Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

vforvendetta85

Supreme Member
29 December 2012
3,190
Απάντηση: Re: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Αυτός είναι ό νόμος

Στη σελίδα 7 - άρθρο 4 θα διαβάσεις τι ισχύει.


Αλέξη, έχουν επέλθει τροποποιήσεις με την Κ.Υ Α. Ζ1-891/2013 και το ζουμί της υπόθεσης είναι το άρθρο 3δ παράγραφος 6.
 

kataras

AVClub Enthusiast
18 October 2011
1,172
Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

Τηλεφωνική επιβεβαίωση δεν αρκεί. Απαιτείται γραπτή συγκατάθεση του πελάτη.

σε παλιους συνδρομητες που ειχαν διακοψει δεν νομιζω να ισχυει 100%
σε μενα τουλαχιστον δεν απαιτηθηκε
ενεργοποιηθηκε ξανα μονο με τηλ.επικοινωνια
 

andre74

Banned
13 September 2008
5,733
Σε κάθε περίπτωση που υπάρχει οικονομική διάφορα με εταιρεία τηλεπικοινωνιων κλπ., ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ (που έλεγαν παλιά και οι τωρινοί υπουργοί) αν θεωρώ ότι άδικα χρεώθηκα.
Το να στείλει η εταιρία ένα λογαριασμό δεν νομιμοποιεί τίποτα. Δεν χρειάζεται να βγαίνει απ τα ρούχα του ο πελάτης και να χτυπιέται να αποδείξει το δίκιο του, είναι καθήκον της εταιρείας να προσκομισει αποδεικτικά της συμφωνίας, γραπτά ή έστω ηχογραφημένα. Μέχρι τότε φίλε μην εξάπτεσε και μην πληρώσεις.

Η Νοβα γενικά ηταν τυπική σε μένα και κάνει επίσημη ηχογράφηση όπως περιγράφηκε πριν. Φαίνεται προφανές πως κάποιος συνεργάτης "την έφερε" στο φίλο μας, περισσότερο ή λιγότερο ηθελημένα.
Χωρίς αποδεικτικό της συμφωνίας καμία πληρωμή, ακόμη κι αν γίνουν απειλές, ψυχολογική πίεση κλπ.

Sent from my SM-G900FD using Tapatalk
 

vforvendetta85

Supreme Member
29 December 2012
3,190
Απάντηση: Re: Απάντηση: Κυτίο παραπόνων (για NOVA)...

σε παλιους συνδρομητες που ειχαν διακοψει δεν νομιζω να ισχυει 100%
σε μενα τουλαχιστον δεν απαιτηθηκε
ενεργοποιηθηκε ξανα μονο με τηλ.επικοινωνια

Ισχύει και για ανανεώσεις, μιας και θεωρούνται νέες συμβάσεις, μα το ότι καμία εταιρία δεν το εφαρμόζει είναι άλλη κουβέντα. Ξέρω 2 περιπτώσεις που δέχθηκαν οι εταιρίες τους ισχυρισμούς του πελάτη πως δεν υπέγραψε κάτι και δεν πλήρωσε τέλη πρόωρης διακοπής υπηρεσιών (δεν το συνεχίζω γιατί θα βγούμε off topic).
 

nikosjc

Senior Member
8 September 2008
313
Παιδιά, τα έχω γράψει και παραπάνω, τα ξαναλέω και εδώ: Ήμουν συνδρομητής προ 10ετίας για 2 μήνες όλο κι όλο με μια προσφορά που έδεινε δώρο τον εξοπλισμό. Με έπαιρναν σχεδόν κάθε μέρα τηλέφωνο τον τελευταίο χρόνο και η απάντηση μου ήταν αρνητική. Στην προ τελευταία επικοινωνία μας τους είπα -για να με αφήσουν ήσυχο- ότι θα έβαζα τα Αθλητικά κανάλια μόνο αν το πακέτο έκανε 15 . Στην αμέσως επόμενη μου έκαναν προσφορά κατά λέξη : "προσφορά για τους παλιούς συνδρομητές, όλα τα αθλητικά και κινηματογραφικά κανάλια με 14,90 για πάντα και δώρο τα HD", εσείς τι θα καταλαβαίνατε; Δεν μίλησαν ούτε για start ούτε για full pack (κατά τη γνώμη μου ηθελημένα) ακόμα και στην επιβεβαίωση της ηχογράφησης! Στη συνέχεια επικοινώνησα με την forthnet γιατί δεν μου το είχαν συνδέσει 4 μέρες και έμαθα -σχεδόν καταλάθος- ότι θα μου ενεργοποιούσαν το start pack. Τους ενημέρωσα ΑΜΕΣΑ ότι δεν συμφώνησα για αυτό το πακέτο και η απάντηση ήταν ότι "δυστυχώς θα πρέπει να το έχετε για ένα μήνα και μετά θα χρεωθείτε για την διακοπή". Επικαλέστηκα και την ηχογράφηση και ότι δεν είχα καν συνδεθεί ακόμα, και να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο αλλά η απάντηση ήταν η ίδια! Προσωπικά δεν βλέπω κάπου λάθος συννενόηση, αλλά μόνο ψέματα. Ας μου ακύρωναν την συνδρομή αφού δεν μου πρόσφεραν αυτό που ήθελα, δεν τους έβαλα να μου το δώσουν με 15 με το ζόρι.
Το άφησα γιατί δεν έβγαζα άκρη και ξαφνικά βρέθηκα να χρωστάω 190 χωρίς να έχω χρησιμοποιήση ούτε μια ώρα την υπηρεσία. Αύριο θα επικοινωνήσω με ΙΝΚΑ, το να το αφήσω και να μην το πληρώσω δεν το θέλω για πολλούς λόγους. Ζητάω συγνώμη από όσους προσβλήθηκαν από τους χαρακτηρισμούς μου προς αυτό το κανάλι, που όμως από την πρώτη μέρα που δημιουργήθηκε γίναμε συνδρομητές και για όσα χρόνια το αντέξαμε μόνο παράπονα είχαμε από την συνεχώς απαράδεκτη συμπεριφορά τους που δεν έχει αλλάξει μέχρι και σήμερα...

Ευχαριστώ.
 

kostikos

Supreme Member
14 February 2012
3,960
Δεν υπαρχει λογος να μην εχεις ηδη επικοινωνησει με την επισημη υποστηριξη εδω. Θα λυσουν το ζητημα σου με τον ευκολοτερο και καλυτερο τροπο.
 

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
Εχω μια ερώτηση, τώρα δεν ξέρω μπορεί να είναι και η ιδέα μου..
Την παρασκευή αγόρασα τον 3001 69 ευρώ γιατί ο 831 μου είχε σπάσει τα νεύρα..
Λοιπόν από ότι θυμάμαι και από τον 831 όταν τον είχε φέρει ο τεχνικός, αλλα από ότι βλέπω και εδώ στης φωτογραφίες που έχετε βάλει, ο καινούργιος δεκτης έχει ταινίες γύρω γύρω, μπροστά, και στο πάνω μέρος. Αυτό επιβεβαιώνεται και από το βιβλίο οδηγιών που γραφει, αφαιρέστε προσεχτικά της ταινίες. Επίσης τα καλώδια είναι μέσα σε σακουλάκια πιασμένα με αυτά τα μικρά καλωδιάκια για να μην είναι χύμα, το τηλεκοντρολ είναι επίσης σε σακουλάκι όπως και η μπαταρίες που είναι ξεχωριστά συσκευασμένες
Στον δεκτη που αγόρασα δεν υπήρχε καμια ταινία ήταν ήδη βγαλμένες, στο πάνω μέρος του δεκτη εκεί που είναι τα κουμπάκια είχε δακτυλιές, και γύρω γύρω από τα κουμπάκια έχει υποστεί αλλοίωση το πλαστικό, δεν είναι όλο το πάνω μέρος ομοιόμορφο, σαν να έχει γίνει πιο λείο. φαντάζομαι απο την πολυ χρηση
Επίσης τα καλώδια ήταν χύμα ριγμένα χωρίς σακουλάκια το τηλεκοντρολ τα ίδια χωρίς σακουλάκι και η μπαταρίες ήταν ήδη μέσα στο τηλεκοντρολ
Εντωμεταξύ το τηλεκοντρολ φαίνεται ότι δεν ήταν καινούργιο και ειδικά στο πίσω μέρος εκεί που είναι το καπάκι, στο πάνω μέρος, πως κάνουμε την κίνηση με το δάχτυλο για να ανοίξουμε το καπάκι σε εκείνο το μέρος έχει ξεθωριάσει τώρα αν ήταν καινούργιο προφανώς δεν θα έπρεπε να είχε αυτό το ξεθώριασμα γιατί καμια φορα δεν θα είχε ανοίχτει το καπάκι

Ολα αυτά με οδηγούν στο συμπέρασμα ότι ο δεκτης δεν ήταν καινούργιος. Τώρα για να είμαι σίγουρος αν μπορεί κάποιος που πήρε τον συγκεκριμένο δεκτη να μου πει αν είχε ταινίες και τα εξαρτήματα ήταν όλα σε σακουλάκια, με λίγα λόγια αν ήταν όπως στης φωτογραφίες που βλεπουμε στο Review

Ευχάριστω προκαταβολικα
 
Last edited by a moderator:

kostikos

Supreme Member
14 February 2012
3,960
Για αρχή θα ηταν σφραγισμένος. Το καταλαβαινεις και μόνος, δε χρειαζεται επιβεβαιωση απο εδω. Εγω θα πηγαινα αμεσα σε καταστημα. Ο 865 που ελαβα (ή μάλλον ελαβαν οι δικοι μου) ειχε το νεο τηλεκοντρολ, οποτε επισης θα ηταν reconditioned, γι'αυτο μαλλον και εχω τα προβληματα που εχω με αυτον. Δεν ημουν εκει όταν τον παρελαβαν και αντε να αποδειξεις μετα απο 2 μηνες πως τα πραγματα ειναι ετσι.
 
Last edited by a moderator:

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
Να ρωτήσω και κάτι άλλο. Αν ας πούμε ο δεκτης ήταν καινούργιος, του κουτιού που λέμε, θα είχε περασμένη την τελευταία αναβαθμίσει? δηλαδή πως γίνεται, την περνάνε στο εργοστάσιο που κατασκευάζει τους δεκτες
Γιατί μου έκανε εντύπωση που τα παιδιά από το suport εδώ μου είπανε να δω μήπως ο δεκτης χρειάζεται αναβάθμιση, αλλα ο δεκτης είχε ήδη την τελευταία, Ποιος την πέρασε?

Τώρα αν παω κατευθείαν στο κατάστημα θα μου τον αλλάξουν η να ενημερώσω πρώτα τα παιδιά εδώ στο suport?
 
Last edited by a moderator:

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
Οχι δεν είχε ταινία ασφαλειας, το κουτί του ήταν ήδη ανοιγμένο, εκεί που ήταν η ταινία αφαλείας ήταν σκισμένο
Αυτοκόλλητο τι εννοείς?

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Δυο φορες που πήρα τον 831 μια την πρώτη φορα και μια που έγινε αντικατάσταση λόγο του ότι ο πρώτος παρουσίασε πρόβλημα και οι δυο ήταν με ταινίες ασφαλειας, όλα τακτοποιημένα μέσα στα σακουλάκια τους και της αναβαθμίσεις της έκανα εγώ εδώ στο σπίτι
Τώρα αυτός που πήρα ακριβώς τα αντίθετα, ολα χυμα και είχε και την αναβαθμίσει περασμένη
 
Last edited by a moderator:

kostikos

Supreme Member
14 February 2012
3,960
Συνηθως δεν εχει καν περαστεί η αναβάθμιση της κάρτας, αλλα αυτο ηταν για τους παλαιότερους δεκτες. Εξαρταται πια εκδοση εννοείς. Ακομη και οταν τα παιδια εδω εκαναν το review, ο δεκτης υποστηριζε τις εγγραφες. Αν σου ειναι ευκολο πηγαινε κατευθειαν σε καταστημα, εχω την εντυπωση πως τα παιδια εδω ειναι πιο αποτελεσματικά σε περιπτωσεις στις οποιες μπορουν τα ιδια να κανουν κατι.
 
Last edited by a moderator:

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
Είπα να ρωτήσω εδώ στο suport πρώτα μήπως και από το κατάστημα δεν μπορούν να τον αλλάξουν από μονοι τους μιας και το κατάστημα δεν είναι επίσημο της nova. Μιας και η επωνυμία είναι σε ιδιώτη κάτι σαν franchise δηλαδή
 
Last edited by a moderator:

kostikos

Supreme Member
14 February 2012
3,960
Ασφαλως δε χανεις σε τιποτα να ρωτησεις. Το πιο πιθανό ειναι να σου πουν να απευθυνθεις σε ενα υποκαταστημα. Αν απο εκει που τον πηρες ειναι επισημος συνεργατης, πηγαινε στους ιδιους, διαφορετικά σε καταστημα forthnet.
 
Last edited by a moderator:

cmoustakas

Supreme Member
5 June 2011
5,363
Αθήνα
Και να ρωτήσεις τα αυτονόητα θα σου πουν. Παρτόν όπως ειναι με το κουτί του και πήγανε στο κατάστημα που το πήρες και εξήγησε τους οτι ειπες και σε μας να δεις τι θα σου πουν. Αν δεν βρεις άκρη πήγαινε σε ένα κατάστημα Forthnet.
 
Last edited:

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
Mίλησα και με τη nova για να είμαι σίγουρος. Μπορεί λέει να σου δώσαν ανακατασκευασμένο να παω από εκεί να μου τον αλλάξουν
Ισχύει μου είπαν και το DOA σε 14 μέρες μέσα έχω το δικαίωμα να τον επιστρέψω και να μου δώσουν καινούργιο
Για να δούμε
 
Last edited by a moderator:

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
Πήγα να αλλάξω τον δεκτη και μου έκαναν μανούρα. Τη ψεύτη με είπανε και τη δεν μου είπανε. Οχι λέει ο δεκτης είναι καινούργιος. Μα τη καινούργιος λέω όλα ήταν χύμα ριγμένα μέσα ο δεκτης έχει σημάδια το τηλεκοντρολ έχει σημάδια δεν υπήρχαν ούτε ταινίες ούτε τίποτα. Ε λέει της ταινίες μπορεί να της έβγαλε καταλάθος η πωλήτρια. Ε για τα σημάδια λέει θα σου δώσω ένα τηλεκοντρολ άλλο, (χάχα) εμείς λέει έχουμε ρητή εντολή να κάνουμε αναβάθμιση. Και εσέις λέω δεν είχατε εδώ ένα καλώδιο η ένα τηλεκοντρολ ήταν ανάγκη να ανοίξετε τα καινούργια. Και μετά του λέω γιατί εγώ δεν μπορώ να κάνω αναβάθμιση μονος μου. Οχι μου λέει γιατί άμα την κανεις εσύ δεν θα δουλεύει το HDMI δε το κατεβάζει ο δορυφόρος και κάτι τέτοια.. δυο φορες με τον 831 πως έκανα εγώ την αναβάθμιση του λέω και μάλιστα και τους δυο δεκτες τους παρέλαβα σφραγισμένους, όχι λέει τώρα είναι άλλο. (ότι νάνε όμως.) Μόλις πήρε τηλέφωνο τη nova όμως ποιος ξέρει τη του είπανε και από ρητή εντολή το γύρισε εεε θεώρησα σωστό να κάνω εγώ την αναβάθμιση. Τέλος πάντων του λέω εγώ μίλησα με τη nova και μου είπανε ότι έχω δικαίωμα να τον επιστρέψω, Οχι μου λέει ποια nova εγώ είμαι αντιπρόσωπος κεντρικής Ελλάδος έχω όλη τη forthnet τη να μου πει εμενα η nova
Η πλακα είναι ότι δεν μου έδινε και το τηλέφωνο να μιλήσω εγώ με την nova, όχι μου λέει απαγορεύεται να μιλήσεις εσύ από αυτό το τηλέφωνο ρε φιλε του λέω δώσε να μιλήσω να βγάλουμε άκρη, όχι όχι μου λέει. (Είναι σοβαρά πράγματα αυτά ρε παιδιά τώρα?? )
Μετά μου λέει είσαι και ψεύτης ε. Γιατί λέω είμαι ψεύτης, (εντωμεταξύ όταν πήγα να πάρω τον δεκτη, 3 πωλήτριες δεν μπορούσαν να συνεννοηθούν μεταξύ τους είχα τουλάχιστον 1,5 ώρα στο μαγαζί το ανέφερα κιόλας εδώ στο suport) ξέρω εγώ μου λέει τη ώρα ήρθες και τη ώρα έφυγες. Τη ώρα του λέω, μου λέει ήρθες 8 παρα πέντε και έφυγες 8 και 5 (ε εκεί μου γύρισαν τα ματια..) φωνάζω την πωλήτρια, ποση ώρα της λέω είχα εδώ την παρασκευή ε 5-10 λεπτά λέει, καλά ρε κούκλα λέω θα μας τρελάνεις 20 λεπτά μιλούσες μονο με τη nova για να βγάλεις άκρη και στο τέλος μου λες να φύγω γιατί περιμένουν και άλλοι πελάτες. Δηλαδή εγώ δεν είμαι πελάτης. Οχι κύριε μου λέει λέτε ψέματα. (μιλάμε να τρελαίνεσαι δηλαδή,) εγώ είμαι τρελός και μη έχοντας τη να κάνω είπα να κατηγορήσω το συγκεκριμένο μαγαζί. Που στο φιναλε εγώ δεν κατηγόρησα το μαγαζί, εγώ στη nova έκανα παράπονα
Και όλο αυτό έγινε γιατί είδε στη καρτέλα ότι είπα στη νοβα ότι είχα 1,5 ώρα και δεν έβγαλα άκρη. Και τη μου λέει "α βλέπω ότι έκανες και παράπονα ε καλά καλά τα κρατάω εγώ αυτά θα δεις" Τώρα τη εννοούσε..
Και στην τελική μου λέει θα σε πάρω τηλέφωνο γιατί δεν έχω εδώ καινούργιους δεκτες όταν θα παραλάβω να έρθεις να πάρεις. Δηλαδη επρεπε να μου κανει πρωτα ολη αυτη τη φασαρια
 
Last edited by a moderator:

kostikos

Supreme Member
14 February 2012
3,960
Ειμαστε off topic, μιας και δεν ειναι ουτε θεμα του δεκτη, ουτε παραπονο για νοβα, αλλα ας δειξει λιγη ανοχη η διαχειριση. Αναβαθμιση καρτας και δεκτη κανει ο εγκαταστατης όχι ο πωλητης. Πηρες χρηματα πισω ή καποια πιστωτική αποδειξη; Πηγαινε σε καταστημα forthnet και μη ξανασχοληθεις με εκεινους.
 
Last edited by a moderator:

sakels

Supreme Member
27 May 2010
4,332
Τι φλυαρια είναι αυτή αλλά κάποτε.
Νομίζω δε βοηθά σε τίποτα το φόρουμ όλη αυτή η γκρίνια
 
Last edited by a moderator:

al capone

AVClub Enthusiast
8 July 2014
1,023
]Ειμαστε off topic, μιας και δεν ειναι ουτε θεμα του δεκτη, ουτε παραπονο για νοβα, αλλα ας δειξει λιγη ανοχη η διαχειριση. Αναβαθμιση καρτας και δεκτη κανει ο εγκαταστατης όχι ο πωλητης. Πηρες χρηματα πισω ή καποια πιστωτική αποδειξη; Πηγαινε σε καταστημα forthnet και μη ξανασχοληθεις με εκεινους.





Ξαφνικα βρήκε καινούργιο, με πηρε πριν λίγο τηλέφωνο και πήγα τον πήρα
Tώρα μάλιστα, σφραγισμένος με της ζαλατινες του, τακτοποιημένα όλα, μέσα στα σακουλάκια, και ο δεκτης αστράφτει..
Δεν έχει άλλο κατάστημα να παω, αυτό είναι στην περιοχή
Αντε να δούμε αν θα δουλεύει το HDMI..

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Τι φλυαρια είναι αυτή αλλά κάποτε.
Νομίζω δε βοηθά σε τίποτα το φόρουμ όλη αυτή η γκρίνια





οκ φιλε, δεν ειναι και τοσο φλυαρια, έστω και ένα άτομο να το διαβάσει θα έχει το νου του όταν θα πάει να αγοράσει καινούργιο δεκτη, και δεν θα την πατήσει
Eντάξει παραδέχομαι ότι ήμουν λίγο αναλυτικώς..
 
Last edited by a moderator: