Να επαναφέρω το thread της 9600 γράφοντας τη δική μου εμπειρία από την 9500 που έχω εδώ και 2 χρόνια.
Πέρυσι το καλοκαίρι τράβηξα για πρώτη φορά νυχτερινές φωτό με manual λήψη σε ταχύτητες από 5-30 sec. Παρατήρησα ότι στο κάτω αριστερό μέρος του κάδρου και στην ίδια ακριβώς περιοχή εμφανίστηκε ένα μάτσο χρωματικά σπιθουράκια, κάτι σαν να βλέπεις ένα τμήμα του γαλαξία σε νυχτερινό ουρανό. Δεν το είχα παρατηρήσει ποτέ στις πάνω από 4000 κανονικές ημερήσιες φωτό.
Δοκίμασα με το καπάκι του φακού πάνω του σε 2-3 έως 30 δευτερόλεπτα έκθεση και πάλι τα ίδια. Και στο ίδιο ακριβώς μέρος του καρέ. Ξανά κανονικές φωτό, τίποτα. Άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια.
Η μηχανή αγοράστηκε από Γερμανία μαζί με άλλη μία ενός φίλου, η οποία με τα ίδια τεστ δεν παρουσίαζε τίποτα.
Μερικοί φίλοι αλλά και επαγγελματίες φωτογράφοι, μου είπαν ότι κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για ελλατωματικά pixel που σε μεγάλους χρόνους ζορίζονται / υπερθερμαίνονται και παρουσιάζεται το πρόβλημα, αλλά μιας και σε κανονικές λήψεις δεν φαίνονταν τίποτα, να την άφηνα ως είχε.
Τηλ. στο σέρβις της Ελληνικής αντιπροσωπείας και είχα την απάντηση ότι πρόκειται για σκόνη στον αισθητήρα (σε compact μηχανή πρώτη φορά το ακούω...) και χρειάζεται καθαρισμός.
Στη συνέχεια και φέτος τον Ιανουάριο, εφόσον η μηχανή ήταν ακόμη μέσα στην 2ετή εγγύηση, έστειλα mail στο TechnikDirekt από όπου την αγόρασα και μου απάντησαν να την πακετάρω και να τους τη στείλω σημειώνοντας το πρόβλημα.
Σε περίπου 2 μήνες την παρέλαβα με δικά τους έξοδα αποστολής χωρίς να έχει γίνει κάτι, απαντώντας μου ευγενικά ότι δεν διαπίστωσαν πρόβλημα.
Κάπου εκεί είπα να τα παρατήσω αλλά επειδή είμαι πολύ ευχαριστημένος από την 9500 και ήθελα να μην έχει κουσούρι, ξαναέστειλα mail αυτή τη φορά με 5-6 νυχτερινές φωτό με το εμφανές πρόβλημα.
Άμεσα μου απάντησαν και ζητώντας συγνώμη για την ταλαιπωρία, μου είπαν ότι παρέπεμψαν τις φωτό στο σέρβις και κατόπιν να την ξαναπακετάρω και να τους την ξαναστείλω.
Δύο μήνες αργότερα σε ερώτησή μου για το τί γίνεται, μου απάντησαν ότι βρίσκεται στο κεντρικό σέρβις της Αγγλίας όπου περιμέναν κάποιο ανταλλακτικό από Ιαπωνία.
Πριν δύο εβδομάδες πήρα mail ότι επιτέλους η 9500 πήρε το δρόμο της επιστροφής, ζητώντας μου ξανά συγνώμη για την μεγάλη καθυστέρηση και ξανά με δωρεάν έξοδα αποστολής, σε μεγάλη ασφαλή κούτα, χωρίς καμία χρέωση μιας και τώρα έληγε η 2ετής εγγύηση.
Την Παρασκευή προχθές και με αγωνία την παρέλαβα, τη δοκίμασα, και η μηχανή δεν παρουσιάζει το παραμικρό πρόβλημα ακόμη και στο μέγιστο χρόνο έκθεσης των 30sec. Όπως η άλλη του φίλου μου.
Το αξιοσημείωτο είναι ότι όπως έφυγε, έτσι γύρισε, χωρίς το παραμικρό σημαδάκι, όπως ήταν σαν καινούργια μιας και την προσέχω ιδιαίτερα. Ακόμη και οι μινιατούρες βίδες δεν δείχνουν να έχουν ξεβιδωθεί, τίποτα κυριολεκτικά!!!
Άψογο σέρβις από ιντερνετικό κατάστημα (και Γερμανία παρακαλώ). Ποτέ δεν με έχουν δεί οι άνθρωποι, η υποστήριξη όμως στον πελάτη κορυφαία. Άντε να παρακαλάς στα ελληνικά μαγαζιά να στη φτιάξουν.
(Όσο για τη σκόνη στο CCD...)
Η μηχανή ξανά στη δράση λοιπόν μετά από 5μηνη απουσία, και ένας ακόμη ευτυχισμένος ιδιοκτήτης!:grandpa: