Κακαλιός Στέργιος
Supreme Member
Απάντηση: Re: High-end Show 2010
συμφωνώ απόλυτα.
Για το λόγο αυτό δεν εξέφρασα την άποψή μου για κάποιο από τα συστήματα που μου άρεσαν στην έκθεση (και ήταν πολλά αυτά!).
Σε άλλο νήμα ο φίλος Παναγιώτης προσπαθεί να "τιθασεύσει" μια τζαμαρία πίσω από τα μάγκις του και παράλληλα άλλοι φίλοι εκφράζουν άποψη για συστήματα που άκουσαν στην έκθεση...
πχ στο δωμάτιο του musiclover όλη η δεξιά πλευρά ήταν...καθρέπτης!
Το δωμάτιο του Φουάση επίσης ήταν...άτσαλο! (θα μπορούσε βέβαια να ήταν πολύ χειρότερο το αποτέλεσμα αν κρίνω από το περσινό "παροιμιώδες" άκουσμα με τα 20.1-στο ίδιο δωμάτιο δεν ήταν?)
Επίσης οι μοκέτες εδράζονταν (???) σε κάποιο ελαστικό ή αφρώδες υπόστρωμα και τα δωμάτια ήταν πίτα στη γυψοσανίδα.
Που να μείνει μπάσο????
ΠΧ το μικρό ηχείο της tune audio το έχω ακούσει με απείρως υποδεέστερα συνοδά στο σπίτι του κατασκευαστή και το αποτέλεσμα ήταν πολλαπλάσια ανώτερο! Στην έκθεση ακουγόταν σαν ένα μεγάλο ηχείο βάσης ενώ στην ουσία είναι ένα ΦΟΥΛ ΡΕΗΝΤΖ που γεμίζει τους περισσότερους οικιακούς χώρους που θα κληθεί να καλύψει.
Σε συνέχεια των ανωτέρω θα ήθελα ΠΟΛΥ να ακούσω τις μεγάλες κόρνες του Μορφέα με τα ARIES σε κατάλληλο χώρο γιατί ακουγόταν ότι το σετάπ έχει δυνατότητες out of this world αλλά στο δωματιάκι που τα είχανε στριμώξει αδικήθηκαν κατάφωρα.
Οι εκθέσεις αυτού του είδους είναι καλές για να δεις τι καινούργιο έχει φέρει ο κάθε αντιπρόσωπος, να πάρεις μια ηχητική ιδέα, αλλά όχι και να μαλώνεις για το ποιο δωμάτιο ήτανε καλύτερο...
Εγω εχω να πω το εξης γενικα για τις εκθεσεις. Δεν ειναι ενδεικτικες για κριτικη μηχανηματων. Τουλαχιστον οι εμπειροτεροι θα επρεπε να το γνωριζουν. Πολλα συστηματα που εδω ηταν μετρια σε αλλη εκθεση πχ. Μοναχο επαιζαν μακραν καλυτερα και το αντιθετο. Αντε βγαλε ακρη μετα. Αν κατι καποιον ενδιαφερει, καλο ειναι να το ακουσει στην αντιπροσωπεια. Και τι εγινε αν ενα ηχειο επαιζε παπαδες σε ενα δωματιο ετσι επειδη του "εκατσε" ο χωρος. Το ιδιο ηχειο θα ακουστει με 10 διαφορετικους τροπους σε 10 διαφορετικα δωματια. Χρονια τωρα λεμε οτι οι εκθεσεις ειναι για παρουσιαση νεων μηχανηματων. Για παραδειγμα στο Μοναχο τα ηχεια του φιλου μου Μορφεα επαιζαν απλα καλα αλλα σε ενα απαραδεκτο χωρο, που του ειχαν δωσει οι Γερμανοι. Μεχρι εκει ομως. Φετος ηταν μακραν καλυτερα στην Αθηνα. Τι συμπερασμα βγαινει? Πολλα συστηματα. Αλλο παραδειγμα. Το ιδιο συστημα με Acapella - Einstein σε Μοναχο και Αθηνα ειχαν εντελως διαφορετικο ηχο! Το ιδιο και με τα tad και με χιλια αλλα μηχανηματα...
συμφωνώ απόλυτα.
Για το λόγο αυτό δεν εξέφρασα την άποψή μου για κάποιο από τα συστήματα που μου άρεσαν στην έκθεση (και ήταν πολλά αυτά!).
Σε άλλο νήμα ο φίλος Παναγιώτης προσπαθεί να "τιθασεύσει" μια τζαμαρία πίσω από τα μάγκις του και παράλληλα άλλοι φίλοι εκφράζουν άποψη για συστήματα που άκουσαν στην έκθεση...
πχ στο δωμάτιο του musiclover όλη η δεξιά πλευρά ήταν...καθρέπτης!
Το δωμάτιο του Φουάση επίσης ήταν...άτσαλο! (θα μπορούσε βέβαια να ήταν πολύ χειρότερο το αποτέλεσμα αν κρίνω από το περσινό "παροιμιώδες" άκουσμα με τα 20.1-στο ίδιο δωμάτιο δεν ήταν?)
Επίσης οι μοκέτες εδράζονταν (???) σε κάποιο ελαστικό ή αφρώδες υπόστρωμα και τα δωμάτια ήταν πίτα στη γυψοσανίδα.
Που να μείνει μπάσο????
ΠΧ το μικρό ηχείο της tune audio το έχω ακούσει με απείρως υποδεέστερα συνοδά στο σπίτι του κατασκευαστή και το αποτέλεσμα ήταν πολλαπλάσια ανώτερο! Στην έκθεση ακουγόταν σαν ένα μεγάλο ηχείο βάσης ενώ στην ουσία είναι ένα ΦΟΥΛ ΡΕΗΝΤΖ που γεμίζει τους περισσότερους οικιακούς χώρους που θα κληθεί να καλύψει.
Σε συνέχεια των ανωτέρω θα ήθελα ΠΟΛΥ να ακούσω τις μεγάλες κόρνες του Μορφέα με τα ARIES σε κατάλληλο χώρο γιατί ακουγόταν ότι το σετάπ έχει δυνατότητες out of this world αλλά στο δωματιάκι που τα είχανε στριμώξει αδικήθηκαν κατάφωρα.
Οι εκθέσεις αυτού του είδους είναι καλές για να δεις τι καινούργιο έχει φέρει ο κάθε αντιπρόσωπος, να πάρεις μια ηχητική ιδέα, αλλά όχι και να μαλώνεις για το ποιο δωμάτιο ήτανε καλύτερο...