earlylars88
Established Member
- 12 August 2016
- 278
Σάββατο αργά το βράδυ παθαίνει κοκομπλόκο ο δέκτης που χρησιμοποιώ τα τελευταία 4 plus χρόνια. Ο λογαριασμός είναι σε διαφορετικό ΑΦΜ από το δικό μου ενημερωτικά. Παίρνω στην εξυπηρέτηση, αναφέρω τα πάντα και η κοπέλα κατά λέξη μου λέει "Δευτέρα να πάτε σε κατάστημα Γερμανός ή Cosmote με την ταυτότητά σας και το ΑΦΜ του κατόχου της γραμμής και θα παραλάβετε αμέσως νέο δέκτη αχρέωτα". Επειδή μου φάνηκε πάρα πολύ απλό και εύκολο για τα δεδομένα της cosmote ξαναρωτώ τουλάχιστον 3 φορές "μήπως χρειάζεται κάτι ακόμα που ίσως δεν μου αναφέρατε?" και παίρνω ισάριθμες αρνητικές απαντήσεις. Θαύμα λέω, θα χάσουμε τα ματς της Κυρακής αλλά χαλάλι, θα έχω τον καινούργιο υβριδικό.
Πάω Δευτέρα Γερμανό αγκαζέ με τον χαλασμένο και τα παρελκόμενα, τρώω αδιανόητη ουρά έξω λόγω συνθηκών, αλλά ξανά χαλάλι.
Στο μισάωρο πάνω έρχεται η σειρά μου, λέω άντε σε 3 λεπτάκια θα είσαι σπίτι χαρούμενος να ενεργοποιήσεις τον καινούργιο δέκτη και ΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΠΠΠΠΠ!!!!! "Χρειαζόμαστε εξουσιοδότηση από τον κάτοχο αλλοιώς δεν.."
"Βρε παιδιά ο κάτοχος (η μητέρα μου) είναι 80 χρονών, δεν κυκλοφορεί λόγω covid και βρίσκεται 20 χιλιόμετρα μακρυά"
"Να την πάρουμε τηλέφωνο επί τόπου να σας δώσει οκ" - Άρνηση, θέλουνε το χαρτί...
Μην μακρυγορώ, γύρισα πίσω θυμωμένος μέχρι τα μπούνια. Ακόμα και η επιλογή να μου το στείλουν με κούριερ σπίτι θα ήταν άκυρη, αφού με τις συνθήκες αυτές θα λάμβανα δέκτη σε 15 μέρες στη καλύτερη...
Τέτοια ******* είναι ρε φίλε? Συμβουλεύουν τις τηλεφωνήτριες να λένε μούσια να τραβιέται ο κόσμος?
Είμαι απολύτως πεπεισμένος ότι οποιοσδήποτε από τους 100 τηλεφωνητές μου απαντούσε τη στιγμή εκείνη θα μου έλεγε ακριβώς τα ίδια, δεν υπάρχει περίπτωση η κοπέλα που μίλησα να το έκανε από μόνη της..
Αποτέλεσμα: δεν έχω κάνει τίποτα και σκοπεύω να τους κόψω.. και οι μέρες περνάνε
Edit: [ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ]
Πάω Δευτέρα Γερμανό αγκαζέ με τον χαλασμένο και τα παρελκόμενα, τρώω αδιανόητη ουρά έξω λόγω συνθηκών, αλλά ξανά χαλάλι.
Στο μισάωρο πάνω έρχεται η σειρά μου, λέω άντε σε 3 λεπτάκια θα είσαι σπίτι χαρούμενος να ενεργοποιήσεις τον καινούργιο δέκτη και ΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΠΠΠΠΠ!!!!! "Χρειαζόμαστε εξουσιοδότηση από τον κάτοχο αλλοιώς δεν.."
"Βρε παιδιά ο κάτοχος (η μητέρα μου) είναι 80 χρονών, δεν κυκλοφορεί λόγω covid και βρίσκεται 20 χιλιόμετρα μακρυά"
"Να την πάρουμε τηλέφωνο επί τόπου να σας δώσει οκ" - Άρνηση, θέλουνε το χαρτί...
Μην μακρυγορώ, γύρισα πίσω θυμωμένος μέχρι τα μπούνια. Ακόμα και η επιλογή να μου το στείλουν με κούριερ σπίτι θα ήταν άκυρη, αφού με τις συνθήκες αυτές θα λάμβανα δέκτη σε 15 μέρες στη καλύτερη...
Τέτοια ******* είναι ρε φίλε? Συμβουλεύουν τις τηλεφωνήτριες να λένε μούσια να τραβιέται ο κόσμος?
Είμαι απολύτως πεπεισμένος ότι οποιοσδήποτε από τους 100 τηλεφωνητές μου απαντούσε τη στιγμή εκείνη θα μου έλεγε ακριβώς τα ίδια, δεν υπάρχει περίπτωση η κοπέλα που μίλησα να το έκανε από μόνη της..
Αποτέλεσμα: δεν έχω κάνει τίποτα και σκοπεύω να τους κόψω.. και οι μέρες περνάνε
Edit: [ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ]
Last edited by a moderator: