Κυτίο παραπόνων (για Cosmote TV)...

jim...

Moderator
Staff member
22 February 2008
24,626
Μπακοτσιάνος...
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Όχι, αυτό με το απόθεμα δε μου το έχουν πει ακόμα.

Είμαστε προς το παρόν στο Level 1 -> πατώ ένα κουμπί και ακυρώνω την εντολή. 30 δευτερολέπτων υπόθεση.

Ε αυτό τους έχει πάρει 3 εβδομάδες.

Φαντάσου πόσο θα τους πάρει το Level 2 -> ενεργοποιώ την υπηρεσία και δίνω αποκωδικοποιητή. :grandpa:

Γενικά η αίσθηση που έχω αποκομίσει μέχρι τώρα με 3 επισκέψεις σε κατάστημα και 3 τηλέφωνα στο 13888 είναι ότι:
α) υπάρχει μια εικόνα διάλυσης / κωλοχανείου (excuse my french)
β) έχουν μαζέψει όλα τα 20 something πιτσιρίκια που δεν ξέρουν που παν τα 4 -- ένας τέτοιος μου έκανε τη ζημιά με την εκκρεμή εντολή στο σύστημά τους, και αν είσαι ΠΟΛΥ τυχερός θα πέσεις σε κάποιον παλιότερο / γνώστη.

Θλίψη. Να πάνε καλύτερα να βόσκουν πρόβατα.


Δυστυχώς μου έλεγε ξάδελφος εργαζόμενος στον ΟΤΕ ότι έγινε μετάβαση από το παλιό σύστημα στο νέο (ο ΟΤΕ το χρησιμοποιούσε και πριν και "μπήκαν" τον προηγούμενο μήνα Γερμανός και Cosmote) και έχει γίνει της κακομοίρας. Από το παλιό σύστημα δε μεταφέρθηκαν πολλές αιτήσεις-περιπτώσεις στο καινούριο, άλλες χάθηκαν και άλλες εμφανίστηκαν από το πουθενά.

Ο μέσος όρος εξυπηρέτησης σε περιπτώσεις που προκύπτουν προβλήματα είναι περίπου 20 ημέρες. Ματαβίβαση γραμμής θέλει να κάνει ο αδελφός μου και του είπε μη τολμήσει καν αυτό το διάστημα.:flipout:
 

vfmobile

Established Member
10 August 2012
132
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Δυστυχώς μου έλεγε ξάδελφος εργαζόμενος στον ΟΤΕ ότι έγινε μετάβαση από το παλιό σύστημα στο νέο (ο ΟΤΕ το χρησιμοποιούσε και πριν και "μπήκαν" τον προηγούμενο μήνα Γερμανός και Cosmote) και έχει γίνει της κακομοίρας. Από το παλιό σύστημα δε μεταφέρθηκαν πολλές αιτήσεις-περιπτώσεις στο καινούριο, άλλες χάθηκαν και άλλες εμφανίστηκαν από το πουθενά.

Ο μέσος όρος εξυπηρέτησης σε περιπτώσεις που προκύπτουν προβλήματα είναι περίπου 20 ημέρες. Ματαβίβαση γραμμής θέλει να κάνει ο αδελφός μου και του είπε μη τολμήσει καν αυτό το διάστημα.:flipout:

Για την ακριβεια ο ΟΤΕ πηγε σε Siebel και γίνεται το ελα να δεις....
Τον προηγουμενο μηνα εκοψε καταλαθος μερικες εκατοναδες πελατες αλλων παροχων... Για τους οποιους επρεπε να γινει νεα αιτηση
Ζουτουσες να ακυρωσεις φορητητα προς ΟΤΕ και αντι για ακυρωση, ενεργοποιουσαν την φορητοτητα, ασχετα με το αν ειχαν κατασκευασει βροχο....
 

imcan

Senior Member
10 December 2010
582
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Κάποια παράσιτα στον ήχο (σαν σκασίματα απο τα ηχεία) .http://avclub.gr/forum/showthread.php/119303-OTE-TV-ευρυζωνικό-πρόβλημα-στον-ήχο

απο τι έγραψε και ενας συμφορουμίτης είναι γενικότερο θέμα σε όλους τους αποκωδικοποιητές αλλά οσο και αν έψαξα δεν βρήκα αναφορά πουθενά. Αυτο σημαίνει ή οτι το έχουν όλοι και απλά δεν δίνουν σημασία ή έχει πρόβλημα ο δέκτης μου.

Δεν αντιλέγω αλλά κλείνουν ραντεβου στα τυφλά με το Τεχνικό τμήμα χωρίς να γνωρίζουν εαν έχει απόθεμα . Αποτέλεσμα αυτου είναι να δεσμέουν τον πελάτη στον χώρο του για ενα 6ώρο στο περίμενε. Ποσο ανεύθυνο ειναι αυτό;

επίσης δεν νοείτε ο τεχνικός να μην έχει ενα δέκτη να τεστάρει έστω (οχι να μου αφήσει)
Είναι λές και φωνάζεις υδραυλικό και δεν έχει μαζί του κάβουρα.. Σου λέει εφερα κολλητήρι για τον νεροχύτη.

Απλα πράγματα είναι.
Στο δεύτερο ραντεβού ο τεχνικός μην έχοντας τι να κάνει με άλλαξε dslam γιατι να δικαιολογήσει το ραντεβού. Φυσικά κανένα αποτέλεσμα.
Τον ρώτησα εαν εχει αποκωδικοποιητή αυτη τη φορά και μου λέει καλά δεν σου έστειλαν;
Αυτός δεν είχε ..

Δηλαδή το ένα τμήμα πετάει μπαλάκια στο άλλο εις βάρος του πελάτη.

Ε δεν μπορώ να ασχολούμαι άλλο και να περιμένω σπίτι 6ωρα..
Εκλεισα την βλάβη γιατι ανέβαζα πίεση και δεν είναι καλό..

Λοιπόν επειδή το πρόβλημα το είχα και εγώ παλιότερα είναι πρόβλημα στο firmware του αποκωδικοποιητή και απ' ότι έμαθα δεν έχει διορθωθεί ακόμα....οπότε και μηχάνημα να αλλάξεις δεν θα βελτιωθεί η κατάσταση.
 
Last edited:

profchaos

AVClub Addicted Member
24 February 2009
2,030
Hellas
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Λοιπόν επειδή το πρόβλημα το είχα και εγώ παλιότερα είναι πρόβλημα στο firmware του αποκωδικοποιητή και απ' ότι έμαθα δεν έχει διορθωθεί ακόμα....οπότε και μηχάνημα να αλλάξεις δεν θα βελτιωθεί η κατάσταση.

δεν είναι περίεργο ομως οτι δεν το γνωρίζει κανείς απο τον ΟΤΕ ; ακόμη κι ο τεχνικός που ήρθε μου λέει οτι πρώτη φορά ακούει τέτοιο πρόβλημα..
Επίσης επίσημη αναφορά σε forum οσο κι αν έψαξα ( και έψαξα πάρα πολύ) δεν βρήκα πουθενά..
Μήπως είναι παρτίδα αποκωδικοποιητών με πρόβλημα.

Αν είναι έτσι να αγοράσω απο καμιά αγγελία το μοντέλο με τον σκληρό δίσκο να δοκιμάσω πάνω.
 

vforvendetta85

Supreme Member
29 December 2012
3,190
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Λοιπόν επειδή το πρόβλημα το είχα και εγώ παλιότερα είναι πρόβλημα στο firmware του αποκωδικοποιητή και απ' ότι έμαθα δεν έχει διορθωθεί ακόμα....οπότε και μηχάνημα να αλλάξεις δεν θα βελτιωθεί η κατάσταση.

Χωρίς να έχω τεχνικής φύσεως γνώση, σε παρόμοιο παλαιότερο πρόβλημα όταν έκανα την μετακόμιση στο καινούργιο σπίτι ξεκίνησαν τα προβλήματα.Ίδιος αποκωδικοποιητής, ίδιο ρούτερ. Στο παλιό είχα line att στα 5.7 db, στο καινούργιο 19. Κλείδωνα 18 παρά κατι, κλειδώνω στα 15 και κάτι.
 

imcan

Senior Member
10 December 2010
582
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Έχω την εντύπωση ότι o αποκωδικοποιητής δεν μπορεί να διαχειριστεί σωστά κάποια χαμένα πακέτα πράγμα που συμφωνεί με αυτά που γράφει οvforvendetta85
To ίδιο ισχύει και στον PVR δέκτη πάντως....

Εάν θέλεις να το δοκιμάσεις ντε και καλά, πήγαινε σε ένα κατάστημα και άλλαξε τον δέκτη σε PVR. Δεν χρειάζεται να αγοράσεις, απλά θα χρεώνεσαι 3 κάθε μήνα για τον PVR
 

vforvendetta85

Supreme Member
29 December 2012
3,190
Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Πιστεύω πως είναι θέμα ρούτερ και όχι αποκωδικοποιητή. Παρά το reset της γραμμής από το help desk του ΟΤΕ, είτε από το Μαρούσι είτε από το Α/Κ, λύση δεν βρέθηκε. θεωρητητικά θα έπρεπε να μην υπάρχουν τα προβλήματα κατά την "επανεκίνηση" γραμμής-ρούτερ-αποκωδικοποιητή.
Δυστυχώς τα ρούτερ του ΟΤΕ (ΖΤΕ, BAUDTEC) δεν είναι και τα καλύτερα. Ίσως θα έπρεπε να βρει άλλα καλύτερα στις περιπτώσεις iptv.
 

spyrosn

Established Member
26 January 2010
146
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Δυστυχώς μου έλεγε ξάδελφος εργαζόμενος στον ΟΤΕ ότι έγινε μετάβαση από το παλιό σύστημα στο νέο (ο ΟΤΕ το χρησιμοποιούσε και πριν και "μπήκαν" τον προηγούμενο μήνα Γερμανός και Cosmote) και έχει γίνει της κακομοίρας. Από το παλιό σύστημα δε μεταφέρθηκαν πολλές αιτήσεις-περιπτώσεις στο καινούριο, άλλες χάθηκαν και άλλες εμφανίστηκαν από το πουθενά.

Ο μέσος όρος εξυπηρέτησης σε περιπτώσεις που προκύπτουν προβλήματα είναι περίπου 20 ημέρες. Ματαβίβαση γραμμής θέλει να κάνει ο αδελφός μου και του είπε μη τολμήσει καν αυτό το διάστημα.:flipout:

Άστα, έχω κι εγώ γνωστό που κίνησε της διαδικασίες μεταφοράς από αρχές Αυγούστου και ακόμα δεν έχει τηλέφωνο, ούτε μπορούν να προχωρήσουν την αίτησή του.

Και μόνο που δεν έφαγε ξύλο η γυναίκα του όταν πήγε να διαμαρτυρηθεί.

Το σκέφτονται πολύ σοβαρά να το κυνηγήσουν δικαστικά. Εννοείται ότι ήδη έχουν φύγει διαμαρτυρίες σε ΕΕΤΤ, ΙΝΚΑ κοκ...
 

profchaos

AVClub Addicted Member
24 February 2009
2,030
Hellas
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Πιστεύω πως είναι θέμα ρούτερ και όχι αποκωδικοποιητή. Παρά το reset της γραμμής από το help desk του ΟΤΕ, είτε από το Μαρούσι είτε από το Α/Κ, λύση δεν βρέθηκε. θεωρητητικά θα έπρεπε να μην υπάρχουν τα προβλήματα κατά την "επανεκίνηση" γραμμής-ρούτερ-αποκωδικοποιητή.
Δυστυχώς τα ρούτερ του ΟΤΕ (ΖΤΕ, BAUDTEC) δεν είναι και τα καλύτερα. Ίσως θα έπρεπε να βρει άλλα καλύτερα στις περιπτώσεις iptv.

Δοκίμασα οπως έιχα γράψει και το thomson 585v7 με το firware του ΟΤΕ για iptv και έκανε ακριβώς το ίδιο.
Οπότε δεν νομίζω να είναι θέμα ρουτερ. Ακόμη και σε επανεκίννηση το ίδιο κάνει απο την αρχή.

Το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται σε ιδιαιτερότητες της κάθε γραμμής είτε εξοπλισμου. Και στις 2 περιπτώσεις δεν τον εδιαφέρει - συμφέρει τον ΟΤΕ να αντιμετωπίσει το πρόβημα όπως φάινεται έως τώρα.

Η διαδικασία είναι ακριβώς η ίδια κάθε φορά που το δηλώνεις.

1) Καλείς 13888 με αναμονή το λιγότερο 7 λεπτά . Φτάνεις και 20 λεπτά αν εχουν κέφια.

2) πατάνε βλάβη στη γραμμή γενικά οτι και να τους πείς. Αν τους πέις με λένε Θοδωρή θα σου πούνε βλάβη στη γραμμή τόσο παπαγαλία. Τους λέω την δευτερη φορά οτι δεν θέλω να το δηλώσετε βλάβη γραμμής και να μην πειραχτεί τίποτα στη γραμμή. "μεινετε ήσυχος μου λένε" το μόνο εύκολο.

Του εξήγησα όπως έβλεπε και στο log του οτι απο το πρώτο ραντεβού είχε δωθεί εντολή αντικατάστασης απο τον τεχνικό που δεν είχε απόθεμα εξοπλισμού. ο υπάλληλος το επιβεβαίωσε αλλά το πρωτόκολλο πρωτόκολλο.
Πρεπει να το ξαναδηλώσουν βλάβη να πειράξουν χωρίς λογο την γραμμή και ΑΝ εχει ο τεχνικός απόθεμα σε δέκτεςνα σου αλλάξει έχει καλώς ... αλλίως πάλι απο την αρχή!!! ΝΑ στείλουν απλά ενα εξολπισμό δεν γίνεται! ειναι αδιανόητο να το καταφέρουν απο το 13888.

3) μετα απο 2 μέρες σε καλεί ο ευγενικός κύριος που κλείνει τα "ραντεβού "9-6" .(Στο δευτερο ραντεβού του είπα οτι δεν θέλω να το δηλώσετε βλάβη και δεν έχω χρόνο για ραντεβου και επέμενε να το κλείσουμε το ραντεβου . Επιθετική πώληση ενα πράγμα για να αστειευτούμε..
Προφανώς δεν μπορούσε-ήξερε να ακυρώσει βλάβη απο εκείνο σημείο του ιερού πρωτοκόλου μπάχαλο του ΟΤΕ. Ακριβώς όπως και ο υπάλληλος του τηλεφωνικου στο βήμα 2. Απαξ και καλέσεις στο τεχνικό τμήμα θα δηλώσω βλάβη ενα πράγμα και δεν το παίρνει πίσω το ποτάμι.

4)Σου ερχονται 2 μηνυματάκια αργότερα οτι "φροντίζουν και εργάζονται για το πρόβλημα μας " μπάλες χριστουγενικάτικές. Ο μόνος που εργάζεται εκεινη τη στιγμή είναι το σύστημα που στέλνει μηνύματα.

5)Την ημέρα του ραντεβού κάνουν reset την γραμμή για να "στρώσει και να μαλακώσει ο χαλκός" Η γραμμή αγωνιά ο χαλκός δεν μαλακωνει ωστόσο.

6)Ο Τεχνικός έπειτα πάει στο ΑΚ και αλλάζει πόρτες dslam για να τηρήσει το πρωτoκολλο μπάχαλο του ΟΤΕ. Κάτι πρέπει να τους πεί οτι έκανε στην αναφορά του.

7)Μετα απο λίγες ώρες την ίδια μέρα σε καλέι και σου λέει οτι δεν έχει εξοπλισμό για να κάνει δοκιμές ( δεν φταιει ο τεχνικός φυσικά αλλα το κολοχάνι η τεχνική υπηρεσία της ΠΕΝΤΕΛΗΣ σε συνδιασμό με το κολοχάνι 13888 που πετανε μπαλάκια ειςβάρος του πελάτη.

σε ποιο ακριβώς βήμα απο τα προανεφερόμενα βλέπεται εξυπηρέτηση;
απολογισμός 2 ραντεβού και στα 2 ο τεχνικός δεν είχε απόθεμα . Ουσιαστικά τα "εργαλεά του" να κάνει δοκιμές στον εξοπλισμό.
Που ακουστηκε αυτό;

Περιμένω προσωπικό μήνυμα απο υπευθυνο του ΟΤΕ που διαβάζει το νήμα να μου στείλε αμέσως αποκωδικοποιητή. Είμαι σίγουρος οτι θα περιμένω για χρόνια.
Στην forthnet τουλάχιστον απαντάνε και βοηθάνε μέσω φορουμ. Μου έχει συμβεί προσωπικά τουλάχιστον.
 
Last edited:

imcan

Senior Member
10 December 2010
582
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Δεν ξέρω γιατί έχεις φάει κόλλημα με την αλλαγή αποκωδικοποιητή αφού σου εξήγησα ότι το πρόβλημα είναι στο firmware οπότε και άλλον αποκωδικοποιητή να πάρεις πάλι το ίδιο πρόβλημα θα έχεις. Επίσης διαδικασία αντικατάστασης αποκωδικοποιητή ΟΤΕ IPTV με courier δεν υπάρχει, μόνο μέσω τεχνικού γίνεται η αντικατάσταση.
Τώρα γιατί δεν είχε απόθεμα ο συγκεκριμένος τεχνικός, μπορεί να φταίει ο βαθύς ΟΤΕ ή η αδιαφορία του τεχνικού που πάει στη βλάβη χωρίς κάβουρα (για να χρησιμοποιήσω μια δική σου έκφραση), είναι μια καλή ερώτηση
 

profchaos

AVClub Addicted Member
24 February 2009
2,030
Hellas
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Δεν ξέρω γιατί έχεις φάει κόλλημα με την αλλαγή αποκωδικοποιητή αφού σου εξήγησα ότι το πρόβλημα είναι στο firmware οπότε και άλλον αποκωδικοποιητή να πάρεις πάλι το ίδιο πρόβλημα θα έχεις. Επίσης διαδικασία αντικατάστασης αποκωδικοποιητή ΟΤΕ IPTV με courier δεν υπάρχει, μόνο μέσω τεχνικού γίνεται η αντικατάσταση.
Τώρα γιατί δεν είχε απόθεμα ο συγκεκριμένος τεχνικός, μπορεί να φταίει ο βαθύς ΟΤΕ ή η αδιαφορία του τεχνικού που πάει στη βλάβη χωρίς κάβουρα (για να χρησιμοποιήσω μια δική σου έκφραση), είναι μια καλή ερώτηση

Το κόλλημα όπως λες το έχω φάει διότι έχω ρωτήσει 10 άτομο περίπου με ευρυζωνικό. Τα 5/10 μου λένε οτι δεν εχουν κανένα πρόβλημα και τα άλλα 5 μου λένε οτι τους το κάνει..Επίσης αναφορά εκτός απο το θέμα που έχω ανοίξει εγώ δεν υπάρχει πουθενα σε κανένα φόρουμ.
Τουλάχιστον μια δοκιμή θα με έπειθε οτι ειναι θέμα firmware να ξέρω τι μου γίνεται.
 

spyrosn

Established Member
26 January 2010
146
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

^ Force update έχεις δοκιμάσει να κάνεις; (Παίζει κάτι τέτοιο στους ευρυζωνικούς; )
 

profchaos

AVClub Addicted Member
24 February 2009
2,030
Hellas
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

^ Force update έχεις δοκιμάσει να κάνεις; (Παίζει κάτι τέτοιο στους ευρυζωνικούς; )

για το firmware λές εσυ. Δεν κυκλοφορεί τίποτα δυστυχώς να τον ξαναφλασάρω. Δεν ξέρω να υπάρχει κάν αυτη η δυνατότητα.
 

Eki_13

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,208
βαλτε επιτελους τα hd σε οσουν εχουν vdsl! ξυπνατε δεν ειναι κατι δύσκολο!
 
Last edited by a moderator:

DaltonGR

New member
5 December 2012
4
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

καλημέρα,
όλα καλά ρε παιδιά με το ΟΤΕ ΤV, το μόνο αρνητικό, και κατα την γνώμη μου αρκετά σημαντικό, τα κανάλια που έχει για ταινίες είναι επιεικώς άθλια. Παλιές ταινίες, κακή ποιότητα και πολλά άλλα. Το μόνο που έχω μετανιώσει απο την αλλαγή Nova σε OTE TV.
 

SPINDOCTOR

New member
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Την καλημέρα μου σε όλους!!!......Διαβάστε παρακάτω παρακαλω και θέλω την γνώμη σας και τις απόψεις σας....

Την Πέμπτη 18/9/2014 καταχωρήθηκε στο σύστημα Αιτήσεων του ΟΤΕ, τηλεφωνική αίτηση μου για ote tv full Pack....η ίδια η υπάλληλος που ασχολήθηκε με το θέμα μου είπε ότι, το πολύ σε 3 με 4 εργάσιμες μέρες θα μου έχουν εγκαταστήσει τη Δορυφορική κεραία και θα χαίρομαι το πρόγραμμα του ote tv (έτσι μου είπε, έτσι σας λέω...)

Την Παρασκευή 19/9/2014 έφεραν με κούριερ τον δορυφορικό δέκτη στο σπίτι (είδατε ταχύτητα ο ΟΤΕ?) την άλλη μέρα και μάλιστα σε λιγότερο απο 24 ώρες απο την Αίτησή μου!!!

Την Τετάρτη 24/9/2014 και αφού έχουν περάσει 4 εργάσιμες μέρες και δεν έχει έρθει σε επαφή με εμένα κανένας απο την εταιρεία, αποφασίζω και παίρνω τηλέφωνο στο 13888 να ενημερωθώ σε ποιά φάση βρίσκεται η αίτησή μου ......εκεί αφού με κάνανε μπαλάκι σε 3 διαφορετικούς υπαλλήλους (απο τον Άννα στον Καΐάφα....).....ΔΩΣΤΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΩΡΑ....... με ενημερώνουν ότι, υπάρχει ένα "συστημικό πρόβλημα" και για κάποιο λόγο, τον οποίο τον "ψάχνουν" αλλά μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν τον έχουν βρεί....δεν μπορεί να προωθηθεί η Αίτησή μου, απο τον υπολογιστή των αιτήσεων, στον υπολογιστή της Τεχνικής υπηρεσίας!!!......Μου είπαν όμως ότι, δεν είναι 3-4 εργάσιμες μέρες για την τοποθέτηση της κεραίας, αλλά 8 εργάσιμες μέρες.....και πως να μην ανησυχώ γιατί το αργότερο σε 8 εργάσιμες μέρες απο την αίτησή μου θα βλέπω ote tv.....αφού είμαστε εντός των χρονικών ορίων που δίνει ο ΟΤΕ...

Την Παρασκευή 26/9/2014 ξανατηλεφωνώ στο 13888 για να μάθω τί γίνεται με το πρόβλημα και αν η Αίτησή μου προωθήθηκε στην Τεχνική υπηρεσία τελικά......Με μεγάλη μου έκπληξη μαθαίνω ότι το "συστημικό πρόβλημα" συνεχίζει να υπάρχει, η Αίτησή μου παραμένει στο Τερματικό των Αιτήσεων και για κάποιο λόγο δεν προωθείται στο Τερματικό της Τεχνικής υπηρεσίας......Συγκεκριμένα μου εξήγησαν...."προσπαθούμε να διαπιστώσουμε αν φταίει ο υπολογιστής των Αιτήσεων που ενώ πατάει ΕΝΤΕR.....Δεν πάει στον υπολογιστή της Τεχν. υπηρεσίας.....ή αν φταίει ο υπολογιστής της Τεχν. υπηρεσίας που για κάποιο λόγο δεν δέχεται την εντολή (όπως σας τα λέω μου τα είπαν!!!!)......παρόλα αυτά, η δέσμευση των 8 εργάσιμων ημερών ισχύει και να μην ανησυχώ.....σε 8 εργάσιμες ημέρες όλα θα έχουν τελειώσει!!!

Τρίτη 30/9/2014....πέρας 8 εργάσιμων ημερών και καμία ειδοποίηση απο τον ΟΤΕ.....οπότε όπως καταλαβαίνετε εκ νέου τηλέφωνο στο 13888.....με πλέον κομένες τις ευγένιες και τις καλοσύνες απο την πλευρά μου!!!
Δυστυχώς το "συστημικό πρόβλημα" συνεχίζεται και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι....άρα σύσταση για υπομονή μέχρι να λυθεί το πρόβλημα.....το πότε θα λυθεί?.....ΑΓΝΩΣΤΟΝ!!!!!......

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ:Την τεχνική υπηρεσία την προφυλάσουν και την κρύβουν σαν εφτασφράγιστο μυστικό.....Σε ερώτησή μου σε ποιά διεύθυνση είναι η Τεχνική υπηρεσία και ποιός ο Προιστάμενός της για να τους στείλω ένα εξώδικο.....αρνούνται πεισματικά & προκλητικά να δώσουν οποιαδήποτε πληροφορία.....ούτε τον προΐστάμενο της βάρδιας δεν δίνουν στο τηλέφωνο "να τα ακούσει" ένας ανώτερος υπάλληλος...ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ σου λέει μετά......ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!!

ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ (Mε την ελπίδα να διαβάζει το μύνημα αυτό και κάποιος απο τους ΑΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΥΠΕΥΘΗΝΟΥΣ - ΑΝΕΥΘΗΝΟΥΣ!!!)

1)Υπάρχει εδώ και καιρό ένα "συστημικό πρόβλημα" του ΟΤΕ.....τον πελάτη - καταναλωτή, τί τον ενδιαφέρει?.... ένα ενδοεταιρικό πρόβλημα που οφείλουν να λύσουν μεταξύ τους χωρίς να ταλαιπωρούν τον πελάτη ο οποίος θέλει να διασκεδάσει και μάλιστα τους χρυσοπληρώνει κιόλας για αυτό.....και αυτοί αρνούνται να τον εξυπηρετίσουν!!!

2) Δεν υπάρχει τρόπος να εξυπηρετίσουν τους πελάτες manual........ δηλαδή να πεί η μία υπηρεσία ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΣ στην άλλη...."μέχρι να λύσουμε το πρόβλημά μας, γράψε 10 διευθήνσεις να πάτε να τους συνδέσετε και θα τους περάσουμε στο σύστημα μόλις μπορέσουμε"........ΟΧΙ σου λένε, θα λύσουμε το ενδοεταιρικό μας πρόβλημα πρώτα και μετά θα σας εξυπηρετήσουμε....εσείς απλά κορόιδα περιμένετε!!!!

3) ο ΟΤΕ είναι ένας κολοσσός...δουλεύουν 24 ώρες το 24ώρο υπάλληλοι....δεν μπορούν να βρούν τί φταίει (προσοχή, όχι να λύσουν....ακόμα ψάχνουν να δούν τί φταίει...) τόσο καιρό στο σύστημά τους?......ας περιμένουν να δροσίσει μήμπως και φτιάξει μόνο του!!!!

4) έστω ότι το σύστημα το έστησε άλλη εταιρεία....δε θα δούλευαν νυχθημερόν ώστε να το αποκαταστήσουν σε ώρες?....αφού πρόκειτε για πολύ μεγάλο πελάτη τους?(ΟΤΕ)

5) στήθηκε το σύστημα κάποια στιγμή απο τον ΟΤΕ ή άλλη εταιρεία.....Δοκιμές δεν γίνανε πρίν το ενεργοποιήσουν?....έτσι το ανοίξανε χωρίς δοκιμές?.....ΑΡΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ!!! (το ανοίγουμε και έχει ο θεός...)

6) εναλλακτικές λύσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που......ΑΡΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ!!!!(ο θεός είναι μεγάλος και είναι με το μέρος μας....)

7) Γιατί δεν είναι έντιμοι με τον Πελάτη τους να του πούνε..."ξέρετε παίρνουμε την Αίτησή σας....αλλά μας πετύχατε σε μιά άσχημη στιγμή για την εταιρεία μας....και θα σας καθυστερήσουμε 20 μέρες με ένα μήνα...θέλετε?.....Αντ'αυτού, σε 3-4 εργάσιμες στη αρχή.....σε 8 εργάσιμες μετά....ΑΠΟ ΨΕΜΑ ΣΕ ΨΕΜΑ ΔΗΛΑΔΗ....πετάμε τη μπάλα στη κερκίδα να κερδίσουμε χρόνο...λες και δε θα μας πάρουνε χαμπάρι τί σόι "λουλούδια" είμαστε!!!!

8) ΚΑΙ ΑΣΥΝΕΠΕΙΣ & ΨΕΥΤΕΣ.....απο εμάς όμως έχουν απαίτηση να είμαστε συνεπείς στις "υποχρεώσεις" μας και να πληρώνουμε τους λογαριασμούς μας....μάλιστα αν καθυστερήσουμε και λίγο, υπάρχει τιμωρία!!!.....ποιά η "τιμωρία" των κυρίων αυτών που καθυστερούν να εξυπηρετήσουν τον πελάτη / καταναλωτή?

9) θα ήθελα να στείλω 1-2 εξώδικα, όχι οτι θα πετύχαινα κάτι....αυτοί τον χαβά τους (άμα δε δροσίσει...).....αλλά δεν λένε τίποτα, ουτε διευθήνσεις, ούτε ονόματα!!!!

Τί θα κάνατε στη θέση μου?
 

spyrosn

Established Member
26 January 2010
146
Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...

Καλα βρε, για 9 εργάσιμες κάνεις έτσι;;;;;

Εγώ περιμένω 2 μήνες (44; εργάσιμες) και τίποτα ακόμα.

Έχεις μέλλον νέε μου!...


(Σοβαρά, αυτό το «συστημικό πρόβλημα» που σέρνεται από τον Αύγουστο μας έχει γ****σει όλους. Κάνανε την συγχώνευση των συστημάτων με το Γερμανό και μπλέξανε τα μπούτια τους χειρότερα κι απ'τα μαλλιά της Μέδουσας.)