Πολυ γελιο τελικα! Εχουν ερθει στπ μαγαζι απο την Δευτερα 10 ατομα που επισκεφθηκαν την εκθεση και εχω 10 εντελως διαφορετικες αποψεις για το ποιο συνολο επαιζε καλυτερα. Μηπως πρεπει να σκεφτουμε λιγο τις συνθηκες? Το τι κοματι - εγγραφη επαιζε την ωρα που καποιος ακουσε ενα συνολο? Ποσοι παραγοντες επηρεαζουν το τελικο αποτελεσμα (πολυς ή λιγο κοσμος στο δωματιο)? Το βιαστικο του να στηθουν τα δωματια σε εντελως ακαταλληλους χωρους ειδικα για μεγαλα συστηματα? Εδω στο μαγαζι που πριν την εκθεση ειχα στημενο ενα συστημα και σκοτωνε, μετα την εκθεση που το ξαναστησα και εκανα δυο μικρες αλλαγες (ενα καλωδιο ρευματος, το πρωτο απο την πριζα, και ενα ψηφιακο) και ειναι λες και ακουω αλλο συστημα!!! Ξερο αχρωμο ανουσιο!!! Ναι θα πειτε καποιοι καλα κρασια αν ειναι απο ενα καλωδιο να αλλαζει ετσι ο χαρακτηρας καηκαμε, αλλα δυστυχως ετσι ειναι ειδικα στα μεγαλα συνολα. Οποιος εχει εμπειρια ξερει! Νομιζω οτι στις εκθεσεις πρεπει να βλεπουμε τα μηχανηματα, την τεχνολογια και επειτα να κανουμε αν μπορουμε μια απο κοντα μια ακροαση σε ελεγχομενες συνθηκες με αυτο που μας εκανε "κλικ".
Στο Μοναχο τοσα χρονια εχω ακουσει υπερσυστηματα να παιζουν απαραδεκτα την μια χρονια, και πολυ καλα την αλλη σε αλλο χωρο! Μην βγαζουμε βιαστικα συμπερασματα γιατι τοτε θα βγαλουμε σκαρτα τα μισα μηχανηματα που κυκλοφορουν στην αγορα!
Συμφωνώ για τις συνθήκες και για τις ηχογραφήσεις.
Παράδειγμα νομίζω και το μεγάλο wilson στην περισυνή έκθεση. Φαντάζομαι ουδείς αμφισβήτησε τις ικανότητες του εξαιρετικού αυτού ηχείου ανεξάρτητα από αυτό που οι περισσότεροι ακούσαμε...
Λάβε όμως υπ´ όψιν, πως παρ´ ότι η πρώτη εντύπωση είναι καθοριστική, απολύτως κανείς δεν αγοράζει χωρίς επόμενες δοκιμές, απλά και μόνο γιατί του άρεσε κάτι στην έκθεση (μιλώ κυρίως για ηχεία, αλλωστε εκεί έχει ουσία).
Στο κάτω-κάτω ο "έμπειρος" και όχι πρωτάρης εκθέτης καλείται να κάνει πράξη την εμπειρία του και να στήσει στον δεδομένο χώρο που του παρέχεται το βέλτιστο σύστημα για την καλύτερη δυνατή απόδοση.
Τώρα για το άν ένα σύστημα "σκοτώνει" και αλλάζοντας δύο αγωγούς γίνεται ξερό άχρωμο κι´ανούσιο, δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν:
Πρώτο και πολύ πιθανότερο: Ήταν "ξερό άχρωμο κι´ανούσιο" από πρίν αλλά ακουγόταν συνέχεια και είχε γίνει αποδεκτό όπως απέδιδε. Λόγω της ολιγοήμερης διακοπής το ξεσυνήθησες. Μετά από λίγες ώρες ή μέρες θα είναι όλα όπως πρίν. (Brain adjustment).
Δεύτερο και ελάχιστα πιθανό: Εχει πρόβλημα το ψηφιακό καλώδιο ή σχεδιαστικό η συσκευή που τροφοδοτήθηκε απ´ αυτό.
Απίθανο: Να επηρέασε το καλώδιο τροφοδοσίας. (Παρ´ότι δεν θέλω να ανοίξω τους ασκούς του Αιόλου, το καλώδιο ή άγει ή δεν άγει).