Hi-End AV Show 2013 εντυπώσεις.

Gojakla

Supreme Member
20 May 2009
5,856
Ήρθα από την επαρχία με το τρένο των 5 το πρωί, φορτωμένος με λάδι στο μετρό (ναι μη γελάτε) για να το πάω στη γιαγιά μας, η οποία είχε ξεχάσει ότι θα φτάναμε εκείνη την ώρα και είχε "πεταχτεί" στο Σκλαβενίτη για τα ψώνια. Περιμέναμε με το άγχος να μην έχει πάθει τίποτα πάνω από μια ώρα στην είσοδο της οικοδομής, και με το που ήρθε επιτέλους, ανέβασα τα πράγματα και έφυγα για την έκθεση. Από τη στάση του μετρό, σαν καλό Βλαχάκι πήρα λάθος κατεύθυνση και τελικά πρέπει να περπάτησα κανένα εικοσάλεπτο στα χαμένα μέχρι να φτάσω στο ξενοδοχείο. Έστω και έτσι, με κόκκινα μάτια από την αυπνία και με αρκετή καφείνη για να ξυπνήσει νεκρό, θεωρώ ότι η διοργάνωση της ήταν μια φανταστική εμπειρία.



Τα 'σπασες!!!!! Θεός ! :ernaehrung004: :ADFADF1:
 

ttquattro

Established Member
18 October 2010
225
Αθήνα
Καλημέρα σε όλους, κι ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σας για τον ήχο στο δωμάτιο του περιοδικού High Fidelity.

Πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι στόχος για την παρουσία των ηχείων που χρησιμοποιώ ως αναφορά για τις δοκιμές μου (κόκκινων ηχείων) αλλά και η χρήση τριών διαφορετικών ενισχυτών (ένας για κάθε μέρα της έκθεσης) ήταν ο συσχετισμός των γραπτών που έχουν ήδη παρουσιαστεί στο περιοδικό με την ακουστική εμπειρία που ο καθένας που περνούσε την πόρτα του δωματίου μας αποκόμιζε. Με αυτό τον τρόπο επιδίωξα να κάνω πιο κατανοητά τα κείμενά μου αλλά και να δώσω τη δυνατότητα στους αναγνώστες να ερμηνεύσουν πιο σωστά αυτά που εγώ ακούω και μεταφέρω (μέσω των γραπτών κειμένων μου) στις σελίδες του περιοδικού High Fidelity. Όπως ανέφερα αρκετές φορές μέσα στο τριήμερο που αν και άκρως κουραστικό ήταν μια πολύ διδακτική και διασκεδαστική ταυτόχρονα εμπειρία για μένα (και απ' ότι διαβάζω και για εσάς γενικότερα) η ερμηνεία των γραπτών ενός δοκιμαστή βασίζεται κυρίως στις προσωπικές εμπειρίες του καθενός από εμάς που αρκετές φορές (για να μην πω όλες) απέχει αρκετά από την πραγματικότητα στο χώρο ακρόασής του (ρωτήστε και τον Frag αλλά και άλλους που κατά καιρούς έχουν περάσει από το χώρο μου για περισσότερες λεπτομέρειες). Με τις περιορισμένου χρόνου ακροάσεις λοιπόν στο δωμάτιο 172 αλλά και τις αλλαγές των τριών τόσο διαφορετικού χαρακτήρα ενισχυτών (τρανζίστορ την Παρασκευή, υβριδικό το Σάββατο και λαμπάτο την Κυριακή) τους οποίους θεωρώ υπέροχους τον καθένα για διαφορετικούς λόγους έκανα ότι ήταν δυνατό για να πάρετε (μέσα από το πρόγραμμα που ήταν σχεδόν κάθε γούστου) μια ιδέα από το πως ακούω εγώ και κρίνω τις συσκευές. Ο καιρός θα δείξει αν τελικά το πείραμα είχε επιτυχία.

Για το ηχείο μου τώρα. Οι μονάδες που χρησιμοποιώ είναι της Audio Technology (Δανίας, με αντιπρόσωπο την MF Audio) υλοποιημένες με δικές μου προδιαγραφές και τουίτερ της SEAS. Και ναι είναι αλήθεια ότι ο ήχος που επιδιώξα είναι όσο πιο ισορροπημένος γίνεται (ή όσο έχω τη δυνατότητα να πετύχω) καθώς πρώτα απ' όλα έτσι πρέπει για να μπορώ να κρίνω δίκαια κάθε συσκευή αλλά και γιατί έτσι μου αρέσει. Και περί ορέξεως...

Για τα δωμάτια τώρα. Από τις λίγες ώρες που αφιέρωσα για να στήσω το σύστημα στο δωμάτιο 172 έχω να σας πω τα εξής: πρώτα απ' όλα δεν έχει καμιά σχέση ούτε με το χώρο ακρόασής μου ούτε όμως με τα τυπικά δωμάτια που οι περισσότεροι από εσάς ακούτε μουσική (που δεν έχουν τοίχους από γυψοσανίδα). Είναι ξερά, ρουφάνε χαμηλές, έχουν απαράδεκτες αντηχήσεις στις μεσαίες και υψηλές συχνότητας και κακής χροιάς χρωματισμούς στις περιοχές αυτές ενώ εξ αιτίας των συνθηκών τη ίδιας της έκθεσης (υψηλά επίπεδα θορύβου, διαρροή μπάσων από τα διπλανά δωμάτια, πολλοί ακροατές την ίδια στιγμή κλπ.) δεν μπορούν να αναδείξουν με τον πρέποντα τρόπο τις ικανότητες των περισσοτέρων συστημάτων που κακά τα ψέματα έχουν πολύ υψηλές δυνατότητες στους περισσότερους τομείς (ανάλυση, χροιές, διαφάνεια κλπ.). Το δωμάτιό μας λοιπόν φέρθηκε πιο σκληρά στον ενισχυτή της naim που ήταν και ο πιο ουδέτερος απ όλους αλλά και απαιτούσε την πιο προσεγμένη στήριξη (που δεν διέθετα, το ράφι στο οποίο στήριζα τις συσκευές ήταν αστείο αλλά τελικά θεώρησα ότι θα ήταν πολύ τραβηγμένο να ζητήσω από κάποιο αντιπρόσωπο να μας φέρει ένα καταλληλότερο). Ο ενισχυτής της Magnum Dynalab με την περισσότερη ισχύ του αλλά και την υβριδική σχεδίασή του έδειξε πιο "συμβατός" με τους περισσότερους επισκέπτες του δωματίου καθώς ανέβαζα γκάζια κατά το δοκούν ενώ την τρίτη μέρα ο λαμπάτος "συμπλήρωσε" με το χαρακτήρα του αυτό που έκλεβε το συγκεκριμένο δωμάτιο. Τα συμπεράσματα αυτά επιτρέπουν τη σύγκριση των τριών συγκεκριμένων ενισχυτών εκ μέρους σας και με βάση το προσωπικό γούστο του καθενός από εσάς (αν και δεν ήταν αυτός ο σκοπός όλου αυτού του πράγματος) αλλά μόνο για το αποτέλεσμα σ'αυτό το δωμάτιο και μόνο με τα ηχεία μου αλλά και τις πηγές που χρησιμοποίησα (και τα καλώδια εδώ που τα λέμε). Τίποτα παραπάνω (γι'αυτό και επιμένω σε προσωπικές ακροάσεις τις κάθε συσκευής που νομίζετε ότι μπορεί να σας κάνει καθώς στο τέλος το προσωπικό γούστο του καθενός είναι αυτό που επιβάλλεται στις επιλογές μας. Στο χώρο των δοκιμών το καθένα έδειξε πιστεύω τις πραγματικές του αρετές και εκ των εμπειριών που έζησα με το καθένα προέκυψαν και τα κείμενα που μπορείτε να διαβάσετε (αν δεν το έχετε ήδη κάνει) στα τεύχη του περιοδικού μας.

Τέλος χάρηκα πολύ που γνώρισα από κοντά τόσο πολύ κόσμο και συζητήσαμε για την τρέλλα που μας δέρνει! Άντε και του χρόνου...
 

Μιχάλης Φ.

New member
25 July 2007
70
Καλημέρα στην ομήγυρη


Klamia71/236

αποφάσισα να μην υποκρίνομαι από εδώ και πέρα…
(όχι ότι υποκρινόμουν ποτέ. τουλάχιστον ιδιαίτερα)

νομίζω πώς καταλαβαίνω και τους καλοπροαίρετους και τους κακοπροαίρετους…


sokmav / 238
αυτό πού λές είναι ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!
και το πάω στοίχημα. (δεν εννοώ τζογαδόρικα)

είναι σαν να λές, ότι μία συγκλονιστική-ωραία διαδρομή
την απολαμβάνεις το ίδιο με μια Porsche και με ένα Yugo.
ή έστω μια BMW. (οποιοδήποτε μοντέλο της)


Klamia71/239
το είπα.
ο διασκεδαστής Δεν μυρίζει τα νύχια του
έπρεπε να μου ζητούσες τι ήθελες να ακούσεις...
όπως έκαναν πολλοί.

και με την ευκαιρία, δεν αρνήθηκα σε κανέναν!, μικρό ή μεγάλο, να βάλει το δισκάκι ή το LP που κουβαλούσε.
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,365
εγώ θα έλεγα ότι δεν προσφέρει σε τίποτα ο διάλογος μεταξύ του εκάστοτε αντιπροσώπου και επισκεπτών, αλλά και τοποθετήσεις των αντιπροσώπων εδώ εν είδει "απολογητικών" ή πληροφοριακών υπομνημάτων.

θεωρώ ότι οι αντιπρόσωποι εκθέτες, εκτέθηκαν όπως προβλέπονταν και σύμφωνα με τις επιλογές τους και θα έπρεπε τώρα να είναι η σειρά των επισκεπτών να καταθέσουν απόψεις.
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Δεν βρεθήκαμε βρε... :ernaehrung004:

+++
Την Κυριακή έπαιζαν με τον μεγάλο Leben.

Είχα την ευκαιρία να με φιλοξενήσει παλαιότερα ο Θανασης για μια ακρόαση και τα είδα ως πρωτότυπο αλλα και ως κατασκευή.
Πρόκειται για μια πολύ σοβαρή κατασκευή, απ'ότι είπε ο Θανασης υψηλού κόστους (5,5K).

Τα συγκεκριμένα είναι ικανά να ξεγυμνώσουν ενισχυτές, η φιλοσοφία τους είναι να βοηθήσουν τον reviewer στην αξιολόγηση και το δείχνουν.
Τα παραπάνω όσο μπορώ πιο αντικειμενικά.

Υποκειμενικά δεν θα μπορούσα να ζήσω μαζί τους μεν (με ψιλοκουράζει αυτός ο ήχος και ας είναι σωστότερος απο αυτό που προτιμώ), αλλά με τον Leben έπαιξαν πάρα πολύ καλά, ακόμη και για μένα!
Κρίμα που δεν τα άκουσα και το Σάββατο με άλλον ενισχυτή, δεν το είχα πάρει χαμπάρι.

Γενικώς μπράβο στον Θαναση τόσο για την κατασκευή όσο και για την ιδέα να παρουσιάσει τα ηχεία του συστήματος αναφοράς στα review που κάνει.
Νομίζω ότι όσοι τα άκουσαν θα έχουν μια καλή ιδέα πλέον για τις εντυπώσεις απο τους ενισχυτές που μπαίνουν στο εξεταστήριο.

Περισσότερα μπορεί να μας πει και ο Θανασης βέβαια που είναι και ενεργό μέλος του ΑVClub

5,5 κόστος το συγκεκριμένο με τις μονάδες που φοράει και την ξυλοκατασκευή-φινίρισμα που έχει δεν υπάρχει περίπτωση,κάπου γύρω στα 2 ίσως.Κάτι άλλο θα εννοούσε ή είπε.
 
Last edited:

more peers

AVClub Fanatic
24 April 2009
20,155
Αθήνα
Απλά μετέφερα αυτό που είπε ο Θανάσης δημόσια στο δωμάτιο.

Να μην άκουσα καλά? Να μην κατάλαβα? Ίσως.

Εννοείται πάντως ότι οποιοδήποτε μηχάνημα δεν κοστολογείται μόνο απο τα υλικά που φέρει.
Υπάρχει ο χρόνος εργασίας, οι δοκιμές υλικών η εκτίμηση της εμπορικής αξίας σε σχέση με άλλα... υπάρχουν πολλά.

Ο Θανασης μπορεί να πει περισσότερα ως ο πιο αρμόδιος βέβαια.
 

DIPIE

AVClub Fanatic
13 July 2007
17,257
Ναί άν το δείς έτσι,συνολικά σαν πρότζεκτ στην εξέλιξή του,πέρα απο το κόστος υλικών,μπορεί να κοστολογηθεί υψηλότερα.

Μάλλον αυτό θα εννοούσε.
 
Last edited:

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
Παρόλο που ειμαι εκτος του χορού , να πω την γνωμη μου σαν ατομο που στο παρελθον λαμβανα μερος στις εκθεσεις στην χωρα που μενω.

Οι εκθεσεις δεν προσφερονται για να αποκομισει ο επισκεπτης απολυτη αποψη για το πως ακουγεται ενα συστημα ηχου, για τους γνωστους λογους που ολοι ξερουμε.

Ο επισκεπτης επισης, δεν φερει ουτε ευθυνη αν ενα συστημα που παει να ακουσει σε μια εκθεση δεν παιζει οπως θα επρεπε.Ουτε βεβαια μπορει να αποδωσει ενα ποσοστο ευθυνης στον χωρο , δηλαδη δεν μπορει να καταλαβει πως θα επαιζε το συστημα αν ο χωρος ηταν ετσι η αλοιως.Με αλλα λογια,σε ποσο π.χ ποσοστο ευθυνεται ο χωρος και σε ποσο το συστημα;

Ο εκθετης ειναι αυτος που εχει την ευθυνη να κανει τις επιλογες του οσον αφορα τον τροπο παρουσιασης ενος η περισσοτερων συστηματων σε εκθεσιακους χωρους.

Προσωπικα δεν αδικω κανεναν εκθετη που επελεξε συνειδητα να παιζει τα συστηματα του σε χαμηλες εντασεις.Μαλλον καλο ηταν αυτο παρα να προσπαθει να πετυχει καλο ηχο σε ψηλες εντασεις που εκ των πραγματων δεν ηταν εφικτο.

Το ζητουμενο για μενα στις εκθεσεις ειναι η χρυση τομη που θα κεντρισει τον επισκεπτη και να τον πεισει να δοκιμασει να ακουσει ενα συστημα σε πιο ιδανικους χωρους αν οχι στον δικο του χωρο , οταν ελθει η ωρα που σκεφτεται να κανει μια αγορα.

Διοτι,σαν εκθετες,ας μην ξεχναμε οτι οι επιδοσεις των συστηματων μας στις εκθεσεις, αντανακλουν σε μας , ευθυνες για το τελικο αποτελεσμα.
 
Last edited:

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,365
Διοτι,σαν εκθετες,ας μην ξεχναμε οτι οι επιδοσεις των συστηματων μας στις εκθεσεις, αντανακλουν σε μας , ευθυνες για το τελικο αποτελεσμα.

Aυτό εννοούσα πάνω κάτω πιο πριν όταν έλεγα ότι οι εκθέτες έχουν εκτεθεί.
Και γι αυτό δεν βρίσκω "πρέπον" να καλούνται ή να προσφέρονται από μόνοι τους να "δώσουν εξηγήσεις" για το εάν το σύστημά τους έπαιζε καλά, ή χαμηλά ή ..
Αν ήταν κάτι που, κατα τη γνώμη τους, αδικούσε το σύστημά τους, ήταν στο χέρι τους να το αντιμετωπίσουν, όπως θα κληθεί αργότερα ο αγοραστής να το αντιμετωπίσει στον χώρο του.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
Aυτό εννοούσα πάνω κάτω πιο πριν όταν έλεγα ότι οι εκθέτες έχουν εκτεθεί.
Και γι αυτό δεν βρίσκω "πρέπον" να καλούνται ή να προσφέρονται από μόνοι τους να "δώσουν εξηγήσεις" για το εάν το σύστημά τους έπαιζε καλά, ή χαμηλά ή ..
Αν ήταν κάτι που, κατα τη γνώμη τους, αδικούσε το σύστημά τους, ήταν στο χέρι τους να το αντιμετωπίσουν, όπως θα κληθεί αργότερα ο αγοραστής να το αντιμετωπίσει στον χώρο του.

Συμφωνω απολυτα μαζι σου.
 

Μιχάλης Φ.

New member
25 July 2007
70
supersonic 245 …

ΛΑΘΟΣ! θεωρείς

χρειάζονται οι εξηγήσεις για να λύνονται οι απορίες των αγαπητών φίλων

π.χ. και για ότι με αφορά, γιατί δεν εμφανίσθηκαν η Magnum (κατά κύριο λόγο) ή η Rockport.

για τον ήχο, το ηχητικό αποτέλεσμα, έχεις δίκιο.
(κατά το: μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου…)

εγώ όμως, γιατί προφανώς εμένα εννοείς,
δεν αναφέρθηκα στον 'ήχο' της MF

ούτε χρειάσθηκε να απολογηθώ ποτέ για αυτόν!
(όπως και για τα μηχ/τα της)
είναι γνωστός, εδώ και 13 χρόνια. και σε όποιον αρέσει…


και όπως είπε και ο καπετάν Κώστας, να το τελειώνουμε

υπενθυμίζω τελειώνοντας, ότι ένοιωσα υποχρέωση να ευχαριστήσω τους φίλους πού έγραψαν…
και να δώσω και δύο -μη ηχητικές- διευκρινήσεις.


edit: όπως δεν με αφορούν και οι εντάσεις

διότι, και αναλόγως τη στιγμή πού επισκέφτηκε κανείς το δωμάτιο,
το σύστημα έπαιξε -και- εκκωφαντικά!
 
Last edited:

karavan

Supreme Member
14 June 2010
4,435
Καλημέρα σε όλους, κι ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σας για τον ήχο στο δωμάτιο του περιοδικού High Fidelity.

Πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι στόχος για την παρουσία των ηχείων που χρησιμοποιώ ως αναφορά για τις δοκιμές μου (κόκκινων ηχείων) αλλά και η χρήση τριών διαφορετικών ενισχυτών (ένας για κάθε μέρα της έκθεσης) ήταν ο συσχετισμός των γραπτών που έχουν ήδη παρουσιαστεί στο περιοδικό με την ακουστική εμπειρία που ο καθένας που περνούσε την πόρτα του δωματίου μας αποκόμιζε. Με αυτό τον τρόπο επιδίωξα να κάνω πιο κατανοητά τα κείμενά μου αλλά και να δώσω τη δυνατότητα στους αναγνώστες να ερμηνεύσουν πιο σωστά αυτά που εγώ ακούω και μεταφέρω (μέσω των γραπτών κειμένων μου) στις σελίδες του περιοδικού High Fidelity. Όπως ανέφερα αρκετές φορές μέσα στο τριήμερο που αν και άκρως κουραστικό ήταν μια πολύ διδακτική και διασκεδαστική ταυτόχρονα εμπειρία για μένα (και απ' ότι διαβάζω και για εσάς γενικότερα) η ερμηνεία των γραπτών ενός δοκιμαστή βασίζεται κυρίως στις προσωπικές εμπειρίες του καθενός από εμάς που αρκετές φορές (για να μην πω όλες) απέχει αρκετά από την πραγματικότητα στο χώρο ακρόασής του (ρωτήστε και τον Frag αλλά και άλλους που κατά καιρούς έχουν περάσει από το χώρο μου για περισσότερες λεπτομέρειες). Με τις περιορισμένου χρόνου ακροάσεις λοιπόν στο δωμάτιο 172 αλλά και τις αλλαγές των τριών τόσο διαφορετικού χαρακτήρα ενισχυτών (τρανζίστορ την Παρασκευή, υβριδικό το Σάββατο και λαμπάτο την Κυριακή) τους οποίους θεωρώ υπέροχους τον καθένα για διαφορετικούς λόγους έκανα ότι ήταν δυνατό για να πάρετε (μέσα από το πρόγραμμα που ήταν σχεδόν κάθε γούστου) μια ιδέα από το πως ακούω εγώ και κρίνω τις συσκευές. Ο καιρός θα δείξει αν τελικά το πείραμα είχε επιτυχία.

Για το ηχείο μου τώρα. Οι μονάδες που χρησιμοποιώ είναι της Audio Technology (Δανίας, με αντιπρόσωπο την MF Audio) υλοποιημένες με δικές μου προδιαγραφές και τουίτερ της SEAS. Και ναι είναι αλήθεια ότι ο ήχος που επιδιώξα είναι όσο πιο ισορροπημένος γίνεται (ή όσο έχω τη δυνατότητα να πετύχω) καθώς πρώτα απ' όλα έτσι πρέπει για να μπορώ να κρίνω δίκαια κάθε συσκευή αλλά και γιατί έτσι μου αρέσει. Και περί ορέξεως...

Για τα δωμάτια τώρα. Από τις λίγες ώρες που αφιέρωσα για να στήσω το σύστημα στο δωμάτιο 172 έχω να σας πω τα εξής: πρώτα απ' όλα δεν έχει καμιά σχέση ούτε με το χώρο ακρόασής μου ούτε όμως με τα τυπικά δωμάτια που οι περισσότεροι από εσάς ακούτε μουσική (που δεν έχουν τοίχους από γυψοσανίδα). Είναι ξερά, ρουφάνε χαμηλές, έχουν απαράδεκτες αντηχήσεις στις μεσαίες και υψηλές συχνότητας και κακής χροιάς χρωματισμούς στις περιοχές αυτές ενώ εξ αιτίας των συνθηκών τη ίδιας της έκθεσης (υψηλά επίπεδα θορύβου, διαρροή μπάσων από τα διπλανά δωμάτια, πολλοί ακροατές την ίδια στιγμή κλπ.) δεν μπορούν να αναδείξουν με τον πρέποντα τρόπο τις ικανότητες των περισσοτέρων συστημάτων που κακά τα ψέματα έχουν πολύ υψηλές δυνατότητες στους περισσότερους τομείς (ανάλυση, χροιές, διαφάνεια κλπ.). Το δωμάτιό μας λοιπόν φέρθηκε πιο σκληρά στον ενισχυτή της naim που ήταν και ο πιο ουδέτερος απ όλους αλλά και απαιτούσε την πιο προσεγμένη στήριξη (που δεν διέθετα, το ράφι στο οποίο στήριζα τις συσκευές ήταν αστείο αλλά τελικά θεώρησα ότι θα ήταν πολύ τραβηγμένο να ζητήσω από κάποιο αντιπρόσωπο να μας φέρει ένα καταλληλότερο). Ο ενισχυτής της Magnum Dynalab με την περισσότερη ισχύ του αλλά και την υβριδική σχεδίασή του έδειξε πιο "συμβατός" με τους περισσότερους επισκέπτες του δωματίου καθώς ανέβαζα γκάζια κατά το δοκούν ενώ την τρίτη μέρα ο λαμπάτος "συμπλήρωσε" με το χαρακτήρα του αυτό που έκλεβε το συγκεκριμένο δωμάτιο. Τα συμπεράσματα αυτά επιτρέπουν τη σύγκριση των τριών συγκεκριμένων ενισχυτών εκ μέρους σας και με βάση το προσωπικό γούστο του καθενός από εσάς (αν και δεν ήταν αυτός ο σκοπός όλου αυτού του πράγματος) αλλά μόνο για το αποτέλεσμα σ'αυτό το δωμάτιο και μόνο με τα ηχεία μου αλλά και τις πηγές που χρησιμοποίησα (και τα καλώδια εδώ που τα λέμε). Τίποτα παραπάνω (γι'αυτό και επιμένω σε προσωπικές ακροάσεις τις κάθε συσκευής που νομίζετε ότι μπορεί να σας κάνει καθώς στο τέλος το προσωπικό γούστο του καθενός είναι αυτό που επιβάλλεται στις επιλογές μας. Στο χώρο των δοκιμών το καθένα έδειξε πιστεύω τις πραγματικές του αρετές και εκ των εμπειριών που έζησα με το καθένα προέκυψαν και τα κείμενα που μπορείτε να διαβάσετε (αν δεν το έχετε ήδη κάνει) στα τεύχη του περιοδικού μας.

Τέλος χάρηκα πολύ που γνώρισα από κοντά τόσο πολύ κόσμο και συζητήσαμε για την τρέλλα που μας δέρνει! Άντε και του χρόνου...

Ποιοι ήταν οι τρεις ενισχυτές; Ο Leben CS600, ο Magnum MD307 και ο Supernait 2 + Hicap; Ορθώς έχω καταλάβει; (δεν παραβρέθηκα στην έκθεση)

Υ.Γ. Σε ό,τι με αφορά, κρίνω την τοποθέτηση του Μιχάλη Φ. διαφωτιστική.
 

economo

Senior Member
4 December 2007
586
ΑΘήνα, Ελλάδα
εγώ θα έλεγα ότι δεν προσφέρει σε τίποτα ο διάλογος μεταξύ του εκάστοτε αντιπροσώπου και επισκεπτών, αλλά και τοποθετήσεις των αντιπροσώπων εδώ εν είδει "απολογητικών" ή πληροφοριακών υπομνημάτων.

θεωρώ ότι οι αντιπρόσωποι εκθέτες, εκτέθηκαν όπως προβλέπονταν και σύμφωνα με τις επιλογές τους και θα έπρεπε τώρα να είναι η σειρά των επισκεπτών να καταθέσουν απόψεις.

Εμένα αντιθέτως μου αρέσει πολύ και η συμμετοχή των αντιπροσώπων και ο ευπρεπής διάλογος.
Θεωρώ πως μόνο να κερδίσουμε έχουμε όλοι από αυτό.

Βρήκα χρήσιμες τις διευκρινήσεις του κου Φουάση (MF Audio) κ του κου Μωραϊτη (HiFidelity) στο παρόν νήμα, καθώς κ του κου Χατζηκωνσταντή (STEPCOM) κ Μπουλαμάτση (Geometric Harmony), τις οποίες συζήτησα μαζί τους στην έκθεση κ μέρος αυτών διαβίβασα στο νήμα.
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
9,822
Εμένα αντιθέτως μου αρέσει πολύ και η συμμετοχή των αντιπροσώπων και ο ευπρεπής διάλογος.

Γιωργο,ολοι συμφωνουμε σε αυτο που λες.
Ομως νομιζω οτι ο supersonic δεν ειναι αυτο που εννοει.(οτι δηλαδη δεν πρεπει οι αντιπροσωποι να συμμετεχουν στις συζητησεις)
 

sokmav

AVClub Fanatic
5 February 2012
14,227
Απάντηση: Re: Hi-End AV Show 2013 εντυπώσεις.

Καλημέρα στην ομήγυρη


Klamia71/236

αποφάσισα να μην υποκρίνομαι από εδώ και πέρα…
(όχι ότι υποκρινόμουν ποτέ. τουλάχιστον ιδιαίτερα)

νομίζω πώς καταλαβαίνω και τους καλοπροαίρετους και τους κακοπροαίρετους…


sokmav / 238
αυτό πού λές είναι ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ!
και το πάω στοίχημα. (δεν εννοώ τζογαδόρικα)

είναι σαν να λές, ότι μία συγκλονιστική-ωραία διαδρομή
την απολαμβάνεις το ίδιο με μια Porsche και με ένα Yugo.
ή έστω μια BMW. (οποιοδήποτε μοντέλο της)


Klamia71/239
το είπα.
ο διασκεδαστής Δεν μυρίζει τα νύχια του
έπρεπε να μου ζητούσες τι ήθελες να ακούσεις...
όπως έκαναν πολλοί.

και με την ευκαιρία, δεν αρνήθηκα σε κανέναν!, μικρό ή μεγάλο, να βάλει το δισκάκι ή το LP που κουβαλούσε.

Σε ότι με αφορά,θα μου επιτρέψετε πιστεύω να συγκλονίζομαι από κάποιες ερμηνείες είτε τις ακούσω από το πολύ καλό σας σύστημα είτε από ένα απλό ραδιοφωνάκι.
Πιστεύω πως έχω την μουσική παιδεία και την φαντασία να συμπληρώνω ότι λείπει από κάποια ερμηνεία.
Ίσως να μην παρακολουθήτε συχνά τα γραφόμενα μας εδώ,αλλά έχω διευκρινίσει πως είμαι για τα σίδερα με την μουσική.
Όλα τα υπόλοιπα που την υπηρετούν,έπονται.
Πέσατε στην περίπτωση μάλλον. :ernaehrung004:
 

nikolai asimov

Senior Member
19 August 2012
558
είναι σαν να λές, ότι μία συγκλονιστική-ωραία διαδρομή
την απολαμβάνεις το ίδιο με μια Porsche και με ένα Yugo.
ή έστω μια BMW. (οποιοδήποτε μοντέλο της)
.

παντως μια διαδρομη γεματη στροφες ειτε την κανει καποιος με Yugo ειτε με Porsche το σιγουρο ειναι οτι στο τελος θα τον πιασει ναυτια:D

καλες ηχογραφησεις ανεβαζουν το συστημα το μονο σιγουρο που διαπιστωσα. τωρα καλες ηχογραφησεις υπαρχουν πολλες και καλυπτουν ενα μεγαλο ρεπερτοριο. απο depeche mode ,rem και οτι τραβα η ορεξη του καθενος. το playlist του καθε αντιπροσωπου ειμαι περιεργος να μαθω πως βγαινει . το πιο δυσκολο κομματι για μενα και το πιο σημαντικο για τους επισκεπτες
 

klamia71

AVClub Addicted Member
5 November 2007
2,147
Re: Απάντηση: Re: Hi-End AV Show 2013 εντυπώσεις.

Σε ότι με αφορά,θα μου επιτρέψετε πιστεύω να συγκλονίζομαι από κάποιες ερμηνείες είτε τις ακούσω από το πολύ καλό σας σύστημα είτε από ένα απλό ραδιοφωνάκι.
Πιστεύω πως έχω την μουσική παιδεία και την φαντασία να συμπληρώνω ότι λείπει από κάποια ερμηνεία.
Ίσως να μην παρακολουθήτε συχνά τα γραφόμενα μας εδώ,αλλά έχω διευκρινίσει πως είμαι για τα σίδερα με την μουσική.
Όλα τα υπόλοιπα που την υπηρετούν,έπονται.
Πέσατε στην περίπτωση μάλλον. :ernaehrung004:

τοτε ζητω ταπεινα συγνωμη προσωπικα που εγω και αλλοι αμουσοι σαν και εμενα δεν εχουμε την αναλογη φαντασια και παιδεια να προσθεσουμε ηχους εκει που δεν υπαρχουν για να κρινουμε ενα ηχειο για παραδειγμα. μου θυμιζει τη σκηνη στο κωσταντινου και ελενης με τον εξαδελφο ζωγραφο που σε ενα κοκκινο πινακα εβλεπε ολη την ρωσικη επανασταση...καπου αχνοφαινόταν ο λενιν αν ειχα δει καλα.....
 

economo

Senior Member
4 December 2007
586
ΑΘήνα, Ελλάδα
Aυτό εννοούσα πάνω κάτω πιο πριν όταν έλεγα ότι οι εκθέτες έχουν εκτεθεί.
Και γι αυτό δεν βρίσκω "πρέπον" να καλούνται ή να προσφέρονται από μόνοι τους να "δώσουν εξηγήσεις" για το εάν το σύστημά τους έπαιζε καλά, ή χαμηλά ή ..
Αν ήταν κάτι που, κατα τη γνώμη τους, αδικούσε το σύστημά τους, ήταν στο χέρι τους να το αντιμετωπίσουν, όπως θα κληθεί αργότερα ο αγοραστής να το αντιμετωπίσει στον χώρο του.

Γιωργο,ολοι συμφωνουμε σε αυτο που λες.
Ομως νομιζω οτι ο supersonic δεν ειναι αυτο που εννοει.(οτι δηλαδη δεν πρεπει οι αντιπροσωποι να συμμετεχουν στις συζητησεις)

Το διευκρίνησε λίγο πιο κάτω... Όμως εξακολουθώ να έχω άλλη άποψη.

Εγώ πιστεύω ότι, ακριβώς επειδή οι εκθέτες εκτέθηκαν σε μη τυπικό ή σωστό χώρο αναπαραγωγής μουσικής (και εξαιτίας αυτού έκαναν αρκετούς συμβιβασμούς), είναι χρήσιμη η παρέμβασή τους.
Τι να κάνει δηλαδή ο Ορφέας? Να μη φέρει τα Wilson επειδή δε θα έπαιζαν καλα ή επειδή δεν επιτρεπόντουσαν παρεμβάσεις στο χώρο? Και αν κάποιος που δεν καταλαβαίνει ότι τα ηχεία αυτά δεν μπορούσαν να αποδώσουν σε δωμάτιο ξενοδοχείου, ό,τι κι αν έκανε στο χώρο ο αντιπρόσωπος και τα σχολίαζε αρνητικά εδώ μαζί με 2-3 άτομα, γιατί να μην παρέμβει ο αντιπρόσωπος?

Η άποψη του Αντώνη της STEPCOM, να στήσει τις ηχειάρες μου :)Banane0: - αστειεύομαι) με τρόπο που να μη διεγείρουν το δωμάτιο και να μην ενοχλούν και τους διπλανούς εκθέτες, για μένα έχει πολύ περιεχόμενο, τόσο ήθους όσο και άποψης. Ήξερε ότι στερεί από τα ηχεία χαμηλές, αλλά επέλεξε να το κάνει αυτό, ώστε αν δυναμώσει την ένταση να μη μπουμπουνίσει το σύμπαν.

Αν μιλούσαμε για μια επίδειξη σε χώρο που θα είχαν διαλέξει κ προετοιμάσει εκείνοι ή στο κατάστημά τους, τότε θα μπορούσα να συμφωνήσω κάπως με το σχόλιο του Supersonic.
ΙΜΗΟ όμως, ακόμα κ σε αυτή την περίπτωση, δεν είναι κακό να συζητάμε με τους αντιπροσώπους για αυτά που μας άρεσαν ή δε μας άρεσαν.

(Θυμηθείτε τη συζήτηση με τα ροδάκια στα Alexia, μετά την ακρόαση στον ΟΡΦΕΑ. Αν δεν επενέβαινε ο Μιχαηλός, κάποιοι θα νομίζαμε ότι μένουν με τα ροδάκια τα ηχεία! Και άλλα πολλά παραδείγματα...)

Αυτά τα "ολίγα" (για 2 γραμμές "πήγαινα" να πάρει!)
 

sokmav

AVClub Fanatic
5 February 2012
14,227
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Hi-End AV Show 2013 εντυπώσεις.

τοτε ζητω ταπεινα συγνωμη προσωπικα που εγω και αλλοι αμουσοι σαν και εμενα δεν εχουμε την αναλογη φαντασια και παιδεια να προσθεσουμε ηχους εκει που δεν υπαρχουν για να κρινουμε ενα ηχειο για παραδειγμα. μου θυμιζει τη σκηνη στο κωσταντινου και ελενης με τον εξαδελφο ζωγραφο που σε ενα κοκκινο πινακα εβλεπε ολη την ρωσικη επανασταση...καπου αχνοφαινόταν ο λενιν αν ειχα δει καλα.....

Καλέ μου φίλε,εγώ δεν είπα πως έτσι θα κρίνω ένα ηχείο.
Απλώς εξήγησα στον κ.Φουάση πως το σχόλιο μου (πως δηλαδή η ερμηνεία της Φ. Νταντωνάκη είναι συγκλονιστική σε κάθε σύστημα) δεν είχε να κάνει με το σύστημα του αλλά με το πόσο κάποιος μπορεί να απολαύσει μουσική,είτε σε κάποιο πολύ καλό είτε και σε άλλα όχι τόσο καλά συστήματα.
Και ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό να είναι λάθος.(Με κεφαλαία μάλιστα).

Εννοείται πως δεν ήθελα να υποβαθμίσω το παραμικρό,σέβομαι και το χώμα που πατάει ο καθένας και πολύ περισσότερο σέβομαι την προσπάθεια του να είναι σωστός απέναντι στον εαυτό και τους πελάτες του.
Και θεωρώ πως όλο αυτό είναι μια μεγάλη παρεξήγηση.