Stratos19
Established Member
- 24 September 2019
- 280
Η μεγαλύτερη βλακεία της εφαρμογής eon και σε tv app και σε mobile app είναι ότι δεν έχει αλλαγή ήχου σε Αγγλικά αλλά ένα καλό είναι ότι έχει ένα κανάλι αφιερωμένο στην pl όπως το sky uk
Συγγνωμη αλλα καθε εταιρεια εχει δικαιωμα να παρεχει τιϛ υπηρεσιεϛ και τον εξοπλισμο που εκεινη επιλεγει. Εμειϛ ωϛ καταναλωτεϛ μπορουμε να επιλεξουμε αν μαϛ ικανοποιουν και αν οχι παμε για αλλεϛ πολιτειεϛ. Αυτη ειναι η δυναμη μαϛ. Η τακτικη του να κλαιμε σαν το μικρο παιδι που ζητα κουλουρι νομιζω δεν κανει το αυτι τουϛ να ιδρωσει.ασ το ξαναγραψω
καταργησαν το νοβα εξοχικο σε περιπτωση που μεταβεις σε εον
μας αφησαν με τους δεκτες μας χωρις δυνατοτητα πλεον αντικαταστασης με νεους pace
η ακομα και αν διαθετουμε ηδη αυτους ολοκαινουργιους η μεταχειρισμενους
οποτε με την παροδο του χρονου σε περιπτωση βλαβης παιρνεις την πατατα δορ.δεκτη
χωρις δυνατοτητα εγγραφης(να μην μιλησω για διπλο tuner...)
καταργησαν ακομα και το απ.απο το store και τον 13 δωρεαν μηνα εφοσον πληρωνες με παγια η πιστωτικη
αν ξεχνω κατι ασ με συμπληρωσει κανεις αλλος
Θα συμφωνισω απόλυτα. Ελεύθερη αγορά έχουμε και ο καθένας από την πλευρά του κρίνει και αγοράζει ή όχι. Προσωπικά είμαι και ήμουν πάντα από τους συνδρομητές που δεν πιεζα ποτέ την εταιρία, ούτε φώναζα ποτέ για παροχές που άλλοι μπορεί να είχαν πιο φθηνα κλπ. Εάν πίστευα ότι αδικουμουν, ζητούσα ευγενικά να εξεταστεί ένα αίτημα να φτιάχτει το ότι με ενοχλούσε και εαν η εταιρία απαντουσε αρνητικά απλά για εμένα το θέμα έκλεινε εκεί και με το τελος του συμβολαίου μου, έφευγα χωρίς να δεχτώ πρόταση από savedesk (πάντα ευγενικά). Οι εταιρίες έχουν μάθει να τρέχουν τους πελάτες σε loyalty με το ποσό φωνάζουν στο τέλος, θρεφοντας το αίσθημα του χαζού καφενιακου καταναλωτή ("καλά με πήραν από την τάδε εταιρία γιατί έκανα αίτηση στην άλλη εταιρια και τους σκυλοεβρισα.... Τους έβαλα στην θέση τους να μάθουν"). Όσο κάποιος παρακαλά μια εταιρία και φωναζει τόσο η εταιρία τον κράτα δέσμιο μέχρι να του δώσει το τυράκι.Συγγνωμη αλλα καθε εταιρεια εχει δικαιωμα να παρεχει τιϛ υπηρεσιεϛ και τον εξοπλισμο που εκεινη επιλεγει. Εμειϛ ωϛ καταναλωτεϛ μπορουμε να επιλεξουμε αν μαϛ ικανοποιουν και αν οχι παμε για αλλεϛ πολιτειεϛ. Αυτη ειναι η δυναμη μαϛ. Η τακτικη του να κλαιμε σαν το μικρο παιδι που ζητα κουλουρι νομιζω δεν κανει το αυτι τουϛ να ιδρωσει.
Η CoSMOTE κάνει δωρεάν αναβάθμιση όπου είναι εφικτό. Σε μένα ας πουμε , φταίει λέει το δίκτυο και δεν μπορεί να γίνει κάτι...τι κανετε παλληκαρια της νοβα
εκτος απο δυσμενεις αλλαγες στους συνδρομητες της δορυφορικης που
σας υποστηριξαν τοσα χρονια μηπως λεω μηπως κανετε και κατι καλο
οπως πχ δωρεαν αναβαθμιση ταχυτητας ιντερνετ που προσφερουν ηδη
οι ανταγωνιστες σας η ζηταμε κατι αδιανοητο για την νεα διοικηση?
Όταν έφυγα από τον Οτέ να πάω στην Φόρθνετ, ο Οτέ πήρε τηλέφωνο για αντιπροσφορά. Τους είπα ότι όταν ζήτησαν ανανέωση του συμβολαίου μου έδωσαν τιμή υψηλότερη από αυτή που διαφήμιζαν, και τώρα δεν θέλω καν να ακούσω τη νέα προσφορά. Έπρεπε να μου την κάνουν πριν φύγω.Άρα ο φίλος που είχε κάποιες απαιτήσεις από την εταιρία για ευκολίες που κάποτε έδεινε έχει και εκείνος δίκιο αλλά το καλύτερο μέσον "τιμωριας" είναι να φύγει αθόρυβα.
Για τον ίδιο λόγο μπήκα να κάνω ποστ! Περιγραφή από τηλεφωνική σύνδεση, η οποία είναι 2 δεύτερα πιο μπροστά από την εικόνα! Είμαστε στο 2022 κι ακόμη δεν μπορούμε να κάνουμε ένα σωστό sync εικόνας και ήχου; Πραγματικά μου κάνει μεγάλη εντύπωση!Εντάξει αν θέλετε μετάδοση vintage με σωτηρακοπουλο να ακουγεται από τελεξ, τουλάχιστον δώστε μας τη δυνατότητα να αλλάξουμε τον ήχο σε αγγλικό. Και είναι και πιο μπροστά. Τι ξεφτιλίκια είναι αυτά, δεν έχετε που δεν έχετε 4k κανάλι, έχετε που έχετε ξεπλυμένο 1080p τώρα δεν έχουμε και καλό ήχο.