Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Goldberg
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Busoni" data-source="post: 284021" data-attributes="member: 757"><p><strong>Re: Απάντηση: Goldberg</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Σε αυτό συμφωνώ κι εγώ και πιστεύω οτι ισχύει για τα περισσότερα έργα του Bach για πληκτροφόρο. Γι αυτό κι αναρωτιέμαι γιατί ο Bach στους τίτλους των έργων του μιλά για "πληκτροφόρο"(πχ Das Wohltemperierte <strong>Clavier</strong>) κι όχι για τσέμπαλο. Ίσως είχε φανταστεί οτι το τσέμπαλο θα εξελισσόταν. Μάλιστα, λέγεται οτι ο Bach είχε δοκιμάσει ένα πρώιμο πιάνο, κατασκευή του Silbermann, γνωστού κατασκευαστή εκκλησιαστικών οργάνων και φίλου του Bach, χωρίς να τον ικανοποιήσει.</p><p></p><p>Το πιάνο έχει τεραστιες εκφραστικές ικανότητες σε σχέση με το τσέμπαλο που παίζει είτε σιγα είτε δυνατά. Εν τούτοις διαβαζω κάποιες πληροφορίες σχετικά με τα γερμανικά τσέμπαλα της εποχής του Bach, που λένε ότι ήταν αρκετά "εκφραστικότερα" και ογκώδη σε ήχο από τα γαλλικά και τα ιταλικά(<a href="http://www.baroquemusic.org/bargerhpschd.html" target="_blank">http://www.baroquemusic.org/bargerhpschd.html</a>), αλλά ακούγοντας τα σημερινά τσέμπαλα, πάλι στις αρχικές μου σκέψεις καταλήγω.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Busoni, post: 284021, member: 757"] [b]Re: Απάντηση: Goldberg[/b] Σε αυτό συμφωνώ κι εγώ και πιστεύω οτι ισχύει για τα περισσότερα έργα του Bach για πληκτροφόρο. Γι αυτό κι αναρωτιέμαι γιατί ο Bach στους τίτλους των έργων του μιλά για "πληκτροφόρο"(πχ Das Wohltemperierte [B]Clavier[/B]) κι όχι για τσέμπαλο. Ίσως είχε φανταστεί οτι το τσέμπαλο θα εξελισσόταν. Μάλιστα, λέγεται οτι ο Bach είχε δοκιμάσει ένα πρώιμο πιάνο, κατασκευή του Silbermann, γνωστού κατασκευαστή εκκλησιαστικών οργάνων και φίλου του Bach, χωρίς να τον ικανοποιήσει. Το πιάνο έχει τεραστιες εκφραστικές ικανότητες σε σχέση με το τσέμπαλο που παίζει είτε σιγα είτε δυνατά. Εν τούτοις διαβαζω κάποιες πληροφορίες σχετικά με τα γερμανικά τσέμπαλα της εποχής του Bach, που λένε ότι ήταν αρκετά "εκφραστικότερα" και ογκώδη σε ήχο από τα γαλλικά και τα ιταλικά([url]http://www.baroquemusic.org/bargerhpschd.html[/url]), αλλά ακούγοντας τα σημερινά τσέμπαλα, πάλι στις αρχικές μου σκέψεις καταλήγω. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Goldberg
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…