και να ξαναμπεί το παλιό λογότυπο και σήμα. τα θυμάσαι;
θυμάσαι μήπως το παλιό λογότυπο/σήμα της kenwood; της sanyo; της aiwa; της sansui;
τι γίναν όλες αυτές;
είναι τυχαίο ότι denon marantz yamaha έχουν τα λογότυπα με τα οποία της γνωρίσαμε στα 13-14 μας χρόνια;
Είναι να ξέρεις τι θα κάνεις με αυτό που έχεις στα χέρια σου και κυρίως να σε ενδιαφέρει η αγορά στην οποία απευθύνεται και... ακόμα πιο κυρίως να έχεις τους διαθέσιμους πόρους για να συνεχίσεις προς την ίδια κατεύθυνση ή να το στρίψεις αλλού.
Με ευχολόγια δουλειά δεν γίνεται. Με λεφτά, διαχείριση και σωστό προσανατολισμό γίνεται. Κάθε τι που λείπει θα λείψει σε βάρος των υπολοίπων.
Όταν μπήκαν από τη Sound United να δούνε τι λένε τα βιβλία λίγο πριν την εξαγορά, τα βρήκαν όλα χρεοκοπημένα από τον καιρό που είχε χρεοκοπήσει το Gibson group στο οποίο ανήκαν. Έτσι τους είπαν auf wiedersehen, δεν πειράζει, τα λέγαμε... .
Μετά ήρθε η Aqipa που ανέλαβε την προμήθεια για την Ευρώπη αλλά ούτε κι αυτή φαίνεται να έχει καταφέρει κάτι.
Κατόπιν στην Αμερική έκλεισαν τη μπίζνα με την Klipsch, και πάλι μια τρύπα στο νερό έκαναν ενώ σε αυτή την περίπτωση βγήκαν out of business κανονικά.
Κακοδιαχείριση ετών δηλαδή, λογικό και επόμενο ήταν να φτάσουν σε σημείο να μην μπορούν να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους.
Τα λογότυπα ποιος θα πάρει είναι η απορία μου. Αυτά αξίζουν... χρυσάφι. Household names που λένε.
Η χρεοκοπία η/και η μεγάλη συρρίκνωση είναι αναπόφευκτη, ειδικά όταν μιλάμε για εταιρίες που μοιράζονται κοινές πλατφόρμες όπως η Pioneer και η Onkyo και έχουν φτάσει σε αυτό το σημείο.