Έχω την εντύπωση ότι δεν έγινε και πολύ καλή συνεννόηση. Ίσως να μην διευκρίνισες (ή δεν κατάλαβαν) τι έχει γίνει. Γιατί η χρέωση 10 ευρώ για έλεγχο υπάρχει συνήθως (σε όλες τις περιπτώσεις service που ξέρω σε διάφορες εταιρίες και προιόντα), μόνο αν δεν επισκευαστεί ο δέκτης. Δηλαδή αν πας ένα προιόν, το ψάξουν, αλλά τελικά δεν συμφωνήσεις να γίνει η επισκευή, θέλουν αυτήν την χρέωση σαν αποζημίωση για τον κόπο που έκαναν να ψάξουν την βλάβη. Αν τελικά γίνει η επισκευή, από ότι ξέρω, δεν υπάρχει καν αυτή η χρέωση, αλλά μόνο η χρέωση για την επισκευή.
Εδώ δεν χρειάζεται καν έλεγχος, άρα και τα 10 ευρώ. Απλά έχει κολλήσει το λογισμικό του δέκτη κατά την εγκατάσταση, οπότε απλά θα του περάσουν αμέσως το καινούριο. Αυτοί έχουν τα μηχανήματα να το κάνουν και με κλειστό τον δέκτη, ενώ εμείς μόνο αν δουλεύει ο δέκτης μπορούμε να την κάνουμε.
Δηλαδή δεν χρειάζεται κανένας έλεγχος, και απλά θα συνδέσουν τον δέκτη στον υπολογιστή τους, με το ανάλογο επαγγελματικό πρόγραμμα που έχουν για να ξαναπεράσουν το λογισμικό. 10 λεπτά υπόθεση είναι. Μόνο το κόστος αυτό, που λογικά δεν πρέπει να είναι και πολύ μεγάλο.
Άρα, ή λάθος συνεννόηση έγινε, ή εντελώς λάθος είναι η τιμολόγηση των υπηρεσιών τους.