JVC DLA-X700R

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,601
Ο 700 τον βρίσκω 4,5 -5,5 , τον 900 6,2 - 6,8, άρα αρκετά κοντά σε τιμή.

Μη τα λες ετσι απότομα αυτά και μας παθουν τπτ ο Λαρρυς και Η Ντίνος (που δεν θελουν να αγορασουν αλλα αυτό δεν εχει καμια σημασία) :p

H διαφορα παντως του 700 και του 900 από τον δικό σου είναι σοβαρή (και σίγουρα όχι μονο το χρωμα...)
 

Ntinos P

AVClub Fanatic
26 June 2006
22,938
εγω ειμαι broke,,, εχω "μεινει" με τον HD-1 απο τον Μαρτη του 2007,
Απλως γλυφομαι :))
 
19 June 2006
35,671
Δηλαδή, άλλο χρώμα έχει ένας καλιμπραρισμένος 35άρης, άλλο ένας 500άρης, άλλο ένας 700άρης και άλλο ένας 900άρης?

Κανά γράφημα παίζει να δούμε γι' αυτά?
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,677
Αθήνα
Δηλαδή, άλλο χρώμα έχει ένας καλιμπραρισμένος 35άρης, άλλο ένας 500άρης, άλλο ένας 700άρης και άλλο ένας 900άρης?

Κανά γράφημα παίζει να δούμε γι' αυτά?


Ρητορικό το ερώτημα φαντάζομαι... :smile:
 
19 June 2006
35,671
Καθόλου Μπάμπη. Μου κάνει εντύπωση που μιλάτε για διαφορετικό χρώμα σε μηχανήματα ίδιας εταιρείας. Δηλαδή, τα cms μερικών δεν φτάνουν να καλύψουν το 709 και άλλα της ίδιας εταιρείας φτάνουν?
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,677
Αθήνα
Σ´έναν ιδιανικό κόσμο, σ´έναν ιδανικό χώρο, ένας ιδανικός καλιμπρέϊτορ, αν έβρισκε και 4 ιδανικά μηχανάκια της ίδιας εταιρίας αλλά διαφορετικής κατηγορίας, ΙΣΩΣ κατάφερνε να "φτιάξει" ακριβώς το ίδιο χρώμα.
Αυτά όμως δεν συμβαίνουν ούτε στα παραμύθια, πόσο μάλλον σε προβολείς που γνωρίζεις πολύ καλά πόσο ασταθή μηχανάκια είναι.
Εδώ μετράς 3 διαφορετικά μηχανάκια, ίδιας εταιρίας ίδιο μοντέλο, και παίρνεις 3 διαφορετικές μετρήσεις. Άλλο πχ contrast ο ένας κι άλλο ο άλλος. Και μου λές οτι ο Χ35, που είναι και μια γενιά πίσω μηχανάκι (άσχετα απ´το CMS) θα βγάλει ακριβώς το ίδιο χρώμα πχ με τον 900;
Ένα μηχανάκι αγοράζουμε και κάνουμε το σταυρό μας να μας πέσει καλό κομμάτι.
 

auteur

Banned
12 March 2009
9,072
Να ευχαριστήσω για τις πληροφορίες. Μέχρι στιγμής έχω κάπου 140 ώρες στη λάμπα.

Πλέον, παίζω από media player (PC) μιας και το Denon 3313 DBT το σούταρα ως απαράδεκτα αργό.
Έχω δει τον 700αρη και τον 500αρη να παίζουν. Ο 500αρης δεν μου έκανε καμμία διαφορά, ο 700αρης είδα λίγες διαφορές στο χρώμα (πιο βαθύ/καθαρό ίσως) αλλά μου φάνηκε στο 3D χειρότερος και δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο. Τον 900 δεν τον έχω δει, βέβαια έχει φίλος τον Χ90 και είναι ότι καλύτερο έχουν δει τα μάτια μου.

Το κακό είναι ότι δεν έχω διαμορφωμένο χώρο , έχω λευκό πανί και οι τοίχοι/ταβάνι είναι λευκοί.

Καλησπερα,

περιπου 1 ταινια την εβδομαδα (540 μερες / 70 ταινιες) ..
αξιζει για 48 ταινιες ή και 96 (μαλλον του χρονου ή τον επομενο, θα βγει 4Κ μοντελο) να ξοδεψεις τα χρηματα αυτα;
περιπου 100$ η ταινια.

εγω προσωπικα θα προτιμουσα ενα πολυ καλο εστιατοριο (καθε φορα διαφορετικο) πριν την ταινια σε μια καλη αιθουσα,
ενω θα ειχα τον προβολεα (x35) για τις πιο προσωπικες προβολες.

ομως στην τελικη δεν εχει σημασια τι θα προτιμουσα εγω ή αν τελικα αξιζει η αγορα του 700 απο τον 900.. η επιλογη ειναι δικη σου.
 
19 June 2006
35,671
Σ´έναν ιδιανικό κόσμο, σ´έναν ιδανικό χώρο, ένας ιδανικός καλιμπρέϊτορ, αν έβρισκε και 4 ιδανικά μηχανάκια της ίδιας εταιρίας αλλά διαφορετικής κατηγορίας, ΙΣΩΣ κατάφερνε να "φτιάξει" ακριβώς το ίδιο χρώμα.
Αυτά όμως δεν συμβαίνουν ούτε στα παραμύθια, πόσο μάλλον σε προβολείς που γνωρίζεις πολύ καλά πόσο ασταθή μηχανάκια είναι.
Εδώ μετράς 3 διαφορετικά μηχανάκια, ίδιας εταιρίας ίδιο μοντέλο, και παίρνεις 3 διαφορετικές μετρήσεις. Άλλο πχ contrast ο ένας κι άλλο ο άλλος. Και μου λές οτι ο Χ35, που είναι και μια γενιά πίσω μηχανάκι (άσχετα απ´το CMS) θα βγάλει ακριβώς το ίδιο χρώμα πχ με τον 900;
Ένα μηχανάκι αγοράζουμε και κάνουμε το σταυρό μας να μας πέσει καλό κομμάτι.

Μπάμπη, λέω το εξής:

Παίρνουμε τον 500άρη και τον 700άρη και πάμε να ρυθμίσουμε το κόκκινό τους στο 100άρι. Πειράζουμε το cms και πετυχαίνουμε και στους δύο, το ίδιο φως και καρφώνουμε ένα 640, 330. Αυτό σημαίνει ότι όποτε βλέπουμε ένα κοκκινάκι στην οθόνη μας που είναι 100% saturated, οι δύο προβολείς θα δείξουν ακριβώς το ίδιο χρώμα. Αν πετύχουμε το ίδιο και στο 75, 50 και 25%, τότε ασφαλώς θα δείξουν τα ίδια. Οι διαφορές που λες προκύπτουν είτε από διαφορά φωτεινότητας, είτε επειδή ο ένας ή ο άλλος το χρωματάκι που απεικονίζεται εκείνη τη στιγμή στην οθόνη, δεν το δείχνει σωστά. Αν όμως, σε συγκεκριμένο κόκκινο, πράσινο, μπλε κ.λ.π., τα δύο μηχανήματα έχουν μετρηθεί το ίδιο, το χρώμα που θα δεις θα είναι ακριβώς το ίδιο, μιας και μιλάμε όχι μόνο για μηχανήματα ίδιας τεχνολογίας, αλλά για μηχανήματα της ίδιας εταιρείας.
 

emperor

Senior Member
2 February 2008
680
Main Listening Position NYC
auteur έχεις άποψη, και μάλιστα σωστή.

Δεν μπορώ να βρω το παραμικρό λάθος στη συνέχεια της σκέψης σου. Με προβλημάτισες. Πάω να τον αγοράσω -bye-

Χωρίς πλάκα, έχεις δίκιο. Απλά έχω κάποια χρήματα διαθέσιμα και είμουνα μεταξύ αυτού και αλλαγής αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο να σου δώσω να καταλάβεις το χρησιμοποιώ για 5-6,000 km το έτος κυρίως καλοκαίρι για ταξίδια. Εχουμε δηλαδή 2 πράγματα καθαρά για διασκέδαση και με ελάχιστη χρήση.

Κάτι άλλο δεν το χρειάζομαι αυτή τη στιγμή, άσε που για φορολογικούς λόγους πρέπει να κάνω έξοδο τέτοιας τάξης εώς τέλους του χρόνου (στην πραγματικότητα το 80% θα το γλυτώσω).
 

Babis K.

Super Moderator
Staff member
17 June 2006
28,677
Αθήνα
"Αν πετύχουμε το ίδιο και στο 75, 50 και 25%, τότε ασφαλώς θα δείξουν τα ίδια".

Αυτό το "Αν" είναι που διαφωνούμε...
Εσύ το θεωρείς - σχεδόν - δεδομένο κι εγώ - σχεδόν - αδύνατο.
Ας το βάλουμε κι αυτό στα "Υπ´όψιν" άν και όταν μας αξιώσει ο Θεός να ξανα-κάνουμε κάποιο συγκριτικό. Αυτή τη φορά μεταξύ δύο ίδιων προβολέων στον ίδιο χώρο.
Να δούμε πόσο εύκολο (ή δύσκολο) είναι να πετύχουμε ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο χρώμα. Εγώ,στο λέω από τώρα, θα ποντάρω στην κουρτίνα δύο. :ernaehrung004:
 

auteur

Banned
12 March 2009
9,072
auteur έχεις άποψη, και μάλιστα σωστή.

Δεν μπορώ να βρω το παραμικρό λάθος στη συνέχεια της σκέψης σου. Με προβλημάτισες. Πάω να τον αγοράσω -bye-

Χωρίς πλάκα, έχεις δίκιο. Απλά έχω κάποια χρήματα διαθέσιμα και είμουνα μεταξύ αυτού και αλλαγής αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο να σου δώσω να καταλάβεις το χρησιμοποιώ για 5-6,000 km το έτος κυρίως καλοκαίρι για ταξίδια. Εχουμε δηλαδή 2 πράγματα καθαρά για διασκέδαση και με ελάχιστη χρήση.

Κάτι άλλο δεν το χρειάζομαι αυτή τη στιγμή, άσε που για φορολογικούς λόγους πρέπει να κάνω έξοδο τέτοιας τάξης εώς τέλους του χρόνου (στην πραγματικότητα το 80% θα το γλυτώσω).

τον 900 -bye-

Χωρίς πλάκα, οπως καταλαβες δεν γνωριζω ολα τα δεδομενα οπως αλλωστε κανεις αλλος εκτος απο εσενα. οποτε η επιλογη ειναι δικη σου, και αφου θα γλυτωσεις το 80% δεν υπαρχει λογος για να μην γινει η αγορα.. με δεδομενο οτι δεν εχεις dedicate χωρο, μαλλον καλυτερα τον 700αρη, ισως τον πουλησεις και πιο ευκολα του χρονου που θα βγει 4k -bye-

το ποτε θα βγει υλικο 4k (ακομα και Αμερικη) ειναι αλλο θεμα...
 

emperor

Senior Member
2 February 2008
680
Main Listening Position NYC
Εχει βγει υλικό εδώ. Εχουμε το Netflix με 4Κ και το Sony Network. Συνολικά αν δεν κάνω λάθος κάπου 50-60 ταινίες και καμμιά 150αρια ντοκυμαντέρ. Μέσα στο έτος ξεκινάνε και κάποια κανάλια, αλλά σίγουρα μέσα στο 15 σε επίπεδο streaming θα υπάρχει υλικό και χωρίς απαιτήσεις για περίεργα HDCP 2.2 κλπ. Είδωμεν.
 
19 June 2006
35,671
"Αν πετύχουμε το ίδιο και στο 75, 50 και 25%, τότε ασφαλώς θα δείξουν τα ίδια".

Αυτό το "Αν" είναι που διαφωνούμε...
Εσύ το θεωρείς - σχεδόν - δεδομένο κι εγώ - σχεδόν - αδύνατο.
Ας το βάλουμε κι αυτό στα "Υπ´όψιν" άν και όταν μας αξιώσει ο Θεός να ξανα-κάνουμε κάποιο συγκριτικό. Αυτή τη φορά μεταξύ δύο ίδιων προβολέων στον ίδιο χώρο.
Να δούμε πόσο εύκολο (ή δύσκολο) είναι να πετύχουμε ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο χρώμα. Εγώ,στο λέω από τώρα, θα ποντάρω στην κουρτίνα δύο. :ernaehrung004:

Δεν είναι τόσο τραγικό αυτό, Βάμβιε, μπορεί να επιτευχθεί!:smile:

Πετάς το ανάλογο πατερνάκι με τη ρύθμιση και όλα είναι οκ....η ταινία όμως, δεν δείχνει μόνο το 25-50-75 και 100% κορεσμό και απόχρωση. Δείχνει εκατομμύρια χρώματα και αποχρώσεις. Εκεί, λοιπόν, είναι σχεδόν αδύνατον να μην υπάρχουν διαφορές διότι αποκλείεται όλα όλα τα χρώματα να έχουν καθίσει στις ίδιες συντεταγμένες. Αυτό έγραψα παραπάνω. Υπάρχουν κάποια χρωματάκια που θα παίζουν όμοια (εάν και εφόσον..) και υπάρχουν άλλα που δεν θα παίζουν διότι δεν θα τα έχουμε βάλει στο σωστό σημείο. Βέβαια, τώρα με τα χαϊεντίστικά πειράγματα μέσω υπολογιστή και τους λούτσους :D(3D LUT), μπορείς να πειράξεις και να φέρεις στην αναφορά όλο και περισσότερα χρωματάκια...
 

auteur

Banned
12 March 2009
9,072
Εχει βγει υλικό εδώ. Εχουμε το Netflix με 4Κ και το Sony Network. Συνολικά αν δεν κάνω λάθος κάπου 50-60 ταινίες και καμμιά 150αρια ντοκυμαντέρ. Μέσα στο έτος ξεκινάνε και κάποια κανάλια, αλλά σίγουρα μέσα στο 15 σε επίπεδο streaming θα υπάρχει υλικό και χωρίς απαιτήσεις για περίεργα HDCP 2.2 κλπ. Είδωμεν.

so while the ultra HD stream sometimes looks crisper, it's still not a Blu-Ray killer.

http://gizmodo.com/how-much-better-is-house-of-cards-in-4k-1560743742

Εχει ακομα πολυ δρόμο το 4k και ειδικα σε streaming μορφές.. Οχι μονο λογο συμπιεςης αλλα και τίτλων..

Προςωπικα προτιμώ εναν αξιοπρεπή 2k προβολεα με μεγάλη συλλογή ταινιων bluray σε 2k παρα 4k προβολεα με τις οποίες παιδικές ασθένειες συν πολυ μικρη συλλογή υλικού 4k. Content matters more than pixels & perfect image. Προσωπική άποψη πάντα.

Λογικά αν σε ενδιαφέρει η καλή εικόνα σε ενδιαφέρει και ο ήχος οπου δεν νομιζω να δίνουν ασυμπιεστο ήχο DTS HD MA σε stream Netflix.
 

emperor

Senior Member
2 February 2008
680
Main Listening Position NYC
Ο ήχος είναι χάλια μαύρα γενικά στο streaming. Εννοείτε ότι και η εικόνα δεν είναι κάτι το φοβερό. Βασικά, δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά από 1080 ή εν πάσει περιπτώση την καταλαβαίνεις σε ελάχιστες σκηνές.
Ο λόγος που σκέφτομαι για αλλαγή δεν έχει να κάνει σε καμμία περίπτωση με το 4Κ πάντως, απλά για να το ξεκαθαρίσουμε.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,362
Η επινοικιαση ταινιών από το I tunes μέσω του apple tv,είναι ότι καλύτερο που έχω ακούσει σε ήχο ...Ας είναι απλό dolby digital και όχι dts hd .
Η σύγκριση εχει γίνει με τις ίδιες ταινίες σε blu-ray που έχω στο αρχείο μου .
Σε εικόνα είναι μικρές διαφορές ,εννοείται σε μεγάλη οθόνη,όταν όμως περνάω την εικόνα από το scaler του oppo 103 δεν μπόρεσα να αντιληφθώ διαφορά.
Το μειονέκτημα η τιμή αφού εχει 4,99 ευρώ η επινοικιαση όταν είναι καινούργια.
Για έμενα το streaming είναι το μέλλον,αρκεί να υλοποιείται σωστά.
 

auteur

Banned
12 March 2009
9,072
το streaming ειναι το μέλλον για ολους αλλα θα περάσουν ακομα πολλα χρονια γιατι τα πράγματα δεν ειναι οπως με την μουςικη. Στις ταινίες ειναι πιο πολύπλοκα τα δικαιώματα άνα χώρα, απαιτούν πολυ μεγάλυτερο bandwidth απο οτι πχ τα συμπιεσμένα αρχεία spotify ή τα ασυμπιεστο του Qobuz, Tidal και υπαρχουν και αλλα πολλα που δεν ειναι του παρόντος.
 

emperor

Senior Member
2 February 2008
680
Main Listening Position NYC
Μάκη δεν ξέρω που και σε τι ακούς - αν και είμαστε εκτός θέματος με αυτά που λέμε και να ζητήσω συγγνώμη προκαταβολικά.

Η διαφορά στο δικό μου σύστημα με απλό Dolby Digital και HD ήχο είναι η μέρα με τη νύχτα. Όχι μόνο σε βάθος και λεπτομέρεια ήχου, αλλά και σε συνολική εμπειρία (εντελώς διαφορετικά μπάσα, εφέ, κατευθυντικότητα). Βέβαια, είμαι σε 11.1 υλοποίηση οπότε ίσως αυτό κάνει τη διαφορά. Σχετικά με το μέλλον συμφωνώ μαζί σου 100% όμως ακόμη και εδώ που είμαι με μια 300αρα πάνω/κάτω γραμμή, η εικόνα δεν είναι το ίδιο με το bluray, πλησιάζει μεν, αλλά έχει ακόμη διαφορές ειδικά σε σκοτεινές σκηνές ή σε σκηνές με χρώμα.

Γενικότερα, σκέψου ότι το streaming στο Netflix π.χ. δίνει κάπου 0.8 - 1,2 ΜΒ/s ενώ αντίστοιχα το bluray δίνει από 6 - 20ΜΒ/s. Όλη αυτή η συμπίεση φυσικά μεταφράζεται σε αλλοίωση της εικόνας. Επαναλαμβάνω, δεν είναι πάντοτε διακριτή και εξαρτάται από την τηλεόραση/projector που έχεις για το αν θα σε ενοχλήσει ή όχι.

Εχω δει πολύ καλύτερη εικόνα σε P2P π.χ. XBMC από apple TV και από Netflix, και με πολύ καλύτερο ήχο. Προφανώς, αυτό κάπου οφείλεται χωρίς να γνωρίζω στο που ακριβώς.