Απάντηση: Landscape Photography
Περισσότερο μετεωρολογικό είναι.
Με βορειοδυτικό άνεμο η ατμόσφαιρα είναι ιδιαίτερα καθαρή. Το "καθαρή" σημαίνει ότι οι ακτίνες του ήλιου είναι πιό κάθετες και δεν διαχέονται στους υδρατμούς που υπάρχουν όταν ο άνεμος είναι Νότιος ( ο χειρότερος είναι ο νοτιοδυτικός που φέρνει και τη σκόνη απο τη Σαχάρα)
Όταν λοιπόν οι ακτίνες είναι κάθετες, η αντίθεση - κοντράστ- αυξάνει. Και όταν συμβαίνει αυτό τα χρώματα ζωηρεύουν γιατί φωτίζονται έντονα.
Εδώ μια παλαιότερη λήψη απο το όρος Δίρφυς με φιλμ Fuji Provia 100
Nα τονίσω ότι η χρήση πολωτικού φίλτρου δρά καταλυτικά στην εικόνα.
Αν δεν το χρησιμοποιήσεις δύσκολα παίρνεις τον ιδανικό ουρανό και καθαρά
χρώματα καθώς αυτό κόβει και τις ανακλάσεις του φωτός στις διάφορες επιφάνειες. Υπάρχουν αρκετοί πολέμιοι των πολωτικών φίλτρων- ειδικά χρήστες αρνητικών φίλμς- προσωπικά το χρησιμοποιώ πάντοτε στις εξωτερικές λήψεις, αφου πάντοτε τραβούσα slides και τώρα ψηφιακά.
Και επειδή σχεδόν πάντοτε υπάρχει η κακοπροαίρετη κουβέντα "το έφτιαξες
στο photoshop" δοκιμάστε ένα καλό slide film όπως το Fuji Velvia και Provia
ή το Kodak E100VS συνδυασμένο με πολωτικό φίλτρο και θα εκπλαγείτε.
Τα χρώματα "πηδούν" απο την φωτοτράπεζα και χύνονται στο πάτωμα.
Τόσο ζωντανά και ρεαλιστικά είναι.
Ανάλογη απόδοση έχουμε και απο τις dSLR αρκεί να ασχοληθεί κανείς με όρεξη.
Περισσότερο μετεωρολογικό είναι.
Με βορειοδυτικό άνεμο η ατμόσφαιρα είναι ιδιαίτερα καθαρή. Το "καθαρή" σημαίνει ότι οι ακτίνες του ήλιου είναι πιό κάθετες και δεν διαχέονται στους υδρατμούς που υπάρχουν όταν ο άνεμος είναι Νότιος ( ο χειρότερος είναι ο νοτιοδυτικός που φέρνει και τη σκόνη απο τη Σαχάρα)
Όταν λοιπόν οι ακτίνες είναι κάθετες, η αντίθεση - κοντράστ- αυξάνει. Και όταν συμβαίνει αυτό τα χρώματα ζωηρεύουν γιατί φωτίζονται έντονα.
Εδώ μια παλαιότερη λήψη απο το όρος Δίρφυς με φιλμ Fuji Provia 100
Nα τονίσω ότι η χρήση πολωτικού φίλτρου δρά καταλυτικά στην εικόνα.
Αν δεν το χρησιμοποιήσεις δύσκολα παίρνεις τον ιδανικό ουρανό και καθαρά
χρώματα καθώς αυτό κόβει και τις ανακλάσεις του φωτός στις διάφορες επιφάνειες. Υπάρχουν αρκετοί πολέμιοι των πολωτικών φίλτρων- ειδικά χρήστες αρνητικών φίλμς- προσωπικά το χρησιμοποιώ πάντοτε στις εξωτερικές λήψεις, αφου πάντοτε τραβούσα slides και τώρα ψηφιακά.
Και επειδή σχεδόν πάντοτε υπάρχει η κακοπροαίρετη κουβέντα "το έφτιαξες
στο photoshop" δοκιμάστε ένα καλό slide film όπως το Fuji Velvia και Provia
ή το Kodak E100VS συνδυασμένο με πολωτικό φίλτρο και θα εκπλαγείτε.
Τα χρώματα "πηδούν" απο την φωτοτράπεζα και χύνονται στο πάτωμα.
Τόσο ζωντανά και ρεαλιστικά είναι.
Ανάλογη απόδοση έχουμε και απο τις dSLR αρκεί να ασχοληθεί κανείς με όρεξη.
Last edited: