Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

fakiris

Senior Member
8 July 2008
341
Ακριβώς το ίδιο θέμα αντιμετωπίζω και εγώ που σημαίνει ότι είναι πρόβλημα της nova σαν να υπερφορτώνεται το δίκτυο.
Μα δεν έχει αργό ίντερνετ λες και το κάνει η κόσμοτε επίτηδες μου φαίνεται
 

AntonisTz

Senior Member
16 November 2019
458
Τύρναβος
Βλέπουμε εδώ στο Φέγενορντ-PSV που διεξάγεται τώρα να έχει τοποθετηθεί σε ΟΛΟ το γήπεδο προστατευτικό δίχτυ. Φυσικά αυτό δεν εμποδίζει τον τηλεθεατή να απολαύσει τον αγώνα εν αντιθέσει με το γήπεδο της Τούμπας που στα Ελληνικά ντέρμπι μας βγαίνουν τα μάτια.IMG_20231203_132522.jpg
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

chrispe

AVClub Enthusiast
25 March 2008
708
Καλά κι εδώ με τις κολόνες να είναι εμφανείς σε κάθε πλάνο δεν το λες και ξεκούραστη θέαση
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

Teo010

AVClub Enthusiast
11 April 2012
1,180
Είμαστε στο 2023 και μιλάμε ακόμα για προστατευτικό δίχτυ;
Ωραίο πρωτάθλημα έχει καταντήσει και το Ολλανδικό...
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

lost2

New member
10 March 2016
1
Καλημέρα σε όλους και χρόνια πολλά.
Περιγράφω όσο πιο συνοπτικά μπορώ το θέμα και θα ήθελα βοήθεια και γνώμες για να το αντιμετωπίσω όσο καλύτερα μπορώ. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Έχω σοβαρό πρόβλημα με την NOVA το οποίο αφορά ξεκάθαρη εξαπάτηση καταναλωτή. Συμφωνήσαμε δηλαδή για παροχή FIBER 50, το οποίο μου πούλησαν, αλλά δεν παρέχετε στην περιοχή μου , οπότε άλλαξε σε VDSL και μου υποσχέθηκαν "καραμπινάτα 44 Mbps", το οποίο στην πορεία έγινε ADSL με μεθοδευμένη εξαπάτηση και το δέχτηκα λόγω του ότι υπάρχει γραπτή υποσχόμενη ταχύτητα τουλάχιστον 21 Mbps, (στο συμβόλαιο).
Η πραγματική μου ταχύτητα είναι μόλις στα 8 Mbps με σύμφωνες γραπτές εκθέσεις των τεχνικών της εταιρείας, (στα χέρια μου), όπως και μετρήσεις του ΥΠΕΡΙΩΝ και άλλων. Σημειώνω ότι όλες οι επίμαχες συμφωνίες, μεθοδεύσεις κλπ έγιναν προφορικά, ηχογραφήθηκαν μόνο από αυτούς, (όπως επιβάλλουν να γίνει, χωρίς να δέχονται την ηχογράφηση από τον πελάτη - θύμα) και επιπροσθέτως τις έχουν παραποιήσει όπως τους βολεύει, (έχω και δικές μου).
Το πρόβλημα φάνηκε ξεκάθαρα με την μετακόμιση που έκανα, (στην ίδια περιοχή με συμβόλαιο από την 1 Ιουλίου 2023), διότι το νέο σύστημα της NOVA δεν δέχεται τους όρους και τις ταχύτητες του συμβολαίου μου, (εδώ υπάρχει μόνον 24 Mbps), επίσης θεώρησαν σωστό να μου κάνουν τελείως αυθαίρετα καινούργιο συμβόλαιο για άλλα δύο χρόνια και χωρίς καμία απολύτως παροχή, αλλά και πάλι με γραπτά 21 Mbps ως ελάχιστη ταχύτητα, (φυσικά αυτό το συμβόλαιο θα το ακυρώσω, έστω και δικαστικά).
Για την εύρυθμη λειτουργία μας, (δύο παιδιά στο πανεπιστήμιο), αγόρασα και χρησιμοποιώ 4G ROUTER, (εγώ πληρώνω την κάρτα), αλλά δεν μπορώ πλέον να βρώ απεριόριστα data, (τα υπάρχοντα με μόνο 14 ημέρες μοναδική δωρεάν παροχή από την NOVA, λήγουν σήμερα και περιμένω από την NOVA κάποια απάντηση για παροχή νέων απεριόριστων data έως την αποκατάσταση). Έως δηλαδή να συνδεθεί επι τέλους το τηλέφωνό μου.
Ακόμη και σήμερα 29 Οκτωβρίου 2023 δεν έχω τηλέφωνο και φυσικά ούτε internet, αλλά επιπροσθέτως αποσύνδεσα και την δορυφορική NOVA, ώστε να μην έχω καμία απολύτως παροχή έως την αποκατάσταση όλων των προβλημάτων.
Παραμένοντας σε αναμονή κάποιας λύσης δρομολόγησα αγωγή προς την εταιρεία και ονομαστικά κατά συγκεκριμμένων υπαλλήλων, (εξαπατητών) και θα εγείρω αποζημίωση για εξαπάτηση και πολύχρονη ταλαιπωρία. Καλή συνέχεια
Εξαπάτηση είχα και εγώ από Νοβα (σε συνεργασία με ΟΤΕ) είχα 50άρα και με διαβεβαίωσαν ότι μπορώ να βάλω 100άρα, από 19Ε στα 6Ε κάτι και που έκανα, έλα ντε που η γραμμή (σύμφωνα με τα λαμόγια του ΟΤΕ) δεν υποστηρίζει 100άρα , αλλά και με το που έκανα την αναβάθμιση έχω συνέχεια προβλήματα, αποσυγχρονισμούς αποσυνδέσεις κλπ. Σε τηλ ομιλίες που είχα με έγραψαν στα ... , οπότε έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ , με ότι αποδεικτικό είχα αλλά τους ενημέρωσα ότι αν θέλουν μπορώ να το στείλω και ηχητικά , την επόμενη με πήρε η νοβα και μου έκανε δυο προτάσεις ή να φύγω χωρίς κανένα πρόστιμα (αυτό μας έλειπε) ή να με κάνουν δώρο 3 μήνες.
( ένα λάθος που κάνουμε , νομίζουμε ότι δεν μπορούμε να τους καταγράψουμε γιατί είναι παράνομο, λαθος, ο νόμος λέει πότε μπορείς και πότε όχι να καταγράψεις αλλά το βασικό είναι που και πως μπορείς να το χρησιμοποιήσεις, οπότε κάθε φορά που ξεκινάει η συζήτησή μου με οποιαδήποτε εταιρεία το πρώτο που τους λέω ¨η κλίσης μας καταγράφεται συμφωνούμε ;" λένε ναι και συνεχίζω, και την ηχογράφηση τη δική μου την είχα χρησιμοποιήσει και στον ΟΤΕ (κινητό) που με είχαν πεί για άλλες χρεώσεις όταν έκλεισα το συμβόλαιο και άλλες μετά , οπότε όταν τους έστειλα τις ηχογραφήσεις , και καλύτερο πρόγραμμα μου έκαναν και αφαίρεσαν και κάποια πάγια).
Ξεκίνα με μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ και βλέπεις .
 

Epistimonas

Established Member
1 February 2022
288
Καλημέρα
Έχω το εξής πρόβλημα.
Επειδή έχω και το cosmote tv και το eon tv ίντερνετ και σταθερό έχω Νόβα με ταχύτητα 100 mbps τις ώρες μεταξύ 9 και 11 το βράδυ ενώ έχω Ίντερνετ η ποιότητα της εικόνας στο streaming πέφτει και 360p και μόνο αυτές τις ώρες.
Η μία τηλεόραση είναι με καλωδιο ethernet και η άλλη με wifi.
Και στις 2 τα ίδια.
Τι μπορεί να γίνεται?
 
  • Wow
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

winlink

AVClub Addicted Member
4 July 2006
1,322
Ελληνικό, Αττική
Κορεσμός στα δίκτυα της Nova. Όλοι streaming κάνουν εκείνες τις ώρες, βάλε και τους ξέμπαρκους που είδαν φως και μπήκαν τώρα με το δωρεά EON για ένα μήνα, κλαύτα Χαράλαμπε. Για δες και σήμερα που τελείωσε το δωρεάν αν υπάρξει βελτίωση.
Πόσο ευτυχής νιώθω με αυτά που ακούω και βλέπω που κράτησα το δορυφορικό, ξέρoντας τις υποδομές της Nova.
 

Epistimonas

Established Member
1 February 2022
288
Κορεσμός στα δίκτυα της Nova. Όλοι streaming κάνουν εκείνες τις ώρες, βάλε και τους ξέμπαρκους που είδαν φως και μπήκαν τώρα με το δωρεά EON για ένα μήνα, κλαύτα Χαράλαμπε. Για δες και σήμερα που τελείωσε το δωρεάν αν υπάρξει βελτίωση.
Πόσο ευτυχής νιώθω με αυτά που ακούω και βλέπω που κράτησα το δορυφορικό, ξέρoντας τις υποδομές της Nova.
Χθες ειδικά είχε στο cosmote παο-ολυμπιακος σε κάποια φάση είχε φτάσει η ποιότητα της εικόνας στο 360p και στις 2 τηλεοράσεις η μία με καλωδιο ethernet και η άλλη με wifi.
Σε επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν να κάνω επανεκκίνηση στο ρούτερ να αλλάξω τα καλώδια πίσω στο ρούτερ μετά μου είπαν να κάνω reset στο ρούτερ και να χαθούνε όλες οι ρυθμίσεις και στο τέλος μου είπαν ότι είναι ώρα που έχει φόρτο εργασίας το δίκτυο.
Ωραία απάντηση η τελευταία!!!
 

incisiv

New member
18 June 2010
51
Πραγματικά χθες στο Παναθηναϊκός -Ολυμπιακός στη Cosmote η εικόνα ήταν κάκιστη , θολή .
Τώρα στη Nova που τελείωσε ο δωρεάν μήνας θα αποκατασταθεί η ποιότητα .
 
  • Haha
Reactions: sdragon28

antonogreg

Established Member
16 December 2007
253
Χθες ειδικά είχε στο cosmote παο-ολυμπιακος σε κάποια φάση είχε φτάσει η ποιότητα της εικόνας στο 360p και στις 2 τηλεοράσεις η μία με καλωδιο ethernet και η άλλη με wifi.
Σε επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν να κάνω επανεκκίνηση στο ρούτερ να αλλάξω τα καλώδια πίσω στο ρούτερ μετά μου είπαν να κάνω reset στο ρούτερ και να χαθούνε όλες οι ρυθμίσεις και στο τέλος μου είπαν ότι είναι ώρα που έχει φόρτο εργασίας το δίκτυο.
Ωραία απάντηση η τελευταία!!!
Φίλε μου είχα ακριβώς το ίδιο προβλήμα όταν ήμουν στη nova. Από Αύγουστο μέχρι Οκτώβριο - Νοέμβριο. Μετά έφυγα και βρήκα την υγειά μου. Τους είχα πάρει πάνω από 10 φορές τηλέφωνο, μου έλεγαν οτι δεν βλέπουν κάποιο πρόβλημα στη γραμμή, να κανω επανεκκίνηση ρούτερ κλπ. Πολλές φορές μ έλεγαν δωστε μας ένα τηλέφωνο να σας καλέσουμε εμείς κι εννοείται δεν έπαιρνε ποτέ κανείς. Εκανα αίτημα διακοπής και ξαφνικά με πήραν τηλέφωνο να μου ζητήσουν συγγνώμη για το θέμα που έχουν (ενω μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν έβλεπαν κάποιο πρόβλημα) και να μου κάνουν προσφορά 3 μήνες δώρο μέχρι να λυθεί. Τελικά, μετά απο καταγγελία στην ΕΕΤΤ μου πίστωσαν τους μήνες που υπήρχε το προβλήμα κι έφυγα χωρίς πέναλτι.
 

nickhellas4

Established Member
18 February 2020
197
Το τραγικό είναι που τους λες θες να φύγω να δοκιμάσω αλλού, και σου λένε γιατί; Δηλαδή εμένα θα με πει πελάτης, θέλω να δοκιμάσω σε άλλον ιατρό και θα του πω εγώ γιατί;
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

Epistimonas

Established Member
1 February 2022
288
Φίλε μου είχα ακριβώς το ίδιο προβλήμα όταν ήμουν στη nova. Από Αύγουστο μέχρι Οκτώβριο - Νοέμβριο. Μετά έφυγα και βρήκα την υγειά μου. Τους είχα πάρει πάνω από 10 φορές τηλέφωνο, μου έλεγαν οτι δεν βλέπουν κάποιο πρόβλημα στη γραμμή, να κανω επανεκκίνηση ρούτερ κλπ. Πολλές φορές μ έλεγαν δωστε μας ένα τηλέφωνο να σας καλέσουμε εμείς κι εννοείται δεν έπαιρνε ποτέ κανείς. Εκανα αίτημα διακοπής και ξαφνικά με πήραν τηλέφωνο να μου ζητήσουν συγγνώμη για το θέμα που έχουν (ενω μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν έβλεπαν κάποιο πρόβλημα) και να μου κάνουν προσφορά 3 μήνες δώρο μέχρι να λυθεί. Τελικά, μετά απο καταγγελία στην ΕΕΤΤ μου πίστωσαν τους μήνες που υπήρχε το προβλήμα κι έφυγα χωρίς πέναλτι.
Ακριβώς τα ίδια και με μένα.
Κάνε επανεκκίνηση άλλαξε τα καλώδια ξανακαντο πάλι κάνε reset δώσε μας τηλ επικοινωνίας στο τέλος θα μου πούνε να πάω στην γωνία να δω αν έρχονται.
Θα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ και θα δούμε γιατί αυτό είναι ψυχοφθόρο για μένα να θέλω να δω κάτι το βράδυ και να μην μπορώ.
 

nickhellas4

Established Member
18 February 2020
197
Ακριβώς τα ίδια και με μένα.
Κάνε επανεκκίνηση άλλαξε τα καλώδια ξανακαντο πάλι κάνε reset δώσε μας τηλ επικοινωνίας στο τέλος θα μου πούνε να πάω στην γωνία να δω αν έρχονται.
Θα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ και θα δούμε γιατί αυτό είναι ψυχοφθόρο για μένα να θέλω να δω κάτι το βράδυ και να μην μπορώ.
Δες ποσο είναι το πέναλτυ. Εμένα 8 ευρώ είναι. Εννοείται το πληρώνω και φεύγω τρέχοντας.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

Epistimonas

Established Member
1 February 2022
288
Δες ποσο είναι το πέναλτυ. Εμένα 8 ευρώ είναι. Εννοείται το πληρώνω και φεύγω τρέχοντας.
Έκανα πριν από λίγο καταγγελία στην ΕΕΤΤ επώνυμα και εξέθεσα το πρόβλημα με λεπτομέρειες.
Ήρθε αντίγραφο της καταγγελίας στο email μου.
Επικοινώνησα επίσης μαζί τους τηλεφωνικώς και μου είπαν μόνο εγγράφως.
Το εκανα και θα σου τώρα σβήσε το ρούτερ άναψε το ρούτερ άλλαξε τα καλώδια και στο τέλος μου είπαν ότι φταίει η ώρα ότι είναι φορτωμένη.......
Υποτιμάτε την νοημοσύνη μας Νόβα........
 

nickhellas4

Established Member
18 February 2020
197
Έκανα πριν από λίγο καταγγελία στην ΕΕΤΤ επώνυμα και εξέθεσα το πρόβλημα με λεπτομέρειες.
Ήρθε αντίγραφο της καταγγελίας στο email μου.
Επικοινώνησα επίσης μαζί τους τηλεφωνικώς και μου είπαν μόνο εγγράφως.
Το εκανα και θα σου τώρα σβήσε το ρούτερ άναψε το ρούτερ άλλαξε τα καλώδια και στο τέλος μου είπαν ότι φταίει η ώρα ότι είναι φορτωμένη.......
Υποτιμάτε την νοημοσύνη μας Νόβα........
Δεν υπάρχει support στην πραγματικότητα. Σε κάνουν μπαλάκι μέχρι να πεις ουφ παραιτούμαι άλλο δεν προσπαθώ.
 
  • Like
Reactions: ΓΡΥΠΑΣ

Chris#

Established Member
18 December 2020
183
Η NOVA έχει πρόβλημα με κορεσμό δικτύου. Το έχουμε γράψει πολλοί εδώ και μήνες. Προφανώς το γνωρίζουν, δεν μπορούν να το λύσουν για αυτό και δεν δινουν λύση.
Με καταγγελία στην ΕΕΕΤ μπορεί όποιος έχει εμφανιστεί το συγκεκριμένο πρόβλημα να φύγει χωρίς πέναλτι. Ηδη έχουν πάει σχετικές καταγγελίες και έχουν δικαιωθεί.
 

panos-

AVClub Enthusiast
13 January 2019
1,200
H Nova δεν έχει θέμα με κορεσμό, δυστυχώς είναι θέμα δρομολόγησης.
Η Nova σε δίκτυο forthnet, μπορεί και χωρίζει την κίνηση της ΕΟΝ στους server σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κρήτη που έχει.
Από δίκτυο Wind και από άλλους παρόχους, η κίνηση περνάει μέσω Αθήνας και πέφτει στον σέρβερ της Αθήνας.

Παλιότερα, η κίνηση μπορούσε να χωριστεί σωστά αλλά σε κάποια φάση το χάλασαν. Δεν ξέρω τι φταίει σε αυτό. Είναι πάντως θέμα όχι μόνο της Nova αλλά και των άλλων που συχνά δε δίνουν σωστές IP (πχ όλες βγάζουν Αθήνα ενώ δεν είσαι Αθήνα)