JVC HD1 - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ/ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

     

    Σας προσκαλούμε να γιορτάσουμε μαζί τα 15α γενέθλια του AVclub.

    Την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021, και ώρα 21:00 θα πραγματοποιήσουμε το πάρτι των γενεθλίων του φόρουμ μας στο ROOT Cafe - bar - Restaurant

     

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

17 June 2006
20,772
Αθήνα
Κι όμως είναι γεγονός. Ο πιό πολυσυζητημένος προβολέας έφτασε και στην χώρα μας και είχαμε την ευκαιρία οι «γνωστοί-άγνωστοι» να «περιεργαστούμε» το ένα και μοναδικό demo κομμάτι ιδίοις όμασι στο panic room και να σας μεταφέρουμε πρώτοι τις εντυπώσεις μας.



IMG_7794.JPG




ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Εκ πρώτης εμφάνισης, το μαύρο γυαλιστερό κάλυμμα σε συνδυασμό με την ασημί πρόσοψη και την εγκάρσια μεταλλική λωρίδα στο επάνω μέρος που περιλαμβάνει και τα πλήκτρα ελέγχου, αποπνέουν μια αίσθηση πολυτέλειας, κάτι που είναι σίγουρο ότι όχι μόνο θα ταιριάξει στα περισσότερα σαλόνια, αλλά και θα ανεβάσει κατακόρυφα και τον δείκτη WAF.
Στο πίσω πάνελ συνδέσεων, υπάρχουν 2 HDMI , component, svideo, composite και μία RS-232 για μελλοντικές αναβαθμίσεις λογισμικού. Το τηλεκοντρόλ του είναι εξ ολοκλήρου φωτιζόμενο με ένα ελαφρύ πορτοκαλί χρώμα, ενώ περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα πλήκτρα.



IMG_7777.JPG




IMG_7783.JPG





IMG_7782.JPG



IMG_7788.JPG




ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ

Επιστρατεύθηκε αφενός το dvd player Denon A11 με sdi και από κεί στο iscan VP50 δίνοντας μέσω hdmi 1080p σήμα και αφετέρου το Toshiba Ε1 για να πάρουμε και μια γεύση και από HD-DVD υλικό, μιάς και όλοι οι κρίκοι της αλυσίδας είναι σε 1080 (software-πηγή-προβολέας). Ο προβολέας «κλείδωσε» απευθείας, απροβλημάτιστα στα 1080p, καθώς επίσης και σε άλλες αναλύσεις 1080i, 720p.
Φυσικά, δεν παραλείψαμε να το δοκιμάσαμε και με HTPC όπου ο Τάκης θα σας περιγράψει αναλυτικότερα το πως συμπεριφέρθηκε ο προβολέας και μ’ αυτή την πηγή.



ΕΙΚΟΝΑ
Α- ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Σίγουρα ένας από τους προβληματισμούς που είχαμε όλοι μας, ήταν αν θα είναι αρκετό το φως από 200watt λάμπα, να γεμίσει μια μεγάλη οθόνη.. Ευτυχώς όμως, με μεγάλη μας χαρά ΔΙΑΨΕΥΣΤΗΚΑΜΕ!!! Το πρώτο πράγμα που κάνει εντύπωση στο μάτι είναι το ΦΩΣ. !! Ναι καλά διαβάσατε. Μιλάμε για αρκετό, άφθονο φως ακόμα και σε ρύθμιση της λάμπας σε normal mode που δίνει τα 170watt από τα 200! Δεν ξέρω πως γίνεται αυτό, μάλλον ξέρω, αλλά το αποτέλεσμα μετράει κι αυτό είναι ότι ο προβολέας αυτός θα σας καλύψει και με το παραπάνω στον τομέα αυτό. Η εξήγηση βέβαια δεν είναι άλλη από το γεγονός το ότι ο προβολέας «βγάζει» τόσο μαύρο που είναι αρκετό ούτως ώστε να υπάρχει μεγάλο gap, spread , διαφορά τέλος πάντων μεταξύ 0 και 100ire με άλλα λόγια το λεγόμενο contrast .
Και αυτό είναι το μεγάλο όπλο του συγκεκριμένου μηχανήματος. Δεν ξέρω τι λένε τα μετρητικά όργανα , αλλά πάντως το απόλυτο μετρητικό όργανο που δεν είναι άλλο από το ανθρώπινο μάτι, «μέτρησε» τρελό contrast. Είδαμε σκηνές από ταινίες όπως δεν τις είχαμε ξαναδεί σε σημείο που να αναρωτιόμαστε αν είναι «καμμένα» τα μαύρα. Φυσικά ούτε μαύρα καμμένα υπάρχουν ούτε λευκά. Τσεκαρισμένα όλα και με dve και με το αμερικάνικο πατερνάκι. Απλά το συγκεκριμένο μηχάνημα χωρίς υπερβολή, ανοίγει νέα εποχή στην βιντεοπροβολή. Κι αυτό διότι ο JVC αναδεικνύει με απόλυτη επιτυχία τις σκοτεινές σκηνές. Οσο «σφηξίματα» και κομπιάσματα στον λαιμό είχατε με άλλους προβολείς την ώρα που άρχιζαν σκοτεινές σκηνές για τυχόν εμφάνιση πέπλων, «θάψιμο» πληροφορίας κλπ, έ άλλο τόσο αντίστοιχα θα αγαπήσετε να βλέπετε μόνο σκοτεινές σκηνές στον προβολέα αυτό. Με μια απλή ρύθμιση brightness-contrast το μηχάνημα ζωγραφίζει out of the box. Παντελή απουσία πέπλου, λεπτομέρεια, ευκρίνεια, αλλά και το φως είναι έντονο όπου υπάρχει μέσα σε σκοτεινή σκηνή, διότι πολύ απλά δεν υπάρχουν πλέον τρυκ που λέγονται αυτόματες-μηχανικές ίριδες. Τρανό παράδειγμα οι σκηνές στο Chronicles of Riddick όπου οι λάμψεις-αστραπές με φόντο τον μαύρο ουρανό, μας έκαναν να κλείνουμε τα μάτια μας ασυναίσθητα. Απίστευτο συναίσθημα. Σε συνδυασμό με ένα καλό ηχοσύστημα, «μπαίνεις» πλέον μέσα στην ταινία και απολαμβάνεις στο έπακρο το feeling που θέλει να περάσει ο σκηνοθέτης στον θεατή. Ολα λοιπόν και τα φωτεινά και τα σκοτεινά πλάνα βγαίνουν με την «ένταση» που είναι γραμμένα στην ταινία χωρίς περικοπές. Δεν είναι καθόλου υπερβολή να πω ότι φτάνεις στο σημείο να αναρωτιέσαι αν είναι HD τα απλά δισκάκια που βλέπουμε τόσο καιρό, ειδικά αν αυτά είναι καλογραμμένα. Για τέτοια αληθοφανή τρισδιάστατη αίσθηση μιλάμε. Δεν θα χρησιμοποιήσω την λέξη κινηματογραφική, διότι είναι πλέον προσβολή να συγκρίνουμε την εικόνα αυτή με το σούργελο την εικόνα που μας πλασάρουν στους κινηματογράφους. :beee:
Οσο για την επίδοσή του σε σύνδεση με το Toshiba και γενικά με HD υλικό είναι πραγματικά εμπειρία το να βλέπεις αυτόν τον συνδυασμό. Ειδικά ο Μπάμπης που έχει ζήσει κι ένα χρόνο με 1080 προβολέα, πιστεύω ότι έχει να μας πει ενδιαφέροντα πράγματα μεταξύ των δύο HD προβολέων.

Σχετικά με το χρώμα , αυτό κι αν είναι άφθονο. Από το μηδέν το βάλαμε στο -15 και από κει στο -25 και ακόμα το χρώμα ήταν ικανοποιητικότατο. Προφανώς έχει μικρομετρική (μικρά βήματα) ρύθμιση και δυό και τρία κλικ δεν γίνονται ορατά στο μάτι.
- Τελικά, πόσο παραμετροποιήσιμος χρωματικά είναι ο προβολέας;
- Είναι πραγματικά ρυθμισμένος out of the box κατα D65 ή είναι marketing τρυκ;
- Εχει αρκετό φως και πόσο;
Στα παραπάνω ερωτήματα και όχι μόνο, μπορεί να σας απαντήσει ο καθ’ ύλην αρμόδιος Μανώλης Καστρουνής με αποδείξεις, μιάς και είχε την ευκαιρία να τον μετρήσει και να τον ρυθμίσει και να δει ακριβώς πως συμπεριφέρεται.

Β-ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

Θα μας πείτε τώρα, τι έγινε; όλα είναι τέλεια; Μετά τον JVC το χάος; Και φυσικά όχι παιδιά. Εχουμε τα θεματάκια μας. Κι αυτά δεν είναι άλλα από αυτά που σας είχαμε αναφέρει όταν τον είχαμε πρωτοδεί στο ξενοδοχείο. Βασικά σαν τρίτσιπος που είναι έχει τα προβλήματα αναμοιομορφίας και σύγκλισης κάτι που άλλωστε είχαμε δει και σε πολύ πιό ακριβά μηχανήματα βλ. Ruby. Ειδικά σε 100ire φαίνονται όλα. Μια ελαφρά πρασινίζουσα χροιά, από την μια , μιά άλλη κοκκινίζουσα κλπ. Μιλάμε για ελάχιστα όμως σε σημείο που ψάχνεις να τα βρεις. Κάποιος μη σχετικός με το άθλημα μπορεί κάλλιστα να πει ότι η εικόνα είναι εξ ολοκλήρου λευκή. Επίσης όσον αφορά την σύγκλιση παρατηρήσαμε ότι είναι σχετικά καλή, αλλά προσοχή στο τέρμα του lens shift πάνω-κάτω το πρόβλημα γίνεται πιό ορατό. Στο πάτερν με τους σταυρούς από την μιά μεριά είχε μια γραμμή πράσινη και από την άλλη κόκκινη. Προσπαθήσαμε να βγάλουμε κάποιες φωτογραφίες του φαινομένου, αλλά δυστυχώς είναι πολύ δύσκολο να κάνει σωστό focus η μηχανή. Παρόλα αυτά δείτε την φωτό που τραβήχτηκε από απόσταση αναπνοής και θα καταλάβετε πάνω-κάτω τι εννοούμε.


IMG_7792.JPG




Αλλά και πάλι σας ξαναλέμε ότι το φαινόμενο συμβαίνει μόνο στο τέρμα του lens shift. Γι αυτό λέμε να αποφεύγετε να τερματίζετε το lens shift. Παρόλα αυτά στην πράξη, η ευκρίνειά του είναι εφάμιλλη με αυτή ενός μονότσιπου DLP (το desktop του pc είναι αδιάψευτος μάρτυρας) και σε καμιά περίπτωση δεν μπορείς να πεις ότι η εικόνα είναι soft, smooth ή όπως αλλιώς λέγεται. Με άλλα λόγια έχουμε μιά επιτυχημένη συνταγή όπου τα συστατικά της είναι ο συνδυασμός των υπέρ των τεχνολογιών LCD και DLP. Και βέβαια δεν υπάρχει πλέον η «αχίλλειος πτέρνα» του rainbow (για όσους το βλέπουν).

Οσο για τον θόρυβο του ανεμιστήρα που γράφτηκε και στο αγγλικό φόρουμ, αυτός είναι άξιος λόγου μόνο σε ρύθμιση της λάμπας στο High mode στα 200watt. Εκεί ίσως ενοχλήσει κάποιους ειδικά αν κάθονται πολύ κοντά του. Είναι γεγονός ότι θα έπρεπε να το έχουν προσέξει καλύτερα αυτό το θέμα σε τέτοιο μηχάνημα εν έτη 2007. Στα 170watt όμως, το ξεχνάτε, δεν ακούγεται τίποτα. Εδώ που τα λέμε, μέσα στην ταινία, ούτε και στα 200watt ακούγεται τίποτα, μόνο σε στιγμές απόλυτης ηρεμίας π.χ. βλέποντας καμιά ταινία του Αγγελόπουλου....:flipout:

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Οπως σε όλα τα μηχανήματα, κερδίζεις κάτι και χάνεις κάτι άλλο. Δυστυχώς δεν μπορείς να τα έχεις όλα (ακόμα). Το ίδιο ισχύει και εδώ, μόνο που στην συγκεκριμένη περίπτωση, βάζοντας τα συν και τα πλην σε μια ζυγαριά, αυτή θα γείρει μονόμπαντα σαφώς στην μεριά των συν. Αυτό που χάνεις είναι αμελητέο μπροστά σ’ αυτό που κερδίζεις. Σε θέαση ταινίας δεν υπάρχει περίπτωση να δείτε θέματα ανομοιομορφίας λευκού ή σύγκλισης. Θα σας συνεπάρει τόσο η συνολική εικόνα, το contrast όχι μόνο μεταξύ άσπρου μαύρου, αλλά και το contrast των χρωμάτων, που θα ξεχάσετε ρυθμίσεις και πατερνάκια.

Επιβεβαιώθηκε τρανά και θα εξακολουθώ να το λέω, τό πόσο γελιόμαστε με το μάτι και ότι είναι μάταιο να θυμηθούμε εικόνα και μάλιστα μετά από καιρό.Το μάτι δεν έχει μνήμη. ΜΟΝΟ με ταυτόχρονη θέαση μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Που κολλάει αυτό; Κολλάει στο ότι δεν άντεξα και σύνδεσα ταυτόχρονα με το splitter τον Benq8720. Εγώ ο ίδιος το λέω ότι έχοντας τον Benq 1.5 χρόνο τον έχω δει και με HD και με δορυφορικό δέκτη και με HTPC κλπ. έχω μείνει τόσο ευχαριστημένος σε σημείο που να λέω ώρες ώρες ότι εκτός από την ανάλυση δεν χρειάζομαι τίποτα άλλο. Ολα είναι μια χαρά. Λοιπόν, εγώ ο ίδιος πάλι σας λέω, ότι έφαγα τρελή ήττα. Οι διαφορές ήταν κραυγαλέες και δεν χρειαζόταν να διυλίζεις τον κόνοπα για επιβεβαίωση. Η ανάλυση ήταν το λιγότερο που με πείραζε. Σίγουρα μέχρι ενός σημείου παίζουν ρόλο και οι 450 ώρες του Benq, αλλά αφήστε το. Εδώ μιλάμε για τελείως διαφορετική εικόνα. Και μιλάμε για τον 8720 τώρα. Φανταστείτε με υποδεέστερα μηχανήματα τι γίνεται.... Οπότε εκφράσεις του στυλ «Θυμάμαι ότι ο τάδε προβολέας είχε ευκρίνεια, μαύρο, χρώμα ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο» είναι τουλάχιστον άστοχες και γενικότητες για μένα. ΜΟΝΟ δίπλα δίπλα μπορούμε να δούμε τι «ψάρια πιάνουν» αν θέλουμε να μιλάμε σοβαρά και με αποδείξεις.

Τελειώνοντας, θέλω να αναφέρω και το πιό ευχάριστο απ’ όλα: την τιμή του. Για τα χρήματα που θα διατίθεται στην αγορά (street price), στην ουσία για μένα δεν έχει αντίπαλο. Αν κάποιου το budget φτάνει μέχρι τον pearl περίπου 4300 ευρώ, αξίζει να δώσει την διαφορά γι αυτό το μηχάνημα. Δεν είναι δα και τόσο μεγάλο το χάσμα. Θα τον αποζημιώσει και με το παραπάνω. Βέβαια, αν με ρωτήσετε τι θα ήθελα να είχε επιπλέον, θα ήθελα να ήταν όλες οι ρυθμίσεις motorized. Θέλω να «πατάω ένα κουμπί και να βγαίνει μια χοντρή», τι να κάνουμε; :grinning-smiley-043

"ΕΝ ΤΗ ΠΑΛΑΜΗ ΚΑΙ ΟΥ ΤΩ ΒΟΗΣΩΜΕΝ….."

Overall, δεν ξέρω για τα άλλα παιδιά, αλλά προσωπικά με κέρδισε το μηχανάκι και πιστεύω ότι αξίζει η μετάβαση όχι τόσο από θέμα ανάλυσης, που πιθανόν να νομίζουν οι περισσότεροι, όσο από θέμα διαφορετικής εικόνας. Παρόλο που μια ζωή αγοράζω προβολείς DLP αυτή την φορά θα κάνω την υπέρβαση και θα πάω σε LCD, εντάξει όχι ακριβώς LCD αλλά όπως και να το κάνουμε είναι ένα παράγωγό του και θα του χαρίσω μια θέση στο ταβάνι , όταν και όποτε έρθει βέβαια. Επομένως, add to cart !


Δίνω τον λόγο και στα υπόλοιπα παιδιά που τον πήραν "μάτι". Παιδιά, ένας ένας...-bye-
 

The Sphinx

Senior Member
17 June 2006
479
Τάσο ευχαριστούμε για το review ,και με το καλό να κρεμαστεί στο ταβάνι του panic room.
 

Θωμάς1

AVClub Addicted Member
26 June 2006
1,746
Θεσσαλία
Δεν πιστεύω να ξέρουν οι άνθρωποι της JVC ελληνικά θα ανεβάσουν την τιμή με τόσο θετικά σχόλια που γράφετε.

Παιδιά μπράβο!
Για μια ακόμα φορά η ενημέρωση είναι άμεση.

Ένα πράγμα που μου έκανε εντύπωση (με βάση αυτά που διάβασα) είναι το πως συμπεριφέρεται ο προβολέας όσο αφορά το φως το κόντραστ και το επίπεδο του μαύρου.
Με λίγα λόγια γράφουν ότι η θέση του ζουμ παίζει σημαντικό ρόλο στη φωτεινότητα και στο κόντραστ.

Συγκεκριμένα όταν ο φακός είναι τέρμα ανοιχτός λέει οτι δίνει περισσότερο φως που φτάνει αν θυμάμαι καλά τα 700+ λουμεν!!!!!!! με τη λάμπα στο hight αλλά έχει λιγότερο κόντραστ.
Ενώ οταν τοποθετηθεί μακριά από την οθόνη με κλειστό το φακό τότε δίνει 25% λιγότερο φως αλλά 25% περισσότερο κόντραστ.
Η JVC προτείνει θέση ζουμ στη μέση.
Αν θέλετε κάντε ένα σχόλιο και γι´αυτό.
Το διάβασα σε ένα από τα λινκ που έδωσε ο Τάκης. (cine4home) εκεί έχει ένα χαρακτηριστικό πίνακα σχετικό με αυτό.

Να είστε καλά! Περιμένουμε περισσότερα σχόλια.-bye-
 
17 June 2006
20,772
Αθήνα
Στην θέση που βρισκόταν ο προβολέας υπήρχε άπλετο zoom ακόμα για μεγαλύτερο άνοιγμα. Ούτε ήταν στην μικρότερη θέση (κλειστό zoom). Επαιζε κάπου στην μέση.
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,573
Εννοειται βεβαια οτι το μηχανημα περασε απο τον αναμενομενο "ελεγχο"......


i343491_IMG0006.jpg



i343494_IMG0007.jpg



:grinning-smiley-043