Το παρακατω δημοσιευμα προερχεται απο το e-go
Ο μυστικισμός της Apple για τα προϊόντα της προκάλεσε ιδιαίτερα προβλήματα στους χρήστες του iPhone καθώς δεν μπορούν να βγάλουν τη μπαταρία από το κινητό τους.
Την ίδια μέρα που το iPhone κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ καταναλωτικές οργανώσεις κατήγγειλαν στην Apple και την AT&T ότι οι καταναλωτές δεν είχαν καμία γνώση για την διαδικασία αλλαγής της μπαταρίας καθώς δεν μπορούσαν να την αντικαταστήσουν καθώς είναι ενσωματωμένη στο εσωτερικό της συσκευής.
Σε αντίθεση με όλα τα άλλα κινητά, το iPhone έχει ενσωματωμένη μπαταρία με αποτέλεσμα να μην μπορεί ο χρήστης να την αντικαταστήσει.
Η Apple λίγες ώρες μετά τις καταγγελίες δημοσίευσε στο δικτυακό της τόπο οδηγίες για την αφαίρεση της μπαταρίας.
Ωστόσο οι χρήστες της δημοφιλούς συσκευής, σε περίπτωση που πρέπει να αντικαταστήσουν μπαταρία, θα πρέπει να απευθυνθούν στο κοντινότερο σέρβις της Apple και να πληρώσουν περίπου 85 δολ ενώ η διαδικασία ολοκληρώνεται σε 3 εργάσιμες μέρες. Το γεγονός αυτό είναι πρωτοφανές κι έχει προκαλέσει έντονη δυσφορία στους καταναλωτές.
Καθώς το ενδεχόμενο για κάποιους χρήστες να μείνουν 3 μέρες χωρίς κινητό τηλέφωνο δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστο, η Apple προσφέρει κινητό αντικατάστασης που κοστίζει 30 δολ. για όσο διάστημα η δική τους συσκευή είναι σε επισκευή.
Το γεγονός ότι οι λεπτομέρειες για την μπαταρία της συσκευής δεν ήταν γνωστές στους καταναλωτές έχει δυσαρεστήσει πολλούς από τους αγοραστές και κάποιες καταναλωτικές οργανώσεις.
Ο μυστικισμός της Apple για τα προϊόντα της προκάλεσε ιδιαίτερα προβλήματα στους χρήστες του iPhone καθώς δεν μπορούν να βγάλουν τη μπαταρία από το κινητό τους.
Την ίδια μέρα που το iPhone κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ καταναλωτικές οργανώσεις κατήγγειλαν στην Apple και την AT&T ότι οι καταναλωτές δεν είχαν καμία γνώση για την διαδικασία αλλαγής της μπαταρίας καθώς δεν μπορούσαν να την αντικαταστήσουν καθώς είναι ενσωματωμένη στο εσωτερικό της συσκευής.
Σε αντίθεση με όλα τα άλλα κινητά, το iPhone έχει ενσωματωμένη μπαταρία με αποτέλεσμα να μην μπορεί ο χρήστης να την αντικαταστήσει.
Η Apple λίγες ώρες μετά τις καταγγελίες δημοσίευσε στο δικτυακό της τόπο οδηγίες για την αφαίρεση της μπαταρίας.
Ωστόσο οι χρήστες της δημοφιλούς συσκευής, σε περίπτωση που πρέπει να αντικαταστήσουν μπαταρία, θα πρέπει να απευθυνθούν στο κοντινότερο σέρβις της Apple και να πληρώσουν περίπου 85 δολ ενώ η διαδικασία ολοκληρώνεται σε 3 εργάσιμες μέρες. Το γεγονός αυτό είναι πρωτοφανές κι έχει προκαλέσει έντονη δυσφορία στους καταναλωτές.
Καθώς το ενδεχόμενο για κάποιους χρήστες να μείνουν 3 μέρες χωρίς κινητό τηλέφωνο δεν είναι ιδιαίτερα ευχάριστο, η Apple προσφέρει κινητό αντικατάστασης που κοστίζει 30 δολ. για όσο διάστημα η δική τους συσκευή είναι σε επισκευή.
Το γεγονός ότι οι λεπτομέρειες για την μπαταρία της συσκευής δεν ήταν γνωστές στους καταναλωτές έχει δυσαρεστήσει πολλούς από τους αγοραστές και κάποιες καταναλωτικές οργανώσεις.