Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

δεν μπορει να γινει πιο συγκεκριμενη
η ταινια βαλει κατα της ασυδοσιας της βιομηχανιας τροφιμων και κατα συνεπεια των αγορων, με εναν εφανταστο τροπο
το χολιγουντ εχει σκουρια για να πιασει τετοια πραγματα και ευτυχως βρεθηκε καποιος αλλος
 
Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

δεν μπορει να γινει πιο συγκεκριμενη
η ταινια βαλει κατα της ασυδοσιας της βιομηχανιας τροφιμων και κατα συνεπεια των αγορων, με εναν εφανταστο τροπο
το χολιγουντ εχει σκουρια για να πιασει τετοια πραγματα και ευτυχως βρεθηκε καποιος αλλος

και εμεις τι ειμαστε μαγοι να το καταλαβουμε
 
τα ιδια εγραψε εκτος απο το θεμα,θα μπορουσε να ειναι ενα αλλο κοινωνικοπολιτικο..
 
.

για την ταινια του Κωστα Γαβρα
αυτο δεν ειναι μονο ενα υπαρχουν πολλα σαν κι αυτο
απολαυστετο

Αυτό το προπαγανδιστικό σκουπίδι επικών διαστάσεων, λέει την ιστορία του τζογαρίσματος με λεφτά του κόσμου. Το σενάριο είναι γραμμένο από τον ίδιο τον τζογαδόρο - έναν ψυχοπαθή, οικονομικά αγράμματο πρώην υπουργό Οικονομικών της Ελλάδας. Φυσικά κομβικά σημεία της ιστορίας παραλείπονται, όπως το ότι η εξάμηνη διαπραγμάτευση κατάφερε να αυξήσει το εθνικό χρέος της Ελλάδας κατά 135 δισ. ευρώ. Αντί να σαπίζει σε ένα κελί, κατάφερε να πείσει τους συντρόφους του να κλέψουν ακόμα 630.000 ευρώ από τους Έλληνες φορολογούμενους για να χρηματοδοτήσει αυτό το κομμουνιστικό σκουπίδι. Ελπίζω σε 30 χρόνια ή περίπου τόσα, μια εκπληκτική μίνι σειρά να κυκλοφορήσει για να φωτίσει την αλήθεια, όπως ακριβώς στο Τσέρνομπιλ
 
την ταινια την ειδες? γιατι δεν καταλαβα..
Το πολιτικο σας σχολιο στο που παει η χωρα κυριε :p
 
Απάντηση: Re: Ευρωπαϊκό Σινεμά και όχι μόνο

την ταινια την ειδες? γιατι δεν καταλαβα..
Το πολιτικο σας σχολιο στο που παει η χωρα κυριε :p

κανεις δεν την ειδε αλλα ολοι ξερουν !
μια χωρα ντροπης

στο που παει η χωρα φοβαμαι
αν πω τι ωραιο παιδι ειναι ο Φοινικας
μπορει να με μπαναρουν για ερωτικη παρενοχληση σε ετεροφιλο
 
Facteur Cheval (Ο ταχυδρομος Σεβαλ)

Φιλμ του υιου Ταβερνιε. Εξ αλλου με αυτο του το φιλμ δεν χρειαζεται πια να το λεμε υιο Ταβερνιέ γιατι κερδισε το δικο του ονομα στον χωρο και τη δικη του υπογραφη.
Ενα φιλμ του Νιλς Ταβερνιε λοιπον, που σκιαγραφει με εξαιρετικη αποδωση αυτο που ειναι το δαιμονιο και η ευφυια ενος εθνους και που αναδυεται μεσα στις πιο αντιξοες συνθηκες και τις πιο δυσκολες στιγμες.
Πριν λιγο καιρο ειχα παραθεσει το φιλμ Edmond που αφηγουταν με χιουμορ και ελαφροτητα την Γιγαντια δημιουργια του Εντμον Ροσταν.
Tωρα εχουμε την αφηγηση του Ταχυδρομου Σεβαλ. Τελικα το σινεμα βαλθηκε εκ νεου να υπηρετει ενα απο τα πιο ευγενη εργα του. Αυτο της μνημης και της υπενθημησης των στιγμων που μας οριεθετουν σαν ανθρωπους και σαν πολιτισμικο συνολο.
Η ιστορια ειναι απιστευτη απο μονη της, και ειπαμε μονο η δυναμη του πνευματος που υπερβαινει τα εμποδια της υλης μπορει να την κανει εφικτη εστω και σαν συληψη.
Αλλα και αυτος ο πρωταγονιστης, ο Ζακ Γκαμπλεν, παιζει θεϊκα τον ταχυδρομο. Ο ορος που χρησιμοποιω δεν ειναι μια υπερβολη απο τις συνηθησμενες και που δεν ειναι του ρεπερτοριου μου. Το εννοω στην κυριολεξια με την εννοια της "θειας εγκατοικησης" (της περσονας στο ατομο).
Οταν ειχε "αποκαλυφθει" σαν ηθοποιος καποιοι λεγαν "ειναι ο νεος Ζαν Γκαμπεν". Δεν συνεβη ποτε γιατι δεν ειχε την τυχη να εχει ρολους της θεατρικης και κινηματογραφικης του αξιας. Αλλα με αυτο το φιλμ εκανε υπερβαση.

Το συνιστω απολυτα.

Capture%20d%E2%80%99e%CC%81cran%202018-11-09%20a%CC%80%2014.28.56.png


11011113.jpg
 
Eιναι το πρωτο φιλμ ενος νεου σινεαστ του Αντονεν Μπωντρυ. Και ξεκιναει δυνατα !

Προκειται για το Chant du Loup που βγηκε και με Αγγλικο τιτλο The Wolf's Call.

chant-du-loup_image-une-fiche-film.jpg


Προκειται για ενα φιλμ υποβρυχιου θριλλερ αλλα και δρασης ταυτοχρονα, που στηνει ενα σεναριο που αρθρωνεται σε τρεις φασεις, με απογειο μια πιθανη καταστροφη, και που η εξελιξη του βασιζεται στο εξαιρετικο φυσικο "δωρο" που εχει ενας νεαρος "υποβρυχας" που ειναι AnaGA δηλαδη Αναλυτης Ακουστικης Πολεμου.
Στην πρωτη αυτη φαση λοιπον ο Σαντραιντ (ο εν λογο προικισμενος ακουστικα ναυτης) σε μια αποστολη υποστηριξης Κομμαντο ανοιχτα της Συριας, αντιλαμβανεται εναν περιεργο πρωτοφανη ηχο, που προερχεται απο τεσσερις Ελικες, και που δεν ειναι μεσα στα δεδωμενα των υποβρυχιων που δυνανται να ειναι αντιπαλα (Ιραν Ρωσσια)... Μην μποροντας να αποφασισει δημιουργει μια κατασταση που φερει το υποβρυχιο και το πληρωμα (μεσα και εξω) σε κινδυνο. Μετα απο μια περιπετειωδη διεξοδο δημιουργειται ενα αινιγμα που ο ο ακουστικος αναλυτης προσπαθει να βρει λυση, ενω το επιτελειο θεωρει την υποθεση κλεισμενη και ανευ σημασιας.

Υπαρχει φυσικα μια Ρωσσοφοβικη προσεγγιση, αρκετα εξαπλωμενη σε χωρες του Νατο, αλλα ειναι και η εναρκτηριος προυποθεση της εξελιξης.

Το ερωτημα ειναι... σεναριακα στεκει στην πραγματικοτητα μια τετοια υποθεση (εαν εξαιρεσουμε καποια τεχνικα στοιχεια για την εξαρση του δραματος)...
Ναι στεκει.
Και πανω σε αυτην την υποθεση βασιζεται και το σεναριο.

Ειναι σιγουρο πως θα αρεσει τουλαχιστον σε ενα μελος εδω μεσα τον Ζαγγογιανη αλλα και αλλους φιλους που βρισκονται στο νημα της γειτονος Τουρκιας.

Μικρη διευκρινηση... καμμια σχεση με μια Αμερικανικη Μουυφα οπως αυτη με τον Τζεραλντ Μπατλερ (hunter killer).

Lecdl.png


878122-e1567005031251-670x400.jpg


Πολυ καλη και αν σκεφτει κανεις οτι προκειται για το πρωτο φιλμ ενος σκηνοθετη παιρνει αριστα.
 
All is True

all-is-true.jpg


Μετα το 1613 (απο μνημης κι εαν δεν κανω λαθος), δηλαδη μετα την ολικη καταστροφη του θεατρου του (the Globe) απο μια πυρκαϊα, ο Σαιξπηρ παραιτησε την σκηνη, αποτραβηχτηκε απο το Λονδινο και δεν ξαναεγραψε τιποτα. Ηταν και η στιγμη που αποφασισε να γυρισει "σπιτι του" στο Στρατφορντ και ξαναβρισκει μετα απο καιρο την οικογενεια του, που εβλεπε σπανια, η μαλλον την εναπομειναντα οικογενεια του τη συζηγο του και τι δυο κορες του, γιατι ο γιος του ο Αμλεν, ειχε ηδη πεθανει καποια χρονια πριν.
Αυτο ειναι το καδρο πανω στο οποιο ο Μπραναγκ εστιαζει την διαδρομη του Ποιητη σε ενα κομματι της ζωης του....
Γυρισμενο και ερμηνευμενο με μεγαλη μαεστρια απο εναν ειδημονα του ειδους.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ !!!
 
Venus in Fur

venus-in-fur-2013-003-seigner-in-corset-adjusting-amalric-collar.jpg


Ενα απο τα τελευταια φιλμ του μαεστρου, συγκεκριμενα προβληθηκε τελη 2013.
Ενα ουϊ-κλο δυο ατομων που κραταει πανω απο μιαμισυ ωρα στο σινεμα...ειναι δυνατον ;
Ειναι οταν εχει οδηγηθει απο το αριστοτεχνικο χερι ενος πραγματικου δημιουργου του σινεμα.
Και οχι μονο δεν το βαριεσαι αλλα σε καρφωνει στη θεση σου μεχρι το τελος και αναρωτιεσαι πως τελειωσε κιολας.
Τραβηγμενο εξ ολοκληρου στο Παρισινο θεατρο Recamier. Kαι το σεναριο γραφτηκε απο τον ιδιο τον Πολανσκι σε συνεργασια με τον Ντεϊβιντ Αϊβς που ειχε γραψει ενα ομονυμο θεατρικο εργο, φυσικα ολα βασιζομενα στο γνωστο (κλασσικο) εργο του Λεοπολντ Φον Ζαχερ Μαζοχ.

Το κυριο συστατικο αναμεσα σε ολα τα αλλα, της καλλιτεχνικης επιτυχιας του φιλμ ειναι βεβαια το διδυμο των πρωταγωνιστων του.
93e365d60c.jpg

La_V%C3%A9nus_%C3%A0_la_fourrure_(film)

La_V%C3%A9nus_%C3%A0_la_fourrure_(film)

La_V%C3%A9nus_%C3%A0_la_fourrure_(film)

Ο Ματιέ Αμαλρικ και η Εμμανουελ Σενιέ σε μεγαλη φορμα και απιστευτη δεξιοτεχνια. Ηθοπιαρες !

Εξαιρετικο και "ρεμπελο" στα devoir-etre της εποχης μας.

Venus-in-Fur-1.jpg
 
bbtl-780x390-it.jpg


Οσοι ψοφανε για το Αφεντικο να σπευσουν να το δουν.Οσοι,στην εφηβεια τους "σημαδευτηκαν" απο καποιο μουσικο γενικοτερα,επισης.
Δεν μιλαμε για κανενα αριστουργημα.Εναι σχετικα επιφανειακο και εχει εναν ολιγον τετριμμενο συναισθηματισμο που δεν κανει κακο ομως,κυριως γιατι η αφελεια του ειναι συμπαθεστατη και εχει καρδια.
Τοση ωστε να μεταφερει με πολυ τρυφεραδα,την επιδραση της μουσικης σε εναν προβληματισμενο και καταπιεσμενο εφηβο (στην προκειμενη περιπτωση ενος πακιστανου που μεγαλωνει στην Αγγλια της Θατσερ) και ποσο αυτη αλλαζει τη ζωη του.Δεν ειναι λιγο ιδιαιτερα οταν περνας ευχαριστα.
Δεν εχει το χιουμορ και το μπριο που ειχε η προηγουμενη ταινια της σκηνοθετη το Bend it like Beckham,ουτε την διεισδυτικη ματια με την οποια απεδωσαν ενα παρομοιο θεμα ταινιες σαν το Sing Street και το Αlmost Famous,αλλα ειπαμε περνας ευχαριστα,εχεις τη μουσικη του Springsteen για soundtrack και ενα στορυ που σου κλεινει το ματι σαν καποιος συνενοχος απο τα παλια που "ξερει και ξερεις".
 
All is True

all-is-true.jpg


Μετα το 1613 (απο μνημης κι εαν δεν κανω λαθος), δηλαδη μετα την ολικη καταστροφη του θεατρου του (the Globe) απο μια πυρκαϊα, ο Σαιξπηρ παραιτησε την σκηνη, αποτραβηχτηκε απο το Λονδινο και δεν ξαναεγραψε τιποτα. Ηταν και η στιγμη που αποφασισε να γυρισει "σπιτι του" στο Στρατφορντ και ξαναβρισκει μετα απο καιρο την οικογενεια του, που εβλεπε σπανια, η μαλλον την εναπομειναντα οικογενεια του τη συζηγο του και τι δυο κορες του, γιατι ο γιος του ο Αμλεν, ειχε ηδη πεθανει καποια χρονια πριν.
Αυτο ειναι το καδρο πανω στο οποιο ο Μπραναγκ εστιαζει την διαδρομη του Ποιητη σε ενα κομματι της ζωης του....
Γυρισμενο και ερμηνευμενο με μεγαλη μαεστρια απο εναν ειδημονα του ειδους.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ !!!

Πολύ καλή ταινία, η καλύτερη ταινία του Branagh εδώ και πολλά χρόνια. Εκπληκτική φωτογραφία,"ξεπατικωμένη" απο πίνακες της Αναγέννησης και του Μπαρόκ, ειδικά οι νυχτερινές σκηνές με τα κεριά είναι το κάτι άλλο. Θαυμάσια ερμηνεία του Branagh, που επιτέλους, μια φορά, μεταμορφώνεται σε ένα άλλο πρόσωπο αντί να παριστάνει το άλλο πρόσωπο. Τον στηρίζουν δυο ιερά τέρατα, η Judi Dench, που υποδύεται τη σύζυγο του Σέξπηρ, και ο Ian McKellen, που σε μια και μοναδική σκηνή αποδεικνύει πόσο τεράστιος ηθοποιός είναι. Ο ρυθμός είναι λίγο αργός, αλλά αυτό δε με ενόχλησε καθόλου, αντίθετα με έβαλε στο κλίμα μιας άλλης εποχής, όπου πραγματικά οι ρυθμοί ήταν πολύ πιο αργοί.
 
Πολύ καλή ταινία, η καλύτερη ταινία του Branagh εδώ και πολλά χρόνια. Εκπληκτική φωτογραφία,"ξεπατικωμένη" απο πίνακες της Αναγέννησης και του Μπαρόκ, ειδικά οι νυχτερινές σκηνές με τα κεριά είναι το κάτι άλλο. Θαυμάσια ερμηνεία του Branagh, που επιτέλους, μια φορά, μεταμορφώνεται σε ένα άλλο πρόσωπο αντί να παριστάνει το άλλο πρόσωπο. Τον στηρίζουν δυο ιερά τέρατα, η Judi Dench, που υποδύεται τη σύζυγο του Σέξπηρ, και ο Ian McKellen, που σε μια και μοναδική σκηνή αποδεικνύει πόσο τεράστιος ηθοποιός είναι. Ο ρυθμός είναι λίγο αργός, αλλά αυτό δε με ενόχλησε καθόλου, αντίθετα με έβαλε στο κλίμα μιας άλλης εποχής, όπου πραγματικά οι ρυθμοί ήταν πολύ πιο αργοί.

Oι απαιτουμενοι ρυθμοι για να νοιωσεις την ζωη, και να κατανοησεις τι ρεει γυρω σου.
Στην ακολουθια των εποχων και των κυκλων της ημερας...
Χαιρομαι που σου αρεσε αν και το περιμενα μαλλον. -bye-
 
Eιναι το πρωτο φιλμ ενος νεου σινεαστ του Αντονεν Μπωντρυ. Και ξεκιναει δυνατα !

Προκειται για το Chant du Loup που βγηκε και με Αγγλικο τιτλο The Wolf's Call.

Προκειται για ενα φιλμ υποβρυχιου θριλλερ αλλα και δρασης ταυτοχρονα, που στηνει ενα σεναριο που αρθρωνεται σε τρεις φασεις, με απογειο μια πιθανη καταστροφη, και που η εξελιξη του βασιζεται στο εξαιρετικο φυσικο "δωρο" που εχει ενας νεαρος "υποβρυχας" που ειναι AnaGA δηλαδη Αναλυτης Ακουστικης Πολεμου.
Στην πρωτη αυτη φαση λοιπον ο Σαντραιντ (ο εν λογο προικισμενος ακουστικα ναυτης) σε μια αποστολη υποστηριξης Κομμαντο ανοιχτα της Συριας, αντιλαμβανεται εναν περιεργο πρωτοφανη ηχο, που προερχεται απο τεσσερις Ελικες, και που δεν ειναι μεσα στα δεδωμενα των υποβρυχιων που δυνανται να ειναι αντιπαλα (Ιραν Ρωσσια)... Μην μποροντας να αποφασισει δημιουργει μια κατασταση που φερει το υποβρυχιο και το πληρωμα (μεσα και εξω) σε κινδυνο. Μετα απο μια περιπετειωδη διεξοδο δημιουργειται ενα αινιγμα που ο ο ακουστικος αναλυτης προσπαθει να βρει λυση, ενω το επιτελειο θεωρει την υποθεση κλεισμενη και ανευ σημασιας.

Υπαρχει φυσικα μια Ρωσσοφοβικη προσεγγιση, αρκετα εξαπλωμενη σε χωρες του Νατο, αλλα ειναι και η εναρκτηριος προυποθεση της εξελιξης.

Το ερωτημα ειναι... σεναριακα στεκει στην πραγματικοτητα μια τετοια υποθεση (εαν εξαιρεσουμε καποια τεχνικα στοιχεια για την εξαρση του δραματος)...
Ναι στεκει.
Και πανω σε αυτην την υποθεση βασιζεται και το σεναριο.

Ειναι σιγουρο πως θα αρεσει τουλαχιστον σε ενα μελος εδω μεσα τον Ζαγγογιανη αλλα και αλλους φιλους που βρισκονται στο νημα της γειτονος Τουρκιας.

Μικρη διευκρινηση... καμμια σχεση με μια Αμερικανικη Μουυφα οπως αυτη με τον Τζεραλντ Μπατλερ (hunter killer).


Πολυ καλη και αν σκεφτει κανεις οτι προκειται για το πρωτο φιλμ ενος σκηνοθετη παιρνει αριστα.


sEpsP_NcaIwmdlv0Q1lhyhRcHOI.jpg


Πολύ δυνατή ταινία, ειδικά για τους fan των ταινιών με υποβρύχια όπως η αφεντιά μου.
Ωραία η σεναριακή ιδέα, δίνει έδαφος για την ανάπτυξη της πλοκής. Τα ηθικά διλήμματα και η ένταση, εντός και εκτός υποβρυχίου, αποτυπώνονται με επιτυχία.
Πολύ καλό και το soundtrack.

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση Γιώργο!