Απάντηση: Re: Απάντηση: iPhone 3G απο την Systemgraph
Εγώ έχω ακούσει ότι η Systemgraph στέλνει τους ανθρώπους της Αμερική για να πάρουν πιστοποίηση πάνω σε Apple προϊοντα και πως κάνουν το service αυτοί. Δέν ισχύει αυτό?
Οι εταιρίες στην Ευρώπη πιστοποιούντε στις χώρες τους σε εξουσιοδοτημένα κέντρα.Δεν έχουν να κάνουν με Αμερική.
Στην Ελλάδα υπάρχουν πλέον 3 Authorised Service Providers (Rainbow,Document,EliteCS) αλλά μόνο για υπολογιστές και iPod όχι για iPhone.Αυτό δυστηχώς έγινε μόλις φέτος.Tα iPhone, μέχρι να μπουν και άλλοι στο παιχνίδι(σύντομα) τα έχει αναλλάβει η Voda σε συνεργασία με την Apple (όπου αν δεν είναι software το πρόβλημα γίνεται αντικατάσταση).
Οτιδήποτε υπόσχεται άλλη εταιρία, είναι δικιά τους επισκευή ή στέλνουν τα μηχανήματα έξω.
Επίσης ο καθένας (με γνώσεις)που ενδιαφέρεται μπορεί να πιστοποιηθεί σαν
τεχνικός παρακολουθώντας τα courses και δίνοντας εξετάσεις, αλλά κάλυψη εντός εγγύησης και πρόσβαση σε ανταλλακτικά δεν έχει αν δεν είναι Authorised Service Provider.
Επίσης η πιστοποίηση ανανεώνεται κάθε χρόνο, απαιτεί εξετάσεις και πάλι αλλιώς δεν ισχύει.
Δυστυχώς στην Ελλάδα, δεν εννοώ την Systemgraph που είναι ο μόνος παραεισαγωγέας για τον οποίο ακούμε καλά λόγια και φαίνεται να κατέχουν το αντικείμενο και με καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, υπάρχουν πολλοί που λένε οτι έχουν απευθείας συμβόλαια και σέρβις με την Apple και άλλα παπατζιλίκια,αλλά όταν έρθει η κακιά στιγμή οι πελάτες τους κλαίνε καθώς ή στέλνουν τα μηχανάκια στο εξωτερικό (20 μέρες με 1 μήνα) ή τα επισκευάζουν με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά ή από ebay.