James Bond – Skyfall

Βαθμολογήστε την Ταινία:


  • Total voters
    140

Serafeim Karakostas

AVClub Fanatic
8 August 2007
10,159
Άρτα
Απάντηση: James Bond – Skyfall (2012)

προφανώς η συνταγή απαιτούσε την αραίωση κάποιων γνώριμων συστατικών, και προφανώς αυτό θα χαλάσει κάποιους - αλλά το στοίχημα μάλλον τους βγήκε.
Και για μένα καλώς τους βγήκε. Ενώ δεν πολυσυμπαθούσα τις Bond ταινίες, τα τελευταία χρόνια τις έχω λατρέψει και αδημονώ για τις νέες.
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
Απάντηση: James Bond – Skyfall (2012)

Παντως σε σχεση με τις προηγούμενες ηταν πιο Bond.
Ξαναγυρίσαμε σε ανδρα Μ εμφανίστηκε επιτέλους ο χαρακτήρας του Q και η Μανυπενι και ειδαμε μετα από πολλα χρονια τον τετράτροχο πρωταγωνιστή Aston Martin σε δραση και όχι απλως σε ένα περασμα όπως στο Casino.
Την τελευταία ταινια του Λετονού - Ουκρανού ( όπως θελετε πειτε τον ουτε και εγω τον χωνεύω) την βρηκα πολύ καλυτερη από τις προηγούμενες τουλαχιστον κατά το ήμισυ.
Το πρωτο μισο της ταινιας ειχε εξαιρετικό ρυθμο και σε αυτό ανήκουν τα εύσημα στο σκηνοθέτη που εκανε ένα σοβαρο Bond movie μεχρι που εγκλωβίστηκε στα πασαλείμματα του σεναρίου στο δευτερο μισο.
Ο ευάλωτος πλεον Bond εγινε πιο ενδιαφέρον σαν χαρακτηρας αφου το αλητάκι που επαιζε από την πρωτη τανια άφηνε μάλλον αδιάφορο τον θεατη.

Τελος δεν βρηκα καθολου ενδιαφέρουσα την συμμετοχή του Μπαρδεμ που δεν εχω να λόγο να αμφισβητώ τις ικανότητες του ως ηθοποιού αλλα στην συγκεκριμένη παρουσιάστηκε σαν μια ακομα καρικατούρα κακου που μαλιστα στην σκηνη με το παραμορφωμένο πρόσωπο αδικήθηκε ακομα περισσότερο.

Ισως αυτή η ταινια να κλείνει έναν κυκλο ( Casino Royale , Quantum of Solace) εξερεύνησης για τους παραγωγούς του franchise και να γυρισουμε από δω και στο εξής σε πιο γνώριμα μονοπάτια…
 

Chrpep

AVClub Enthusiast
18 June 2010
1,200
Re: Απάντηση: James Bond – Skyfall (2012)

...Το πρωτο μισο της ταινιας ειχε εξαιρετικό ρυθμο και σε αυτό ανήκουν τα εύσημα στο σκηνοθέτη που εκανε ένα σοβαρο Bond movie μεχρι που εγκλωβίστηκε στα πασαλείμματα του σεναρίου στο δευτερο μισο…

+1

Και για να πώ και τη δική μου γνώμη, παρά το αληθές του παραπάνω σχολίου (η ταινία όντως ηταν χωρισμένη στα δύο), overall πολύ καλή...
 

superfly

Moderator
Staff member
21 November 2008
15,733
πετρουπολη
Απάντηση: James Bond – Skyfall (2012)

Kαπου διαβασα οτι για να χτισεις απο την αρχη το σπιτι σου πρεπει να το καψεις.
Και αυτο κανει ο Μεντεζ σ'αυτη την ταινια.
Πιο "αυτοαναφορικη" ταινια για το φραντσαιζ δεν εχει υπαρξει.Και δεν ειναι μονο η υπεροχη υπενθυμηση της Αστον Μαρτιν,που εμφανιζεται σαν μια γλυκια αναμνηση στην ατακα του Q περι γκατζετ "We don't do these things any more".Ουτε το νεο-ρετρο γραφειο του Μ,που ειναι πιστη αναπαρασταση της Κονερυ εποχης.Ουτε ακομα και η επιστροφη στη Σκωτια,αναφορα στην Σκωτσεζικη καταγωγη του Μποντ,που παραπεμπει στον Sean Connery.Παρεμπιπτωντος ο Φλεμινγκ εδωσε Σκωτσεζικη καταγωγη στον Μποντ αφου ειδε τον Κοννερυ στο Dr.No.
Ειναι οι ατακες και μικρες λεπτομερειες που υπαρχουν διασπαρτες σε ολη την ταινια,που την κανουν τοσο ομορφη.
Το αγαλματακι μπουλντογκ ντυμενο με την Βρετανικη σημαια που βρισκεται στο γραφειο της Μ και που για τους Αγγλους αποτελει αιωνιο συμβολο του πείσματός τους,γινεται για τον Μεντεζ το "απολυτο" γκατζετ του Μποντ.
-"Ολοκληρο το κτιριο της ΜΙ6 ανατιναχτηκε και αυτο επεζησε" λεει κοροιδευτικα ο Μοντ στην Μ,για να του απαντησει η ιδια "μετα θανατον" χαριζοντας του το στη διαθηκη της.
-"Μαλλον στο εδωσε για να σου πει οτι ηρθε η ωρα να βγεις στη συνταξη" λεει η Μανυπενι στο τελος στον Μποντ και αυτος,εχοντας καταλαβει επιτελους τον συμβολισμο,της απαντα "Το αντιθετο"...
Ολοκληρη η ταινια κανει αναφορες για τον γερασμενο Μποντ,για την γερασμενη και αχρειαστη ΜΙ6,και προφανως υπαινικτικα και για ενα γερασμενο-ξεφτισμενο κινηματογραφικο φραντσαιζ(οπως πιστευουν πολλοι).Και για αυτο ο Μεντεζ διαλεγει ενα ριζοσπαστικο συντηρητισμο προεκειμενου να το ανανεωσει.Μια επιστροφη στις ριζες,στρωμενη με σινεφιλικες αναφορες.
Και τα τιναζει ολα στον αερα.
Ξεκινωντας απο το κτιριο της ΜΙ6,αυτο το υπερφιαλο καρακιτς new age κατασκευασμα,που θυμιζει με τη μεγαλομανια του καζινο του Λας Βεγκας,και παραπεμπει στις εποχες των νεοπλουτων γιαπις των 90'ς.Οποτε ηρθε η ωρα για ταπεινοτητα.Επιστροφη στις ριζες.Στα θρυλικα,για τους Αγγλους,υπογεια τουνελ του Λονδινου,απ'όπου εν μεσω βομβαρδισμων των Γερμανων καταφεραν να διεξαγουν εναν πολεμο.Το παλιο κτιριο θα γινει μια αναμνηση αποτυπωμενη σε καμβα και κρεμασμενη πισω απο το γραφειο του νεου Μ.
Ο Μεντεζ καταπιανεται με την εννοια της βρετανικοτητας (ή της αγγλικοτητας) προσπαθωντας να υπενθυμισει αυτο που ολοι σχεδον εχουν ξεχασει.Οτι ο 007 ειναι πανω απ'όλα Βρετανος.Οχι απλα ενας κοσμοπολιτης που μιλα ωραια αγγλικα.
Επικινδυνο θεμα,γιατι μπορει ανετα να πεσει στο λακο με τις Αμερικλανιες.Αλλα ο Μεντες δεν ειναι βεβαια Μαικλ Μπει,το αντιθετο προκειται για εφυιεστατο ανθρωπο και ολα αυτα τα προσπερναει πολυ ευκολα,μενοντας στο υπαινικτικο της υποθεσης,δινοντας το ομως με εναν συναισθηματισμο πρωτογνωρο για τη σειρα.Το ποιημα του Τεννυσον που αναφερει η Μ μεταφερει αυτο ακριβως το συναισθηματικο βαρος.
Τα γκατζετ μας αφηνουν χρονους,η ιδια η τεχνολογια στην ταινια τα καθιστα παρωχημενα.
Οταν ο Μπαρδεμ λεει το τι κακο μπορει να προκαλεσει με ενα κλικ,ή οταν ο Q λεει ουσιαστκα το ιδιο απλα προσθετει οτι μπορει να το κανει φορωντας τις πυτζαμες του,τοτε τα γκατζετ πανε περιπατο.Και το μοναδικο γκατζετ,ο αναχρονιστικος πομπος,μπαινει προφανως σαν χιουμοριστικη αναφορα.

Θα συμφωνησω οτι στην ουσια το σεναριο ειναι παντελως αφελες.Και προσχηματικο.Δινει ομως την ευκαιρια στον Μεντεζ να το φορτωσει με τις λεπτομερειες που θα του ηταν αδυνατο να τις προσθεσει αν ειχε να κανει με κατι πιο πολυπλοκο.Και να του προσθεσει διαλογους που θα τον βοηθησουν να δωσει στερεη βαση στους συμβολισμους του.Να παρεμβαλει την ιστορια του ασωτου (και με τον Μπαρδεμ και με τον Μποντ),να παιξει με οιδιποδεια συμπλεγματα,να μιλησει για τη θετοτητα.
Και πανω απ'όλα να μας ξαναδωσει τον Μποντ ελευθερο απ'ολα αυτα που τον καταπλακωσαν στην πορεια και εγιναν σηματικοτερα του ιδιου.
Τα κουστουμια,οι γυναικες,τα γκατζετ,η Bolinger,τα αυτοκινητα.Πολυ καλα ολα αυτα,αλλα ο Μποντ πανω απ'όλα ειναι το...μπουλντογκ.
Το πεισμα του να τα καταφερει και να μην κανει πισω με τιποτα.Που ακομα και αν υποφερει θα βρει το κουραγιο να αυτοσαρκαστει.
Αυτο το "θα σας καψω και θα καω" (και που στο προσωπο του Κραιγκ βρισκει για μενα εναν ιδανικο εκφραστη).

Οπως αναρωτηθηκε και ο ιδιος ο Μποντ στον Q,οταν ο δευτερος αυταρεσκα του απαριθμουσε τις ικανοτητες του και εχοντας πριν χαρακτηρισει τον ιδιο τον Μποντ γερο,"τι διαολο με χρειαζεσαι τοτε?",ο Q απαντησε οτι "που και που χρειαζεται καποιος που να ξερει να τραβηξει τη σκανδαλη".
Με τον Μποντ να του δινει πληρωμενη απαντηση:"ή να ξερει ποτε δεν θα την τραβηξει..."

Ειναι αιρετικος ο Μποντ του Μεντεζ.Γιατι πατα σε θεατρικα μονοπατια(και στο θεατρο η πλοκη και η δραση ειναι συνηθως προσχηματικες για να τονιστουν οι διαλογοι),γιατι παιζει με τις αναφορες παλαιοτερων φιλμ του ειδους (δειχνοντας ξεκαθαρα την προστιμηση του στον αρχικο) και εχει εναν εντελως ξεχασμενο ρομαντικο ιδεαλισμο για την παραδοση (και γενικοτερα σαν εννοια αλλα και ειδικοτερα για την ιδια την σειρα) που κανει την ταινια,υπεροχα και αναπαντεχα συναισθηματικη.Εγω προσωπικα υποκλιθηκα,κυριως γιατι δεν μπορεσα να τη δω σε κανενα σημειο κυνικα εστιαζοντας στις (υπαρκτες μεν αλλα ασημαντες για μενα) σεναριακες αφέλειές της.
 

klamia71

AVClub Addicted Member
5 November 2007
2,141
Re: Απάντηση: James Bond – Skyfall (2012)

Παντως σε σχεση με τις προηγούμενες ηταν πιο Bond.
Ξαναγυρίσαμε σε ανδρα Μ εμφανίστηκε επιτέλους ο χαρακτήρας του Q και η Μανυπενι και ειδαμε μετα από πολλα χρονια τον τετράτροχο πρωταγωνιστή Aston Martin σε δραση και όχι απλως σε ένα περασμα όπως στο Casino.
Την τελευταία ταινια του Λετονού - Ουκρανού ( όπως θελετε πειτε τον ουτε και εγω τον χωνεύω) την βρηκα πολύ καλυτερη από τις προηγούμενες τουλαχιστον κατά το ήμισυ.
Το πρωτο μισο της ταινιας ειχε εξαιρετικό ρυθμο και σε αυτό ανήκουν τα εύσημα στο σκηνοθέτη που εκανε ένα σοβαρο Bond movie μεχρι που εγκλωβίστηκε στα πασαλείμματα του σεναρίου στο δευτερο μισο.
Ο ευάλωτος πλεον Bond εγινε πιο ενδιαφέρον σαν χαρακτηρας αφου το αλητάκι που επαιζε από την πρωτη τανια άφηνε μάλλον αδιάφορο τον θεατη.

Τελος δεν βρηκα καθολου ενδιαφέρουσα την συμμετοχή του Μπαρδεμ που δεν εχω να λόγο να αμφισβητώ τις ικανότητες του ως ηθοποιού αλλα στην συγκεκριμένη παρουσιάστηκε σαν μια ακομα καρικατούρα κακου που μαλιστα στην σκηνη με το παραμορφωμένο πρόσωπο αδικήθηκε ακομα περισσότερο.




Ισως αυτή η ταινια να κλείνει έναν κυκλο ( Casino Royale , Quantum of Solace) εξερεύνησης για τους παραγωγούς του franchise και να γυρισουμε από δω και στο εξής σε πιο γνώριμα μονοπάτια…


συμφωνώ για τα δυο μερη της ταινιας....
 

klamia71

AVClub Addicted Member
5 November 2007
2,141
Re: Απάντηση: James Bond – Skyfall (2012)

Kαπου διαβασα οτι για να χτισεις απο την αρχη το σπιτι σου πρεπει να το καψεις.
Και αυτο κανει ο Μεντεζ σ'αυτη την ταινια.
Πιο "αυτοαναφορικη" ταινια για το φραντσαιζ δεν εχει υπαρξει.Και δεν ειναι μονο η υπεροχη υπενθυμηση της Αστον Μαρτιν,που εμφανιζεται σαν μια γλυκια αναμνηση στην ατακα του Q περι γκατζετ "We don't do these things any more".Ουτε το νεο-ρετρο γραφειο του Μ,που ειναι πιστη αναπαρασταση της Κονερυ εποχης.Ουτε ακομα και η επιστροφη στη Σκωτια,αναφορα στην Σκωτσεζικη καταγωγη του Μποντ,που παραπεμπει στον Sean Connery.Παρεμπιπτωντος ο Φλεμινγκ εδωσε Σκωτσεζικη καταγωγη στον Μποντ αφου ειδε τον Κοννερυ στο Dr.No.
Ειναι οι ατακες και μικρες λεπτομερειες που υπαρχουν διασπαρτες σε ολη την ταινια,που την κανουν τοσο ομορφη.
Το αγαλματακι μπουλντογκ ντυμενο με την Βρετανικη σημαια που βρισκεται στο γραφειο της Μ και που για τους Αγγλους αποτελει αιωνιο συμβολο του πείσματός τους,γινεται για τον Μεντεζ το "απολυτο" γκατζετ του Μποντ.
-"Ολοκληρο το κτιριο της ΜΙ6 ανατιναχτηκε και αυτο επεζησε" λεει κοροιδευτικα ο Μοντ στην Μ,για να του απαντησει η ιδια "μετα θανατον" χαριζοντας του το στη διαθηκη της.
-"Μαλλον στο εδωσε για να σου πει οτι ηρθε η ωρα να βγεις στη συνταξη" λεει η Μανυπενι στο τελος στον Μποντ και αυτος,εχοντας καταλαβει επιτελους τον συμβολισμο,της απαντα "Το αντιθετο"...
Ολοκληρη η ταινια κανει αναφορες για τον γερασμενο Μποντ,για την γερασμενη και αχρειαστη ΜΙ6,και προφανως υπαινικτικα και για ενα γερασμενο-ξεφτισμενο κινηματογραφικο φραντσαιζ(οπως πιστευουν πολλοι).Και για αυτο ο Μεντεζ διαλεγει ενα ριζοσπαστικο συντηρητισμο προεκειμενου να το ανανεωσει.Μια επιστροφη στις ριζες,στρωμενη με σινεφιλικες αναφορες.
Και τα τιναζει ολα στον αερα.
Ξεκινωντας απο το κτιριο της ΜΙ6,αυτο το υπερφιαλο καρακιτς new age κατασκευασμα,που θυμιζει με τη μεγαλομανια του καζινο του Λας Βεγκας,και παραπεμπει στις εποχες των νεοπλουτων γιαπις των 90'ς.Οποτε ηρθε η ωρα για ταπεινοτητα.Επιστροφη στις ριζες.Στα θρυλικα,για τους Αγγλους,υπογεια τουνελ του Λονδινου,απ'όπου εν μεσω βομβαρδισμων των Γερμανων καταφεραν να διεξαγουν εναν πολεμο.Το παλιο κτιριο θα γινει μια αναμνηση αποτυπωμενη σε καμβα και κρεμασμενη πισω απο το γραφειο του νεου Μ.
Ο Μεντεζ καταπιανεται με την εννοια της βρετανικοτητας (ή της αγγλικοτητας) προσπαθωντας να υπενθυμισει αυτο που ολοι σχεδον εχουν ξεχασει.Οτι ο 007 ειναι πανω απ'όλα Βρετανος.Οχι απλα ενας κοσμοπολιτης που μιλα ωραια αγγλικα.
Επικινδυνο θεμα,γιατι μπορει ανετα να πεσει στο λακο με τις Αμερικλανιες.Αλλα ο Μεντες δεν ειναι βεβαια Μαικλ Μπει,το αντιθετο προκειται για εφυιεστατο ανθρωπο και ολα αυτα τα προσπερναει πολυ ευκολα,μενοντας στο υπαινικτικο της υποθεσης,δινοντας το ομως με εναν συναισθηματισμο πρωτογνωρο για τη σειρα.Το ποιημα του Τεννυσον που αναφερει η Μ μεταφερει αυτο ακριβως το συναισθηματικο βαρος.
Τα γκατζετ μας αφηνουν χρονους,η ιδια η τεχνολογια στην ταινια τα καθιστα παρωχημενα.
Οταν ο Μπαρδεμ λεει το τι κακο μπορει να προκαλεσει με ενα κλικ,ή οταν ο Q λεει ουσιαστκα το ιδιο απλα προσθετει οτι μπορει να το κανει φορωντας τις πυτζαμες του,τοτε τα γκατζετ πανε περιπατο.Και το μοναδικο γκατζετ,ο αναχρονιστικος πομπος,μπαινει προφανως σαν χιουμοριστικη αναφορα.

Θα συμφωνησω οτι στην ουσια το σεναριο ειναι παντελως αφελες.Και προσχηματικο.Δινει ομως την ευκαιρια στον Μεντεζ να το φορτωσει με τις λεπτομερειες που θα του ηταν αδυνατο να τις προσθεσει αν ειχε να κανει με κατι πιο πολυπλοκο.Και να του προσθεσει διαλογους που θα τον βοηθησουν να δωσει στερεη βαση στους συμβολισμους του.Να παρεμβαλει την ιστορια του ασωτου (και με τον Μπαρδεμ και με τον Μποντ),να παιξει με οιδιποδεια συμπλεγματα,να μιλησει για τη θετοτητα.
Και πανω απ'όλα να μας ξαναδωσει τον Μποντ ελευθερο απ'ολα αυτα που τον καταπλακωσαν στην πορεια και εγιναν σηματικοτερα του ιδιου.
Τα κουστουμια,οι γυναικες,τα γκατζετ,η Bolinger,τα αυτοκινητα.Πολυ καλα ολα αυτα,αλλα ο Μποντ πανω απ'όλα ειναι το...μπουλντογκ.
Το πεισμα του να τα καταφερει και να μην κανει πισω με τιποτα.Που ακομα και αν υποφερει θα βρει το κουραγιο να αυτοσαρκαστει.
Αυτο το "θα σας καψω και θα καω" (και που στο προσωπο του Κραιγκ βρισκει για μενα εναν ιδανικο εκφραστη).

Οπως αναρωτηθηκε και ο ιδιος ο Μποντ στον Q,οταν ο δευτερος αυταρεσκα του απαριθμουσε τις ικανοτητες του και εχοντας πριν χαρακτηρισει τον ιδιο τον Μποντ γερο,"τι διαολο με χρειαζεσαι τοτε?",ο Q απαντησε οτι "που και που χρειαζεται καποιος που να ξερει να τραβηξει τη σκανδαλη".
Με τον Μποντ να του δινει πληρωμενη απαντηση:"ή να ξερει ποτε δεν θα την τραβηξει..."

Ειναι αιρετικος ο Μποντ του Μεντεζ.Γιατι πατα σε θεατρικα μονοπατια(και στο θεατρο η πλοκη και η δραση ειναι συνηθως προσχηματικες για να τονιστουν οι διαλογοι),γιατι παιζει με τις αναφορες παλαιοτερων φιλμ του ειδους (δειχνοντας ξεκαθαρα την προστιμηση του στον αρχικο) και εχει εναν εντελως ξεχασμενο ρομαντικο ιδεαλισμο για την παραδοση (και γενικοτερα σαν εννοια αλλα και ειδικοτερα για την ιδια την σειρα) που κανει την ταινια,υπεροχα και αναπαντεχα συναισθηματικη.Εγω προσωπικα υποκλιθηκα,κυριως γιατι δεν μπορεσα να τη δω σε κανενα σημειο κυνικα εστιαζοντας στις (υπαρκτες μεν αλλα ασημαντες για μενα) σεναριακες αφέλειές της.

+100000000000
 

underdog

Supreme Member
26 November 2007
6,744
Θεσσαλονίκη
Superfly νομίζω της δίνεις περισσότερο credit απ ότι αξίζει.
Αν τα αυτοκίνητα οι γυναίκες τα γκατζετ ήταν βαρίδια για τον Μποντ που ο Ραιμι βρήκε ευκαιρία να κάψει, τι μένει; Ο ανθρώπινος ευαίσθητος πρακτωρ;

Νομίζω ότι έγινε το ακριβώς αντίθετο σε αυτήν την ταινία. Εκλεισε ο κύκλος της ευαίσθητης backstory του νέου Μποντ και αρχίζει νέα εποχή με επιστροφή στις ρίζες. Με σουπερκαρς και τρελές γκατζετιες που όμως θα βρίσκουν πάντα άλλοθι και αναφορά στο ανθρώπινο πρόσωπο του skyfall.
Γιατί αν δεν γίνει αυτο τότε ο Ραιμι θα ειναι απλά ο άνθρωπος που σκότωσε τον Τζειμς Μποντ.
 

superfly

Moderator
Staff member
21 November 2008
15,733
πετρουπολη
Απάντηση: James Bond – Skyfall (2012)

Superfly νομίζω της δίνεις περισσότερο credit απ ότι αξίζει.
Αν τα αυτοκίνητα οι γυναίκες τα γκατζετ ήταν βαρίδια για τον Μποντ που ο Ραιμι βρήκε ευκαιρία να κάψει, τι μένει; Ο ανθρώπινος ευαίσθητος πρακτωρ;

Νομίζω ότι έγινε το ακριβώς αντίθετο σε αυτήν την ταινία. Εκλεισε ο κύκλος της ευαίσθητης backstory του νέου Μποντ και αρχίζει νέα εποχή με επιστροφή στις ρίζες. Με σουπερκαρς και τρελές γκατζετιες που όμως θα βρίσκουν πάντα άλλοθι και αναφορά στο ανθρώπινο πρόσωπο του skyfall.
Γιατί αν δεν γίνει αυτο τότε ο Ραιμι θα ειναι απλά ο άνθρωπος που σκότωσε τον Τζειμς Μποντ.

Μαλλον τον Μεντεζ εννοεις λεγοντας Ραιμι...

Για μενα τις αξιζουν ολα τα credit.
Απο εκει και περα πιθανον και να εχεις δικιο.Η σειρα να επιστρεψει στο business as usual.Αλλωστε το φιναλε αυτο δειχνει.
Aν και δεν θεωρω τη συγκεκριμμενη reboot.Αυτη ηταν το Casino Royale.
To Skyfall μαλλον σαν "διαλειμμα" φαινεται.
Θα ηθελα ομως να ξαναδω τον Μεντεζ πισω απο την καμερα.Ειμαι περιεργος να δω πως θα διαχειριστει τη συνεχεια.
Και θα θελα να δω και αλλους μεγαλους σκηνοθετες,πισω απο την καμερα,να καταθετουν την αποψη τους.
Ετσι σαν πειραμα,θα ειχε ενδιαφερον.
 

Gal'en

Supreme Member
2 July 2012
8,726
Αθηνα
Απάντηση: James Bond – Skyfall (2012)

Yeap...

Εγω παντως Φιντσερ θα'θελα να δω....

Ή εναν Michael Mann..

σορυ κιολας απο την εκλεκτη ομηγυρη, αλλα του James θεωρω οτι του πεφτουν
υπερβολικα καλοι αμφοτεροι.
 

superfly

Moderator
Staff member
21 November 2008
15,733
πετρουπολη
Απάντηση: James Bond – Skyfall (2012)

σορυ κιολας απο την εκλεκτη ομηγυρη, αλλα του James θεωρω οτι του πεφτουν
υπερβολικα καλοι αμφοτεροι.

Αυτο ειναι αληθεια...:a0210:
Απο την αλλη αν εχουν την ελευθερια να κανουν οτι θελουν ποτε δεν ξερεις τι μπορει να δεις.
Σκεψου μονο νυχτερινο 007 με την καμερα του Μαν....
 

Gal'en

Supreme Member
2 July 2012
8,726
Αθηνα
Απάντηση: James Bond – Skyfall (2012)

Αυτο ειναι αληθεια...:a0210:
Απο την αλλη αν εχουν την ελευθερια να κανουν οτι θελουν ποτε δεν ξερεις τι μπορει να δεις.
Σκεψου μονο νυχτερινο 007 με την καμερα του Μαν....

Σχεδον ψηνομαι, αρκει οπως σου εχω πει και σε αλλο νημα η καμερα να μην ειναι ψηφιακη.
Με φιλμ τον κανω το συμβιβασμο. Το θεμα ειναι, ο Μαν κανει το συμβιβασμο να γυρισει Μποντ?
 

superfly

Moderator
Staff member
21 November 2008
15,733
πετρουπολη
Απάντηση: James Bond – Skyfall (2012)

Σχεδον ψηνομαι, αρκει οπως σου εχω πει και σε αλλο νημα η καμερα να μην ειναι ψηφιακη.
Με φιλμ τον κανω το συμβιβασμο. Το θεμα ειναι, ο Μαν κανει το συμβιβασμο να γυρισει Μποντ?

Η ψηφιακη καμερα του Μαν ειναι....μπουκια και συγχωριο,κατα τη γνωμη μου.
Τωρα για το αλλο με το συμβιβασμο...λεω να του κανουμε ενα τηλεφωνο να μας πει...:p
 

Gal'en

Supreme Member
2 July 2012
8,726
Αθηνα
Απάντηση: James Bond – Skyfall (2012)

Η ψηφιακη καμερα του Μαν ειναι....μπουκια και συγχωριο,κατα τη γνωμη μου.
Τωρα για το αλλο με το συμβιβασμο...λεω να του κανουμε ενα τηλεφωνο να μας πει...:p

Μπουκια και συχωριο για ψηφιακη.
Για φαντασου ομως και λιγο το Collateral γυρισμενο σε φιλμ!
Σορυ κιολας για το οφτοπικ
 

kartasdk

Established Member
2 October 2012
194
Re: James Bond – Skyfall (2012)

και τα δύο franchises που αναγεννήθηκαν την τελευταία δεκαετία (Batman, Bond) ακολούθησαν την ίδια συνταγή - προσπάθησαν (και εν πολλοίς κατάφεραν) να δώσουν βάθος σε δύο χαρακτήρες-σύμβολα που όμως είχαν περισσότερο επιφανειακά χαρακτηριστικά,

με αυτό τον τρόπο τους έφεραν πιο κοντά στον "κοινό θνητό" θεατή και το κοινό τους αντάμειψε για αυτό,

προφανώς η συνταγή απαιτούσε την αραίωση κάποιων γνώριμων συστατικών, και προφανώς αυτό θα χαλάσει κάποιους - αλλά το στοίχημα μάλλον τους βγήκε.

Πολύ σωστό. Και τα δυο είχαν πέσει πολύ σε πωλήσεις και κόντευαν να σταματήσουν να αναπαράγονται. Με την κατάλληλη σκηνοθεσία και casting ανέβηκαν πολύ όπως και το avengers.
 
20 June 2006
9,533
Θεσσαλονίκη
σορυ κιολας απο την εκλεκτη ομηγυρη, αλλα του James θεωρω οτι του πεφτουν
υπερβολικα καλοι αμφοτεροι.

Όχι δα..
Δεν είναι εύκολο ένα Bond project.
Εγώ θα ρωτουσα έχουν τα κότσια να το αναλάβουν;
Ειδικά για τον Mann ( τον Fincher τον έχω για πιο δημιουργικό)
 

Gal'en

Supreme Member
2 July 2012
8,726
Αθηνα
Απάντηση: James Bond – Skyfall (2012)

Όχι δα..
Δεν είναι εύκολο ένα Bond project.
Εγώ θα ρωτουσα έχουν τα κότσια να το αναλάβουν;
Ειδικά για τον Mann ( τον Fincher τον έχω για πιο δημιουργικό)

Χωρις παρεξηγηση για το franchise αλλα τιμη θα του εκανε ενας Mann.
Εξαιρουμενου ισως του Μεντες πιο δημιουργικα χερια απο του Μαν δεν το εχουν πιασει
εδω και 50 χρονια.
Αλλά γουστα ειναι αυτα και εντελως φιλολογικη η κουβεντα μας.