Κάθετη γραμμή σε Samsung PS51E6500

vertical

Supreme Member
15 November 2011
3,342
Μην το γκαντεμιάσεις! Ελπίζω να είναι η τελευταία ταλαιπωρία. Αυτό το πέρα δώθε σκότωμα είναι.
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Πριν λίγο με κάλεσαν από την Samsung (και σε συνέχεια της χθεσινής ενημέρωσής μου από το εξουσοδοτημένο service), μου είπαν και επίσημα ότι το panel θα αντικατασταθεί αζημίως, καθώς έχει 2 έτη εγγύηση Samsung, από την ημερομηνία τοποθέτησής του ως ανταλλακτικό.

Επίσης με διαβεβαίωσαν και ότι το νέο panel που θα τοποθετηθεί, θα έχει εγγύηση 2 έτων (αυτό θα ζητήσω να μου το στείλουν και με e-mail).

Όπως λέει ο Βασίλης, παράπονο δεν έχω και όπως φαίνεται από την εξέλιξη, δεν θα μπορούσα να έχω.

Πέραν των τυπικών διαδικασιών ανταλλαγής e-mail και τηλεφωνημάτων (σε μικρό χρονικό διάστημα), δεν ταλαιπωρήθηκα ιδιαίτερα, καθώς το μόνο που θα έχω κάνει, μέχρι να ξανατοποθετηθεί η τηλεόραση στη θέση της, είναι να ανοιγοκλείσω την πόρτα του σπιτιού μου.

Να 'ναι καλά οι άλλες plasma που έχω, οπότε αν χρειαστεί να "χαζέψουμε" κανένα τηλεοπτικό υπάρχουν κι αυτές, αν και εδώ που τα λέμε, δεν είναι άσχημη η ζωή χωρίς τηλεόραση (ευκαιρία να κατεβάσουμε και κανά πανί να δουλέψει ο προβολέας το ΣΚ).

Κατά τη γνώμη μου, οι πιθανότητες να ξαναεμφανίσει κάθετη γραμμή το νέο panel που θα τοποθετηθεί, είναι πολύ περισσότερες από το να μην εμφανίσει.

Ούτως ή άλλως, πάλι εγγύηση θα έχει και πιθανολογώ ότι αν δεν εμφανίσει γραμμή στα επόμενα 2 χρόνια, μπορεί και να τη γλιτώσει (αν δεν "πάει" από κάτι άλλο).

Υ.Γ.: Λογικά κάποια στιγμή δεν θα υπάρχουν panel για αλλαγή, αν μέχρι τότε βγάζει γραμμές βλέπουμε.....
 

anderm

Γενικός Διαχειριστής
Staff member
1 August 2009
10,344
Αθήνα...
Χρήστο, στο τέλος θα την αλλάξουν με καμιά από τις καινούριες,που θα πάει!
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Υπάρχουν κάποιες σειρές τηλεοράσεων που έχουν βγει ελαττωματικές σε μεγάλο ποσοστό , πχ. Panasonic σειρά 30 με το dirty screen και banding , δυστυχώς αν κρίνω από τα πολλά πάνελ που είχαν αλλαχθεί στις πλάσμα σειρά "Ε" της Samsung (ανάμεσα σε αυτές και στην Ε530 που είχα) και αυτή ανήκει στην ίδια κατηγορία.
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Η τηλεόραση παραμένει στο service δύο εβδομάδες.

To service περιμένει επίσημη απάντηση από την samsung για το πότε θα παραλάβει το νέο panel.

Και η επίσημη Samsung περιμένει πιο επίσημη απάντηση από την κεντρική Samsung για το πότε θα στείλουν panel. :rip:

Μλάμε για πολύ επισημότητα.:party:

Υ.Γ.: Αν δεν τους ενοχλούσα μετά από δύο βδομάδες, μάλλον δεν είχε σκοπό να με πάρει κανένας.
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Σήμερα το μεσημέρι μου παρέδωσε το service την τηλεόραση.

Η αντικατάσταση του panel έγινε χωρίς χρέωση (εντός εγγύησης του ανταλλακτικού).

Παραθέτω και το ιστορικό των 2 βλαβών...

Αγορά τηλεόρασης: 12/6/2012

1η βλάβη, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: 09/03/2014 (σε ισχύ 2ετή εγγύηση από ημερ/νία αγοράς)

Αναγγελία βλάβης - αίτημα επισκευής στη Samsung: 10/03/2014
Διαβίβαση αιτήματος από Samsung στο service: 10/03/2014
Κλήση από το service - Προγραμματισμός επίσκεψης: 10/03/2014
Επίσκεψη service - Παραλαβή τηλεόρασης: 11/03/2014
Παραγγελία - Τοποθέτηση νέου panel από service: Από 11/3/2014 έως 14/03/2014
Ενημέρωση μου για ολοκλήρωση επισκευής: 14/03/2014
Παράδοση τηλεόρασης από το service (λόγω ΣΚ): 17/03/2014 (ημερομηνία έναρξης εγγύησης 1ου ανταλλακτικού panel)

12/06/2014 : Λήξη 2ετούς εγγύησης από την αγορά της τηλεόρασης.

2η βλάβη, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: 05/12/2014 (σε ισχύ εγγύηση του 1ου ανταλλακτικού panel)

Αναγγελία βλάβης - αίτημα επισκευής στη Samsung: 08/12/2014
Διαβίβαση αιτήματος από Samsung στο service: 09/12/2014
Κλήση από το service - Προγραμματισμός επίσκεψης: 09/12/2014
Επίσκεψη service - Παραλαβή τηλεόρασης: 10/12/2014
Παραγγελία - Τοποθέτηση νέου panel από service: Από 11/12/2014 έως 31/12/2014
Ενημέρωση μου για ολοκλήρωση επισκευής: 31/12/2014
Παράδοση τηλεόρασης από το service: 02/01/2015 (ημερομηνία έναρξης εγγύησης 2ου ανταλλακτικού panel)

Καλή Χρονιά και μακάρι να μη χρειαστεί τρίτη αλλαγή (αν και αμφιβάλλω).
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Πριν λίγο με κάλεσαν από την Samsung (και σε συνέχεια της χθεσινής ενημέρωσής μου από το εξουσοδοτημένο service), μου είπαν και επίσημα ότι το panel θα αντικατασταθεί αζημίως, καθώς έχει 2 έτη εγγύηση Samsung, από την ημερομηνία τοποθέτησής του ως ανταλλακτικό.

Επίσης με διαβεβαίωσαν και ότι το νέο panel που θα τοποθετηθεί, θα έχει εγγύηση 2 έτων (αυτό θα ζητήσω να μου το στείλουν και με e-mail).

Σε συνέχεια του ανωτέρω και της εκτελεσθείσας αζημίως επισκευής, ζήτησα εκ νέου να με διαβεβαιώσουν και ότι το νέο panel που θα τοποθετηθεί, θα έχει εγγύηση 2 έτων, όπως μου είχαν πει τηλεφωνικώς.

Η απάντηση που έλαβα ήταν..

Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η διαδικασία της Samsung προβλέπει πως εάν ο εξουσιοδοτημένος μας τεχνικός επισκευάσει ή αντικαταστήσει το προϊόν αυτό, το προϊόν που επισκευάζεται ή αντικαθίσταται θα καλύπτεται με εγγύηση για το υπόλοιπο της αρχικής περιόδου εγγύησης. Ασφαλώς θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως σε οποιαδήποτε δυσκολία θα συναντήσετε θα είμαστε δίπλα σας για να σας ενημερώνουμε και να σας εξυπηρετούμε. Σας ευχόμαστε να έχετε ένα ευτυχισμένο έτος για εσάς και την οικογένειά σας με υγεία και ευτυχία.

Η απάντηση ήταν από τρίτο υπάλληλο της Samsung Hellas και όχι από τους δύο με τους οποίους επικοινωνούσα μέχι τώρα κατά την διάρκεια της επισκευής.

Είναι προφανές ότι η ανωτέρω νέα επίσημη απάντηση αντικρούεται πλήρως, όχι μόνο με τις προηγούμενες επίσημες διαβεβαιώσεις της Samsung Hellas, αλλά και με το γεγονός της αζημίως επισκευής του 2ου panel.

Επειδή δύο διαφορετικές επίσημες απαντήσεις κάνουν μία αναπάντητη, ζήτησα να συνεννοηθούν μεταξύ τους και να επανέλθουν με μια τελική.

Το ζητούμενο φυσικά είναι να μην ξαναεμφανίσει κάθετη γραμμή, αν ξαναεμφανίσει βλέπουμε......
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Πάμε άλλη μια φορά......

Αγορά τηλεόρασης: 12/6/2012

1η βλάβη, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: 09/03/2014 (σε ισχύ 2ετή εγγύηση από ημερ/νία αγοράς)

Αναγγελία βλάβης - αίτημα επισκευής στη Samsung: 10/03/2014
Διαβίβαση αιτήματος από Samsung στο service: 10/03/2014
Κλήση από το service - Προγραμματισμός επίσκεψης: 10/03/2014
Επίσκεψη service - Παραλαβή τηλεόρασης: 11/03/2014
Παραγγελία - Τοποθέτηση νέου panel από service: Από 11/3/2014 έως 14/03/2014
Ενημέρωση μου για ολοκλήρωση επισκευής: 14/03/2014
Παράδοση τηλεόρασης από το service (λόγω ΣΚ): 17/03/2014 (ημερομηνία έναρξης εγγύησης 1ου ανταλλακτικού panel)

12/06/2014 : Λήξη 2ετούς εγγύησης από την αγορά της τηλεόρασης.

2η βλάβη, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: 05/12/2014 (σε ισχύ εγγύηση του 1ου ανταλλακτικού panel)

Αναγγελία βλάβης - αίτημα επισκευής στη Samsung: 08/12/2014
Διαβίβαση αιτήματος από Samsung στο service: 09/12/2014
Κλήση από το service - Προγραμματισμός επίσκεψης: 09/12/2014
Επίσκεψη service - Παραλαβή τηλεόρασης: 10/12/2014
Παραγγελία - Τοποθέτηση νέου panel από service: Από 11/12/2014 έως 31/12/2014
Ενημέρωση μου για ολοκλήρωση επισκευής: 31/12/2014
Παράδοση τηλεόρασης από το service: 02/01/2015 (ημερομηνία έναρξης εγγύησης 2ου ανταλλακτικού panel)

02/01/2017 : Λήξη 2ετούς εγγύησης του 2ου ανταλλακτικού panel.

3η βλάβη, κάθετη μόνιμη γραμμή στο panel: 10/2/2018 (1 έτος εκτός εγγύησης το 2ο ανταλλακτικό panel)

10/2/2018: Αποστολή email στην Samsung Hellas με παράθεση όλου του ιστορικού, συνοδευόμενη από λεπτομερή αναφορά σχετικά με το ιστορικό ομοίων βλαβών στις ίδιες τηλεοράσεις του αδερφού μου και ενός συναδέλφου μου, οι οποίες είχαν αντικατασταθεί με νεότερα μοντέλα εντός εγγύησης (μετά το 3ο panel).

10/2/2018: Αυθημερόν απάντηση της Samsung Hellas (email), περί διαβίβασης του θέματος στον προϊστάμενο του αρμόδιου τμήματος για να το εξετάσει και να επικοινωνήσει μαζί μου.

16/2/2018: Τηλεφωνική επικοινωνία του προϊστάμενου του αρμόδιου τμήματος και ενημέρωσή μου, περί μη ύπαρξης ανταλλακτικού panel και αποδοχής από μέρους της Samsung να μου αντικαταστήσει την τηλεόραση. Επίσης με ενημέρωσε ότι για να μπορέσει να ξεκινήσει η διαδικασία θα πρέπει να εξακριβωθεί ότι πρόκειται για την ίδια βλάβη και με ρώτησε ποιο service επιθυμώ να με εξυπηρετήσει, ώστε να τους ενημερώσει. Επέλεξα το service στην Ν. Ιωνία και τον ενημέρωσα ότι θα πάω εγώ ο ίδιος την τηλεόραση την 20/2/2018.

20/2/2018: Παρέδωσα την τηλεόραση στο service, στο οποίο ήδη είχε αποσταλεί email από την Samsung και με περίμεναν.

21/2/2018: Τηλεφωνική ενημέρωσή μου από το service περί αποστολής στην Samsung, της απαραίτητης τεχνικής αναφοράς και φωτογραφικής τεκμηρίωσης με την οποία διαπιστώθηκε ότι πρόκειται για την ίδια βλάβη στο panel (όπως και τις 3 προηγούμενες φορές). Επίσης μου έδωσαν το Ticket Νο που άνοιξε και με ενημέρωσαν ότι πλέον θα με ενημερώσει η Samsung για την περαιτέρω διαδικασία.

22/2/2018: Επικοινωνία από μέρους μου με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Samsung, όπου κατέθεσα πρόταση σχετικά με το μοντέλο αντικατάστασης βάσει κάποιων χαρακτηριστικών της τηλεόρασής μου (πλήν RIP 3D).

..........εν αναμονή ενημέρωσης από την Samsung, περί μοντέλου αντικατάστασης και τρόπου παραλαβής του.

Υ.Γ. 1: Νόμιζα ότι είχα πετύχει απροβλημάτιστο panel την τελευταία φορά (αφού είχε καταφέρει να ξεπεράσει τα 2 έτη καλής λειτουργίας), αλλά αποδείχθηκε ότι έκανα λάθος. Κατά τη γνώμη μου, βάσει προσωπικής εμπειρίας και του πλήθους αναφορών στο δικό μας forum σχετικά με την συγκεκριμένη βλάβη, πρόκειται για αποδεδειγμένα πλέον ελλατωματικό προϊόν.

Υ.Γ. 2: Πέραν όμως του "φάουλ" της Samsung στη συγκεκριμένη τηλεόραση (και της επί σχεδόν 6ετίας "ταλαιπωρίας" μου), οφείλω να ομολογήσω ότι, στη περίπτωσή μου η συμπεριφόρα της υπήρξε υποδειγματική, καθώς θα μπορούσε κάλλιστα να αντιμετωπίσει το συγκεκριμένο πρόβλημα με κυνικό επαγγελματισμό αφού δεν υπάρχει πλέον καμία εγγύηση σε ισχύ.

Υ.Γ. 3: Αν η πρότασή μου σχετικά με το μοντέλο αντικατάστασης γίνει αποδεκτή από μέρους της Samsung, θα πρόκειται για κάτι το οποίο δεν περίμενα ποτέ να συμβεί στην Ελλάδα.
 

Βασίλης Α.

Supreme Member
10 September 2007
3,492
Βέλγιο
Χαρά στην υπομονή σου Czoun, είναι από τις περιπτώσεις ''λεμόνι'', ότι και να έκανες το συγκεκριμένο μοντέλο είχε κατασκευαστικό ελλάτωμα.

Μπράβο πάντως που δεν σου άρχισαν τις ιστορίες.
 

czoun

Supreme Member
29 November 2007
7,734
Αθήνα
Τελικά μετά από διαβουλεύσεις η Samsung δεν αναγνωρίζει ως ελλατωματικό το προϊόν και εφόσον το 4ο panel δούλεψε κανονικά 2 χρόνια δεν έχει σημασία το ότι παρουσίασε ξανά το ίδιο πρόβλημα.

Panel δεν υπάρχει και εάν υπήρχε η αντικατάστασή του θα κόστιζε περίπου 780 .

Σε αυτή τη τιμή, μου πρόσφεραν να αγοράσω μετρητοίς, απευθείας από την Samsung, την 55MU7002.

Δεν μου δόθηκε η δυνατότητα επιλογής άλλου μοντέλου, ούτε η δυνατότητα να γίνει η αγορά από κάποιο κατάστημα με διακανονισμό, οπότε η 51Ε6500 πήγε στο υπνοδωμάτιο και η αθάνατη Panasonic 46G10 στο σαλόνι.
 

tasep

New member
18 August 2012
77
Για να μην ανοίγω άλλο θέμα, μιας και το ζήτημα μου είναι η εξυπηρέτηση της Samsung. Έχω Ue48h6500 από τον Νοέμβρη του 14.Απο την αρχή είχα κάποια προβλήματα με το πάνελ. Στον μήνα πάνω χαλάει το WiFi και μου αλλάζουν κεντρική πλακέτα.. Στη επιθυμία μου για αλλαγή πάνελ λόγω dse δεν ήταν θετικοί. Τον Σεπτέμβριο του 2016 είχα πάλι πρόβλημα στην κεντρική πλακέτα και η Samsung μου την άλλαξε και μου άλλαξε και το πάνελ επιτέλους. Πριν λίγο καιρό λοιπόν μου παρουσιάζει πρόβλημα, την πηγαίνω εγ στο service γιατί μου είπαν ότι μπορεί να μην ευθύνεται το ανταλλακτικό που μπήκε. Με παίρνουν και μου λένε από το service ότι πρέπει να αλλαχτεί πάλι η κεντρική πλακέτα με κόστος 155 και 75 εργασία. Δεν το δέχομαι και επικοινωνώ με Samsung, όπου σήμερα με πήραν και μου είπαν αναλαμβάνουν το κόστος του ανταλλακτικού όχι όμως την εργασία. Μου λένε να πληρώσω τα 75.Δεν το δέχτηκα. Τους ζήτησα να το περάσουν αυτοί και αφού έκανε κύκλους η συζήτηση, τους λέω δώστε μου το ανταλλακτικό να πάω σε δικό μου τεχνικό. Θεωρώ πολλά τα 75.Δεν το δεχπντα