Τα είχε και τα έχει (αλλά πλέον δυστυχώς στην νέα μόνιμη κατοικία στο εξωτερικό, όπου κατέφυγε λόγω της κωλοκατάσταης) καλός φίλος μου ... στην αρχή, επηρεασμένος και αυτός απότην ψηλή ονομαστική ευαισθησία, τα έπαιζε push pull λαμπάτο με kt-88 (πρέπει να ήταν περί τα 50-70 βατάκια) αλλά τα δυναμικά ήταν ''σιδερωμένα'' ... τελικά αναγκάσθηκε και ανέβηκε σε 200ρηδες audio research, όπου πλέον το ηχείο έδειξε τις δυνατότητες του ... σε έργα κλασσικής (πχ. πρώτο μέρος της 3ης του Μάλερ) το ξαφνικό χτύπημα των μεγάλων κρουστών κυριολεκτικά σου κόβει το αίμα ... είναι αυτό που περιέγραψες για το σλαμ κατά πρόσωπο ... τα μεσοχαμηλά είναι ίσως το δυνατό σημείο του ηχείου, αφού είναι όσο αφράτα πρέπει, με αποτέλεσμα σωστά χορταστικά ''σώματα'' και μεγάλο ανοιχτό ήχο ... ο χώρος που έπαιζαν στην Αθήνα ήταν 45 τμ, όπου τον γέμιζαν με περισσή άνεση ... χρειάζονται μέτριο toe in ( τα τουήτερς να διασταυρώνονται περίπου 1 μέτρο πίσω από το κεφάλι του ακροατού ... η απόσταση μεταξύ τους ήταν 2,90 μέτρα και η απόσταση ακρόασης 3,5 μέτρα (τα θυμάμαι γιατί είχα συμμετέχει αρκετά στο στήσιμο) ... ένα πολύ εντυπωσιακό αυτού του ηχείου (και δεν το έχω διαπιστώσει αλλού) είναι ότι μπορεί αυτό να έπαιζε σε υψηλότατες εντάσεις, αλλά οι ακροατές μπορούσαν να συνομιλούν σχετικά χαμηλόφωνα μεταξύ τους με άνεση, λες και η μουσική ήταν ένα φυσικό πραγματικό γεγονός και όχι κάτι που αναπαραγόταν από μηχανήματα...
Ξέρω τον ενισχυτή σου αλλά και τα ηχεία σου (αλλά όχι τον συνδυασμό τους), ωστόσο, πιστεύω ότι τα 180 βατ του σέρβου θα τα καταφέρνουν μία χαρά τόσο σε θέματα οδήγησης, όσο και σε ταίριασμα χαρακτήρων....