Kimber Kable 8pr

George35

Established Member
27 August 2010
223
Γεια σας,

Δοκιμάζω κάτι καλώδια Kimber Kable 8PR σπίτι μου με το νέο ηχο-σύστημά μου, μαζί και με ένα ζέυγος Van Der Hul CS-122 για ανταγωνισμό. Ιδια τιμή (18,5 ευρω το μετρο). Μου φαίνονται τα ίδια -για την ώρα.

Γνωρίζει κάποιος κάτι κάτι παραπάνω για τα κάποιο από τα καλώδια αυτά; Η μήπως για τα kimber 4pr που κάνουν τα μισά λεφτά;

Θα είχε κάποιος να προτεινει κάτι καλύτερο σε αυτά τα λεφτά; Η και λιγο περισσότερο αν είναι κάτι αξιόλογο, αλλά όχι π.χ. 300 ευρώ το μέτρο. Δεν πρόκειται να αγοράσω καλώδιο αν δεν το δοκιμάσω πρώτα με το σύστημά μου.

Ευχαριστώ
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,954
Βόλος
Γενικά προτιμώ το 4άρι Κίμπερ γιατί το 8άρι έχει αυξημένη αυτεπαγωγή. Το 4TC -που είναι πραγματικό καλώδιο πασπαρτού- πόσο πάει το μέτρο;
 

George35

Established Member
27 August 2010
223
Γενικά προτιμώ το 4άρι Κίμπερ γιατί το 8άρι έχει αυξημένη αυτεπαγωγή. Το 4TC -που είναι πραγματικό καλώδιο πασπαρτού- πόσο πάει το μέτρο;

Τι σημαίνει αυξημένη αυτεπαγωγή; Το 8αρι (με Monitor audio rx8) μου δίνει μπάσο σε σημείο να με πιάνει πονοκέφαλος. Το 4TC πάει 42 ευρώ το μέτρο. Είναι στα λεφτά μου, ίσως το ζητήσω για ακρόαση, αλλά είδα απο τις προδιαγραφές ότι έχει μεγαλύτερη αντίσταση.

Αυτό που μου έκανε ευχάριστη εντύπωση είναι το Van den Hul D-352 (33 ευρώ το μέτρο). Χαμηλή αντίσταση, αρκετό και εκλεπτυσμένο μπάσο (δε με πιάνει πονοκέφαλος όπως με το 8pr). Θα ζητήσω επίσης να δοκιμάσω το Kimber 8VS, με χαμηλότερη αντίσταση από το 8pr, και 33 ευρώ το μέτρο.
 

Musicalicius

Banned
20 May 2008
1,429
Τι σημαίνει αυξημένη αυτεπαγωγή; Το 8αρι (με Monitor audio rx8) μου δίνει μπάσο σε σημείο να με πιάνει πονοκέφαλος. Το 4TC πάει 42 ευρώ το μέτρο. Είναι στα λεφτά μου, ίσως το ζητήσω για ακρόαση, αλλά είδα απο τις προδιαγραφές ότι έχει μεγαλύτερη αντίσταση.

Αυτό που μου έκανε ευχάριστη εντύπωση είναι το Van den Hul D-352 (33 ευρώ το μέτρο). Χαμηλή αντίσταση, αρκετό και εκλεπτυσμένο μπάσο (δε με πιάνει πονοκέφαλος όπως με το 8pr). Θα ζητήσω επίσης να δοκιμάσω το Kimber 8VS, με χαμηλότερη αντίσταση από το 8pr, και 33 ευρώ το μέτρο.

Το Kimber 8tc έχει και μεγάλη χωρητικότητα γύρω στα 400pF.
Kimber 8tc: parallel capacitance: 821.0 pF @ 20 kHz (σε μήκος καλωδίου 2.5 m).
Λειτουργεί σαν φίλτρο δηλαδή
 

George35

Established Member
27 August 2010
223
Το Kimber 8tc έχει και μεγάλη χωρητικότητα γύρω στα 400pF.
Kimber 8tc: parallel capacitance: 821.0 pF @ 20 kHz (σε μήκος καλωδίου 2.5 m).
Λειτουργεί σαν φίλτρο δηλαδή

Τι σημαίνει ότι λειτουργεί ως φίλτρο; Σύμφωνα με wiki "Speaker wire capacitance and inductance normally have no effect on audio quality...".

Το μοναδικό κριτήριο αξιολόγησης των καλωδίων δεν είναι το AWG; Μικρότερο AWG (μεγαλύτερο πάχος), σημαίνει μικρότερη αντίσταση, άρα καλύτερο καλώδιο.
 

Musicalicius

Banned
20 May 2008
1,429
Τι σημαίνει ότι λειτουργεί ως φίλτρο; Σύμφωνα με wiki "Speaker wire capacitance and inductance normally have no effect on audio quality...".

Το μοναδικό κριτήριο αξιολόγησης των καλωδίων δεν είναι το AWG; Μικρότερο AWG (μεγαλύτερο πάχος), σημαίνει μικρότερη αντίσταση, άρα καλύτερο καλώδιο.

Αφου η χωρητικότητα δεν επηρεάζει τον ήχο τότε τι την θέλουν στα κροσόβερ των ηχείων.
Να βάζουν μόνο πηνία και αντιστάσεις :ROFLMAO:
 
Last edited:

George35

Established Member
27 August 2010
223
Μήπως θα μπορούσε να μας δώσει κάποιος 1-2 πρακτικές συμβουλές όσον αφορά την επιλογή καλωδίων; Και για να το εξειδικεύσω: για ηχεία με 4Ω αντίσταση και μια απόσταση ενισχυτή ηχείων 2,5-3 μέτρα, είναι π.χ. καλό ένα καλώδιο με AWG 10; Θα έχει μεγάλη διαφορά αν πας από AWG 10 σε 9 ή 11, (πάντα στα 2,5-3 μέτρα);

Επίσης έχει δοκιμάσει κανείς καλώδια ηλεκτρολογίου για ηχεία; Έστω τα πιο χοντρά που έχουν, 2x4,00 mm2, που αντιστοιχούν περίπου σε AWG 11.
 

George35

Established Member
27 August 2010
223
Το Kimber 8tc έχει και μεγάλη χωρητικότητα γύρω στα 400pF.
Kimber 8tc: parallel capacitance: 821.0 pF @ 20 kHz (σε μήκος καλωδίου 2.5 m).
Λειτουργεί σαν φίλτρο δηλαδή

Δηλαδή αλλοιώνει το σήμα, αφού λειτουργεί ως φίλτρο
 

ln()

Supreme Member
1 February 2007
5,954
Βόλος
Πρακτικές συμβουλές δεν θα πάρεις από κανέναν δυστυχώς. Το θέμα είναι στα όρια της επιστημονικότητας, αφού οι δημοσιευμένες μετρήσεις για τα καλώδια δεν επιδρούν σημαντικά στο ηχητικό φάσμα. Θεωρητικά πρέπει να έχει την λιγότερη αυτεπαγωγή και τη λιγότερη χωρητικότητα, αφού η αντίσταση έτσι κι αλλιώς είναι πολύ μικρή. Και τα δύο όμως μαζί δεν γίνεται! Αν παραλληλήσεις του αγωγούς έχεις ελάχιστη αυτεπαγωγή και μεγάλη χωρητικότητα, αν τους πλέξεις έχεις μεγαλύτερη αυτεπαγωγή και ρίχνεις τη χωρητικότητα. Στο παιχνίδι μπαίνουν και τα υλικά της μόνωσης (όπως θα είδες τα Kimber έχουν ακριβώς την ίδια γεωμετρία με διαφορά στην μόνωση). Το καλύτερο είναι να πάρεις να δοκιμάσεις και να δεις αν θα σου κάτσουν. Οι περισσότεροι αντιπρόσωποι δίνουν καλώδια για δοκιμή. Αν δεν έχεις τέτοια δυνατότητα πας λίγο-πολύ στα τυφλά. Πάντως το 4TC είναι καλό καλώδιο πασπαρτού, που δεν ακούσει να επιδρά αρνητικά σε κανένα σύστημα.
 
Last edited:

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
13,973
Είμαι παντού
Απάντηση: Re: Kimber Kable 8pr

Τι σημαίνει αυξημένη αυτεπαγωγή; Το 8αρι (με Monitor audio rx8) μου δίνει μπάσο σε σημείο να με πιάνει πονοκέφαλος. Το 4TC πάει 42 ευρώ το μέτρο. Είναι στα λεφτά μου, ίσως το ζητήσω για ακρόαση, αλλά είδα απο τις προδιαγραφές ότι έχει μεγαλύτερη αντίσταση.

Αυτό που μου έκανε ευχάριστη εντύπωση είναι το Van den Hul D-352 (33 ευρώ το μέτρο). Χαμηλή αντίσταση, αρκετό και εκλεπτυσμένο μπάσο (δε με πιάνει πονοκέφαλος όπως με το 8pr). Θα ζητήσω επίσης να δοκιμάσω το Kimber 8VS, με χαμηλότερη αντίσταση από το 8pr, και 33 ευρώ το μέτρο.


τα monitor audio ειναι πολυ καλα ηχεια,αλλα ενα θεματακι με τα μη ελεγχομενα χαμηλα τους,το εχουν.
Γι αυτο και σε πιανει πονοκεφαλος,ειδικα αν το καλωδιο δινει το κατι παραπανω στα μπασα,τοτε θα πρεπει να κοιταξεις να τοποθετησεις τα ηχεια λιγο διαφορετικα στο χωρο,ωστε να μην ενισχυει περεταιρω ο χωρος τα μπασα.
 

George35

Established Member
27 August 2010
223
Σίγουρα το ακουστικό κομμάτι είναι αρκετά σημαντικό. Αλλά δεν υπάρχουν κάποιες γενικές οδηγίες όσον αφορά την επιλογή καλωδίων; Π.χ. για ηχεία 4 Ω προτιμώνται καλώδια με high capacitance/low impedance ή low impedance/high capacity ή το ανάπδο, για 8 Ω κάτι άλλο, κλπ. (και με δεδομένη μια χαμηλή αντίσταση).

Για την ώρα καταλαβαίνω ότι τα ηχεία μου έχουν μπάσο που "ξεφεύγει" λιγάκι, γι' αυτό και τα Van den Hul μου φαίνονται τα καλύτερα καλώδια εως τώρα, γιατί έχουν low capacitance/high impedance που φιλτράρει τις χαμηλές και ελέγχει καλύτερα το μπάσο.
 

kpaiss

AVClub Addicted Member
29 November 2006
2,129
Σίγουρα το ακουστικό κομμάτι είναι αρκετά σημαντικό. Αλλά δεν υπάρχουν κάποιες γενικές οδηγίες όσον αφορά την επιλογή καλωδίων; Π.χ. για ηχεία 4 Ω προτιμώνται καλώδια με high capacitance/low impedance ή low impedance/high capacity ή το ανάπδο, για 8 Ω κάτι άλλο, κλπ. (και με δεδομένη μια χαμηλή αντίσταση).

Για την ώρα καταλαβαίνω ότι τα ηχεία μου έχουν μπάσο που "ξεφεύγει" λιγάκι, γι' αυτό και τα Van den Hul μου φαίνονται τα καλύτερα καλώδια εως τώρα, γιατί έχουν low capacitance/high impedance που φιλτράρει τις χαμηλές και ελέγχει καλύτερα το μπάσο.

Τα Van Der Hul CS-122 τα ειχα και συνηθως μπαινουν σε συστηματα που τους λειπει το μπασο.
Δεν το θεωρω καλο καλωδιο.

Αυτο που θα σου προτεινα με κλειστα τα ματια ειναι το Audioquest type 4 διπλοκαλωδιωση. (αραγε παιρνουν διπλωκαλωδιωση τα ηχεια σου ?)
Κανουν 5 ευρω το μετρο και δεν προσθετουν ουτε αφαιρουν τιποτα.
Ισορροπημενο με πολυ καλη αναλυση και καθαρο χαμηλο και πιστευω θα τα ευχαριστηθεις χωρις να ξηλωθεις.
 

George35

Established Member
27 August 2010
223
Τα Van Der Hul CS-122 τα ειχα και συνηθως μπαινουν σε συστηματα που τους λειπει το μπασο.
Δεν το θεωρω καλο καλωδιο.

Αυτο που θα σου προτεινα με κλειστα τα ματια ειναι το Audioquest type 4 διπλοκαλωδιωση. (αραγε παιρνουν διπλωκαλωδιωση τα ηχεια σου ?)
Κανουν 5 ευρω το μετρο και δεν προσθετουν ουτε αφαιρουν τιποτα.
Ισορροπημενο με πολυ καλη αναλυση και καθαρο χαμηλο και πιστευω θα τα ευχαριστηθεις χωρις να ξηλωθεις.

Τα ηχεία παίρνουν διπλοκαλωδίωση αλλά όχι ο ενισχυτής. Το δοκίμασα το CS-122 αλλά το D-352 είναι νομίζω καλύτερο: καλύτερο μπάσο και πιο πολύ λεπτομέρεια (όχι χαοτικές διαφορές βέβαια). Θα προσπαθήσω να δοκιμάσω και το Kimber 4TC και μετά θα διαλέξω. Τα Kimber 8VS, Monster Z2R δε με ενθουσιάσαν.
 

backousis

Supreme Member
18 June 2006
3,482
Ηρακλειο
εμπειρικα στα καλωδια ηχειων οσο μικροτερη ειναι η αυτεπαγωγη τοσο καλυτερα ενω η χωριτικοτητα δεν ενοχλει.
στα interconnect συμβαινει το αντιθετο.
 

Λάκης

AVClub Fanatic
26 September 2007
13,973
Είμαι παντού
Απάντηση: Re: Kimber Kable 8pr

Τα ηχεία παίρνουν διπλοκαλωδίωση αλλά όχι ο ενισχυτής.


δεν χρειαζεται ο ενισχυτης να εχει διπλες μπορνες για να κανεις διπλοκαλωδιωση,απλα απ'τη μερια του ενισχυτη το καλωδιο εχει για παραδειγμα δυο μπανανες,ενω απ'τη μερια των ηχειων 4.
 
  • Like
Reactions: Kostas P. K.

George35

Established Member
27 August 2010
223
Re: Απάντηση: Re: Kimber Kable 8pr

δεν χρειαζεται ο ενισχυτης να εχει διπλες μπορνες για να κανεις διπλοκαλωδιωση,απλα απ'τη μερια του ενισχυτη το καλωδιο εχει για παραδειγμα δυο μπανανες,ενω απ'τη μερια των ηχειων 4.

Μπορείς άραγε να διπλοκαλωδιάσεις διαφορετικά καλώδια; π.χ. ένα kimber με ένα van den hul;
 

George35

Established Member
27 August 2010
223
Δοκιμάζω το Kimber 4VS. Εξαιρετικό καλώδιο και τρομερό value for money. Δοκιμάζω επισης και το 4TC, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι είναι καλύτερο από το 4VS. Τουλάχιστον όχι σε σημείο που να δικαιολογείται από τη μεγάλη διαφορά στην τιμή (16,5 ευρώ έναντι 42)
 

audiov

AVClub Addicted Member
26 June 2010
1,824
Για την ώρα καταλαβαίνω ότι τα ηχεία μου έχουν μπάσο που "ξεφεύγει" λιγάκι, γι' αυτό και τα Van den Hul μου φαίνονται τα καλύτερα καλώδια εως τώρα, γιατί έχουν low capacitance/high impedance που φιλτράρει τις χαμηλές και ελέγχει καλύτερα το μπάσο.

To μπασο δεν το ελεγχει το καλωδιο.
Ειναι το μονο που δεν το ελεγχει (εκτος και αν βαλεις πολυ μικρης διατομης και εκει υπαρχει προβλημα οδηγησης).

Το ελεγχουν:

α) ο ενισχυτης. Ποσο γρηγορος ειναι (damping factor), ποσο αποθεμα ρευματος εχει και ποσο καλος ειναι χωρις αρμονικη παραμορφωση.
β) η ιδια η καμπινα.
γ) το ιδιο το μεγαφωνο.
δ) η τοποθετηση της καμπινας στον χωρο ακροασεως.
ε) αλλοι συνδεσμοι της αλυσιδας, οπως πηγη, προενισχυτης, ακομα και η ιδια η ηχογραφηση το ποσο καλη ειναι.

Κατι να κλιπαρει και πηγε για βρουβες το μπασο, και δεν σε σωζει κανενα καλωδιο του κοσμου.
Υπαρχουν τοσα και τοσα που το επηρεαζουν και το ελεγχουν και κολλας στο καλωδιο.

Μπορεις να παρεις καλωδιο ηχειων 4mm, με πολλους κλωνους και να κανεις δουλεια.
Πολυ καλυτερο απο επωνυμα ακριβα των 2.5mm, και μαλιστα καποια που εχουν λιγους κλωνους και κανουν μονο για λαμπατερ.
 
Last edited:

audiov

AVClub Addicted Member
26 June 2010
1,824
Επισης αν το συστημα σου σου προκαλει θολουρα (ηχητικα) και πονοκεφαλο κανε το εξης:

Με μια μεση σταθμη εντασης, εκει που αρχιζει να εμφανιζεται το προβλημα, πηγαινε αλλα 2.5 μετρα πιο πισω απο την συνηθη αποσταση ακροασης.
Αν πλεον δεν ακους μουσικη αλλά βαβουρα τοτε το συστημα σου για τον Α ή Β λογο παραμορφωνει τραγικα.
Το αυτι δεν λαμβανει την παραμορφωση ως προβλημα μεχρι ενος σημειου.
Ειναι φυσιολογικο να ακους με παραμορφωση και να σου φαινεται πεντακαθαρος ο ηχος.
Τα ιδια τα ηχεια (μεγαφωνα) παραμορφωνουν ανετα μεχρι και 10% και ενω ειναι "σουπερ".

Βεβαια για να το κανεις αυτο χρειαζεται χωρος (και να μην κολλησεις σε τοιχο). Αλλά εκει θα ξεχωρισεις το αν παιζει οντως "πεντακαθαρα" η απλα γινεται της βαβουρας...