Σημερα ειχε 3 ωρες ηλεκτροκολληση.
Φτιαχνουμε μια τραμπαλα στο εξοχικο για τα μικρα.
Η κατασκευη ειναι απλη. Μια μεγαλη κοιλοδοκος, κανα 3αρια μετρα μηκος, 3mm παχος, 8-10cm τετραγωνο.
Απο κατω μπηκαν 6 γωνιές, σε ζευγαρια, ενα στο κεντρο και δυο σε αλλες θεσεις, για να πιανουν πανω στο οριζοντιο ξυλο της βασης, που ειναι ενα αρχαιο, ετοιμο σιδερενιο Π, πακτωμενο μεσα σε τσιμεντο στο εδαφος.
Επισης, αλλες 4 γωνίες στις ακριες, που πανω θα βιδωθουν τα ξυλινα καθισματα.
Απο κατω, δυο κομματια της δοκου, κομμενα υπο γωνια, θα κολληθουν στο κατω μερος, για βασεις που θα βρισκουν στο χωμα (και στο τελος θελω να βρω και να βαλω δυο σκληρα λαστιχα για τους κραδασμους).
Τελευταια κολληση, δυο σιδερενιες "ταπες", που θα κλεινουν τις δυο ακριες της δοκου, για να μην περναει υγρασια.
Ολες οι κολλησεις με την mini140, με διαφορα ηλεκτροδια, κυριως 2,0 και 2,5mm.
Τα fincordΜ πολυ καλα και με ωραιο "φινιρισμα". Μονο καποια αρχαια και ταλαιπωρημενα, που ειχε ο θειος, με παιδεψανε, γιατι δεν αναβαν με τιποτε.
Γενικα, το παρακανουμε πολυ στις κολλησεις (και τσιμπιες εφταναν, να μην πω οτι μπορουσαν να γινουν με βιδες ολες οι ενωσεις). Αλλα, περισσοτερο, το εκανα για εξασκηση και για την ευχαριστηση.
Ειδικα στην αρχη, τα εκανα λιγο ατζαμιδικα (φαινεται σε καποιες φωτο), απο ενα σημειο και μετα εβγαινε ομορφο κορδονακι, με τον βορακα να φευγει με ενα φυσημα.
Σε καποια σημεια που φαινονται ξεμπαρκες κολλησεις, ειναι γιατι ζεσταινα το ηλεκτροδιο εκει, για ευκολια στο αναμμα.
Τελος, κατι που με παιδεψε λιγο (για αυτο και οι ασχημες κολλησεις στην αρχη) ηταν το εξης:
Οι γωνιές (νομιζω 2mm) ελιωναν για πλακα, ακομα και στα 65-75A, σε σχεση με την κοιλοδοκο, που δεν επαιρνε χαμπαρι τιποτε, εως και τα 100Α. Προφανως και λογω παχους, αλλα πρεπει να εχει να κανει με το κραμμα, που πρεπει να ειναι κλασεις ανωτερο της δοκου. Ακομα και μια 6αρα μπετοβεργα που κολλησα σε καποιο σημειο (για κρικο που θα περναει αντικλεπτικη αλυσιδα), ελιωνε πολυ πριν την βαση-κοιλοδοκο.
Τελικα, προσαρμοσα την στρατηγικη, επιμενοντας πολυ περισσοτερο στην δοκο, περνωντας πιο γρηγορα και "απαλα" τις γωνιές και τοτε αρχισε να βγαινει το σωστο γαζι.