Σε ευχαριστώ πολυ.
Σε σχεση με τον υπόλειπο εξοπλισμό σου δεν ειναι καπως -- λίγο -- το μκ2
Δεν το δοκίμασα στον χώρο μου με υπομονή ,ένα πέρασμα...
Εμπιστεύομαι βέβαια τ αυτιά όσων το έβαλαν σαν πηγή στα συστήματα τους.
Να πω ότι το άκουσα με SME V ή IV ,Rega αλλά σε συστήματα άλλων η σε μαγαζιά.
Όμως ποσες λατρεμένες φωνές αγαπήσαμε όλοι μέσω κάποιου σταθμού που το είχε πηγή,ή μέσω κάποιου στεκιού, μαγαζιών,καταστημάτων εστίασης...
Θυμάμαι πριν να ξεκινήσει η βραδιά σε χώρο διασκέδασης,ακούγαμε Tracy Chapman, κάποιες B sides από singles, μαύρα διαμάντια ,έτσι για να 'φτιαχτούμε' πριν πλακώσουν οι 'βάρβαροι',οκ ήταν εργαλείο κυρίως για το ότι έπιανε ταχύτατα το επιθυμητό bit,το οποίο δεν έχανε σε σύγκριση με άλλα άμεσης οδήγησης..
Δεν εισήγαγε βόμβους στο σήμα που έπρεπε να είναι πεντακάθαρο (κάτι που ένα πλατό ανάρτησης δεν πρόκειται),καλό στην απομόνωση ανάδρασης,στα κατάλληλα χέρια (που ο Θεός με αξίωσε να βιώσω), μετέδιδε τις δεξιότητες αυτού που το οδηγούσε εισάγοντας samples, φωνές από άλλο τραγούδι,μιξάριζε ταυτόχρονα και δύο διαφορετικά ρεφρέν, νομίζοντας ότι ακούς ένα δίσκο, περνούσε απίστευτους ήχους στο πρόγραμμα ,spoken words,ράπαρε (αλήθεια από πού ξεκίνησε το κίνημα θυμάστε?),ήταν συμπαραστάτης του καλού μίκτη, βοηθούσε με την ακρίβεια background στην εισαγωγή 'τραγουδίσματος' ρυθμικό....
Τώρα αν στέκεται σε ποιότητα δίπλα σ' ένα hi end αναπαράγοντας απλούστερα η complicated είδη μουσικής σψεναν φροντισμένο χώρο είναι άλλο θέμα,απλά γιατί μπαίνει το προσωπικό γούστο...
Μπορεί να βαρέθηκα π.χ. τα Spendor μετά από 4 δεκαετίες και έχοντας 4-5 μοντέλα,αλλά για νέα γάτα ,πάλι Περσική λέω να πάρω...
Περί ορέξεως..