HD μεταδόσεις της Digea

sotiris4

AVClub Enthusiast
4 May 2015
800
τελικα δεν εβγαλα ακρη αφου η αποκλιση του bitrate σε καθε βιντεο ειναι αρκετη ασταθης.
 

skorpio268

Senior Member
14 September 2011
447
Αθήνα
έτσι φίλε αλλάζει τόσο γρήγορα που δεν προλαβαίνεις, αυτό όμως είναι που κάνει την διαφορά σε σχέση με το σταθερό bitrate.
 

Werewolf

Supreme Member
15 January 2010
7,214
Μηπως απλα μπερδευτηκες με το variable bitrate που ετσι κι αλλιως παιζει μεσα σε ενα προγραμμα. ?
Γιατι εγω εχω την εντυπωση πως εφαρμοσαν μια αλλη τεχνικη.
Το star παιζει σχεδον παντα HD αρα δωστε του μονιμα π.χ. 8 Μbps, στον Αντ1 δωστε 7 και στο σκαι δωστε 6.

Δοκιμαστικα ειναι ετσι κι αλλιως. Σιγα μην κατσουν να πουν....πω πω.. τωρα εχει x factor χωστα ολα εκει μιας και ειναι HD και κοψε ταυτοχρονα απο τον ANT1 που την ιδια στιγμη παιζει τους συμμαθητες.
Αμφιβαλλω αν εκατσαν να το κανουν αυτο.
 

sotiris4

AVClub Enthusiast
4 May 2015
800
το bitrate που ανεφερα ηταν το συνολικο για το πενταλεπτο που εγινε η εγγραφη.οι εγγραφες δεν ηταν την ιδια στιγμη αλλα η μια μετα την αλλη οποτε αν γινονταν την ιδια χρονικη στιγμη ισως να εβγαζε αλλες τιμες.αυτο που λες για την τεχνικη ειναι αληθεια αφου το σκαι και πριν και μετα που ξεκινησε το x factor ειχε σχεδον το ιδιο bitrate
 

midas

AVClub Enthusiast
11 September 2013
1,199
Αυτό πρέπει να συνέβη, οι τιμές δεν βγάζουν σύνολο το 24,88 γιατι πάντα πρέπει να μετράει μια συγκεκριμένη στιγμή και αυτές οι τιμές καταγράφηκαν σε διάστημα εικοσι λεπτών και σε διαφορετικούς χρόνους. Για τη στατιστική πολυπλεξία πάντως έχω την εντυπωση ότι λειτουργεί αυτόματα κι όχι χειροκίνητα κάθε ώρα και στιγμή από τους τεχνικούς στο κέντρο ελέγχου. Βλέπει δηλαδή μόνο του τα προγραμματα και τις ανάγκες τους και μοιράζει ανάλογα τα bitrate, όπως κάνει ένας υπολογιστής. Οπωσδήποτε μπορεί να μπει ανθρωπινο χέρι να πειράξει κάτι, αλλά το σύστημα λειτουργεί αυτοματα.
 

mapas

Established Member
26 September 2009
256
Cambridge, UK and Thessaloniki
Απο όσο ξέρω, η στατιστική πολυπλεξία λειτουργεί ως εξής (αυτό είναι πολύ απλοϊκό παράδειγμα, στην πραγματικότητα υπάρχουν αρκετοί μηχανισμοί)....

Δεδομένου ένος look-ahead buffer των επόμενων δευτερολέπτων (πχ αναλύουμε τα επόμενα 2-3 δευτερόλεπτα του σήματος που περιμένει στην ουρά για να συμπιεστεί), το σύστημα κάνει μια ανάλυση για κάθε κανάλι:

1) της πολυπλοκότητας της εικόνας. Πχ σκηνές που έχουν γρασίδι ή χαλίκι, η γενικά patterns είναι πιο πολύπλοκες από έναν μονόχρωμο ουρανό ή έναν τοίχο απο ένα studio.

2) το πόση κίνηση έχουν τα καρέ μεταξύ τους και σε σχέση με τα προηγούμενα καρέ. Πχ ένας ποδοσφαιρικός κανόνας χρειάζεται περισσότερη πληροφορία απο την εικόνα ενος παρουσιαστή σε ένα studio γιατι περισσότερα pixels αλλάζουν απο καρέ σε καρε.

Με βάση αυτά τα 2 λοιπόν φτιάχνει μια στατιστική πρόγνωση για το πόσο bandwidth χρειάζεται για τον επόμενο buffer (px 2 sec).

Αυτό γίνεται για κάθε κανάλι του πολυπλέκτη. Εστω ότι το score αυτό είναι απο 0-5 (0 = απόλυτα στατική εικόνα, 5= πολύ κίνηση και πολύπλοκα καρέ με πολύ λεπτομέρεια).


Τότε ανάλογα με το το σκορ του κάθε καναλιού θα αφιερώσει ποσοστό του συνολικού bandwidht σε κάθε σταθμό για τα επόμενα λίγα δευτερόλεπτα....
Αν έχουμε πχ
Κανάλι 1: 1/5
Κανάλι 2: 4/5
Κανάλι 3: 5/5
Κανάλι 4: 2/5

Τότε το 1 θα πάρει για τα επόμενα δευτερόλεπτα το 1/(1+4+5+2) = 1/12 του bw, το 2 4/12 kok...

Στην πραγματικότητα φαντάζομαι υπάρχουν κατώτερα και ανώτερα όρια για κάθε σταθμό και άλλες παραμέτρους (πχ το προηγούμενο allocation επηρεάζει το επόμενο κτλ).
 

kurkosdr

Senior Member
14 December 2014
421
Αυτό πρέπει να συνέβη, οι τιμές δεν βγάζουν σύνολο το 24,88 γιατι πάντα πρέπει να μετράει μια συγκεκριμένη στιγμή και αυτές οι τιμές καταγράφηκαν σε διάστημα εικοσι λεπτών και σε διαφορετικούς χρόνους. Για τη στατιστική πολυπλεξία πάντως έχω την εντυπωση ότι λειτουργεί αυτόματα κι όχι χειροκίνητα κάθε ώρα και στιγμή από τους τεχνικούς στο κέντρο ελέγχου. Βλέπει δηλαδή μόνο του τα προγραμματα και τις ανάγκες τους και μοιράζει ανάλογα τα bitrate, όπως κάνει ένας υπολογιστής. Οπωσδήποτε μπορεί να μπει ανθρωπινο χέρι να πειράξει κάτι, αλλά το σύστημα λειτουργεί αυτοματα.
Απο όσο ξέρω, η στατιστική πολυπλεξία λειτουργεί ως εξής (αυτό είναι πολύ απλοϊκό παράδειγμα, στην πραγματικότητα υπάρχουν αρκετοί μηχανισμοί)....

Δεδομένου ένος look-ahead buffer των επόμενων δευτερολέπτων (πχ αναλύουμε τα επόμενα 2-3 δευτερόλεπτα του σήματος που περιμένει στην ουρά για να συμπιεστεί), το σύστημα κάνει μια ανάλυση για κάθε κανάλι:

1) της πολυπλοκότητας της εικόνας. Πχ σκηνές που έχουν γρασίδι ή χαλίκι, η γενικά patterns είναι πιο πολύπλοκες από έναν μονόχρωμο ουρανό ή έναν τοίχο απο ένα studio.

2) το πόση κίνηση έχουν τα καρέ μεταξύ τους και σε σχέση με τα προηγούμενα καρέ. Πχ ένας ποδοσφαιρικός κανόνας χρειάζεται περισσότερη πληροφορία απο την εικόνα ενος παρουσιαστή σε ένα studio γιατι περισσότερα pixels αλλάζουν απο καρέ σε καρε.

Με βάση αυτά τα 2 λοιπόν φτιάχνει μια στατιστική πρόγνωση για το πόσο bandwidth χρειάζεται για τον επόμενο buffer (px 2 sec).

Οπότε, είδε την κάμερα της Πέγκυ Ζήνα στο X-factor με τα χίλια φίλτρα και είπε "upscale απο low definition είναι αυτό, δώσ' του πολυπλοκότητα 0" :smash:
 

paplomatothiki

Senior Member
26 April 2011
404
Πάντως η πραγματική εικόνα παραγωγής του ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ ,όπως φαίνεται στα τρέϊλερ της εκπομπής φανερώνει τον απηρχαιωμένο εξοπλισμό του ΑΝΤ1 ακόμα και σήμερα !
 

sotiris4

AVClub Enthusiast
4 May 2015
800
Εχω μια απορια για τις τηλεοπτικες αδειες:Η κυβερνηση μιλαει για τεσσερις τηλεοπτικες αδειες υψηλης ευκρινειας,θα χρησιμοποιησει τις δυο συχνοτητες για τα τεσσερα υψηλης καταργωντας τα κανονικης ευκρινειας και θα εκμεταλευτει τις αλλες δυο για αλλο σκοπο(π.χ. κινητη τηλεφωνια) η θα βαλει στις δυο τα υψηλης και στη μια τα τεσσερα σε κανονικη ευκρινεια με την τελευταια για την κινητη τηλεφωνια?
 

latinsoapsfever

Established Member
25 May 2007
297
Το αρχικό σχέδιο (έχει ήδη ψηφιστεί) είναι οι 2 από τις 4 συχνότητες που είχαν αποδοθεί στα πανελλαδικά κανάλια, να πάνε στο ψηφιακό μέρισμα 2 (κινητή τηλεφωνία κλπ). Δηλαδή ήδη βαση νόμου οι 2 συχνότητες έχουν φύγει από την ιδιωτική τηλεόραση. Εφόσον τωρα αρχισαν να μουρμουρίζουν τελικά και για άλλες πανελλαδικές άδειες θεματικών καναλιών, το πιθανότερο είναι να τον πάρουν πίσω. Θα έχουν θέμα και με την Digea πάνω σε αυτό αφου έχει ήδη κερδίσει για 15 χρόνια την εκμετάλλευση 4 διαύλων, όχι 2. Και χωρις να υπολογιζω τις συχνότητες των περιφερειακών που επίσης της ανήκουν.
 

tsiouficto

Senior Member
7 November 2010
631
Athens, Greece
Πάντως το M.TV δείχνει πλέον αρκετό native HD, πέρα από telemarketing. Κάτι νεοχαζοντοκυμαντέρ όπως αυτή τη στιγμή για παράδειγμα είναι native.
 

K.ROMPOTIS

AVClub Fanatic
22 August 2009
10,924
ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Το E HD πριν κάποιες μέρες πέραν του γνωστού προβλήματος της εικόνας που είναι σαν παστέλ, είχε αποσυγχρονιστεί εντελώς ο ήχος, μιλάμε για διαφορά 2-3 δευτερολέπτων όχι αστεία, οι τεχνικοί τους είναι για τα μπάζα κυριολεκτικά.
 

music_1896

AVClub Enthusiast
8 February 2009
737
Ρόδος
Στην κριτική του ο Νίκος Μαστοράκης γράφει σε ένα σημείο οτι στα Kapa Studios η ανάλυση είναι SD.To ίδιο λέγεται και στα σχόλια παρακάτω.
Άρα μην περιμένουμε HD απο εκπομπές που γυρίζονται εκεί.Το έχουμε ξαναγράψει και σε προηγούμενα post.

https://www.facebook.com/nico.mastorakis/posts/816707841796614

Απαράδεκτο πάντως απο τον Καραγιάννη.Έπρεπε να είχε αναβαθμιστεί εδω και χρόνια.Δεν ξέρω με τα σήριαλ τι γίνεται.Νομίζω οτι στο ''Μάλιστα Σεφ'' έχει την παραγωγή.Δεν υπάρχει και MEGA HD για να το συγκρίνουμε.
 

tegonik

Supreme Member
22 July 2006
6,022
Athens
Ακουγα και εγώ την διαφήμιση "η πρώτη εκπομπή γυρισμένη σε HD" για το x-factor του SKAI και στήθηκα χθες να το δω...αν τους έδινα μια παλιά κάμερα SD με κασέτα που έχω σίγουρα θα έβλεπα καλύτερη εικόνα...τι απατεώνες...
 

spyhap

Established Member
21 November 2014
250
Πειραιας
μετα απο τοσες βδομαδες δοκιμαστικων HD μονο το STAR το υποστηριζει αξιοπρεπως και αρχιζε να το διαφημιζει κιολας. Τα υπολοιπα καναλια το εκαναν μονο για να δειξουν την προθεση
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Πάντως το HD του Σκάι κάπου χωλαίνει.
Ενώ το λες HD δεν σε πείθει 100%.
Χτες χάζευα το Elementary και ένιωθα πως κάτι του έλειπε.
Από την άλλη στο Σταρ την περασμένη πχ βδομάδα που έβλεπα το Need for speed γυάλισε το μάτι μου.
 

Jotheo

Senior Member
2 January 2009
563
Blind taste HD , εκπομπή μαγειρικής με τον Σκαρμούτσο στο STAR .
Σχετικά στατικές εικόνες με αποτέλεσμα,όταν οι παίκτες κινούνται έστω και λίγο, να καταλαβαίνεις πως δουλεύει το variable bit rate ( μικρή υστέρηση, στιγμιαίο θόλωμα της εικόνας,μέχρι να τραβήξει κάποια επιπλέον bit). Δεν παύει φυσικά να αποτελεί μια καλή και ευπρόσδεκτη προσπάθεια ! Συγχαρητήρια.
 
Last edited: