε χωρες του Νατο, αλλα ειναι και η εναρκτηριος προυποθεση της εξελιξης.
Το ερωτημα ειναι... σεναριακα στεκει στην πραγματικοτητα μια τετοια υποθεση (εαν εξαιρεσουμε καποια τεχνικα στοιχεια για την εξαρση του δραματος)...
Ναι στεκει.
Και πανω σε αυτην την υποθεση βασιζεται και το σεναριο.
Ειναι σιγουρο πως θα αρεσει τουλαχιστον σε ενα μελος εδω μεσα τον Ζαγγογιανη αλλα και αλλους φιλους που βρισκονται στο νημα της γειτονος Τουρκιας.
Μικρη διευκρινηση... καμμια σχεση με μια Αμερικανικη Μουυφα οπως αυτη με τον Τζεραλντ Μπατλερ (hunter killer).
Πολυ καλη και αν σκεφτει κανεις οτι προκειται για το πρωτο φιλμ ενος σκηνοθετη παιρνει αριστα.