Ιστορίες τρέλας από την Ψωροκώσταινα...

17 June 2006
10,313
Παίρνοντας αφορμή από την ιστορία σε διπλανό θέμα για το πως δουλεύουν χίλια πράγματα στραβά στην Ελλάδα 2.0 σκέφτηκα να ανοίξω αυτό το θέμα περισσότερο για να γελάμε με το τι έχουμε όλοι τραβήξει κατά καιρούς. Θα πρότεινα να γράφουμε εδώ μόνο ιστορίες που έχουν τελειώσει και δεν αποζητάμε βοήθεια για να ξεπεράσουμε τα εμπόδια που βρίσκουμε στο δρόμο μας.

Θα κάνω την αρχή με το τι πέρασα με την Cosmote φέτος το καλοκαίρι που το ζουμί είναι ότι ΌΛΟΙ μα ΌΛΟΙ οι άνθρωποι που εμπλέκονται έκαναν πραγματικά ότι πέρναγε από το χέρι τους για να βοηθήσουν αλλά ότι και να έκαναν τα πράγματα χειροτέρευαν σε κάθε βήμα (!!!).

- Τέλος άνοιξης τελειώνει το σπίτι που θα μετακομίζαμε το καλοκαίρι και έπρεπε να δω τι θα κάνω με τηλεφωνία / internet.
- Για καλή μου τύχη ακριβώς δίπλα στην πόρτα του διαμερίσματος είχε κουτί η Cosmote με έτοιμη οπτική ίνα και έβαλα τον ηλεκτρολόγο να φτιάξει το χώρο που καταλήγουν τα καλώδια ακριβώς από πίσω μέσα στο σπίτι για να είναι όλα εύκολα και συγυρισμένα.
- Μαθαίνω ότι Gigabit fiber to the home έδινε μόνο η Cosmote που είχε το κουτί, οπότε ξεκίνησα τη διαδικασία. Προϋπήρχε μια γραμμή σταθερού που κράτησα το νούμερο μόνο.
- Μέσα σε 40 περίπου λεπτά με τη βοήθεια μιας πολύ ευγενικής κυρίας κάναμε την αίτηση όλη ηλεκτρονικά. Με ενημέρωσε ότι εντός 2 εβδομάδων θα έρθει ο υπεργολάβος να κάνει τη σύνδεση (ω τι χαρά, όλα τόσο εύκολα και γρήγορα...που να ήξερα).
- 2 εβδομάδες μετά περιμένω, ενώ έχει επιβεβαιωθεί το ραντεβού από την προηγούμενη, αλλά κανείς δεν έρχεται. Παίρνω τηλέφωνο και μένω κάγκελο. Ήρθε ο υπάλληλος αλλά έχετε λάθος αριθμό διεύθυνσης και έφυγε. Εγώ να έχω τρελαθεί, από που και ως που λάθος αριθμός. Εγώ είμαι στο 37Β, αυτό το νούμερο έχει όλη η πολυκατοικία, όλοι οι λογαριασμοί, η εφορία, ο δήμος και γενικά οι πάντες. 4 δεκαετίες τώρα.
- Τηλέφωνο με την εξυπηρέτηση της Cosmote που πολύ ευγενικά προσπαθούν να μου βρουν λύση. Μαθαίνουμε ότι στο χάρτη που έχει η Cosmote το 37B έχει δοθεί σε μια διπλανή γωνιακή μονοκαυτοικία που άνοιξε πριν 10 χρόνια μια γκαραζόπορτα στο δρόμο του σπιτιού μου ενώ η διεύθυνσή της είναι από τον κάθετο δρόμο όπου και είναι η βασική είσοδος.
- Η Cosmote μου λέει ότι η ευκολότερη λύση γιατί δεν αλλάζει ο χάρτης της είναι να αλλάξουμε τη διεύθυνση στην αίτηση από 37Β σε 37Α για να προχωρήσει. Συμφωνώ και μετά με ενημερώνουν ότι πρέπει να ξαναγίνει η αίτηση ηλεκτρονικά από την αρχή και φάω πέραν του ενός πρωινού που δεν έγινε η εγκατάσταση άλλη μισή ώρα το λιγότερο για να ξαναγίνουν όλες οι πιστοποιήσεις από την αρχή. Ευγενικά με ενημερώνει ότι είναι συστημικό το ζήτημα και δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο και πρέπει κιόλας να περιμένω 1 ημέρα για να φύγει από το σύστημα η παλιά αίτηση για να ξεκινήσουμε καινούργια. Ζητάω να μιλήσω σε προϊστάμενο.
- Όντως επικοινωνεί το επόμενο πρωί μια ευγενικότατη κυρία που μου εξηγεί ότι με καταλαβαίνει πλήρως, αλλά είναι αδύνατο στην υπάρχουσα αίτηση να αλλάξει ο αριθμός (είναι συστημικό ζήτημα), πρέπει να ξαναμπεί νέα αίτηση στο σύστημα και ότι για να με εξυπηρετήσει έχει ζητήσει από υπάλληλο να βλέπει πότε θα φύγει η παλαιά αίτηση από το σύστημα, να συμπληρώσει ότι μπορεί μόνος/μόνη του για να μειώσουν το χρόνο αναμονής στο τηλέφωνο για εμένα. Αφού μιλάμε για 15-20 λεπτά και είμαστε έτοιμοι να κλείσουμε μου λέει καθίστε να τσεκάρω αν έχει γίνει κάτι όσο μιλάμε. Και μένει ΑΦΩΝΗ...
- Με ενημερώνει με σπαστές λέξεις ότι ο αριθμός έχει αλλάξει και η αίτηση προχωράει κανονικά και δεν απαιτείται τίποτα από μέρους μου. Την ρωτάω τι πρέπει να υποθέσω τώρα εγώ για τον τρόπο λειτουργίας της Cosmote όταν έχουμε περάσει 20 λεπτά να μου εξηγεί ότι υπάρχουν διαδικασίες που δεν μπορούν να παρακαμφθούν. Και τελικά μπροστά της κάποιος/κάπου με λυπήθηκε και έκανε το κλασσικό override που θα γινόταν και τη δεκαετία του ΄80 στον πΟΤΕ μετά από τηλεφώνημα πολιτικού/διαπλεκόμενου/παπά...Τη λυπήθηκα γιατί προσπαθούσε να υπερασπιστεί την εταιρία της όταν φάνηκε πόσο καλές διαδικασίες υπάρχουν...
- Περνάνε άλλες 2 εβδομάδες και έχει κλειστεί ξανά ραντεβού με τον υπεργολάβο. Έρχεται ένας τεχνικός που έχω να πω μόνο τα καλύτερα. Ευγενικός, καθαρός, γρήγορος, αποτελεσματικός. Αυτά βέβαια μέχρι που μπήκε η οπτική ίνα και μου λέει τι σύνδεση έχεις κάνει, και του λέω 1 Gbit. Ωχ μου λέει και με ξαναπιάνει κρύος ιδρώτας.
- Δεν είχε το σωστό modem/router μαζί του και μου λέει έχουμε τρεις επιλογές:
α. Σου βάζω με modulator (ή κάπως έτσι δεν θυμάμαι) και παλαιότερης τεχνολογίας ρούτερ που δεν θα δουλέψει πολύ καλά με gigabit και δεν το προτείνει.
β. Πας μόνος μετά σε κατάστημα και ζητάς να σου δώσουν το σωστό fritz box. Απλά μου λέει ότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να μου το χρεώσουν και κάνει πάνω από 350 ευρώ.
γ. Δεν σου βάζω τίποτα, το περνάω στο σύστημα και θα έρθει υπάλληλος απευθείας από την cosmote για να σου φέρει το σωστό και να σε συνδέσει.
- Τον ρωτάω γιατί δεν έχει το σωστό ρούτερ μαζί του και μου λέει τελείως ανθρώπινα, ότι η εταιρία που δουλεύει τους χρεώνει τα ρούτερ και αν γίνει κάτι τα πληρώνουν από την τσέπη τους. Έτσι του είχαν ανοίξει το βανάκι πριν μερικούς μήνες και είχε αναγκαστεί να πληρώσει κάπου 1000 ευρώ και από τότε σταμάτησε να κουβαλάει τα ακριβά ρούτερ για τις 1000αρες.
- Τι να πω και εγώ, εργαζόμενος είναι και δεν φταίει εκείνος για τις ...βάλτε εσείς τη σωστή λέξη... πρακτικές της εταιρίας του που η Cosmote δεν ενδιαφέρεται να τσεκάρει. Του λέω λοιπόν κανόνισε να έρθει κάποιος από την Cosmote.
- Ήταν πέμπτη ή παρασκευή αν θυμάμαι καλά και μου λέει θα έρθει κάποιος δευτέρα-τρίτη.
- Δεν μου είπε βέβαια ποια δευτέρα - τρίτη εννοούσε. Παίρνω πρώτο τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση της cosmote την τρίτη και μου λένε δεν βλέπουμε να έχει περαστεί κάτι στο σύστημα, απλά δείχνει σε εκκρεμότητα από την υπεργολάβο.
- Πάλι τηλέφωνα πέρα-δώθε και μένω κάγκελο όταν με ενημερώνουν ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα που πρέπει να έρθουν τεχνικοί της Cosmote να κάνουν 2 ελέγχους και δεν ξέρουν το χρονικό ορίζοντα για να διορθωθεί τέτοια βλάβη γιατί ο υπεργολάβος είχε δηλώσει βλάβη κεντρικού δικτύου.
- Εγώ καταλαβαίνω ότι για να καλύψει τον κ@λ@ του ο υπάλληλος του υπεργολάβου γιατί δεν τελείωσε την δουλειά έβαλε κάποιες βλάβες ανύπαρκτες στο σύστημα. Ξαναζητώ να μιλήσω με την προϊσταμένη.
- Όταν της τα εξηγώ όλα, έξυπνη ήταν κατάλαβε τι είχε γίνει και θα κανονίσει να γίνουν οι έλεγχοι άμεσα.
- Όντως οι έλεγχοι έγιναν σχετικά άμεσα και φυσικά έδειξαν ότι δεν υπήρχε κάποιο θέμα.
- Μετά από λίγες ημέρες που μιλάω με την εξυπηρέτηση πελατών μου λένε ότι δεν ξέρουν πότε θα προγραμματίσει το τεχνικό τμήμα την εγκατάσταση στο σπίτι μου, απλά θα πάρουν μια μέρα πριν. Είχε φτάσει τέλος Ιουλίου με όλα τα παραπάνω και έχω φυσικά νευριάσει. Μιλώντας ευγενικά ζητάω να ξαναμιλήσω με την προϊσταμένη.
- Της λέω ξανά ότι η εξυπηρέτηση από τον οργανισμό της Cosmote είναι ένα πανηγύρι, ότι φεύγω διακοπές εξωτερικό και θέλω 8 Αυγούστου που θα επέστρεφα για μία ημέρα να κανονιστεί ραντεβού χωρίς να με ξαναενοχλήσουν. Όλα αυτά με πολύ ευγένια γιατί όπως είπα και στην αρχή, όλοι οι άνθρωποι έκαναν πραγματικά ότι πέρναγε από το χέρι τους να βοηθήσουν. Μου λέει ότι θα τα κανονίσει εκείνη όλα και θα επιβλέπει τη διαδικασία από εκεί και πέρα. Επίσης ότι το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει ήταν να μου δώσει 2 πάγια δώρο για την ταλαιπωρία.
- Μια μέρα πριν την εγκατάσταση λαμβάνω sms και όντως έρχεται τεχνικός. Πιστεύω ότι θα τελειώσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
- Έρχεται ο τεχνικός τα ανοίγει και μου λέει μα είναι ΛΑΘΟΣ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ, ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 37Α.
- Έχω τρελαθεί, νιώθω ότι παίζω στην ταινία "Ο θάνατος ενός γραφειοκράτη" και αρχίζω να εξηγώ.
- Το ψάχνει παραπάνω και μου λέει υπάρχει πρόβλημα γιατί 2 διαφορετικά κτίρια έχουν την ίδια διεύθυνση (οι δύο πολυκατοικίες στο 37Α) που είναι λάθος και δεν πρέπει να γίνεται αφού είναι ανεξάρτητα κτίρια.
- Καταλαβαίνει την απόγνωσή μου και μου λέει θα το συνδέσω μαζί με μερικά άλλα που δεν θυμάμαι για το πόσο μπ@@@@λο είναι η χώρα μας.

ΚΑΙ ΝΑΙ ΑΠΟΚΤΩ 1 GBIT ΓΡΑΜΜΗ!!!!!!!!!!

- Νόμιζα ότι όλα τελείωσαν, αλλά σιγά μην τελείωσαν.
- Έρχεται 2 ημέρες μετά λογαριασμός κανονικός για τους 2 μήνες που έτρεχα να καταφέρω να με συνδέσουν και με χρεώνουν κανονικά.
- Πάλι με την εξυπηρέτηση πελατών, πάλι με ένα ευγενικό υπάλληλο. Αναγνωρίζει το λάθος και μου λέει θα με ενημερώσουν.
- Αφαιρούν τα πάγια αλλά με χρεώνουν με τέλος σύνδεσης που ήταν δώρο.
- Ξανά με την εξυπηρέτηση πελατών, ξανά πέρα δώθε μέχρι να το αφαιρέσουν και αυτό.
- Και μετά έρχεται κανονικός λογαριασμός - θυμάμαι ότι μου είχαν υποσχεθεί 2 πάγια δώρο.
- Δεν το αφήνω και ξανά στην εξυπηρέτηση πελατών. Μου λέει ευγενικά δεν υπάρχει κάτι τέτοιο περασμένο, αλλά θα το ψάξω.
- Μια μέρα μετά με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε δεν δικαιούστε τίποτα. Λέω στο παλικάρι να μιλήσω με προϊστάμενο και ήταν η πρώτη φορά που δεν ήθελαν να μου δώσουν προϊστάμενο και επέμεινα μέχρι να δεχθεί.
- Με παίρνει την επόμενη μέρα προϊστάμενος, άλλος από την κυρία που μίλαγα μέχρι τότε, του εξηγώ τι έχει γίνει και τελείως ανθρώπινα μου λέει φυσικά, θα το ενεργοποιήσω τώρα μην το σκέφτεστε και συγγνώμη για την ταλαιπωρία.

Και εδώ τελειώνει η ιστορία...Το συμπέρασμά μου είναι ότι όσα και να κάνουν οι Γερμανοί θα περάσουν χρόνια να φύγει η νοοτροπία της δεκαετίας του '80. Όλοι προσπαθούσαν για το καλύτερο αλλά όλα απλά χειροτέρευαν. Η προϊσταμένη μου είχε πει ότι κράταγε αναλυτικό ιστορικό γιατί όντως δείχνει τεράστιες αδυναμίες και κενά στο εσωτερικό σύστημα της cosmote. Δεν έχω ιδέα αν θα κάνουν κάτι.

Τουλάχιστον τέλος καλό, όλα καλά...με το ρούτερ και τον αναμεταδότη που πήρα δωρεάν έχω Mesh δίκτυο στο σπίτι.
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
7,554
Athens
Να στο χαλάσω; Και οι Γερμανοί έτσι είναι (και άλλα πολλά). Είναι που θα τύχεις και σε τι μέρα θα τον πετύχεις αυτόν που θα σου βγει στην γραμμή. Μπορεί να έχεις εξαιρετική εμπειρία μπορεί και χείριστη. Όχι μόνο στον ΟΤΕ, αλλά σε πάρα πολλές εταιρίες εδώ.
 
  • Like
Reactions: Sotiris

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
29,840
Αθήνα
Καλά κρασιά…
Εγώ απο την προηγούμενη Τετάρτη σταμάτησα ξαφνικά να έχω internet.
Μαζί μ’εμένα και όλο το κτίριο, ισόγειο 1ος και 2ος.
Τηλεφωνώ για βλάβη στον ΟΤΕ και μια, ευγενέστατη ομολογώ, κοπελιά άρχισε να μου τηλεφωνικά κάνει ασκήσεις σωματικής βελτίωσης.
Σκύψτε να δείτε τι λέει το ρουτερ, ανεβείτε να δείτε τι γράφει το μαύρο κουτάκι της ΝΟΚΙΑ, βγάλτε το καλώδιο power απ´τη συσκευή…
Μάταια προσπαθούσα να της εξηγήσω οτι δε χρειάζεται να με ταλαιπωρεί άδικα, είναι φανερό οτι η βλάβη είναι απο το εξωτερικό κεντρικό κουτί και μετά, πρός το ΚΑΦΑΟ, αφού όλο το κτήριο έχει το ίδιο πρόβλημα.
- Είναι καθαρά τυπικό θέμα κύριε, πρέπει να ακολουθήσω τη διαδικασία. :confused:
Αφού λοιπόν «ακολουθήσαμε τη διαδικασία», όπως ήταν φυσιολογικό, διαπιστώθηκε βλάβη εκτός σπιτιού και θα έστελνε τεχνικό να το δεί «εντός δύο εργασίμων ημερών».
Πράγματι την επόμενη μέρα ήρθε τεχνικός του ΟΤΕ ο οποίος διαπίστωσε οτι στο κουτάκι της ΝΟΚΙΑ είχε ανάψει το κόκκινο φωτάκι alarm και άρα δεν ήταν δικό τους το θέμα αλλά της Vodafone που ανήκε το δίκτυο.
Όταν τον ρώτησα γιατί ήρθε αυτός αφού όλα αυτά τους ήταν γνωστά απο χθες η απάντηση ήταν η γνωστή:
- Έτσι είναι η διαδικασία και πρέπει να την ακολουθήσουμε!
Επειδή όμως μεσολαβούσε Σ/Κ πάμε για Δευτέρα.
Πράγματι Δευτέρα μεσημέρι έρχεται τεχνικός της Vodafone να ελέγξει το εξωτερικό κουτί και μετά απο τον έλεγχο μου λέει:
- Έχει πρόβλημα η οπτική ίνα, είναι κομμένη στα 67,3 μέτρα απο εδώ.
- Αυτό στο δείχνει το μηχάνημα;
- Ναι.
- Σοβαρά; Τόση ακρίβεια, 67,3 μέτρα;
- Εντάξει, μπορεί να μην είναι ακριβώς, να είναι μισό μέτρο πάνω-κάτω, έχει όμως πολύ μεγάλη ακρίβεια.
- Δε κοιτάζεις σε παρακαλώ και στο ΚΑΦΑΟ να δεις τι συμβαίνει, αν εκεί έρχεται σήμα;
- Δεν υπάρχει λόγος, η βλάβη είναι μετά το ΚΑΦΑΟ, αυτό δείχνει το όργανο.
Ξέχασα να πω οτι το ΚΑΦΑΟ είναι απέναντι μου ακριβώς, στα 10 μέτρα.
- Μα, του λέω, αν έχει κοπεί μετά το ΚΑΦΑΟ γιατί ο διπλανός μου δουλεύει κανονικά;
- Δεν έχει σημασία, είναι άλλη γραμμή.
- Μα απ’το ίδιο ΚΑΦΑΟ παίρνουμε.
- Δεν έχει σημασία.
ΟΚ, το κατάπια, δεν μπορούσα να κάνω κσι κάτι.
Χθές έρχεται άλλος τεχνικός της Vodafone.
- Τώρα πως θα ανεβώ εγώ εκεί πάνω να δω το κουτί;
- Τι εννοείς; Όπως ανέβηκαν και οι υπόλοιποι. Δεν έχεις σκάλα;
- Καλά, άστο λίγο να δω το ΚΑΦΑΟ και βλέπουμε.
Πάει απέναντι στο ΚΑΦΑΟ το ανοίγει και σε 1 λεπτό, κυριολεκτικά 1 λεπτό, το κλείνει και μου λέει.
- Τώρα πρέπει να είσαι εντάξει.
- Δηλαδή; Τι εννοείς; Πώς το έφτιαξες σε 30”δευτερόλεπτα;
- Δεν ήταν τίποτε. Κάποιος πήγε να δουλέψει και κατά λάθος το ξεκούμπωσε!!!!
- Δε μιλάς σοβαρά… και ταλαιπωρούμαστε όλο το τριώροφο μια βδομάδα, κι άνθρωποι που δουλεύουν απ’το σπίτι επειδή κάποιος το ξεκούμπωσε «κατά λάθος»;
Και τα 67,3 μέτρα που έδειχνε το super duper μηχάνημα σας τι είναι; Και γιατί τόσες μέρες δεν κοιτάζατε το γαμω-ΚΑΦΑΟ που σας παρακαλούσα και μου λέγατε οτι δεν χρειάζεται;
Και τη μάνα μου να φώναζα για τη βλάβη αυτό θα ήταν το πρώτο που θα κοίταζε. Εσείς γιατί;
Το τι π@π@ριές άκουσα σαν δικαιολογίες ούτε που θυμάμαι, άσε που υποτιμούν και τη νοημοσύνη σου.
Δε φταίνε αυτοί όμως, εμείς φταίμε.
Μια βδομάδα είμαι χωρίς internet. Θα έπρεπε να τους τηλεφωνήσω και να ζητήσω να μη μου χρεώσουν το 1/4 του παγίου και για την τηλεφωνία και για την CosmoteTV.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
16,909
Αγιοι Αναργυροι
Εμένα μου έφτιαξαν την βλάβη 1 μέρα μετά το τηλ που τους κάναμε.
Κομμένη γραμμή σε διπλανή κολώνα.
Και πάει σφαίρα τώρα το ίντερνετ..
Cosmote
 

Tzimisce

AVClub Fanatic
1 February 2007
34,406
127.0.0.1
Αυτά είναι πταίσματα.

Κάπου το 2004 που άνοιξα την εταιρία μου άλλαξε ο νόμος και για να κάνεις αίτηση στην εφορία για ΑΦΜ έπρεπε να έχεις κάνει εγγραφή στο επιμελλητήριο.
Για να κάνεις εγγραφή στο επιμελλητήριο έπρεπε να σου κόψουν τιμολόγιο, οπότε να έχεις ΑΦΜ.
Για να πάρεις ΑΦΜ έπρεπε να κάνεις έναρξη στην εφορία, που δεν μπορούσες να κάνεις αν δεν είχες κάνει εγγραφή στο επιμελλητήριο που δεν μπορούσες να κάνεις αν δεν είχε ΑΦΜ που δεν είχες αν δεν έκανες έναρξη στην εφορία που...

Οπότε, όλοι μας κόβαμε βόλτες Εφορία - Επιμελλητήριο μέχρι που ανακαλύφθηκε (μετά από κάποιες εβδομάδες) η "προεγγραφή" στο επιμελλητήριο.
Μέχρι τότε παίζαμε το "Έχεις λαγό; Έχω λαγό. Έχει ουρά; Έχεις λαγό;"
 

pontios

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
7,714
Clermont-Ferrand, France
Παντού είναι έτσι παίδες. Εδώ να δείτε τι γίνεται, ανάλογα με την προσφορά που έχεις πάρει και τι πληρώνεις. Υπάρχει π.χ. η προσφορά Red SFR, που η μοναδική επικοινωνία, είναι μέσω ίντερνετ. Σου πέφτει το ίντερνετ και πρέπει να έχεις ίντερνετ για να δηλώσεις βλάβη και να παρακολουθείς το τι γίνεται.
 
  • Like
Reactions: vlad66
17 June 2006
24,969
Αθήνα
Παντού είναι έτσι παίδες. Εδώ να δείτε τι γίνεται, ανάλογα με την προσφορά που έχεις πάρει και τι πληρώνεις. Υπάρχει π.χ. η προσφορά Red SFR, που η μοναδική επικοινωνία, είναι μέσω ίντερνετ. Σου πέφτει το ίντερνετ και πρέπει να έχεις ίντερνετ για να δηλώσεις βλάβη και να παρακολουθείς το τι γίνεται.
Γιατί εδώ παλιά (πριν τα κινητά) όταν σου κοβόταν το τηλέφωνο πως έπαιρνες τηλέφωνο να δηλώσεις ότι σου κόπηκε το τηλέφωνο; 😁😁😁
Τα ξεχάσατε;
 

pontios

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
7,714
Clermont-Ferrand, France
Γιατί εδώ παλιά (πριν τα κινητά) όταν σου κοβόταν το τηλέφωνο πως έπαιρνες τηλέφωνο να δηλώσεις ότι σου κόπηκε το τηλέφωνο; 😁😁😁
Τα ξεχάσατε;
Τότε δεν είχαμε άλλη επιλογή Τάσο. Μόνο σταθερά υπήρχαν, οπότε πήγαινες στον γείτονα, στο payphone, στο μαγαζάκι της γειτονιάς, σε περίπτερο.....
Τώρα, εάν πας να κάνεις κάτι τέτοιο θα σε βρίσουν.
 

athlon6401

AVClub Addicted Member
12 December 2018
1,981
@Γιώργος Κυριακαράκος
Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχα κι εγώ. Η αρίθμηση των δρόμων που έχει η Cosmote διαφέρει από την πραγματική και είναι τελείως γελοίο το σύστημά τους που δε προχωράει η αίτηση. Και ακριβώς βάλαμε λάθος αριθμό για να προχωρήσει η αίτηση, μετά ο εγκαταστάτης έψαχνε τη λάθος διεύθυνση κτλ κτλ κτλ

Σε ότι αφορά το gbit, το Fritz είναι χειρότερη επιλογή κατά τη γνώμη μου. Καλύτερα ο πάροχος να σου βάζει μόνο το ONT και να βάζεις εσύ ότι εξοπλισμό θέλεις. Γενικά όλα τα ρούτερ των παρόχων είναι για πέταμα.
 
17 June 2006
10,313
@Γιώργος Κυριακαράκος , @athlon6401 , δηλαδή ο λογαριασμός έρχεται με λάθος διεύθυνση? Ευτυχώς που είναι μόνο ηλεκτρονικός?
Ξέχασα να γράψω ότι άλλο το τεχνικό τμήμα, άλλο το εμπορικό. Στο εμπορικό φαίνεται η πραγματική διεύθυνση και στο λογαριασμό. Εκεί αλλάζει εύκολα και το άλλαξαν αμέσως.
 
  • Haha
Reactions: pontios
17 June 2006
10,313
@Γιώργος Κυριακαράκος
Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχα κι εγώ. Η αρίθμηση των δρόμων που έχει η Cosmote διαφέρει από την πραγματική και είναι τελείως γελοίο το σύστημά τους που δε προχωράει η αίτηση. Και ακριβώς βάλαμε λάθος αριθμό για να προχωρήσει η αίτηση, μετά ο εγκαταστάτης έψαχνε τη λάθος διεύθυνση κτλ κτλ κτλ

Σε ότι αφορά το gbit, το Fritz είναι χειρότερη επιλογή κατά τη γνώμη μου. Καλύτερα ο πάροχος να σου βάζει μόνο το ONT και να βάζεις εσύ ότι εξοπλισμό θέλεις. Γενικά όλα τα ρούτερ των παρόχων είναι για πέταμα.
Το σπίτι είναι σε 2 επίπεδα και έχει λίγες γενικά συσκευές με σύνδεση στο internet - εδώ δεν έχω καν συνδέσει συσκευές όπως πλυντήρια, κλιματιστικά κλπ. Είχα βάλει Cat 7 καλώδια στον τοίχο για 4 σημεία που ίσως χρειαστεί γρήγορο internet.
Μαζί με το Fritz!Box έδιναν δώρο και το repeater 1200AX. Σύνδεσα το repeater καλωδιακά με το ρούτερ και γενικά σε όλο το σπίτι το speedtest δίνει 600-850+ Mbps down / 102 Mbps up σε όλες τις συσκευές που υποστηρίζουν τέτοιες ταχύτητες, οπότε όσο αφορά την έξω σύνδεση όλα δουλεύουν σούπερ. Και το Mesh δείχνει να δουλεύει σούπερ. NAS δεν έχω (ακόμη) αλλά μπορώ να το συνδέσω καλωδιακά και αυτό στο ρούτερ (ο ρούτερ έχει 3 πριζάκια, το ένα χαμηλής ταχύτητας, αλλά αυτό το έχω συνδέσει ήδη με την τηλεόραση που υποστηρίζει μέγιστο 100 ΜBit) χωρίς καν να χρειαστώ switch.

Προς το παρόν, για τις ανάγκες μου, είμαι πλήρως καλυμμένος και ικανοποιημένος.

Εκτός από το NAS (που έτσι και αλλιώς δεν θα δουλεύει ιδιαίτερα ακόμη και αν το βάλω) το μόνο άλλο project είναι να στήσω ένα plex server για ήχο με στόχο να στρημάρω μουσική στο αυτοκίνητο και να παίζει εκεί μέσω Android Auto. Αλλά και αυτό έχει μηδενικές απαιτήσεις συνολικά, το στήνω σε ένα raspberry pi.

Την 1000αρα την ήθελα για τον πιο χαζό λόγο, για τα 100 ΜBit up και αυτό γιατί δουλεύω συχνά σε onedrive documents που δουλεύουν και άλλοι και γενικά έχουμε δει ότι αν οι ταχυτήτες είναι μεγάλες ελαχιστοποιούνται τα όποια θέματα. Για το down, και η 100αρα που είχα στο προηγούμενο σπίτι μια χαρά με κάλυπτε.
 

chrisssb

Μέλος Σωματείου
26 August 2008
29,860
Kingdom of Rain
Ζω στο κέντρο -καράκεντρο, πιο κέντρο δεν γίνεται λέμε- των Ιωαννίνων.
Εδώ και αρκετά χρόνια, σκάψανε και περάσανε την οπτική ίνα μπροστά από το σπίτι μου.
Μαντέψτε!
Όχι οπτική ίνα, ούτε VDSL δεν είναι διαθέσιμο!
Παντού στο λεκανοπέδιο είναι διαθέσιμη, εκτός από το κέντρο!!!
Ρώτησα τεχνικό του ΟΤΕ και από ότι μου είπε "έχουν αποφασίσει να μην αναβαθμίσουν τα κουτιά".
Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό (τείνω να το πιστέψω) αλλά η πραγματικότητα είναι ότι παντού είναι διαθέσιμη η οπτική ίνα εκτός από το κέντρο.
Ακόμη και δίπλα στο κτίριο του ΟΤΕ.
Είναι και αυτό στο κέντρο βλέπετε!!!

ΥΓ Δεν πολιτικολογώ γιατί τόσα χρόνια που έσκαψαν και πέρασαν την οπτική ίνα έχουν περάσει πολλές κυβερνήσεις, αλλά όλες τους έχουν γραμμένο τον πολίτη. Πληρώθηκε η εργολαβία για το σκάψιμο και την τοποθέτηση της ίνας. Δεν θα έπρεπε κάποιος να τραβήξει το αυτάκι στον ΟΤΕ (ή όποιον είναι υπεύθυνος) να τελειώνει με αυτή την κατάσταση?
 

athlon6401

AVClub Addicted Member
12 December 2018
1,981
Την 1000αρα την ήθελα για τον πιο χαζό λόγο, για τα 100 ΜBit up και αυτό γιατί δουλεύω συχνά σε onedrive documents που δουλεύουν και άλλοι και γενικά έχουμε δει ότι αν οι ταχυτήτες είναι μεγάλες ελαχιστοποιούνται τα όποια θέματα. Για το down, και η 100αρα που είχα στο προηγούμενο σπίτι μια χαρά με κάλυπτε.
θα έχεις 500 upload από 8/12
 
17 June 2006
24,969
Αθήνα
Ζω στο κέντρο -καράκεντρο, πιο κέντρο δεν γίνεται λέμε- των Ιωαννίνων.
Εδώ και αρκετά χρόνια, σκάψανε και περάσανε την οπτική ίνα μπροστά από το σπίτι μου.
Μαντέψτε!
Όχι οπτική ίνα, ούτε VDSL δεν είναι διαθέσιμο!
Παντού στο λεκανοπέδιο είναι διαθέσιμη, εκτός από το κέντρο!!!
Ρώτησα τεχνικό του ΟΤΕ και από ότι μου είπε "έχουν αποφασίσει να μην αναβαθμίσουν τα κουτιά".
Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό (τείνω να το πιστέψω) αλλά η πραγματικότητα είναι ότι παντού είναι διαθέσιμη η οπτική ίνα εκτός από το κέντρο.
Ακόμη και δίπλα στο κτίριο του ΟΤΕ.
Είναι και αυτό στο κέντρο βλέπετε!!!

ΥΓ Δεν πολιτικολογώ γιατί τόσα χρόνια που έσκαψαν και πέρασαν την οπτική ίνα έχουν περάσει πολλές κυβερνήσεις, αλλά όλες τους έχουν γραμμένο τον πολίτη. Πληρώθηκε η εργολαβία για το σκάψιμο και την τοποθέτηση της ίνας. Δεν θα έπρεπε κάποιος να τραβήξει το αυτάκι στον ΟΤΕ (ή όποιον είναι υπεύθυνος) να τελειώνει με αυτή την κατάσταση?
Είσαι άτυχος. Αν έμενε κοντά σου κάνας επώνυμος π.χ. βουλευτής, υπουργός κλπ θα είχε λυθεί το θέμα. ΣΤΑΝΤΑΡ.
 
  • Like
Reactions: chrisssb
Περιττό να σας πω ότι σε θέματα ίντερνετ, αλλά και παρόχων κινητής είστε πολύ μπροστά σε σχέση με το Αμέρικα. Καλύτερες υπηρεσίες, καλύτερη εξυπηρέτηση, και καλύτερες τιμές.

Κάποια στιγμή που θα βρεθώ σε πληκτρολόγιο θα σας γράψω για τη φοβερή μέρα που πέρασα σε διαβόητη πολεοδομία της Αττικής. Σημαδιακή για μένα, αφού εκείνη τη μέρα πήρα την απόφαση και ξεκίνησα τις διαδικασίες για τη μετανάστευση μου.