Η Ασία των σκηνοθετών

16 July 2006
7,499
HAMBURG
Απάντηση: Η ΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ

εγω που εχω βρει τοσες ωραιοτατες Ταινιες Ασιατικου Σινεμα και Ινδικου ....

και δεν μπορω να βρω καμια με Ελληνικα ρε παιδι μου .......
 
18 June 2006
8,260
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: Η ΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ

εγω που εχω βρει τοσες ωραιοτατες Ταινιες Ασιατικου Σινεμα και Ινδικου ....

και δεν μπορω να βρω καμια με Ελληνικα ρε παιδι μου .......
Ξεκίνα τότε ταχύρυθμα κινέζικα και ινδικά.:flipout::flipout:
 

LEO09

Senior Member
28 January 2007
639
Athens
Απάντηση: Η ΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ

ΤΙΓΡΗΣ & ΔΡΑΚΟΣ,ΤΗΕ HULK,BROKEBACK MOUNTAIN απο ANG LEE

ΗΡΩΑΣ,ΤΑ ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΣΤΙΛΕΤΑ απο ZHANG YIMOY

Εχοντας στο νου εργα & σκηνοθετες που οι περισσοτεροι απο εμας
θα εχουμε δει φανταζομαι, θα σας αναφερω ποιο κατω καποιους αλλους
ασιατες λιγοτερο γνωστους, που εχουν ομως κανει εντονη την παρουσια
τους τα τελευταια χρονια στον παγκοσμιο κινηματογραφο.

WONG KAR WAI
1.In the mood for love 2000
2.2046 2004
3.eros (η τριτη ταινια) 2004

PARK CHAN-WOOK
1.Old boy 2003
2.Sympathy for lady.. 2005
(Η εκδικηση μιας κυριας)
3. Sympathhy for Mr. Vengeance
(Η τελευταία εκδίκηση)

KIM KI DUK
1.Seom (To νησι) 2000
2.Bad gay 2001
3.Ανοιξη-καλοκαιρι-
φθινοπωρο-χειμωνας 2003
4.Samaria girl 2004
5.Ολομοναχοι μαζι 2004
6.Hwal-Το τοξο 2005

KIM JI WOON
1.A tale of two sisters 2003
2.Bittersweet life 2005
(Γλυκοπικρη ζωη)

Η σχιζοφρενια, ο ερωτας,η εκδικηση,ο μοναχισμος το καλο
& το κακο ειναι μερικα απο τα θεματα των ταινιων.
Η εκπληκτικη φωτογραφια με υπεροχα χρωματα & πλανα καθως
& οι απιθανες ερμηνειες των ηθοποιων ειναι η σπεσιαλιτε τους &
τελος τα υπεροχα σαουντρακ στις περισσοτερες των περιπτωσεων
απογειωνουν το συνολικο αποτελεσμα!!
Αγαπω & εγω οπως οι περισσοτεροι το καλο Hollywood αλλα & τις
καλες ευρωπαικες ταινιες,εδω ομως εχουμε να κανουμε με διαφορετικη
περιπτωση εργων, που θα βρητε στα ενημερωμενα videoclab & που
ξεχωριζουν με ανεση αναμεσα στις τοσες μουφες τις εποχης μας.-bye-

Καλη σου μερα φιλε ....σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια αλλα
θα προτιμουσα αντι P.M να συζητησουμε για τα ποιο πανω εργα απο εδω
ετσι ωστε να ανταλασουμε τις αποψεις μας & με τους υπολοιπους
συμφορουμιτες εξαλλου αυτο ειναι & η ουσια του AVCLUB.
Anyway να δοκιμασεις το ΓΛΥΚΟΠΙΚΡΗ ΖΩΗ φοβερο εργο κατα την
γνωμη μου καθως & το EROS οπου στην τριτη ιστορια ο WONG KAR WAI δινει στον θεατη ενα μικρο διαμαντι (εικαστικο ντελιριο) της τεχνης
που υπηρετει θα το απολαυσεις δε πραγματι αφου οπως λες βλεπεις σε
προβολι & παλι ευχαριστω για τα καλα σου λογια.
πραγματι αφου θα δεις σε προβολι οπως λες.
 
17 June 2006
62,722
Χολαργός
Απάντηση: Η ΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ

Ιπτάμενα Στιλετα ,σκέτη ποίηση.Εμεινα έκθαμβος.Η σκηνή τού χορού της Ζαν ζι Γί με τα πέπλα μοναδική.
Ηρωας ,Γλυκόπικρη Ζωή,Oldboy,2046,Sympathy for lady,Bad guy,Aνοιξη -Καλοκαίρι,Το Τόξο,Το Νησί.Κινηματογράφος υψηλής αισθητικής.
Leo09 Keep Walking.:ernaehrung004:
 

LEO09

Senior Member
28 January 2007
639
Athens
Απάντηση: Η ΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ

Ιπτάμενα Στιλετα ,σκέτη ποίηση.Εμεινα έκθαμβος.Η σκηνή τού χορού της Ζαν ζι Γί με τα πέπλα μοναδική.
Ηρωας ,Γλυκόπικρη Ζωή,Oldboy,2046,Sympathy for lady,Bad guy,Aνοιξη -Καλοκαίρι,Το Τόξο,Το Νησί.Κινηματογράφος υψηλής αισθητικής.
Leo09 Keep Walking.:ernaehrung004:


Συμφωνω απολυτως φιλε μου & για τις ταινιες & για τις
μουσικες τους ειναι απολαυση!!!
 

auteur

Banned
12 March 2009
9,072
Re: Απάντηση: Η ΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ

Η ζωή και το έργο του

ΗΟU HSIAO HSIENΗ οικογένεια του Χου Χσιάο Χσιεν κατάγεται από το νότο της Κίνας και εγκαταστάθηκε στην Ταϊβάν με το στρατό της Εθνικιστικής Κυβέρνησης του Κουομιντάνγκ (1949), στον οποίο ο πατέρας του υπηρετούσε ως χαμηλόβαθμος υπάλληλος.
Γεννημένος το 1947, ο Χου μόλις τελείωσε τη στρατιωτική του θητεία το 1969 σπούδασε κινηματογράφο στην Εθνική Ακαδημία Τεχνών της χώρας του. Αποφοίτησε το 1972 και έκανε διάφορες δουλειές πριν στραφεί στον κινηματογράφο.
Έκανε το σκηνοθετικό του ντεμπούτο το 1980 με την ταινία Χαριτωμένο κορίτσι, ένα συνδυασμό ρομάντζου και κωμωδίας που πραγματεύεται τα προβλήματα της ταϊβανικής υπαίθρου. Σιγά-σιγά πέρασε σε έναν πιο προσωπικό κινηματογράφο και βοήθησε στη δημιουργία μιας κινηματογραφικής συνείδησης στην Ταϊβάν.
Οι ταινίες: Τα παιδιά από το Φενγκουέι, Καλοκαίρι με τον παππού, Μια εποχή για να ζήσεις και μια εποχή για να πεθάνεις, Σκόνη στον άνεμο, βασίζονται σε προσωπικές αναμνήσεις και εντυπώσεις, στις οποίες το θέμα της μετάβασης από την παιδική ηλικία στην ωριμότητα εντάσσεται στο πλαίσιο της ταϊβανικής ιστορικής και κοινωνικής πραγματικότητας.
Η φιλμογραφία του Χου Χσιάο Χσιέν περιλαμβάνει ερωτικές ιστορίες, μελοδράματα, αστυνομικά δράματα, ιστορικές τοιχογραφίες και συνθέτει ένα έργο φιλόδοξο και πολύ μοντέρνο, σύμφωνα με το κριτικό σημείωμα της Μαρίας Γαβαλά το οποίο περιλαμβάνεται στην ειδική έκδοση για τον Χου, που θα κυκλοφορήσει σε επιμέλεια Νίκου Σαββάτη. Κύρια χαρακτηριστικά του έργου του Χου Χσιάο Χσιέν, το ελλειπτικό με λιγοστές κινήσεις της κάμερας στυλ, επηρεασμένο από τους Ιάπωνες σκηνοθέτες. Ο ίδιος πάντως παραδέχεται ότι έχει επηρεαστεί από τον Κόπολα και από τον Γκοντάρ αλλά όχι από τον Όζου, με το έργο του οποίου οι κριτικοί διακρίνουν αντιστοιχίες. Τον σέβομαι αλλά κάνουμε διαφορετικά πράγματα, λέει ο Χου. Αν και του καταλογίζεται ως μειονέκτημα η αναφορά σε λεπτομέρειες της ταϊβανικής ιστορίας, αφού πράγματι κάποιες από τις πιο γνωστές ταινίες του έχουν να κάνουν με το πρόσφατο παρελθόν του έθνους του και ιδιαίτερα Η πόλη της θλίψης/A City of Sadness, με την οποία έγινε διεθνώς γνωστός, πρόθεσή του δεν είναι να διδάξει ιστορία. Αυτό που τον ενδιαφέρει είναι να αφηγηθεί προσωπικές ιστορίες, τις οποίες συνδέει με μεγάλες στιγμές της ιστορίας του έθνους του .
Το θέμα της εθνικής ταυτότητας απασχολεί το Χου στη μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία του, την Πόλη της θλίψης (1989, Χρυσό Λιοντάρι στο Φεστιβάλ Βενετίας) όπου παρουσιάζει με κριτικό μάτι την πρόσφατη, ταραχώδη ιστορία της Ταϊβάν, από το 1945 μέχρι το 1949 μέσα από τη ζωή μιας ταϊβανικής οικογένειας. Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά από τη βράβευσή της στο Φεστιβάλ Βενετίας, η ταινία γνώρισε μεγάλη επιτυχία και στην Ταϊβάν –ήταν η πρώτη ταινία που απέσπασε τέτοιο βραβείο- και έκοψε 2 εκατομμύρια εισιτήρια, ενώ το Millenium Mambo έκοψε μόλις 3 χιλιάδες...
Η πλουσιότερη έρευνα του σκηνοθέτη στο ιστορικό παρελθόν του νησιού του, Ο μάστορας του κουκλοθέατρου (1994) αποτελεί επίσης σημείο καμπής στη δουλειά του. Ο Μάστορας του κουκλοθέατρου, συνδυασμός μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ, στηρίζεται πάνω στην προσωπικότητα ενός μαριονετίστα που ενσαρκώνει όλες τις πατροπαράδοτες κινεζικές αξίες: Ο δημιουργός εξερευνώντας τις δυνατότητες του μέσου του, απελευθερώνεται από την παραδοσιακή αφήγηση και πειραματίζεται με τη σκηνοθεσία. Στη συνέχεια έκανε μια φιλόδοξη, αλλά κατά τον ίδιο αποτυχημένη προσπάθεια να συμφιλιώσει το παρελθόν με το παρόν της
Ταϊβάν στο Good Men, Good Women (1995), το οποίο αναφέρεται στον πόλεμο κατά των Ιαπώνων.
Τα Λουλούδια της Σανγκάης, είναι μια ταινία εποχής, που διαδραματίζεται στα πορνεία της Σανγκάης, στα τέλη του 19ου αιώνα, ενώ οι ταινίες Goodbye South Goodbye, Millennium Mambo και Cafe Lumiere μιλούν για την Ταϊβάν του σήμερα και τα προβλήματα μιας κοινωνίας, όπου κυριαρχούν η δυτικοποίηση και ο αμερικανικός τρόπος ζωής.
Η ιδιαίτερα αυτοβιογραφική του ταινία Μια εποχή για να ζήσεις και μια εποχή για να πεθάνεις (1985) του χάρισε το βραβείο της Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου, στο Φεστιβάλ Βερολίνου και ονομάστηκε η καλύτερη ταινία εκτός Ευρώπης και Αμερικής στο Διεθνές Φεστιβάλ του Ρότερνταμ. Πρόκειται για μια ιστορική καταγραφή της εξορίας μιας ταϊβανέζικης οικογένειας στα 1950.
Η τελευταία ταινία του Χου, Τρεις φορές, που προβλήθηκε φέτος στις Κάννες, αποτελεί ένα παραμύθι με πρώτη ύλη τα ερωτικά συναισθήματα και τοποθετείται σε τρεις διαφορετικές εποχές. Αφηγείται την τριπλή μετενσάρκωση ενός μεγάλου έρωτα, με το ίδιο ζευγάρι πρωταγωνιστών, επιχειρώντας να δείξει τους διαφορετικούς σε κάθε εποχή τρόπους εκδήλωσης της αγάπης.
Πηγή: δελτίο τύπου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

ποιες απο τις παραπανω παρακολουθησες;