Μα δεν έχει αργό ίντερνετ λες και το κάνει η κόσμοτε επίτηδες μου φαίνεταιΑκριβώς το ίδιο θέμα αντιμετωπίζω και εγώ που σημαίνει ότι είναι πρόβλημα της nova σαν να υπερφορτώνεται το δίκτυο.
Αγγελούδια οι οπαδοί και εκείΩραίο πρωτάθλημα έχει καταντήσει και το Ολλανδικό...
Εξαπάτηση είχα και εγώ από Νοβα (σε συνεργασία με ΟΤΕ) είχα 50άρα και με διαβεβαίωσαν ότι μπορώ να βάλω 100άρα, από 19Ε στα 6Ε κάτι και που έκανα, έλα ντε που η γραμμή (σύμφωνα με τα λαμόγια του ΟΤΕ) δεν υποστηρίζει 100άρα , αλλά και με το που έκανα την αναβάθμιση έχω συνέχεια προβλήματα, αποσυγχρονισμούς αποσυνδέσεις κλπ. Σε τηλ ομιλίες που είχα με έγραψαν στα ... , οπότε έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ , με ότι αποδεικτικό είχα αλλά τους ενημέρωσα ότι αν θέλουν μπορώ να το στείλω και ηχητικά , την επόμενη με πήρε η νοβα και μου έκανε δυο προτάσεις ή να φύγω χωρίς κανένα πρόστιμα (αυτό μας έλειπε) ή να με κάνουν δώρο 3 μήνες.Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά.
Περιγράφω όσο πιο συνοπτικά μπορώ το θέμα και θα ήθελα βοήθεια και γνώμες για να το αντιμετωπίσω όσο καλύτερα μπορώ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Έχω σοβαρό πρόβλημα με την NOVA το οποίο αφορά ξεκάθαρη εξαπάτηση καταναλωτή. Συμφωνήσαμε δηλαδή για παροχή FIBER 50, το οποίο μου πούλησαν, αλλά δεν παρέχετε στην περιοχή μου , οπότε άλλαξε σε VDSL και μου υποσχέθηκαν "καραμπινάτα 44 Mbps", το οποίο στην πορεία έγινε ADSL με μεθοδευμένη εξαπάτηση και το δέχτηκα λόγω του ότι υπάρχει γραπτή υποσχόμενη ταχύτητα τουλάχιστον 21 Mbps, (στο συμβόλαιο).
Η πραγματική μου ταχύτητα είναι μόλις στα 8 Mbps με σύμφωνες γραπτές εκθέσεις των τεχνικών της εταιρείας, (στα χέρια μου), όπως και μετρήσεις του ΥΠΕΡΙΩΝ και άλλων. Σημειώνω ότι όλες οι επίμαχες συμφωνίες, μεθοδεύσεις κλπ έγιναν προφορικά, ηχογραφήθηκαν μόνο από αυτούς, (όπως επιβάλλουν να γίνει, χωρίς να δέχονται την ηχογράφηση από τον πελάτη - θύμα) και επιπροσθέτως τις έχουν παραποιήσει όπως τους βολεύει, (έχω και δικές μου).
Το πρόβλημα φάνηκε ξεκάθαρα με την μετακόμιση που έκανα, (στην ίδια περιοχή με συμβόλαιο από την 1 Ιουλίου 2023), διότι το νέο σύστημα της NOVA δεν δέχεται τους όρους και τις ταχύτητες του συμβολαίου μου, (εδώ υπάρχει μόνον 24 Mbps), επίσης θεώρησαν σωστό να μου κάνουν τελείως αυθαίρετα καινούργιο συμβόλαιο για άλλα δύο χρόνια και χωρίς καμία απολύτως παροχή, αλλά και πάλι με γραπτά 21 Mbps ως ελάχιστη ταχύτητα, (φυσικά αυτό το συμβόλαιο θα το ακυρώσω, έστω και δικαστικά).
Για την εύρυθμη λειτουργία μας, (δύο παιδιά στο πανεπιστήμιο), αγόρασα και χρησιμοποιώ 4G ROUTER, (εγώ πληρώνω την κάρτα), αλλά δεν μπορώ πλέον να βρώ απεριόριστα data, (τα υπάρχοντα με μόνο 14 ημέρες μοναδική δωρεάν παροχή από την NOVA, λήγουν σήμερα και περιμένω από την NOVA κάποια απάντηση για παροχή νέων απεριόριστων data έως την αποκατάσταση). Έως δηλαδή να συνδεθεί επι τέλους το τηλέφωνό μου.
Ακόμη και σήμερα 29 Οκτωβρίου 2023 δεν έχω τηλέφωνο και φυσικά ούτε internet, αλλά επιπροσθέτως αποσύνδεσα και την δορυφορική NOVA, ώστε να μην έχω καμία απολύτως παροχή έως την αποκατάσταση όλων των προβλημάτων.
Παραμένοντας σε αναμονή κάποιας λύσης δρομολόγησα αγωγή προς την εταιρεία και ονομαστικά κατά συγκεκριμμένων υπαλλήλων, (εξαπατητών) και θα εγείρω αποζημίωση για εξαπάτηση και πολύχρονη ταλαιπωρία. Καλή συνέχεια
Χθες ειδικά είχε στο cosmote παο-ολυμπιακος σε κάποια φάση είχε φτάσει η ποιότητα της εικόνας στο 360p και στις 2 τηλεοράσεις η μία με καλωδιο ethernet και η άλλη με wifi.Κορεσμός στα δίκτυα της Nova. Όλοι streaming κάνουν εκείνες τις ώρες, βάλε και τους ξέμπαρκους που είδαν φως και μπήκαν τώρα με το δωρεά EON για ένα μήνα, κλαύτα Χαράλαμπε. Για δες και σήμερα που τελείωσε το δωρεάν αν υπάρξει βελτίωση.
Πόσο ευτυχής νιώθω με αυτά που ακούω και βλέπω που κράτησα το δορυφορικό, ξέρoντας τις υποδομές της Nova.
Φίλε μου είχα ακριβώς το ίδιο προβλήμα όταν ήμουν στη nova. Από Αύγουστο μέχρι Οκτώβριο - Νοέμβριο. Μετά έφυγα και βρήκα την υγειά μου. Τους είχα πάρει πάνω από 10 φορές τηλέφωνο, μου έλεγαν οτι δεν βλέπουν κάποιο πρόβλημα στη γραμμή, να κανω επανεκκίνηση ρούτερ κλπ. Πολλές φορές μ έλεγαν δωστε μας ένα τηλέφωνο να σας καλέσουμε εμείς κι εννοείται δεν έπαιρνε ποτέ κανείς. Εκανα αίτημα διακοπής και ξαφνικά με πήραν τηλέφωνο να μου ζητήσουν συγγνώμη για το θέμα που έχουν (ενω μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν έβλεπαν κάποιο πρόβλημα) και να μου κάνουν προσφορά 3 μήνες δώρο μέχρι να λυθεί. Τελικά, μετά απο καταγγελία στην ΕΕΤΤ μου πίστωσαν τους μήνες που υπήρχε το προβλήμα κι έφυγα χωρίς πέναλτι.Χθες ειδικά είχε στο cosmote παο-ολυμπιακος σε κάποια φάση είχε φτάσει η ποιότητα της εικόνας στο 360p και στις 2 τηλεοράσεις η μία με καλωδιο ethernet και η άλλη με wifi.
Σε επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν να κάνω επανεκκίνηση στο ρούτερ να αλλάξω τα καλώδια πίσω στο ρούτερ μετά μου είπαν να κάνω reset στο ρούτερ και να χαθούνε όλες οι ρυθμίσεις και στο τέλος μου είπαν ότι είναι ώρα που έχει φόρτο εργασίας το δίκτυο.
Ωραία απάντηση η τελευταία!!!
Ακριβώς τα ίδια και με μένα.Φίλε μου είχα ακριβώς το ίδιο προβλήμα όταν ήμουν στη nova. Από Αύγουστο μέχρι Οκτώβριο - Νοέμβριο. Μετά έφυγα και βρήκα την υγειά μου. Τους είχα πάρει πάνω από 10 φορές τηλέφωνο, μου έλεγαν οτι δεν βλέπουν κάποιο πρόβλημα στη γραμμή, να κανω επανεκκίνηση ρούτερ κλπ. Πολλές φορές μ έλεγαν δωστε μας ένα τηλέφωνο να σας καλέσουμε εμείς κι εννοείται δεν έπαιρνε ποτέ κανείς. Εκανα αίτημα διακοπής και ξαφνικά με πήραν τηλέφωνο να μου ζητήσουν συγγνώμη για το θέμα που έχουν (ενω μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν έβλεπαν κάποιο πρόβλημα) και να μου κάνουν προσφορά 3 μήνες δώρο μέχρι να λυθεί. Τελικά, μετά απο καταγγελία στην ΕΕΤΤ μου πίστωσαν τους μήνες που υπήρχε το προβλήμα κι έφυγα χωρίς πέναλτι.
Δες ποσο είναι το πέναλτυ. Εμένα 8 ευρώ είναι. Εννοείται το πληρώνω και φεύγω τρέχοντας.Ακριβώς τα ίδια και με μένα.
Κάνε επανεκκίνηση άλλαξε τα καλώδια ξανακαντο πάλι κάνε reset δώσε μας τηλ επικοινωνίας στο τέλος θα μου πούνε να πάω στην γωνία να δω αν έρχονται.
Θα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ και θα δούμε γιατί αυτό είναι ψυχοφθόρο για μένα να θέλω να δω κάτι το βράδυ και να μην μπορώ.
Έκανα πριν από λίγο καταγγελία στην ΕΕΤΤ επώνυμα και εξέθεσα το πρόβλημα με λεπτομέρειες.Δες ποσο είναι το πέναλτυ. Εμένα 8 ευρώ είναι. Εννοείται το πληρώνω και φεύγω τρέχοντας.
Δεν υπάρχει support στην πραγματικότητα. Σε κάνουν μπαλάκι μέχρι να πεις ουφ παραιτούμαι άλλο δεν προσπαθώ.Έκανα πριν από λίγο καταγγελία στην ΕΕΤΤ επώνυμα και εξέθεσα το πρόβλημα με λεπτομέρειες.
Ήρθε αντίγραφο της καταγγελίας στο email μου.
Επικοινώνησα επίσης μαζί τους τηλεφωνικώς και μου είπαν μόνο εγγράφως.
Το εκανα και θα σου τώρα σβήσε το ρούτερ άναψε το ρούτερ άλλαξε τα καλώδια και στο τέλος μου είπαν ότι φταίει η ώρα ότι είναι φορτωμένη.......
Υποτιμάτε την νοημοσύνη μας Νόβα........