- 17 June 2006
- 10,313
Παίρνοντας αφορμή από την ιστορία σε διπλανό θέμα για το πως δουλεύουν χίλια πράγματα στραβά στην Ελλάδα 2.0 σκέφτηκα να ανοίξω αυτό το θέμα περισσότερο για να γελάμε με το τι έχουμε όλοι τραβήξει κατά καιρούς. Θα πρότεινα να γράφουμε εδώ μόνο ιστορίες που έχουν τελειώσει και δεν αποζητάμε βοήθεια για να ξεπεράσουμε τα εμπόδια που βρίσκουμε στο δρόμο μας.
Θα κάνω την αρχή με το τι πέρασα με την Cosmote φέτος το καλοκαίρι που το ζουμί είναι ότι ΌΛΟΙ μα ΌΛΟΙ οι άνθρωποι που εμπλέκονται έκαναν πραγματικά ότι πέρναγε από το χέρι τους για να βοηθήσουν αλλά ότι και να έκαναν τα πράγματα χειροτέρευαν σε κάθε βήμα (!!!).
- Τέλος άνοιξης τελειώνει το σπίτι που θα μετακομίζαμε το καλοκαίρι και έπρεπε να δω τι θα κάνω με τηλεφωνία / internet.
- Για καλή μου τύχη ακριβώς δίπλα στην πόρτα του διαμερίσματος είχε κουτί η Cosmote με έτοιμη οπτική ίνα και έβαλα τον ηλεκτρολόγο να φτιάξει το χώρο που καταλήγουν τα καλώδια ακριβώς από πίσω μέσα στο σπίτι για να είναι όλα εύκολα και συγυρισμένα.
- Μαθαίνω ότι Gigabit fiber to the home έδινε μόνο η Cosmote που είχε το κουτί, οπότε ξεκίνησα τη διαδικασία. Προϋπήρχε μια γραμμή σταθερού που κράτησα το νούμερο μόνο.
- Μέσα σε 40 περίπου λεπτά με τη βοήθεια μιας πολύ ευγενικής κυρίας κάναμε την αίτηση όλη ηλεκτρονικά. Με ενημέρωσε ότι εντός 2 εβδομάδων θα έρθει ο υπεργολάβος να κάνει τη σύνδεση (ω τι χαρά, όλα τόσο εύκολα και γρήγορα...που να ήξερα).
- 2 εβδομάδες μετά περιμένω, ενώ έχει επιβεβαιωθεί το ραντεβού από την προηγούμενη, αλλά κανείς δεν έρχεται. Παίρνω τηλέφωνο και μένω κάγκελο. Ήρθε ο υπάλληλος αλλά έχετε λάθος αριθμό διεύθυνσης και έφυγε. Εγώ να έχω τρελαθεί, από που και ως που λάθος αριθμός. Εγώ είμαι στο 37Β, αυτό το νούμερο έχει όλη η πολυκατοικία, όλοι οι λογαριασμοί, η εφορία, ο δήμος και γενικά οι πάντες. 4 δεκαετίες τώρα.
- Τηλέφωνο με την εξυπηρέτηση της Cosmote που πολύ ευγενικά προσπαθούν να μου βρουν λύση. Μαθαίνουμε ότι στο χάρτη που έχει η Cosmote το 37B έχει δοθεί σε μια διπλανή γωνιακή μονοκαυτοικία που άνοιξε πριν 10 χρόνια μια γκαραζόπορτα στο δρόμο του σπιτιού μου ενώ η διεύθυνσή της είναι από τον κάθετο δρόμο όπου και είναι η βασική είσοδος.
- Η Cosmote μου λέει ότι η ευκολότερη λύση γιατί δεν αλλάζει ο χάρτης της είναι να αλλάξουμε τη διεύθυνση στην αίτηση από 37Β σε 37Α για να προχωρήσει. Συμφωνώ και μετά με ενημερώνουν ότι πρέπει να ξαναγίνει η αίτηση ηλεκτρονικά από την αρχή και φάω πέραν του ενός πρωινού που δεν έγινε η εγκατάσταση άλλη μισή ώρα το λιγότερο για να ξαναγίνουν όλες οι πιστοποιήσεις από την αρχή. Ευγενικά με ενημερώνει ότι είναι συστημικό το ζήτημα και δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο και πρέπει κιόλας να περιμένω 1 ημέρα για να φύγει από το σύστημα η παλιά αίτηση για να ξεκινήσουμε καινούργια. Ζητάω να μιλήσω σε προϊστάμενο.
- Όντως επικοινωνεί το επόμενο πρωί μια ευγενικότατη κυρία που μου εξηγεί ότι με καταλαβαίνει πλήρως, αλλά είναι αδύνατο στην υπάρχουσα αίτηση να αλλάξει ο αριθμός (είναι συστημικό ζήτημα), πρέπει να ξαναμπεί νέα αίτηση στο σύστημα και ότι για να με εξυπηρετήσει έχει ζητήσει από υπάλληλο να βλέπει πότε θα φύγει η παλαιά αίτηση από το σύστημα, να συμπληρώσει ότι μπορεί μόνος/μόνη του για να μειώσουν το χρόνο αναμονής στο τηλέφωνο για εμένα. Αφού μιλάμε για 15-20 λεπτά και είμαστε έτοιμοι να κλείσουμε μου λέει καθίστε να τσεκάρω αν έχει γίνει κάτι όσο μιλάμε. Και μένει ΑΦΩΝΗ...
- Με ενημερώνει με σπαστές λέξεις ότι ο αριθμός έχει αλλάξει και η αίτηση προχωράει κανονικά και δεν απαιτείται τίποτα από μέρους μου. Την ρωτάω τι πρέπει να υποθέσω τώρα εγώ για τον τρόπο λειτουργίας της Cosmote όταν έχουμε περάσει 20 λεπτά να μου εξηγεί ότι υπάρχουν διαδικασίες που δεν μπορούν να παρακαμφθούν. Και τελικά μπροστά της κάποιος/κάπου με λυπήθηκε και έκανε το κλασσικό override που θα γινόταν και τη δεκαετία του ΄80 στον πΟΤΕ μετά από τηλεφώνημα πολιτικού/διαπλεκόμενου/παπά...Τη λυπήθηκα γιατί προσπαθούσε να υπερασπιστεί την εταιρία της όταν φάνηκε πόσο καλές διαδικασίες υπάρχουν...
- Περνάνε άλλες 2 εβδομάδες και έχει κλειστεί ξανά ραντεβού με τον υπεργολάβο. Έρχεται ένας τεχνικός που έχω να πω μόνο τα καλύτερα. Ευγενικός, καθαρός, γρήγορος, αποτελεσματικός. Αυτά βέβαια μέχρι που μπήκε η οπτική ίνα και μου λέει τι σύνδεση έχεις κάνει, και του λέω 1 Gbit. Ωχ μου λέει και με ξαναπιάνει κρύος ιδρώτας.
- Δεν είχε το σωστό modem/router μαζί του και μου λέει έχουμε τρεις επιλογές:
α. Σου βάζω με modulator (ή κάπως έτσι δεν θυμάμαι) και παλαιότερης τεχνολογίας ρούτερ που δεν θα δουλέψει πολύ καλά με gigabit και δεν το προτείνει.
β. Πας μόνος μετά σε κατάστημα και ζητάς να σου δώσουν το σωστό fritz box. Απλά μου λέει ότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να μου το χρεώσουν και κάνει πάνω από 350 ευρώ.
γ. Δεν σου βάζω τίποτα, το περνάω στο σύστημα και θα έρθει υπάλληλος απευθείας από την cosmote για να σου φέρει το σωστό και να σε συνδέσει.
- Τον ρωτάω γιατί δεν έχει το σωστό ρούτερ μαζί του και μου λέει τελείως ανθρώπινα, ότι η εταιρία που δουλεύει τους χρεώνει τα ρούτερ και αν γίνει κάτι τα πληρώνουν από την τσέπη τους. Έτσι του είχαν ανοίξει το βανάκι πριν μερικούς μήνες και είχε αναγκαστεί να πληρώσει κάπου 1000 ευρώ και από τότε σταμάτησε να κουβαλάει τα ακριβά ρούτερ για τις 1000αρες.
- Τι να πω και εγώ, εργαζόμενος είναι και δεν φταίει εκείνος για τις ...βάλτε εσείς τη σωστή λέξη... πρακτικές της εταιρίας του που η Cosmote δεν ενδιαφέρεται να τσεκάρει. Του λέω λοιπόν κανόνισε να έρθει κάποιος από την Cosmote.
- Ήταν πέμπτη ή παρασκευή αν θυμάμαι καλά και μου λέει θα έρθει κάποιος δευτέρα-τρίτη.
- Δεν μου είπε βέβαια ποια δευτέρα - τρίτη εννοούσε. Παίρνω πρώτο τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση της cosmote την τρίτη και μου λένε δεν βλέπουμε να έχει περαστεί κάτι στο σύστημα, απλά δείχνει σε εκκρεμότητα από την υπεργολάβο.
- Πάλι τηλέφωνα πέρα-δώθε και μένω κάγκελο όταν με ενημερώνουν ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα που πρέπει να έρθουν τεχνικοί της Cosmote να κάνουν 2 ελέγχους και δεν ξέρουν το χρονικό ορίζοντα για να διορθωθεί τέτοια βλάβη γιατί ο υπεργολάβος είχε δηλώσει βλάβη κεντρικού δικτύου.
- Εγώ καταλαβαίνω ότι για να καλύψει τον κ@λ@ του ο υπάλληλος του υπεργολάβου γιατί δεν τελείωσε την δουλειά έβαλε κάποιες βλάβες ανύπαρκτες στο σύστημα. Ξαναζητώ να μιλήσω με την προϊσταμένη.
- Όταν της τα εξηγώ όλα, έξυπνη ήταν κατάλαβε τι είχε γίνει και θα κανονίσει να γίνουν οι έλεγχοι άμεσα.
- Όντως οι έλεγχοι έγιναν σχετικά άμεσα και φυσικά έδειξαν ότι δεν υπήρχε κάποιο θέμα.
- Μετά από λίγες ημέρες που μιλάω με την εξυπηρέτηση πελατών μου λένε ότι δεν ξέρουν πότε θα προγραμματίσει το τεχνικό τμήμα την εγκατάσταση στο σπίτι μου, απλά θα πάρουν μια μέρα πριν. Είχε φτάσει τέλος Ιουλίου με όλα τα παραπάνω και έχω φυσικά νευριάσει. Μιλώντας ευγενικά ζητάω να ξαναμιλήσω με την προϊσταμένη.
- Της λέω ξανά ότι η εξυπηρέτηση από τον οργανισμό της Cosmote είναι ένα πανηγύρι, ότι φεύγω διακοπές εξωτερικό και θέλω 8 Αυγούστου που θα επέστρεφα για μία ημέρα να κανονιστεί ραντεβού χωρίς να με ξαναενοχλήσουν. Όλα αυτά με πολύ ευγένια γιατί όπως είπα και στην αρχή, όλοι οι άνθρωποι έκαναν πραγματικά ότι πέρναγε από το χέρι τους να βοηθήσουν. Μου λέει ότι θα τα κανονίσει εκείνη όλα και θα επιβλέπει τη διαδικασία από εκεί και πέρα. Επίσης ότι το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει ήταν να μου δώσει 2 πάγια δώρο για την ταλαιπωρία.
- Μια μέρα πριν την εγκατάσταση λαμβάνω sms και όντως έρχεται τεχνικός. Πιστεύω ότι θα τελειώσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
- Έρχεται ο τεχνικός τα ανοίγει και μου λέει μα είναι ΛΑΘΟΣ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ, ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 37Α.
- Έχω τρελαθεί, νιώθω ότι παίζω στην ταινία "Ο θάνατος ενός γραφειοκράτη" και αρχίζω να εξηγώ.
- Το ψάχνει παραπάνω και μου λέει υπάρχει πρόβλημα γιατί 2 διαφορετικά κτίρια έχουν την ίδια διεύθυνση (οι δύο πολυκατοικίες στο 37Α) που είναι λάθος και δεν πρέπει να γίνεται αφού είναι ανεξάρτητα κτίρια.
- Καταλαβαίνει την απόγνωσή μου και μου λέει θα το συνδέσω μαζί με μερικά άλλα που δεν θυμάμαι για το πόσο μπ@@@@λο είναι η χώρα μας.
ΚΑΙ ΝΑΙ ΑΠΟΚΤΩ 1 GBIT ΓΡΑΜΜΗ!!!!!!!!!!
- Νόμιζα ότι όλα τελείωσαν, αλλά σιγά μην τελείωσαν.
- Έρχεται 2 ημέρες μετά λογαριασμός κανονικός για τους 2 μήνες που έτρεχα να καταφέρω να με συνδέσουν και με χρεώνουν κανονικά.
- Πάλι με την εξυπηρέτηση πελατών, πάλι με ένα ευγενικό υπάλληλο. Αναγνωρίζει το λάθος και μου λέει θα με ενημερώσουν.
- Αφαιρούν τα πάγια αλλά με χρεώνουν με τέλος σύνδεσης που ήταν δώρο.
- Ξανά με την εξυπηρέτηση πελατών, ξανά πέρα δώθε μέχρι να το αφαιρέσουν και αυτό.
- Και μετά έρχεται κανονικός λογαριασμός - θυμάμαι ότι μου είχαν υποσχεθεί 2 πάγια δώρο.
- Δεν το αφήνω και ξανά στην εξυπηρέτηση πελατών. Μου λέει ευγενικά δεν υπάρχει κάτι τέτοιο περασμένο, αλλά θα το ψάξω.
- Μια μέρα μετά με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε δεν δικαιούστε τίποτα. Λέω στο παλικάρι να μιλήσω με προϊστάμενο και ήταν η πρώτη φορά που δεν ήθελαν να μου δώσουν προϊστάμενο και επέμεινα μέχρι να δεχθεί.
- Με παίρνει την επόμενη μέρα προϊστάμενος, άλλος από την κυρία που μίλαγα μέχρι τότε, του εξηγώ τι έχει γίνει και τελείως ανθρώπινα μου λέει φυσικά, θα το ενεργοποιήσω τώρα μην το σκέφτεστε και συγγνώμη για την ταλαιπωρία.
Και εδώ τελειώνει η ιστορία...Το συμπέρασμά μου είναι ότι όσα και να κάνουν οι Γερμανοί θα περάσουν χρόνια να φύγει η νοοτροπία της δεκαετίας του '80. Όλοι προσπαθούσαν για το καλύτερο αλλά όλα απλά χειροτέρευαν. Η προϊσταμένη μου είχε πει ότι κράταγε αναλυτικό ιστορικό γιατί όντως δείχνει τεράστιες αδυναμίες και κενά στο εσωτερικό σύστημα της cosmote. Δεν έχω ιδέα αν θα κάνουν κάτι.
Τουλάχιστον τέλος καλό, όλα καλά...με το ρούτερ και τον αναμεταδότη που πήρα δωρεάν έχω Mesh δίκτυο στο σπίτι.
Θα κάνω την αρχή με το τι πέρασα με την Cosmote φέτος το καλοκαίρι που το ζουμί είναι ότι ΌΛΟΙ μα ΌΛΟΙ οι άνθρωποι που εμπλέκονται έκαναν πραγματικά ότι πέρναγε από το χέρι τους για να βοηθήσουν αλλά ότι και να έκαναν τα πράγματα χειροτέρευαν σε κάθε βήμα (!!!).
- Τέλος άνοιξης τελειώνει το σπίτι που θα μετακομίζαμε το καλοκαίρι και έπρεπε να δω τι θα κάνω με τηλεφωνία / internet.
- Για καλή μου τύχη ακριβώς δίπλα στην πόρτα του διαμερίσματος είχε κουτί η Cosmote με έτοιμη οπτική ίνα και έβαλα τον ηλεκτρολόγο να φτιάξει το χώρο που καταλήγουν τα καλώδια ακριβώς από πίσω μέσα στο σπίτι για να είναι όλα εύκολα και συγυρισμένα.
- Μαθαίνω ότι Gigabit fiber to the home έδινε μόνο η Cosmote που είχε το κουτί, οπότε ξεκίνησα τη διαδικασία. Προϋπήρχε μια γραμμή σταθερού που κράτησα το νούμερο μόνο.
- Μέσα σε 40 περίπου λεπτά με τη βοήθεια μιας πολύ ευγενικής κυρίας κάναμε την αίτηση όλη ηλεκτρονικά. Με ενημέρωσε ότι εντός 2 εβδομάδων θα έρθει ο υπεργολάβος να κάνει τη σύνδεση (ω τι χαρά, όλα τόσο εύκολα και γρήγορα...που να ήξερα).
- 2 εβδομάδες μετά περιμένω, ενώ έχει επιβεβαιωθεί το ραντεβού από την προηγούμενη, αλλά κανείς δεν έρχεται. Παίρνω τηλέφωνο και μένω κάγκελο. Ήρθε ο υπάλληλος αλλά έχετε λάθος αριθμό διεύθυνσης και έφυγε. Εγώ να έχω τρελαθεί, από που και ως που λάθος αριθμός. Εγώ είμαι στο 37Β, αυτό το νούμερο έχει όλη η πολυκατοικία, όλοι οι λογαριασμοί, η εφορία, ο δήμος και γενικά οι πάντες. 4 δεκαετίες τώρα.
- Τηλέφωνο με την εξυπηρέτηση της Cosmote που πολύ ευγενικά προσπαθούν να μου βρουν λύση. Μαθαίνουμε ότι στο χάρτη που έχει η Cosmote το 37B έχει δοθεί σε μια διπλανή γωνιακή μονοκαυτοικία που άνοιξε πριν 10 χρόνια μια γκαραζόπορτα στο δρόμο του σπιτιού μου ενώ η διεύθυνσή της είναι από τον κάθετο δρόμο όπου και είναι η βασική είσοδος.
- Η Cosmote μου λέει ότι η ευκολότερη λύση γιατί δεν αλλάζει ο χάρτης της είναι να αλλάξουμε τη διεύθυνση στην αίτηση από 37Β σε 37Α για να προχωρήσει. Συμφωνώ και μετά με ενημερώνουν ότι πρέπει να ξαναγίνει η αίτηση ηλεκτρονικά από την αρχή και φάω πέραν του ενός πρωινού που δεν έγινε η εγκατάσταση άλλη μισή ώρα το λιγότερο για να ξαναγίνουν όλες οι πιστοποιήσεις από την αρχή. Ευγενικά με ενημερώνει ότι είναι συστημικό το ζήτημα και δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο και πρέπει κιόλας να περιμένω 1 ημέρα για να φύγει από το σύστημα η παλιά αίτηση για να ξεκινήσουμε καινούργια. Ζητάω να μιλήσω σε προϊστάμενο.
- Όντως επικοινωνεί το επόμενο πρωί μια ευγενικότατη κυρία που μου εξηγεί ότι με καταλαβαίνει πλήρως, αλλά είναι αδύνατο στην υπάρχουσα αίτηση να αλλάξει ο αριθμός (είναι συστημικό ζήτημα), πρέπει να ξαναμπεί νέα αίτηση στο σύστημα και ότι για να με εξυπηρετήσει έχει ζητήσει από υπάλληλο να βλέπει πότε θα φύγει η παλαιά αίτηση από το σύστημα, να συμπληρώσει ότι μπορεί μόνος/μόνη του για να μειώσουν το χρόνο αναμονής στο τηλέφωνο για εμένα. Αφού μιλάμε για 15-20 λεπτά και είμαστε έτοιμοι να κλείσουμε μου λέει καθίστε να τσεκάρω αν έχει γίνει κάτι όσο μιλάμε. Και μένει ΑΦΩΝΗ...
- Με ενημερώνει με σπαστές λέξεις ότι ο αριθμός έχει αλλάξει και η αίτηση προχωράει κανονικά και δεν απαιτείται τίποτα από μέρους μου. Την ρωτάω τι πρέπει να υποθέσω τώρα εγώ για τον τρόπο λειτουργίας της Cosmote όταν έχουμε περάσει 20 λεπτά να μου εξηγεί ότι υπάρχουν διαδικασίες που δεν μπορούν να παρακαμφθούν. Και τελικά μπροστά της κάποιος/κάπου με λυπήθηκε και έκανε το κλασσικό override που θα γινόταν και τη δεκαετία του ΄80 στον πΟΤΕ μετά από τηλεφώνημα πολιτικού/διαπλεκόμενου/παπά...Τη λυπήθηκα γιατί προσπαθούσε να υπερασπιστεί την εταιρία της όταν φάνηκε πόσο καλές διαδικασίες υπάρχουν...
- Περνάνε άλλες 2 εβδομάδες και έχει κλειστεί ξανά ραντεβού με τον υπεργολάβο. Έρχεται ένας τεχνικός που έχω να πω μόνο τα καλύτερα. Ευγενικός, καθαρός, γρήγορος, αποτελεσματικός. Αυτά βέβαια μέχρι που μπήκε η οπτική ίνα και μου λέει τι σύνδεση έχεις κάνει, και του λέω 1 Gbit. Ωχ μου λέει και με ξαναπιάνει κρύος ιδρώτας.
- Δεν είχε το σωστό modem/router μαζί του και μου λέει έχουμε τρεις επιλογές:
α. Σου βάζω με modulator (ή κάπως έτσι δεν θυμάμαι) και παλαιότερης τεχνολογίας ρούτερ που δεν θα δουλέψει πολύ καλά με gigabit και δεν το προτείνει.
β. Πας μόνος μετά σε κατάστημα και ζητάς να σου δώσουν το σωστό fritz box. Απλά μου λέει ότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να μου το χρεώσουν και κάνει πάνω από 350 ευρώ.
γ. Δεν σου βάζω τίποτα, το περνάω στο σύστημα και θα έρθει υπάλληλος απευθείας από την cosmote για να σου φέρει το σωστό και να σε συνδέσει.
- Τον ρωτάω γιατί δεν έχει το σωστό ρούτερ μαζί του και μου λέει τελείως ανθρώπινα, ότι η εταιρία που δουλεύει τους χρεώνει τα ρούτερ και αν γίνει κάτι τα πληρώνουν από την τσέπη τους. Έτσι του είχαν ανοίξει το βανάκι πριν μερικούς μήνες και είχε αναγκαστεί να πληρώσει κάπου 1000 ευρώ και από τότε σταμάτησε να κουβαλάει τα ακριβά ρούτερ για τις 1000αρες.
- Τι να πω και εγώ, εργαζόμενος είναι και δεν φταίει εκείνος για τις ...βάλτε εσείς τη σωστή λέξη... πρακτικές της εταιρίας του που η Cosmote δεν ενδιαφέρεται να τσεκάρει. Του λέω λοιπόν κανόνισε να έρθει κάποιος από την Cosmote.
- Ήταν πέμπτη ή παρασκευή αν θυμάμαι καλά και μου λέει θα έρθει κάποιος δευτέρα-τρίτη.
- Δεν μου είπε βέβαια ποια δευτέρα - τρίτη εννοούσε. Παίρνω πρώτο τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση της cosmote την τρίτη και μου λένε δεν βλέπουμε να έχει περαστεί κάτι στο σύστημα, απλά δείχνει σε εκκρεμότητα από την υπεργολάβο.
- Πάλι τηλέφωνα πέρα-δώθε και μένω κάγκελο όταν με ενημερώνουν ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα που πρέπει να έρθουν τεχνικοί της Cosmote να κάνουν 2 ελέγχους και δεν ξέρουν το χρονικό ορίζοντα για να διορθωθεί τέτοια βλάβη γιατί ο υπεργολάβος είχε δηλώσει βλάβη κεντρικού δικτύου.
- Εγώ καταλαβαίνω ότι για να καλύψει τον κ@λ@ του ο υπάλληλος του υπεργολάβου γιατί δεν τελείωσε την δουλειά έβαλε κάποιες βλάβες ανύπαρκτες στο σύστημα. Ξαναζητώ να μιλήσω με την προϊσταμένη.
- Όταν της τα εξηγώ όλα, έξυπνη ήταν κατάλαβε τι είχε γίνει και θα κανονίσει να γίνουν οι έλεγχοι άμεσα.
- Όντως οι έλεγχοι έγιναν σχετικά άμεσα και φυσικά έδειξαν ότι δεν υπήρχε κάποιο θέμα.
- Μετά από λίγες ημέρες που μιλάω με την εξυπηρέτηση πελατών μου λένε ότι δεν ξέρουν πότε θα προγραμματίσει το τεχνικό τμήμα την εγκατάσταση στο σπίτι μου, απλά θα πάρουν μια μέρα πριν. Είχε φτάσει τέλος Ιουλίου με όλα τα παραπάνω και έχω φυσικά νευριάσει. Μιλώντας ευγενικά ζητάω να ξαναμιλήσω με την προϊσταμένη.
- Της λέω ξανά ότι η εξυπηρέτηση από τον οργανισμό της Cosmote είναι ένα πανηγύρι, ότι φεύγω διακοπές εξωτερικό και θέλω 8 Αυγούστου που θα επέστρεφα για μία ημέρα να κανονιστεί ραντεβού χωρίς να με ξαναενοχλήσουν. Όλα αυτά με πολύ ευγένια γιατί όπως είπα και στην αρχή, όλοι οι άνθρωποι έκαναν πραγματικά ότι πέρναγε από το χέρι τους να βοηθήσουν. Μου λέει ότι θα τα κανονίσει εκείνη όλα και θα επιβλέπει τη διαδικασία από εκεί και πέρα. Επίσης ότι το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει ήταν να μου δώσει 2 πάγια δώρο για την ταλαιπωρία.
- Μια μέρα πριν την εγκατάσταση λαμβάνω sms και όντως έρχεται τεχνικός. Πιστεύω ότι θα τελειώσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
- Έρχεται ο τεχνικός τα ανοίγει και μου λέει μα είναι ΛΑΘΟΣ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ, ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 37Α.
- Έχω τρελαθεί, νιώθω ότι παίζω στην ταινία "Ο θάνατος ενός γραφειοκράτη" και αρχίζω να εξηγώ.
- Το ψάχνει παραπάνω και μου λέει υπάρχει πρόβλημα γιατί 2 διαφορετικά κτίρια έχουν την ίδια διεύθυνση (οι δύο πολυκατοικίες στο 37Α) που είναι λάθος και δεν πρέπει να γίνεται αφού είναι ανεξάρτητα κτίρια.
- Καταλαβαίνει την απόγνωσή μου και μου λέει θα το συνδέσω μαζί με μερικά άλλα που δεν θυμάμαι για το πόσο μπ@@@@λο είναι η χώρα μας.
ΚΑΙ ΝΑΙ ΑΠΟΚΤΩ 1 GBIT ΓΡΑΜΜΗ!!!!!!!!!!
- Νόμιζα ότι όλα τελείωσαν, αλλά σιγά μην τελείωσαν.
- Έρχεται 2 ημέρες μετά λογαριασμός κανονικός για τους 2 μήνες που έτρεχα να καταφέρω να με συνδέσουν και με χρεώνουν κανονικά.
- Πάλι με την εξυπηρέτηση πελατών, πάλι με ένα ευγενικό υπάλληλο. Αναγνωρίζει το λάθος και μου λέει θα με ενημερώσουν.
- Αφαιρούν τα πάγια αλλά με χρεώνουν με τέλος σύνδεσης που ήταν δώρο.
- Ξανά με την εξυπηρέτηση πελατών, ξανά πέρα δώθε μέχρι να το αφαιρέσουν και αυτό.
- Και μετά έρχεται κανονικός λογαριασμός - θυμάμαι ότι μου είχαν υποσχεθεί 2 πάγια δώρο.
- Δεν το αφήνω και ξανά στην εξυπηρέτηση πελατών. Μου λέει ευγενικά δεν υπάρχει κάτι τέτοιο περασμένο, αλλά θα το ψάξω.
- Μια μέρα μετά με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε δεν δικαιούστε τίποτα. Λέω στο παλικάρι να μιλήσω με προϊστάμενο και ήταν η πρώτη φορά που δεν ήθελαν να μου δώσουν προϊστάμενο και επέμεινα μέχρι να δεχθεί.
- Με παίρνει την επόμενη μέρα προϊστάμενος, άλλος από την κυρία που μίλαγα μέχρι τότε, του εξηγώ τι έχει γίνει και τελείως ανθρώπινα μου λέει φυσικά, θα το ενεργοποιήσω τώρα μην το σκέφτεστε και συγγνώμη για την ταλαιπωρία.
Και εδώ τελειώνει η ιστορία...Το συμπέρασμά μου είναι ότι όσα και να κάνουν οι Γερμανοί θα περάσουν χρόνια να φύγει η νοοτροπία της δεκαετίας του '80. Όλοι προσπαθούσαν για το καλύτερο αλλά όλα απλά χειροτέρευαν. Η προϊσταμένη μου είχε πει ότι κράταγε αναλυτικό ιστορικό γιατί όντως δείχνει τεράστιες αδυναμίες και κενά στο εσωτερικό σύστημα της cosmote. Δεν έχω ιδέα αν θα κάνουν κάτι.
Τουλάχιστον τέλος καλό, όλα καλά...με το ρούτερ και τον αναμεταδότη που πήρα δωρεάν έχω Mesh δίκτυο στο σπίτι.