Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...
Δυστυχώς μου έλεγε ξάδελφος εργαζόμενος στον ΟΤΕ ότι έγινε μετάβαση από το παλιό σύστημα στο νέο (ο ΟΤΕ το χρησιμοποιούσε και πριν και "μπήκαν" τον προηγούμενο μήνα Γερμανός και Cosmote) και έχει γίνει της κακομοίρας. Από το παλιό σύστημα δε μεταφέρθηκαν πολλές αιτήσεις-περιπτώσεις στο καινούριο, άλλες χάθηκαν και άλλες εμφανίστηκαν από το πουθενά.
Ο μέσος όρος εξυπηρέτησης σε περιπτώσεις που προκύπτουν προβλήματα είναι περίπου 20 ημέρες. Ματαβίβαση γραμμής θέλει να κάνει ο αδελφός μου και του είπε μη τολμήσει καν αυτό το διάστημα.:flipout:
Όχι, αυτό με το απόθεμα δε μου το έχουν πει ακόμα.
Είμαστε προς το παρόν στο Level 1 -> πατώ ένα κουμπί και ακυρώνω την εντολή. 30 δευτερολέπτων υπόθεση.
Ε αυτό τους έχει πάρει 3 εβδομάδες.
Φαντάσου πόσο θα τους πάρει το Level 2 -> ενεργοποιώ την υπηρεσία και δίνω αποκωδικοποιητή. :grandpa:
Γενικά η αίσθηση που έχω αποκομίσει μέχρι τώρα με 3 επισκέψεις σε κατάστημα και 3 τηλέφωνα στο 13888 είναι ότι:
α) υπάρχει μια εικόνα διάλυσης / κωλοχανείου (excuse my french)
β) έχουν μαζέψει όλα τα 20 something πιτσιρίκια που δεν ξέρουν που παν τα 4 -- ένας τέτοιος μου έκανε τη ζημιά με την εκκρεμή εντολή στο σύστημά τους, και αν είσαι ΠΟΛΥ τυχερός θα πέσεις σε κάποιον παλιότερο / γνώστη.
Θλίψη. Να πάνε καλύτερα να βόσκουν πρόβατα.
Δυστυχώς μου έλεγε ξάδελφος εργαζόμενος στον ΟΤΕ ότι έγινε μετάβαση από το παλιό σύστημα στο νέο (ο ΟΤΕ το χρησιμοποιούσε και πριν και "μπήκαν" τον προηγούμενο μήνα Γερμανός και Cosmote) και έχει γίνει της κακομοίρας. Από το παλιό σύστημα δε μεταφέρθηκαν πολλές αιτήσεις-περιπτώσεις στο καινούριο, άλλες χάθηκαν και άλλες εμφανίστηκαν από το πουθενά.
Ο μέσος όρος εξυπηρέτησης σε περιπτώσεις που προκύπτουν προβλήματα είναι περίπου 20 ημέρες. Ματαβίβαση γραμμής θέλει να κάνει ο αδελφός μου και του είπε μη τολμήσει καν αυτό το διάστημα.:flipout: