Re: Κυτίο παραπόνων (για OTE TV)...
31/05/2016 πληρωμή λογαριασμού με πάγιο υπηρεσίας που προπληρώνεις για το επόμενο δίμηνο
01/06/2016 διακοπή υπηρεσίας OTE TV δορυφορικό πακέτο
Ενημέρωση από το Helpdesk της COSMOTE πως θα πρέπει να περιμένω την εκκαθάριση για την επιστροφή των χρημάτων ΟΤΑΝ εκδοθεί νέος λογαριασμός
Εγώ: Πότε ακριβώς θα γίνει αυτό;
Operator: Λογικά τέλος του μήνα, αλλά δεν είναι και σίγουρο αν θα το προλάβετε
Εγώ: Άρα θα πρέπει να περιμένω 2 μήνες για να πάρω τα χρήματα μου πίσω
Operator: Ναι
Εγώ: Γιατί δεν έχετε διαδικασία άμεσης εκκαθάρισης από τοπικό κατάστημα COSMOTE;
Operator: Αυτή είναι η διαδικασία
Εγώ: "Φοβερή" εξυπηρέτηση της COSMOTE προς τους συνδρομητές της!! Σας ευχαριστώ
Operator: Εμείς σας ευχαριστούμε
.......προφανώς για τη δίμηνη κατάθεση των χρημάτων μου
Ελλάς το μεγαλείο σου!!!!!!!
31/05/2016 πληρωμή λογαριασμού με πάγιο υπηρεσίας που προπληρώνεις για το επόμενο δίμηνο
01/06/2016 διακοπή υπηρεσίας OTE TV δορυφορικό πακέτο
Ενημέρωση από το Helpdesk της COSMOTE πως θα πρέπει να περιμένω την εκκαθάριση για την επιστροφή των χρημάτων ΟΤΑΝ εκδοθεί νέος λογαριασμός
Εγώ: Πότε ακριβώς θα γίνει αυτό;
Operator: Λογικά τέλος του μήνα, αλλά δεν είναι και σίγουρο αν θα το προλάβετε
Εγώ: Άρα θα πρέπει να περιμένω 2 μήνες για να πάρω τα χρήματα μου πίσω
Operator: Ναι
Εγώ: Γιατί δεν έχετε διαδικασία άμεσης εκκαθάρισης από τοπικό κατάστημα COSMOTE;
Operator: Αυτή είναι η διαδικασία
Εγώ: "Φοβερή" εξυπηρέτηση της COSMOTE προς τους συνδρομητές της!! Σας ευχαριστώ
Operator: Εμείς σας ευχαριστούμε
.......προφανώς για τη δίμηνη κατάθεση των χρημάτων μου
Ελλάς το μεγαλείο σου!!!!!!!