εχω νεωτερα να σας πω.
ηλθε χτες απο θεσ/νικη υποτιθεται σενιαρισμενος αλλα παλι ο......
αρνειται να ανοιξει οτι κι αν κανω.
τον εστειλα παλι πισω με το κουριερ σημερα κι εγραψα μεηλ στον μαντζαριδη οτι στον 1,5 χρονο που τον εχω πιο πολυ τρεχω στους μαστορους παρα βλεπω και ζητησα αντικατασταση θεωροντας οτι δεν πρεπει να ειναι ολη η παρτιδα ελλατωματικη απλα να μου ετυχε εμενα προβληματικο μηχανημα.
περιμενω απαντηση και θα σας ενημερωσω παλι
να λεμε και τα καλα....
θαυμαστε αντιδραση του μαντζαριδη
εχω παθει πλακα
Αξιότιμε κύριε
Θέλουμε να σας ζητήσουμε συγνώμη για την ταλαιπωρία η οποία ήταν μόνο στο να συσκευάσετε τον δέκτης σας χωρίς μετακινήσεις και οικονομικές επιβαρύνσεις .
Ο δέκτης σας ελέγχθηκε και αποφασίσθηκε η άμεση αντικατάσταση του χωρίς την συνεννόηση με κανένα .
Σήμερα 11-7-08 θα σας αποσταλεί νέος δέκτης με την acs
Να είστε βέβαιος ο το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το κορυφαίο της αγοράς χωρίς προβλήματα
Είμαστε στην διάθεση σας
--------------------------------------------------------------------------------
Sent: Thursday, July 10, 2008 8:43 AM
To:
[email protected]
Subject: προβλημα με δεκτη hdci 2000
Aγαπητοί
Χτές έστειλα ξανα (για τρίτη φορά) στο σέρβις σας τον πιο πανω δέκτη μου που αγοράστηκε την 1/12/06 απο την εταιρεία MSG.
Σημειώστε οτι το s/n του ειναι
Το πρόβλημα που παρουσιαζει είναι πως έχει "νεκρωθεί" τελείως και δεν ανάβει ούτε με χρήση του on/off της πισω πλευράς!
Η αλήθεια είναι πως δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος απο το προιον σας το οποίο εκτός απο τις 3 αποστολές προς σερβις που προανέφερα παρουσιάζει και πολλά άλλα προβλήματα οπως κολήματα επανεκκινήσεις ανυπακοή....τα οποία συνήθως επιλύω με τον τεχνικό που μου έκανε την εγκατάσταση.
Θα ήθελα να ξέρω αν υπάρχει γενικότερο πρόβλημα με την γενιά αυτη των δεκτών η αν εγώ εχω την ατυχία να πέσω σε ενα μηχάνημα που εχει προβλήματα..
Επίσης και δεδομένου οτι έχω ταλαιπωρηθεί αφάνταστα απο τα προβλήματα αυτά οπου τελικά δεν απολαμβάνω ενα προιον υψηλής απόδοσης και ποιότητας (και ακριβό) που σαν τέτοιο το προτίμησα θα ηθελα να παρακαλέσω για την αντικατάσταση του με ενα ιδιο που δεν θα εχει πρόβλημα.
Λαμβανοντας υπ οψιν μάλιστα οτι σε λιγους μήνες ληγει και η εγγύηση του θα ήθελα σε συνεννόηση με τον παραγωγό οίκο να το δείτε θετικά και να μου απαντήσετε το συντομότερο δυνατό σε αυτο το μέηλ
Φιλικά