- 18 December 2010
- 9,067
Re: Απάντηση: Re: Kuzma 4point
To σύστημα στο συνολο του εχει καποιες σταθερές, πχ η μαρκα ηχειων και τα ηλεκτρονικα. Το αναλογικό κομμάτι ειναι αυτο που δεν εχω σταματήσει να εξελίσσω μια που το προτιμώ ηχητικά. Υπαρχουν αρκετες κεφαλές ΜΜ (Shure M97xE, Shure V15 III, AT20SLa) και MC (Denon 102, Denon 103R, Fidelity Research PMC1, ZYX 1000), μπορει να ξεχνάω και μερικες που δεν χρησιμοποιώ. Επίσης εχω αλλαξει μερικους βραχίονες με μονο σταθερο εδω και καποια χρονια τον αγαπημένο μου SAEC 308 στην μεγαλου μηκους εκδοση του, πακετο με 4 συνδυασμούς counterweights, γνησιο stabilizing weight και μια σειρα απο headhsell για ολα τα γουστα. Δινω μεγάλη σημασια στις ρυθμίσεις οποτε μπορει να φαίνονται πολλα αλλα τα θεωρω αναγκαία. Επισης εχω πουλήσει αρκετα κομματια που για διάφορους λογους δεν χρησιμοποιώ, ισως να επρεπε να διωξω και αλλα, δεν το κάνω γιατι ειμαι και λιγο συλλέκτης καποιων αντικειμένων. Η V15III πχ μαζι με τον SME 3009 και το Garrard 401 ειναι η πεμπτουσια του κλασσικου συνδυασμου και δεν θελω να αποχωριστώ τπτ ακομα και αν δεν τα χρησιμοποιώ μαζι εδω και καιρό.
Δυσκολα θα γυρισω πισω σε ΜΜ, οι MC δυστυχώς ειναι ανώτερες. Λεω δυστυχως γιατι κοστίζουν πολυ παραπανω. Μια ΖΥΧ, Λυρα κτλ ειναι σε αλλο επίπεδο και αν καποιος τις ακουσει εθίζεται. Προτιμώ τις μοντέρνες MC απο τις παλιομοδίτικες μεσαιατες και θεωρω αναγκαιο να υπαρχει βραχιονας με πολυ καλη μηχανικη συζευξη για να παρεις τα μεγιστα. Ο SAEC ηταν μεχρι τωρα αξεπέραστος στο σύστημά μου αλλα ο kuzma 4Point εδωσε κατι ακόμα.
Βασικη προυποθεση ειναι ενα κορυφαιο phono stage, αν δεν υπαρχει αυτο τοτε δεν εχει νοημα να μιλαμε. Αφου δοκιμασα το ενσωματομενο του ενισχυτη μου επενδυσα σε ενα παρα πολυ καλο εξωτερικο της ιδιας εταιριας και στην συνεχεια πηρα και ενα μεταγενεστερο μοντελο, παντα της ιδιας εταιριας με το οποιο πετυχα αυτο που ηθελα σε ηχο.
Το πικαπ εχει και αυτο την σημασία του. Το Garrard εχει καποια μειονεκτήματα (μικρα εως αδιάφορα) ενω τα δυνατά του σημεία ειναι σχεδον αξεπέραστα. Έχοντας αφιερώσει πολλα χρονια στην μελετη των πικαπ σχεδίασα τον πλινθο μου και τον εκτελεσα σε 4 διαφορετικές βιοτεχνιες, η καθεμία εξειδικευμένη σε ενα τομεα. Εβαλα και πολλες προσωπικές ωρες για τα φινιρίσματα με το τελικο αποτέλεσμα να ειναι κοντα στο ονειρο μου.
Με σειρα προτεραιοτητας θα ελεγα οτι πρωτα αγοραζουμε ενα καλο phono stage, μετα αναβαθμιζουμε την κεφαλη, μετα τον βραχιονα και το πικαπ. Τελευταια κοιταμε καλώδια, headshell, πλυντήρια κτλ. Βασικά εξαρτήματά ενα overhang gauge, ενα strobe/ μετρητικό laser rpm και μια ψηφιακή ζυγαριά.
Πολυ φασαρία, αναρωτιέσαι αν αξιζει τοσο κοπο-χρονο-χρημα μεχρι την στιγμη που ακους τον πρωτο δισκο. Μετα ξερεις οτι έχουν ολα πιάσει τοπο.
Παναγιώτη μπραβο για τον βραχίονα, με υγεία να τον χαρείς και να απολαμβάνεις τις μουσικές σου. Μια και μπήκες πλέον σε αλλαγές πολύ πιο λεπτομερειακες, εννοώ αλλαγή συσκευής απο πολύ καλή σε πάρα πολύ καλή, μήπως θα μπορούσες να κριτικάρεις-αξιολογήσεις το κάθε κομμάτι του συστήματος σου σήμερα πόσο συνεισέφερε στην συνολική ποιότητα του συστήματος?
To σύστημα στο συνολο του εχει καποιες σταθερές, πχ η μαρκα ηχειων και τα ηλεκτρονικα. Το αναλογικό κομμάτι ειναι αυτο που δεν εχω σταματήσει να εξελίσσω μια που το προτιμώ ηχητικά. Υπαρχουν αρκετες κεφαλές ΜΜ (Shure M97xE, Shure V15 III, AT20SLa) και MC (Denon 102, Denon 103R, Fidelity Research PMC1, ZYX 1000), μπορει να ξεχνάω και μερικες που δεν χρησιμοποιώ. Επίσης εχω αλλαξει μερικους βραχίονες με μονο σταθερο εδω και καποια χρονια τον αγαπημένο μου SAEC 308 στην μεγαλου μηκους εκδοση του, πακετο με 4 συνδυασμούς counterweights, γνησιο stabilizing weight και μια σειρα απο headhsell για ολα τα γουστα. Δινω μεγάλη σημασια στις ρυθμίσεις οποτε μπορει να φαίνονται πολλα αλλα τα θεωρω αναγκαία. Επισης εχω πουλήσει αρκετα κομματια που για διάφορους λογους δεν χρησιμοποιώ, ισως να επρεπε να διωξω και αλλα, δεν το κάνω γιατι ειμαι και λιγο συλλέκτης καποιων αντικειμένων. Η V15III πχ μαζι με τον SME 3009 και το Garrard 401 ειναι η πεμπτουσια του κλασσικου συνδυασμου και δεν θελω να αποχωριστώ τπτ ακομα και αν δεν τα χρησιμοποιώ μαζι εδω και καιρό.
Δυσκολα θα γυρισω πισω σε ΜΜ, οι MC δυστυχώς ειναι ανώτερες. Λεω δυστυχως γιατι κοστίζουν πολυ παραπανω. Μια ΖΥΧ, Λυρα κτλ ειναι σε αλλο επίπεδο και αν καποιος τις ακουσει εθίζεται. Προτιμώ τις μοντέρνες MC απο τις παλιομοδίτικες μεσαιατες και θεωρω αναγκαιο να υπαρχει βραχιονας με πολυ καλη μηχανικη συζευξη για να παρεις τα μεγιστα. Ο SAEC ηταν μεχρι τωρα αξεπέραστος στο σύστημά μου αλλα ο kuzma 4Point εδωσε κατι ακόμα.
Βασικη προυποθεση ειναι ενα κορυφαιο phono stage, αν δεν υπαρχει αυτο τοτε δεν εχει νοημα να μιλαμε. Αφου δοκιμασα το ενσωματομενο του ενισχυτη μου επενδυσα σε ενα παρα πολυ καλο εξωτερικο της ιδιας εταιριας και στην συνεχεια πηρα και ενα μεταγενεστερο μοντελο, παντα της ιδιας εταιριας με το οποιο πετυχα αυτο που ηθελα σε ηχο.
Το πικαπ εχει και αυτο την σημασία του. Το Garrard εχει καποια μειονεκτήματα (μικρα εως αδιάφορα) ενω τα δυνατά του σημεία ειναι σχεδον αξεπέραστα. Έχοντας αφιερώσει πολλα χρονια στην μελετη των πικαπ σχεδίασα τον πλινθο μου και τον εκτελεσα σε 4 διαφορετικές βιοτεχνιες, η καθεμία εξειδικευμένη σε ενα τομεα. Εβαλα και πολλες προσωπικές ωρες για τα φινιρίσματα με το τελικο αποτέλεσμα να ειναι κοντα στο ονειρο μου.
Με σειρα προτεραιοτητας θα ελεγα οτι πρωτα αγοραζουμε ενα καλο phono stage, μετα αναβαθμιζουμε την κεφαλη, μετα τον βραχιονα και το πικαπ. Τελευταια κοιταμε καλώδια, headshell, πλυντήρια κτλ. Βασικά εξαρτήματά ενα overhang gauge, ενα strobe/ μετρητικό laser rpm και μια ψηφιακή ζυγαριά.
Πολυ φασαρία, αναρωτιέσαι αν αξιζει τοσο κοπο-χρονο-χρημα μεχρι την στιγμη που ακους τον πρωτο δισκο. Μετα ξερεις οτι έχουν ολα πιάσει τοπο.