Με πολυ λιγοτερη εμπειρια απο σας βεβαια, αλλα αυτο το θεμα με ειχε απασχολησει λιγες μερες πιο πριν. Οποτε με αφορμη το επεξηγηματικο ποστ του Τεο, εκανα ενα μικρο πειραμα, οπου στην τελευταια φωτογραφια πρωτα την εδειξα σε καποιον θεατη και μετα, αφου μου ειπε τι του "βγαζει", του ειπα τον τιτλο, ενω στην φωτογραφια με το παγκακι πρωτα ανεφερα τον τιτλο και μετα τον αφησα να επεξεργαστει την φωτογραφια.
Το αποτελεσμα ηταν οτι στη φωτογραφια με την καρεκλα ο θεατης εν τελει εμεινε ικανοποιημενος, μιας και το συμπερασμα ηταν εξ ολοκληρου δικο του, ταυτιστηκε με τον τιτλο του Τεο και ισως να το πηγε κι ενα βημα παραπερα. Απο την αλλη μερια στη φωτογραφια με το παγκακι, οπου πρωτα ακουσε τον τιτλο και μετα την ειδε, η ολη σκεψη γυριζε γυρω απο το "γιατι δοθηκε αυτος ο τιτλος", χανοντας ουσιαστικα το νοημα, αλλα και την ευκαρια να βγαλει το δικο του συμπερασμα και να μπορει απερισπαστος να οδηγηθει εκει που θα ηθελε η δικη του ματια.
Το τελικο του συμπερασμα; Η πρωτη με την καρεκλα του αρεσε, ενω η αλλη καθολου, και αυτο οφειλεται μονο στον τιτλο κατα τη γνωμη μου, γιατι και ως θεματολογια, και ο τεχνικη αλλα και συνολικα ειναι παρομοιες και εξαιτερικες.