JVC Z-1s + JICO SAS

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
1,358
για πες λεπτομέρειες
Απλά συνδιαζοντας τα φίλτρα του furman με μεγάλο μετασχηματιστή απομόνωσης. Η θεωρία του οποίου αναγράφετε στο site του κατασκευαστή.
" Η ηλεκτροστατική θωράκιση είναι ένα νεκρό τύλιγμα μεταξύ Πρωτεύοντος και Δευτερεύοντος και έχει ως σκοπό την απομόνωση του θορύβου από το Πρωτεύον τύλιγμα μέσω της γείωσης. Η ηλεκτροστατική θωράκιση είναι απαραίτητη στους μετασχηματιστές που τοποθετούνται μέσα σε ευαίσθητο ηλεκτρονικό κύκλωμα, ενισχυτές, εργαστήρια μετρήσεων. Η μαγνητική θωράκιση είναι απαραίτητη για τις συσκευές που επηρεάζονται από τα μαγνητική πεδία."
Το μόνο που πρεπει να προσέξουμε φυσικά είναι τις ανάγκες μας σε ρε ρευματα ωστε να φτιαξουμε τον αναλογο μετ/τη.
 
  • Like
Reactions: vlad66

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
1,358
Για να γυρισουμε στο θέμα μας και το long test της jico απο 200 ωρες και πάνω (ειμαι απο χτες στις 250) το burn in εχει πλέων ολοκληρωθει και η απόδοσή της είναι σταθέρή με τα πρίμα να παραμένουν ελαφρός τονισμένα.
Πρόβλημα που στο σύστημα μου λύνεται ευκολα χαμηλόνοντας το ποτενσιόμετρο της εντασης στα supertweeter.
 
  • Like
Reactions: mparaxir

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
1,358
Χτες το βράδυ είπα να καθαρίσω λίγο το πικάπ απο σκόνη και κυρίως δαχτυλιες.
Οταν τελείωσα είπα να ξανακούσω το δίσκο που ειχα αφήσει στη μέση αλλα τελικά τον έβαλα απο την αρχή.
Προς μεγάλη μου εκπληξη τα μπάσα ήταν πολυ πιο γεμάτα οπως και το βάθος σκηνής.
Αμέσως σηκώθηκα να δω τα σήμάδια μου στις ρυθμίσεις και χωρίς να το καταλάβω είχα γυρίσει το αντίβαρο του βραχίονα.
Ακολουθόντας τις οδηγίες τις JICO 1,5 εως 2 ημουν στο 1,8, το πανί που καθάριζα γυρισε το αντίβαρο και πηγα στο 2,2.
Απο εκεινη τη στιγμή έκανα πολλες δοκιμές αλλα τελικά το τυχαίο 2.2 ηταν το ιδανικό.
Αν εχεις τύχη... :unsure:
 

AUDIOLYTIC

Supreme Member
13 August 2010
8,103
Χτες το βράδυ είπα να καθαρίσω λίγο το πικάπ απο σκόνη και κυρίως δαχτυλιες.
Οταν τελείωσα είπα να ξανακούσω το δίσκο που ειχα αφήσει στη μέση αλλα τελικά τον έβαλα απο την αρχή.
Προς μεγάλη μου εκπληξη τα μπάσα ήταν πολυ πιο γεμάτα οπως και το βάθος σκηνής.
Αμέσως σηκώθηκα να δω τα σήμάδια μου στις ρυθμίσεις και χωρίς να το καταλάβω είχα γυρίσει το αντίβαρο του βραχίονα.
Ακολουθόντας τις οδηγίες τις JICO 1,5 εως 2 ημουν στο 1,8, το πανί που καθάριζα γυρισε το αντίβαρο και πηγα στο 2,2.
Απο εκεινη τη στιγμή έκανα πολλες δοκιμές αλλα τελικά το τυχαίο 2.2 ηταν το ιδανικό.
Αν εχεις τύχη... :unsure:
Εισαι σιγουρος οτι η jico λεει 1.5-2.0 γρ ;
Εχω την εντυπωση οτι 1.0-1.5 γρ πρεπει να λεει για sas boron.
 

mparaxir

Senior Member
Με προλαβε ο πανος ειπα και εγω αρκετό βάρος. Τελικα δημητρη που το έβαλες το βαρος αναγνωσης; εγω στα 1.20 παιζω αλλα θα κανω καμια δοκιμή για 1.30 με 1.40 το πολύ ετσι για περιέργεια
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
8,750
Αγιοι Αναργυροι
Χτες το βράδυ είπα να καθαρίσω λίγο το πικάπ απο σκόνη και κυρίως δαχτυλιες.
Οταν τελείωσα είπα να ξανακούσω το δίσκο που ειχα αφήσει στη μέση αλλα τελικά τον έβαλα απο την αρχή.
Προς μεγάλη μου εκπληξη τα μπάσα ήταν πολυ πιο γεμάτα οπως και το βάθος σκηνής.
Αμέσως σηκώθηκα να δω τα σήμάδια μου στις ρυθμίσεις και χωρίς να το καταλάβω είχα γυρίσει το αντίβαρο του βραχίονα.
Ακολουθόντας τις οδηγίες τις JICO 1,5 εως 2 ημουν στο 1,8, το πανί που καθάριζα γυρισε το αντίβαρο και πηγα στο 2,2.
Απο εκεινη τη στιγμή έκανα πολλες δοκιμές αλλα τελικά το τυχαίο 2.2 ηταν το ιδανικό.
Αν εχεις τύχη... :unsure:
δεν μου αρέσει η ιδέα να αφήσεις το βάρος στα 2,2γρ.
εγώ στα 1,18 την άφησα.
καλύτερα μικρότερη πίεση στην ακίδα, αν μη τι άλλο θα ζήσει περισσότερο.
το ότι άκουσες καλύτερο μπάσο και βάθος σκηνής με το μεγαλύτερο βάρος με βάζει σε σκέψεις.. μήπως δεν έχεις ιδανική Σ.Σ. ;;
κάνε τον κόπο να τσεκάρεις την Ε.Μ. του βραχίονα να δούμε αν θέλει κάτι.
 

analog-jimaras

AVClub Addicted Member
16 February 2012
1,358
δεν μου αρέσει η ιδέα να αφήσεις το βάρος στα 2,2γρ.
εγώ στα 1,18 την άφησα.
καλύτερα μικρότερη πίεση στην ακίδα, αν μη τι άλλο θα ζήσει περισσότερο.
το ότι άκουσες καλύτερο μπάσο και βάθος σκηνής με το μεγαλύτερο βάρος με βάζει σε σκέψεις.. μήπως δεν έχεις ιδανική Σ.Σ. ;;
κάνε τον κόπο να τσεκάρεις την Ε.Μ. του βραχίονα να δούμε αν θέλει κάτι.
Μιας και ηρθαν και οι καινουργιοι ανταλακτικοί ιμάντες (ενας για το πικαπ κι ενας ρεζερβα) λεω να κάνω ενα γενικό φρεσκάρισμα, λαδακι στο πηγάδι κ.τ.λ
Ημουν πάντα της αποψης ιδανικός ηχος = ιδανικό στησιμο.
Με τα ακρωνυμια δεν τα πάω καλά Σ.Σ ?? Ε.Μ??
Εβαλα τη ζυγαριά και παλι διορθωνω τα γραφομενα 1,2 εννοω. (Καλα τα σημαδια αλλα καλυτερες οι μετρησεις)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: vlad66

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
8,750
Αγιοι Αναργυροι
Συχνότητα Συντονισμού
Ενεργός Μάζα

όταν ένας βραχίονας μπορεί να μεταβάλει την Ε.Μ. του , τότε "πάει με τα νερά" της ενδοτικότητας της κάθε κεφαλής που του βάζουμε και μπορούμε να ορίσουμε την Σ.Σ. αυτής.
στην περίπτωση της sas η ενδοτικότητα είναι περίπου στο 18cu (στα 10Hz) και για να συντονιστεί η κεφαλή εκεί, η συνολική Ε.Μ. του βραχίονα (μαζί με την κεφαλή, τις βίδες κλπ) πρέπει να είναι στα 14γρ.
αν η Ε.Μ. είναι λίγο μεγαλύτερη (πχ στα 16γρ) η Σ.Σ. κατεβαίνει στα 9,378Ηz , αν είναι στα 18γρ η Σ.Σ. πάει στα 8,842Hz κ.ο.κ.
αντίστοιχα αν η Ε.Μ. του βραχίονα είναι κάτω από 14γρ, η Σ.Σ. ανεβαίνει. (πχ με Ε.Μ. στα 13γρ, η Σ.Σ. πάει στα 10,4Hz)

ξαναβάζω και εδώ το λινκ του τύπου που μας βοηθάει στην σχετική διαδικασία...
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
8,750
Αγιοι Αναργυροι
αν κοιτάξεις τον παρακάτω πίνακα από τον τύπο θα δεις ότι "κυνηγάμε" μια περιοχή Σ.Σ. από 8 έως 12Hz.
το που δουλεύει καλύτερα μια κεφαλή εξαρτάται από πολλά πράγματα και γιαυτό κάνουμε δοκιμές όταν έχουμε δυνατότητα να αλλάξουμε την Ε.Μ. του βραχίονα.
 
  • Like
Reactions: mparaxir