Ο εν λόγω η/υ παρουσίασε πολλαπλές γκρίζες περιοχές στην 27'' οθόνη του. Ακολούθησα τις οδηγίες στο manual και στο www.apple.com/support και επισκέφτηκα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Systemgraph technologies ΕΠΕ στη Λ. Μεσογείων, Χαλάνδρι.
Κατά την πρώτη παραλαβή από το service της systemgraph 4/10 μου επιδόθηκε "αναφορά επισκευής" στην οποία αναγράφεται ότι έγινε αλλαγή της οθόνης (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΡΑΠΤΩΣ Ο ΛΟΓΟΣ) και εκτεταμένος έλεγχος τόσο της οθόνης (κατόπιν επισκευής) όσο και όλων των υπολοίπων μερών του η/υ, καθώς επίσης ξηρός εσωτερικός και εξωτερικός καθαρισμός. Ωστόσο μου συνέστησαν να αγοράσω το APPLECARE προς 180 ευρώ για επέκταση της εγγύησης, επειδή από την εμπειρία τους "αυτά χαλάνε συχνά και με τις οθόνες στα νέα imac ποτέ δεν ξέρεις...".
Η διαπίστωση ότι η οθόνη συνεχίζει να μη λειτουργεί σωστά (συν ορισμένα spots υγρασίας πίσω από το πλαστικό που βρίσκεται μπροστά στο panel -υποθέτω από τον "ξηρό" καθαρισμό) έγινε σχεδόν άμεσα οπότε και ξαναεπισκέφτηκα το service μαζί με συνάδεφλό μου. Εκεί μας είπαν ότι πρέπει να *έτυχε* το ανταλλακτικό (νέα LCD) που τοποθετήθηκε να είναι προβληματικό όπως και η LCD που αφαιρέθηκε. Η πρόταση ήταν να παραμείνει άλλη μια βδομάδα για περαιτέρω επισκευή.
Εγώ επέμεινα ότι ο η/υ παύει να είναι αξιόπιστος και επικαλέστηκα το άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα και την παράγραφο 5 του Νόμου 2251, σύμφωνα με τα οποία έχω νόμιμο δικαίωμα να ζητήσω επιστροφή των χρημάτων μου ή αντικατάσταση με νέο η/υ εντός εγγύησης.
Η systemgraph μου ζήτησε να υποβάλω το αίτημα γραπτώς, όπως και έκανα επιτόπου (αυτό δεν το περίμεναν) και τότε σημείωσαν οι ίδιοι στο αντίγραφο κάτω από το γραπτό αίτημά μου ότι παρέλαβαν το κείμενο χωρίς να το διαβάσουν και αρνούνται να παραλάβουν τον η/υ στο service γιατί δεν αποδέχονται το αίτημά μου (..που δεν διάβασαν). Μου είπαν προφορικά,"δεν το αγόρασες από εδώ, πάρε το και φύγε, πήγαινε στην iSQUARE ή στο Public". Aυτό ασφαλώς είναι αστείο, γιατί πρόκειται για εξουσιοδοτημένο service και επίσης τοποθέτησαν οι ίδιοι τη νέα οθόνη που έχει βλάβη.
Κατόπιν αυτών κατέληξα στην ISQUARE με μια ακουλουθία άλλων αστείων ενεργειών από την πλευρά τους, όπως η αποποίηση πάσας ευθύνης γιατί "δεν αποτελούν αντιπροσωπεία αλλά απλό διανομέα".
Τώρα είμαι σε καταγγελία προς τον Συνήγορο του Πολίτη και στη Γενική Γραμμ. Καταναλωτή του Υπ. Οικονομίας, εναντίον της systemgraph και isquare.
O δε η/υ βρίσκεται στο service της infoquest. Επίσης στέλνω εξώδικο στη systemgraph και την isquare γιατί δεν ανταποκρίθηκαν στις διατάξεις του Ν 2251 και 540 του αστικού κώδικα ως όφειλαν, βραδύνουν την αποκατάσταση της ζημιάς μου και δεν μου έχουν ζητήσει ούτε μία συγγνώμη όντες πολύ απασχολημένοι να τα ρίχνουν ο ένας στον άλλο και στα καταστήματα Public και σε εμένα που δεν πήγα από την αρχή στα καταστήματα Public, αλλά στο εξουσιοδοτημένο service (!?), αυτά δια στόματος κυρίων Παρδάλη και Καλορίτου του customer service της iSquare AE.
Εξήγησα ασφαλώς ότι ακολούθησα τα βήματα που αναγράφονται στο www.apple.com ώστε να καταλήξω στη systemgraph. Αλλά προφανώς όλα είναι δικαιολογίες και υπεκφυγές.
Τέλος, επιτρέψτε μου να σας πω πόσο έκπληκτος έμεινα όταν όλες οι πλευρές επέμεναν ότι αντιπροσωπεία ΔΕΝ υπάρχει στην Ελλάδα, παρά μόνο ένας αριθμός 00800.... (τον πήρα και αυτόν, και κάποιος κύριος Στάθης Ψυχογιός που απαντά εκεί, συνέστησε να στείλω τα παράπονά μου στο Apple Internaltional Sales στην Ιρλανδία!).
βρείτε αναλυτικά το χρονικό εδώ του εφιάλτη στο δρόμο με τα μήλα εδώ: http://maga.gr
Με εκτίμηση,
Δημήτρης
Κατά την πρώτη παραλαβή από το service της systemgraph 4/10 μου επιδόθηκε "αναφορά επισκευής" στην οποία αναγράφεται ότι έγινε αλλαγή της οθόνης (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΡΑΠΤΩΣ Ο ΛΟΓΟΣ) και εκτεταμένος έλεγχος τόσο της οθόνης (κατόπιν επισκευής) όσο και όλων των υπολοίπων μερών του η/υ, καθώς επίσης ξηρός εσωτερικός και εξωτερικός καθαρισμός. Ωστόσο μου συνέστησαν να αγοράσω το APPLECARE προς 180 ευρώ για επέκταση της εγγύησης, επειδή από την εμπειρία τους "αυτά χαλάνε συχνά και με τις οθόνες στα νέα imac ποτέ δεν ξέρεις...".
Η διαπίστωση ότι η οθόνη συνεχίζει να μη λειτουργεί σωστά (συν ορισμένα spots υγρασίας πίσω από το πλαστικό που βρίσκεται μπροστά στο panel -υποθέτω από τον "ξηρό" καθαρισμό) έγινε σχεδόν άμεσα οπότε και ξαναεπισκέφτηκα το service μαζί με συνάδεφλό μου. Εκεί μας είπαν ότι πρέπει να *έτυχε* το ανταλλακτικό (νέα LCD) που τοποθετήθηκε να είναι προβληματικό όπως και η LCD που αφαιρέθηκε. Η πρόταση ήταν να παραμείνει άλλη μια βδομάδα για περαιτέρω επισκευή.
Εγώ επέμεινα ότι ο η/υ παύει να είναι αξιόπιστος και επικαλέστηκα το άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα και την παράγραφο 5 του Νόμου 2251, σύμφωνα με τα οποία έχω νόμιμο δικαίωμα να ζητήσω επιστροφή των χρημάτων μου ή αντικατάσταση με νέο η/υ εντός εγγύησης.
Η systemgraph μου ζήτησε να υποβάλω το αίτημα γραπτώς, όπως και έκανα επιτόπου (αυτό δεν το περίμεναν) και τότε σημείωσαν οι ίδιοι στο αντίγραφο κάτω από το γραπτό αίτημά μου ότι παρέλαβαν το κείμενο χωρίς να το διαβάσουν και αρνούνται να παραλάβουν τον η/υ στο service γιατί δεν αποδέχονται το αίτημά μου (..που δεν διάβασαν). Μου είπαν προφορικά,"δεν το αγόρασες από εδώ, πάρε το και φύγε, πήγαινε στην iSQUARE ή στο Public". Aυτό ασφαλώς είναι αστείο, γιατί πρόκειται για εξουσιοδοτημένο service και επίσης τοποθέτησαν οι ίδιοι τη νέα οθόνη που έχει βλάβη.
Κατόπιν αυτών κατέληξα στην ISQUARE με μια ακουλουθία άλλων αστείων ενεργειών από την πλευρά τους, όπως η αποποίηση πάσας ευθύνης γιατί "δεν αποτελούν αντιπροσωπεία αλλά απλό διανομέα".
Τώρα είμαι σε καταγγελία προς τον Συνήγορο του Πολίτη και στη Γενική Γραμμ. Καταναλωτή του Υπ. Οικονομίας, εναντίον της systemgraph και isquare.
O δε η/υ βρίσκεται στο service της infoquest. Επίσης στέλνω εξώδικο στη systemgraph και την isquare γιατί δεν ανταποκρίθηκαν στις διατάξεις του Ν 2251 και 540 του αστικού κώδικα ως όφειλαν, βραδύνουν την αποκατάσταση της ζημιάς μου και δεν μου έχουν ζητήσει ούτε μία συγγνώμη όντες πολύ απασχολημένοι να τα ρίχνουν ο ένας στον άλλο και στα καταστήματα Public και σε εμένα που δεν πήγα από την αρχή στα καταστήματα Public, αλλά στο εξουσιοδοτημένο service (!?), αυτά δια στόματος κυρίων Παρδάλη και Καλορίτου του customer service της iSquare AE.
Εξήγησα ασφαλώς ότι ακολούθησα τα βήματα που αναγράφονται στο www.apple.com ώστε να καταλήξω στη systemgraph. Αλλά προφανώς όλα είναι δικαιολογίες και υπεκφυγές.
Τέλος, επιτρέψτε μου να σας πω πόσο έκπληκτος έμεινα όταν όλες οι πλευρές επέμεναν ότι αντιπροσωπεία ΔΕΝ υπάρχει στην Ελλάδα, παρά μόνο ένας αριθμός 00800.... (τον πήρα και αυτόν, και κάποιος κύριος Στάθης Ψυχογιός που απαντά εκεί, συνέστησε να στείλω τα παράπονά μου στο Apple Internaltional Sales στην Ιρλανδία!).
βρείτε αναλυτικά το χρονικό εδώ του εφιάλτη στο δρόμο με τα μήλα εδώ: http://maga.gr
Με εκτίμηση,
Δημήτρης